Şimdi Ara

206 1.4 XR OTOMATİK ŞANZUMAN SORUNU (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
34.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,yeni üyeyim aslında uzun zamndır takip ediyorum.eğer kurallara aykırı yada eksik birley yaparsam lütfen uyarırsanız sevinirim.
    Geçen hafta 130binde 2000 model 206 xr aldım.
    Klasik sorun s ve kar ışıkları.ve selenoid valfler değişti.yağı değişti şalter değişti.
    Arabayı bostancıdaki güven otoda tamir ettirdik.şu meşhur ustaya,ismini anımsayamadım.erkek arkadaşım götürdüğü için arabayı bu gece kendisinden teslim almaya gittim.o kullandığında hiçbir sorun yoktu.bende bir süre kullandım.arabanın sürüşünde gidişinde,motor sesinde inanılmaz bir fark var.herşey mükemmel.velhasıl,yine yandı o ışıklar.daha sonrasında da bir daha hiç yanmadı.normalde 90ın üstüne çıkınca yanardı.
    Tabi canımız sıkıldı 1000 tl de para ödedik.
    Sizce sorun devam ediyor olabilir mi?
    Başka nelerine bakmak gerekir?
    Hoş herşeyi de elden geçirildi.
    Şimdiden teşekkürler

    Buarada benzin çok azalmıştı artık ibre en sondaydı.acaba bundan da olabilir mi diye düşündüm.çünkü 10 dk sonra benzin alıp 120den aşağı düşmeden kaymak gibi gitti araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burdim89 -- 5 Haziran 2014; 0:47:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende de bu sorun var hocam sağı solu arıyorum sürekli çok canım sıkılmıştır. Servise bıraz uzağım burdaki usta ben yaparım dedi. 2000 tl istedi. Yuh dedim. öylece biniyordum. arkadaşın dediği gibi yüksek devirde ortaya çıkıyor, ama ısınınca tam gaz devam.

    aracı yaptırınca burdan yazarım :)

    saygılar
  • Sadece otomatik şanzımanla ilgilenen servislere baktırın hocam.500-600tl arası bir masraf çıkıyor.2 tane selenoid valf ve şanzıman yağı değişiyor.Birkaç saat sürüyor işçiliği. 206 mı sizin aracınız?
  • evet. otomatik 2004 mod. X-Line

    Şanzuman çok iyi durumda. geri kaçırma hiç yok. Vites geçişlerinde vuruntu yok. Vites geçişleri çok ama çok güzel hiç hissettirmiyor. zaten buna vurularak almıştım
    aldığımda aracıma normal moptor yağı kayış değişimi yapan usta aracı denemeye çıkmış, 5 dk sonra döndüğünde şanzumanı övmüştü.

    ancak bu sorun ok can sıkıyor. bu uyarıdan sonra araç hantallaşıyor, 4. vites iptal oluyor. yani yüksek hızda 3 ile gidiyormuş gibi oluyor.

    normalde şanzuman olayına çok önem veririm dikkatli kulanırım. Mesela park mı edeceğim.önce N ye sonra el freni çekerim sonra P ye alırım ki bütün ağırlığı şanzumana değil, el frenine yani balatalara yüklemiş olurum. katıyen zorlamam. Bu olay çıkınca ve usta bana oyle diyince çok canım sıkılmıştı. Çorlu ve Lüleburgaz servisinden haber bekliyorum bakalım kaç para fiyat verecekler. orjinal peugeot parçaları satan firmaları aradım,selenoid ler 90-110 tl arası. Servis 160 tl istiyor.

    durum bu hocam :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    evet. otomatik 2004 mod. X-Line

    Şanzuman çok iyi durumda. geri kaçırma hiç yok. Vites geçişlerinde vuruntu yok. Vites geçişleri çok ama çok güzel hiç hissettirmiyor. zaten buna vurularak almıştım
    aldığımda aracıma normal moptor yağı kayış değişimi yapan usta aracı denemeye çıkmış, 5 dk sonra döndüğünde şanzumanı övmüştü.

    ancak bu sorun ok can sıkıyor. bu uyarıdan sonra araç hantallaşıyor, 4. vites iptal oluyor. yani yüksek hızda 3 ile gidiyormuş gibi oluyor.

    normalde şanzuman olayına çok önem veririm dikkatli kulanırım. Mesela park mı edeceğim.önce N ye sonra el freni çekerim sonra P ye alırım ki bütün ağırlığı şanzumana değil, el frenine yani balatalara yüklemiş olurum. katıyen zorlamam. Bu olay çıkınca ve usta bana oyle diyince çok canım sıkılmıştı. Çorlu ve Lüleburgaz servisinden haber bekliyorum bakalım kaç para fiyat verecekler. orjinal peugeot parçaları satan firmaları aradım,selenoid ler 90-110 tl arası. Servis 160 tl istiyor.

    durum bu hocam :)

    Bende de 2001 XR vardı hocam.Aynen dediğiniz gibi ne vuruntu ne kaçırma vardı.Ama bu selenoidler sanırım artık kronik sorun haline geldi.Şu an bende Honda Jazz var.Park olayını aynen dediğiniz gibi yapıyorum.Önce N sonra P ye geçiyorum.

