Şimdi Ara

250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tinolia

    Haklısınız hocam arka tarafta çift kaliper hemencecik kitleyiverir fakat her motorun fren sertligi farklıdır yumusak davranmak lazım cocuklara, fakat lastik değiştirirsen kitlenme en aza iner ve 2 kişi bindiğini düşün motora 170 kilo motor 70 kiloda(ki genelde biz türkler anneanne-babaanne yemeklerini çok sevdiğimizden ortalamamız pek 70 kilocuk olamıyor ) kişi başı agırlık olarak düşünursek eğer 310 kilo ettimi motor toplam? Boyle oldugunda arka fren işleve giriyor işte zaten ss lerde genelde ön fren kullanılır suspansiyonlar ona gore ayarlıdır arkayı sadece cok ani frenlemede vede virajlarda falan kullanılır genel olarak. Size haksızsınız falan demedim hocam haklısnız tabii bindiginiz motoru tahmin etmiştim sadece 2 yıl once kullanmıs olsanız sene 2011 de diyelim 3-4 senelik lastik tutmaz tabii ve markası shinko muydu neydi acayip bişey gercekten hak veriyorum. Birde hiç motorsiklet deneyimi olmayan adam tam kalıplı ss boyutuna geçerse tabikide ciddi yaralanmalar oluşur benim fikrim ilk kucuk commuter yada enduro tarzı birşeyle başlanması gerekir onda denge kurmasını ve tamamen kullanmayı ogrendikten sonra eğer isterse kucuk ss sonrasında daha buyutmesi lazım.

    Arkadaşın hedefi gördüğüm kadarıyla büyük İlla 250cc kullanıcam diyorsa cbr 250 yada duke 200 önerebilirim. Doğru kitlemeyi en aza indirmekte mümkün.


    Virajda arka fren kullanılır dediniz de dikkatimi çekti. Hocam virajlarda gazı kesmek, ön arka farketmez fren yapmak motoru düşürür. Virajlar genellikle ya sabit hızla yada gazlayarak dönülür
    Ben bu hyosungu sadece 1 gün kadar kullandım arkadaşımdan ödünç alıp başıma bela gelmesin diye hemen geri verdim



    Edit : Arkadaşın hedefi gördüğüm kadarıyla büyük dedim konuyu açan sizmişsiniz yeni fark ettim
    Edit2 : Konuyu tekrar okuyunca cbr istemediğinizide gördüm Ktm Duke 200'ü denemenizi öneririm.

    Hocam kullandıgınız motor tipi nedir sizin ben genelde enduro kullandıgım için ister virajda frenliyim ister toz toprakta. Kocaman motorlar surdum hep ustunde kişi olmadan 200-250 kilo olan. Tutuşu çok iyiydi motorların çok eğilmeden vb şekillerde donebiliyordum motor hakimiyetide yuksek alıştıgım motor olduğu için fakat mesela onunuzdeki araba donuşte fren yaptı diyelim arkadan küüüüt! diye girmek istemeyiz arkadaşımızın bagajına. Tabi benim bahsettigim de 100-0 arası frenleme degildir 80 le gidersin 70-65 e inersin çok hafif frenle az gazı keserek inmek mümkündür eğer motorsikletinizi kendi vucudunuzun bir parçası gibi kullanacak kadar iyi biliyorsanız huylarını vb. frenlemelerde hiçbir sıkıntı çıkmayacaktır. Birde bunun için küçük bir model SS'e geçmek istemekteyim o tip motor hiç kullanmadım. Huylarını virajlarını kısacası herşeyini ogrenmek istiyorum bunun için oturuş pozisyonu ve herşeyiyle daha buyuk bir ss e benzer bir 250 lik secmek istedim. 250cc secme nedenim ise bir yandan ise küçük bir motoru olan ss e geçiş yapıp daha hafif daha yavas ve daha oturmalı bir şekilde ogrenme isteğimdir. Sonra biranda buyuk motora geçtide yok böyle döndü de şimdide helvasını şeklinde yiyoruz olmasın diye istiyorum hocam.

    Hyosung GT250R dan nefret etme nedeniniz nedir birde içinizde bir nefret oluşmuş onu fark ettim?

    Birde herkes ister KTM zaten ismini gostermiş bir markadır fakat bütçe işte naparsın...
    Duke modeli ss olmadığı için onu seçmedim hocam.

    CBR secmeme nedenim ise birincisi tek silindir ikincisi oturuş stili... Çoğu arkadaşım bunun yuzunden bana tahminimce sover ama ben cbr ı commuter sınıfında goruyorum ne sesi ne oturuş pozisyonu ss'dir. Ücüncü nedeni ise farlarıdır

    Bkz: Cbr250 ön farı.

