Şimdi Ara

260 km/h hız Audi A3 kazası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
73
Cevap
0
Favori
8.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zeybek1982 kullanıcısına yanıt
    Ne yapayım hocam ben mi söktüm
  • A3 Sedan'ın 2.0 TDI Quattro'su var, 184 BG. 1.8 TFSI'ı var, 150 BG. Bırak 260'ı 220 üstüne dayanamaz.

    RS veya S serisi değil bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 2 Temmuz 2020; 13:34:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadrana bakarak hızı söylemek yanlış. Kaza sırasında araba un ufak olmuş kadrandaki bir tane çubuk parçası sağlam kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ölümcül bir hastalığı vardır hiv positive vs olabilir bilerek yani son sürat girmiş
  • Nette bi sayfa da paylasmisti. Kadranin da ayri fotografi vardi 260 ta kalmisti. Onlar da model için leon yazmıstılar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • a3 1.8 tfsi o hızlara çıkabiliyor..niye şaşırmışlar anlamadım..

    260 km/h hız Audi A3 kazası
    260 km/h hız Audi A3 kazası

    buda videosu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaladon -- 4 Temmuz 2020; 3:21:55 >




  • Hiz en fazla 140-150.

    260 la carpan araba boyle kalmaz.

    Altta 200 le carpanin ne hale geldigini goruyorsunuz ki 200 ile 260 arasinda daglar kadar fark olacaktir.




    Videoda dedigine gore 200kmh ile giderken birden 0kmh a inince 400G kuvvete maruz kalmislar. Yani 80kg bir yetiskin icin varsayarsak yaklasik 32 tonluk bir betonun altinda kalmak gibi..

    Bu suratlerde araba hic deforme olmasa bile birden 0kmh a dusunce bu g kuvveti ile kemikleriniz derinizi yirtip disari cikar, gozleriniz yuvalarindan kopup on cama yapisir heralde


    Kisacasi kazalar degil, fizik kurallari oldürür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 4 Temmuz 2020; 9:24:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • megaladon kullanıcısına yanıt
    Videoda yokuş aşağı 244 yapabilmiş. 260'ı nasıl yapacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblako

    Arabalar zaten 72 den sonrası için hiçbir güvence vermiyor. Genelde de zaten kaza anında firen yaptıktan sonra 70 lere düşüp vuracağı varsayılarak hesaplanıyor ancak duran bir şeye frensiz 80 le bile çarpsanız kurtulmanız mucizeye bakar. Yukarıdaki yoruma istinaden söylüyorum, takla atan arabada ölmek gerçekten beceri ister.
    ncap testleri 50 ile yapılmıyormuydu aslında 70 bile fazla
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    50den fazla birleşmiş milletler üyesi ve 28 AB ülkesi arka koruma konusunda hangi mevzuatı uyguluyorsa bizde aynısını uyguluyoruz. Tütkiye'nin mevzuat olarak bir sorunu yok, sorun sahada denetimde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Videoda yokuş aşağı 244 yapabilmiş. 260'ı nasıl yapacak?
    gps....ibre 256 ...her araçta olduğu gibi sürat arttıkça fark artar..haberiniz yok sanıyorum.
  • Yazan arkadaşlar zaten olmuş ama ibrede kaza olursa son hızı kaydetme gibi bir özellik yoktur. Gösterge darbe ile sıfıra yakında yatabilir. Zamanında son hızı 165 olan bir arabanın kazada göstergesi 190 da takılı kaldı diye 190km hızla kaza yaptı diyede haber yapmışlardı gülüp geçmiştim.

    Aksi olsaydı araba kaza yapınca fren izidir görüntü varsa saniyede aldığo metredir vs onlara bakarak bilirkişiler hız hesaplaması yapmaz kadran 180 de kalmış hızı 180 dir derlerdi...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • megaladon kullanıcısına yanıt
    Gps ölçümü gerçek hızı gösterir. İbrede isterse 300 yazsın o aracın yokuş aşağı yapabildiği hız 244 km/s.

    260 km hızla ulaşabilmesi için uçaktan aşağı atmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerede olmuş bu kaza bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    ncap testleri 50 ile yapılmıyormuydu aslında 70 bile fazla

    Alıntıları Göster
    Yanlış bilmiyorsam bazı arabalarda 50 bazıları 60 ama bunlar ortalama, Premium arabalarda 72 diye biliyorum. Hatta bu nedenle geyik testi bu hızda yapılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Gps ölçümü gerçek hızı gösterir. İbrede isterse 300 yazsın o aracın yokuş aşağı yapabildiği hız 244 km/s.

    260 km hızla ulaşabilmesi için uçaktan aşağı atmak lazım.
    Araç yazılımlıdır, büyük turboludur vb. 10 km kadranda hız kazanmak için aman aman bir şeye gerek yok.
  • oblako O kullanıcısına yanıt
    Olabilir hocam sonuçta premium :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW olsa böyle olmazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca

    BMW olsa böyle olmazdı.
    Aynen öyle

    260 km/h hız Audi A3 kazası

    260 km/h hız Audi A3 kazası

    260 km/h hız Audi A3 kazası

    260 km/h hız Audi A3 kazası

    260 km/h hız Audi A3 kazası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    230-240 ı gördüm boş ve rüzgarsız yolda (izmir-aydın yolu) 250-260 çıkardı bence..araç güven vermediğinden değil ama ben korktum..sağda ki şeritten aniden önüme biri çıkacak diye ..30-40 saniye sürdü 220-240 arası hızım...normalde 200 u geçmezdim ama yol boş olunca anlayamadım bi anda hızlandı araba..hissedemedim de..ama bu hızlar korkutucu gerçekten de..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reko -- 22 Temmuz 2020; 16:47:27 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.