Şimdi Ara

28 Nisan İş Bankası Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 26 Nisan tarihinde banka kartıyla yapılan harcamalar bugün (28 Nisan) tekrar hesaplardan çekilmiş. Hesap özetinde otomatik ödeme talimatlı fatura ödemesi yapılmış gibi gözüküyor ama yanında alışveriş yaptığınız yerin adı yazıyor. Sorun ne zaman düzelecek, paralar ne zaman iade edilecek henüz belli değil.

    Zaten ay sonu hesaplarda para az bir de bu mükerrer çekim yüzünden mağdur olan çok müşteri vardır eminim. Bugün annem neredeyse markette kasada kalıyormuş. Neyse ki yanında yeteri kadar nakit bulunuyormuş o sırada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi den -- 6 Ağustos 2021; 19:40:14 >



  • 1 gündür kimse yorum yazmadığına göre birtek sende sorun olmuş alışveriş yaptığım yer seni dolandırmış olabir



    Ben bankanın yerinde olsam maxipuan isteyince kapı orda beğenmiyorsan git derdim çünkü bankanın değil senin hatan var bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Proprietor P kullanıcısına yanıt
    Müşteri temsilcisi kendi ağzıyla söyledi herkesin etkilendiği sistemsel bir sorun olduğunu. Zaten ben bu başlığı açtıktan birkaç saat sonra paraları hesaba iade etmişler. Ama hesap özetinde para çıkışı ve girişi gözüküyor. İsteyen hala kontrol edebilir.

    Kimsenin mesaj yazmaması benim sorunum değil. Forum ahalisi hesabından para uçmasını önemsemiyorsa kendi bilir. Türkiye'nin en büyük bankalarından birinin böyle ciddi bir hata yapması normal karşılanıyorsa ben ne yapabilirim. Ben üstüme düşeni yaptım haber verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi den -- 6 Ağustos 2021; 19:40:55 >
  • yok öle bişi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msmart

    yok öle bişi
    Nasıl yok? 26 Nisan günü ATM kartını kullanarak herhangi bir alışveriş yaptın mı?
  • rezalet gibi rezalet, inşallah çözüme kavuşur
  • müşteri hizmetleri , muhasebe kaynaklı böyle bir hata olduğunu söylemiş. bir kaç saate düzeltilecek demiş. halen düzeltilmeyen varsa m.h. 'ni arasın. öyle bir şey yok diyenler, size olmayınca, kimseye olmadı mı sanıyorsunuz? bu neyin öz güveni ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: den

    Müşteri temsilcisi kendi ağzıyla söyledi herkesin etkilendiği sistemsel bir sorun olduğunu. Zaten ben bu başlığı açtıktan birkaç saat sonra paraları hesaba iade etmişler. Ama hesap özetinde para çıkışı ve girişi gözüküyor. İsteyen hala kontrol edebilir.

    Kimsenin mesaj yazmaması benim sorunum değil. Forum ahalisi hesabından para uçmasını önemsemiyorsa kendi bilir. Türkiye'nin en büyük bankalarından birinin böyle ciddi bir hata yapması normal karşılanıyorsa ben ne yapabilirim. Ben üstüme düşeni yaptım haber verdim.
    hey sen @den siz uslubuna dikkat et banka bir hata yapmış olabilir senin maxipuan için sağda solda aglamanı gerektiren bir durum yok düzelir alırsın paranı millete sataşma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tatar 55

    hey sen @den siz uslubuna dikkat et banka bir hata yapmış olabilir senin maxipuan için sağda solda aglamanı gerektiren bir durum yok düzelir alırsın paranı millete sataşma

    Alıntıları Göster
    Ben bankanın saçmalıkları yüzünden mağdur olmuşsam tabii ki de bunun telafisini talep edeceğim. Ağlamak denmez buna hak aramak denir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi den -- 6 Ağustos 2021; 19:42:7 >
  • den kullanıcısına yanıt
    Hocam ben o gün hem yurtiçi hem yurtdışı alışveriş yaptım toplam 500-600₺ civarı sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.