     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen 250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Ben bi fark göremiyorum yani

    Edit: Cbr250 kullanıcıları lütfen çok sovmeyin ama yalan değil soylediklerimde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinolia -- 23 Aralık 2013; 22:05:38 >




  • Tinolia kullanıcısına yanıt
    Cbr yorumların için +1.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konudaki hyosung yorumları da yerinde temizi çok zor bulunur. Herkes in dediği gibi gidiyor ama gidiyor işte durma dönme yok şekil makinesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tinolia kullanıcısına yanıt
    Tecrübenize lafım yok tabiki 5 km/h yavaşlamadan bir sorun olmaz ama gazı kesince motorsiklet öne doğru yığılıyor ve ön kaymaya başlıyor tecrübeye sabittir
    Önümde araba fren yaptığında küt diye girmemek için ben genelde takip mesafesini açarım virajlarda ve öndeki aracın sağ veya sol tekerliğinden takip ederim ki araba fren yaparsa sağa sola kolay manevralarla kaçabileyim.

    Nefret etmiyorum hyosungtan sadece bazı sorunlarının olduğunu söyledim. Yeni modellerinde sorunlarını görüp düzeltmişlerdir umarım

    Anladığım kadarıyla motorun yanında şeklimde olsun diyorsunuz şekil için motor tavsiye ederim megelli 250r.
    Ama sadece şekil var başka hiç bir şey yok




  • herkes CBR ye ön yargı ile yaklaşır, her ne kadar bilmem ne yüksek cc leri kullandım diye hava atsada gider çin malı yada kore malı alır ss' i ondan sonra orası burası ağrımaya başlayınca ne alim ne alim sonra gider honda cbr alır, anaaa lan motor buymuş der, aynı benim gibi yani... 250cc ss ss ss deyip durdum gittim calibre aldım iyide ettim, elim ayağım şişmeye başlayınca gittim cbr 125r aldım on numara valla, tık yok, bas git, yakıt az, mis gibi oturuş pozisyonu, tip desen yakından görmeden konuşmayın numara tip var... sende öyle yapacan elinde sonunda cbr alacan bak görürsün :)
  • Aman allah korusun hocam bana megelli demeyin Tek silindire 26hp(test edildiginde 16 çıktıgı da cabası) ve bomboş motor durmaz kalkmaz donmez tutmaz alana geçmiş olsun yani

    @arge48 hocam dediğiniz doğru motorun artısınıda eksisinide hemen araştırı verdim zaten ankara temsilci satıcıları bizim tanıdıklar sordum soruşturdum. Gercekten 250cc kategorisinde(2011 ve sonraki modelleri) ustune şu anda oyle su atabilcek bir motor yok. Ben motor kalitesine ve teknik bilgisine bakarım. Malzeme kalitesi dersen ben git hyosung al demem hiçbir zaman ama şöylede soyleyeyim fakat yinede gorunurde hiçbir farkı yok kalitede. Sağlamlığında da sıkıntı çıkacagını sanmıyorum ve hem zaten motorda kaza yaparsan araba gibi seni kurtarmaz o ekipmanın kurtarır her zaman. Hiçbir zaman şu tip şeyleri sevmem. Yok plastik kalitesi yok cam kalitesi yok baba bunun sehpası zor çekiliyor. Aynı sehpa tarzı duke 200'de de var! Haydi KTM ye de laf atsana . İnsanlar o kadar çok bok atıyorki bu motora!
    Bazılarıda gordum far şeklini begenmemiş yolu az aydınlatıyor diyor bunu diyen arkadaş acaba akşam sürdümü motoru? Bide bunu diyen kendini kanıtlamış başka bir motora daha laf atmış oluyor ayıptır...

    Bkz: Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa

     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Hyosung GT250r
     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Ha eger 50cc daha cıkar daha fazla vergi oder cok daha pahalı bir motor alırım dersen Ninja 300 HARİKA! Ama o aradaki fiyat motorun yarı fiyatından daha pahalı... Yıllık vergileride cabası aynı şekilde vergide 50cc için iki katına çıkıveriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinolia

    Aman allah korusun hocam bana megelli demeyin Tek silindire 26hp(test edildiginde 16 çıktıgı da cabası) ve bomboş motor durmaz kalkmaz donmez tutmaz alana geçmiş olsun yani

    @arge48 hocam dediğiniz doğru motorun artısınıda eksisinide hemen araştırı verdim zaten ankara temsilci satıcıları bizim tanıdıklar sordum soruşturdum. Gercekten 250cc kategorisinde(2011 ve sonraki modelleri) ustune şu anda oyle su atabilcek bir motor yok. Ben motor kalitesine ve teknik bilgisine bakarım. Malzeme kalitesi dersen ben git hyosung al demem hiçbir zaman ama şöylede soyleyeyim fakat yinede gorunurde hiçbir farkı yok kalitede. Sağlamlığında da sıkıntı çıkacagını sanmıyorum ve hem zaten motorda kaza yaparsan araba gibi seni kurtarmaz o ekipmanın kurtarır her zaman. Hiçbir zaman şu tip şeyleri sevmem. Yok plastik kalitesi yok cam kalitesi yok baba bunun sehpası zor çekiliyor. Aynı sehpa tarzı duke 200'de de var! Haydi KTM ye de laf atsana . İnsanlar o kadar çok bok atıyorki bu motora!
    Bazılarıda gordum far şeklini begenmemiş yolu az aydınlatıyor diyor bunu diyen arkadaş acaba akşam sürdümü motoru? Bide bunu diyen kendini kanıtlamış başka bir motora daha laf atmış oluyor ayıptır...

    Bkz: Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa

     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Hyosung GT250r
     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Ha eger 50cc daha cıkar daha fazla vergi oder cok daha pahalı bir motor alırım dersen Ninja 300 HARİKA! Ama o aradaki fiyat motorun yarı fiyatından daha pahalı... Yıllık vergileride cabası aynı şekilde vergide 50cc için iki katına çıkıveriyor.

    Zaten benim söylediğim kısımlar da farklı dediğinizden. Ama yine de bir Suzuki kawasaki Honda değildir. Kesinlikle on yargılı değilim lise de benim de istediğim motordu ama gerçekçi olmak lazım. Motorda rahatlık benim için çok önemli ve kıvraklık. Bunlar senin için önemli değilse hiç sorun yok. Aklında bulunsun 250 Ninja ya Bi bak derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada verildi mi bilmiyorum ama 250cc kategorisinde, altın elbiseli adamın 250 cctest videosunu izlemenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnr.kh

    herkes CBR ye ön yargı ile yaklaşır, her ne kadar bilmem ne yüksek cc leri kullandım diye hava atsada gider çin malı yada kore malı alır ss' i ondan sonra orası burası ağrımaya başlayınca ne alim ne alim sonra gider honda cbr alır, anaaa lan motor buymuş der, aynı benim gibi yani... 250cc ss ss ss deyip durdum gittim calibre aldım iyide ettim, elim ayağım şişmeye başlayınca gittim cbr 125r aldım on numara valla, tık yok, bas git, yakıt az, mis gibi oturuş pozisyonu, tip desen yakından görmeden konuşmayın numara tip var... sende öyle yapacan elinde sonunda cbr alacan bak görürsün :)

    @cnr.kh hocam hiçbir zaman Cbr ye ön yargıyla yaklaşmam 600rr 1000rr a saygım çoktur zaten alışayım hemen alacagım bir 600rr. Honda'nın o büyük motorlu modelleri bir harika! Fakat 125cc ve 250cc serilerinin böyle olması yeni başlıycaklar içinmidir yoksa başka biri içinmidir fark etmez. Sonuçta bunu ss olarak sergilemiyorlarmı? Neden bir supersport ozelliklerine sahip değil o zaman? Motoru küçük diyemi? Birde onu isteyen adam azda olsa ses istemezmi? Pata pata tek silindir commuterle aynı ses farkı yok sadece dışı giydirilmişi selesi bile aynı.

    "Ondan sonra orası burası ağrımaya başlayınca" "elim ayağım şişmeye başlayınca" "mis gibi oturuş pozisyonu" Kusura bakmayın küçük küçük alıntılar yaptım yazdığınızdan fakat bir supersport'tan konfor beklemeniz bence yanlış. Sizede terbiyesizlik etmek hiç istemem fakat eğer konfor istiyorsanız vede 250cc yetmiyor derseniz siz supersport kullanmayı bırakmanız gerekir ya enduro yada sport tourer tipe geçmeniz gerekecektir. Hiçbir supersport konforlu olmaz oturuş tipi yuzunden. Bu arada haklısınız bende elinde sonunda gidip bir cbr alacağım fakat 600cc den aşağısını değil.


    Bkz: Oturuş stilleri

    Cbr 125-250r
     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    BMW F800R (Commuter) (Hoş gorunumlu bir motor olsun diye bunu seçtim eğer kuryeci motoru koysaydım kabul etmeyebilirdiniz)
     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Cbr 1000RR (Supersport)
     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Hyosung GT250r (Supersport)
     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Ben sonuçta bu motoru ss e alışmak için almaktayım normal motorsiklet kullanmasını biliyorum. Neden oturuş stili aynı fakat giydirilmiş bir motorsiklet seçeyim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arge48

    Bu arada verildi mi bilmiyorum ama 250cc kategorisinde, altın elbiseli adamın 250 cctest videosunu izlemenizi tavsiye ederim.

    Verildi hocam verildi fakat herhangi bir 40-50 yaşlarında en az 15 senedir motorsiklet kullanan birisine gidip sorarmısınız altın elbiseli adamı sevip sevmediğini? Başka her yere bakıyorum hyosungun frenleri harika deniyor AEA ya bakıyorum bok üstünde bok kusura bakmayın. Bu arada bende size 2011 ve daha yeni model hyosunglara bakmanızı oneririm kıvraklık arttırıldı. Birde aynı şeyi sizede soylemek istiyorum bir supersportta konfor aramak hata...

    Bir Suzuki Kawasaki Honda Triumph kalitesi aramamaktayım 250cc arasındaki performansı aramaktayım hiçbiri bana bunu vermedi fark ettiyseniz ilk motorum Honda CG125 Titan ES HARİKA bir motordur hala aşığım motoruma! Performansı tatminkar, yakıttan cimri, heleki malzeme kalitesi en üst!




  • Tinolia kullanıcısına yanıt
    Hocam o zaman karar gt250r mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En baştan biraz oyleydi fakat belki biri oyle bişey soyler ki fikrimi değiştirirdim diye açtıgım bir konuydu bu hocam. Birde hyosung la ilgili forumda cok yanlıs bilgi vermişler hiç bilmeyen arkadaşlarımıza cok yanlış soyluyorlar onları duzeltmek istedim sonradan bana gelen cevaplara bakınca.
  • Bence de en iyi kendin bilirsin. Bizim milletin malı kıymetli herkes kendi malını övüyor. Kendi maddi durumunu kendi ihtiyaçlarını düşün. Yedek parça ikinci el ve de en önemlisi kullan ve o motorun üstüne az da olsa otur. Zaten hissediyorsun. Bundan sonrasında zaten niye Honda yamaha vb diyemezler zaten kaliteleri belli gerisi sana bağlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arge48 -- 24 Aralık 2013; 0:10:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @arge48 öncelikle çok teşekkür ederim hocam. Üstüne oturdum bindim kullandım 30km civarında saolsun bir tanıdığım kırmadı şehir içi motorları değiştik senenin ortası civarıydı yaz başı civarı o gunden beri araştırıyorum motoru malum bizim aile biraz aldığı şeyi kolay kolay vermez geri Alırsam tahminimce en az 30bin km yaparım. Ama dersimi iyi çalışmışım herhalde yada konu çok okunmuyor hiçkimse o kadar kotu bişey soyleyemedi cevap veremediğim .

    Hala bekliyorum herkesin yorumunu arkadaslar! Kış mevsimindeyiz pek motorsiklet alışverişi yok kritik bildikleriniz varsa lütfen paylaşın




  • Diğer motorlara da bak ve kullan özellikle ninja ve de mart gibi fuar olabilir bunlara da dikkat yeni modeller için eyyorlamam bu kadar iyi geceler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyunu kalibini yazmış arkadaş o kalıba ninja küçük durur.


    Kesinlikle megelliyi onermoyorum saka amacli soyledim :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevilesi adam kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı tipin 120 kilo olanıyım ben. Biz sadece geleceği düşünüyoruz üstteki arkadaş da söylemiş tamam hyo da iyi de donup dolaşıp yine Honda kawasaki yamaha oraya dönecek iş. Dozer sürmüş adamım megellideki titreme yok yemin ederim. Üreme organındaki yaverler yer değiştirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin ilacin inazuma hocam. Ssler altinda bmx gbi durur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arge48 kullanıcısına yanıt


    Diyecek bir şey bulamadım
  • dostum anlamadığım şey, "cbr250r ı soylemeyin lutfen onu oyuncakla karıştırmışlar SS degil o touring sayılır" diyorsunuz, banada kusura bakmayın "konfor istiyorsanız supersport'tan konfor beklemeniz bence yanlış" diyorsunuz, neden bunları yazdığınızı anlamadım, CBR125 ve CBR250r ikiside iddia ediyorum ss değiller, daha önce kullandın mı bilmiyorum ama ben çakma ss ler kullandım iki üç adet, hepsinde dediğiniz elim ayağım ağrıma olayı oldu, ama yaklaşık bir aydır, cbr125 kullanıyorum ne elim ağrıdı nede belim, mükemmel sürüş keyfi ile sürdüm motorları, yani tip olarak siz hem ss değil touring deyip, ondan sonrada, tip ss neden gerisi değil demeniz ilginç, ya farklı şeyler anladık okuduklarımızdan, yada başka mevzular, ben kısacası size CBR250 ye ön yargılı olmayın gidin sürün yakından görün fikriniz değişecektir demek istedim, ve tekrar söylüyorum, cbr 250 ss değil, yarı sport tarzında hoş bir motor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnr.kh -- 24 Aralık 2013; 18:08:27 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.