    Ankara'da olsaydın Şaşmaz'da bu işin ustası bir yer var oranın adresini verirdim hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALBAY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    evet. otomatik 2004 mod. X-Line

    Şanzuman çok iyi durumda. geri kaçırma hiç yok. Vites geçişlerinde vuruntu yok. Vites geçişleri çok ama çok güzel hiç hissettirmiyor. zaten buna vurularak almıştım
    aldığımda aracıma normal moptor yağı kayış değişimi yapan usta aracı denemeye çıkmış, 5 dk sonra döndüğünde şanzumanı övmüştü.

    ancak bu sorun ok can sıkıyor. bu uyarıdan sonra araç hantallaşıyor, 4. vites iptal oluyor. yani yüksek hızda 3 ile gidiyormuş gibi oluyor.

    normalde şanzuman olayına çok önem veririm dikkatli kulanırım. Mesela park mı edeceğim.önce N ye sonra el freni çekerim sonra P ye alırım ki bütün ağırlığı şanzumana değil, el frenine yani balatalara yüklemiş olurum. katıyen zorlamam. Bu olay çıkınca ve usta bana oyle diyince çok canım sıkılmıştı. Çorlu ve Lüleburgaz servisinden haber bekliyorum bakalım kaç para fiyat verecekler. orjinal peugeot parçaları satan firmaları aradım,selenoid ler 90-110 tl arası. Servis 160 tl istiyor.

    durum bu hocam :)

    Bende de 2001 XR vardı hocam.Aynen dediğiniz gibi ne vuruntu ne kaçırma vardı.Ama bu selenoidler sanırım artık kronik sorun haline geldi.Şu an bende Honda Jazz var.Park olayını aynen dediğiniz gibi yapıyorum.Önce N sonra P ye geçiyorum.

    Ankara'da olsaydın Şaşmaz'da bu işin ustası bir yer var oranın adresini verirdim hocam.



    ah keşke olsam :( ankaralıyım ama gurbette sürünüyorum :)

    teşekkürler bilgiler için abicim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mp1967

    amin inşallah... selenoidler renaultun çünkü uyumlu parcalar clio ile c3 206 uyumlu birbirine onun için pejonun servisten almadım orjinal fransa dan ithal renault selenoidi birde sprey parası verdim beyni temzilettim hepsi içinde 400 e mal oldu...benim araba 49 bin de yapmış daha önce servis değişmiş istanbul maslakta o yüzden servisten almadım...

    mp1967 hocam ben de batman'lıyım.Mardin'de yaşıyorum.Aynı sorunu ben de yaşıyorum.Spor ve Kar Modu lambaları sabahları nadiren de olsa yanıp sönüyor.2'nci vitesten 3'e geçince devir de ortalama 2500-3000 arasına gelince sönüyor ve bi daha olmuyor.Tabi bu sırada araç çekişten de düşüyor.Peugeot 406 SV model kullanıyorum.Dönüş yaparsanız sevinirim.Batman'da hangi servise hangi ustaya gösterdiniz.?




  • Herkese mrb,

    konu kapanmış olabilir kusura bakmayın arkadaşlar
    gene de bi danışmak istedim

    2001 model otomatik peugeot 206 sahibiyim
    aracın şanzımanı uzunca bir süredir hata veriyor şöyleki spor modu ve kar modu ışıkları yanıp sönüyor ve kontağı kapatıp açarak resetleme yapıyorum
    Ancak son bir aydır çok sık olmaya başladı arabayı her çalıştırdığımda oluyor neredeyse

    bir çok arkadaş da aynı sorunu yaşamış okuduğum kadarıyla ve sormak istediğim yetkili servise götürmekten vazgeçtim yorumları okuduktan sonra
    bunun dışında benim mahalle arasındaki tanıdığım iki usta da farklı şeyler söyledi
    biri şanzımanın beynine girip 800-900 tl ile kurtulabilir diyor öteki 1500 tl den kapı açıyor komple şanzıman inecek vs diyor
    ikisinde güvenmediğimden burada sormak istedim
    bu sorunu yaşayan arkadşlar ücret konusunda bilgi verebilirse veya iyi bir usta tavsiye ederse çok sevinirim

    şimdiden teşekkürler!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALBAY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    evet. otomatik 2004 mod. X-Line

    Şanzuman çok iyi durumda. geri kaçırma hiç yok. Vites geçişlerinde vuruntu yok. Vites geçişleri çok ama çok güzel hiç hissettirmiyor. zaten buna vurularak almıştım
    aldığımda aracıma normal moptor yağı kayış değişimi yapan usta aracı denemeye çıkmış, 5 dk sonra döndüğünde şanzumanı övmüştü.

    ancak bu sorun ok can sıkıyor. bu uyarıdan sonra araç hantallaşıyor, 4. vites iptal oluyor. yani yüksek hızda 3 ile gidiyormuş gibi oluyor.

    normalde şanzuman olayına çok önem veririm dikkatli kulanırım. Mesela park mı edeceğim.önce N ye sonra el freni çekerim sonra P ye alırım ki bütün ağırlığı şanzumana değil, el frenine yani balatalara yüklemiş olurum. katıyen zorlamam. Bu olay çıkınca ve usta bana oyle diyince çok canım sıkılmıştı. Çorlu ve Lüleburgaz servisinden haber bekliyorum bakalım kaç para fiyat verecekler. orjinal peugeot parçaları satan firmaları aradım,selenoid ler 90-110 tl arası. Servis 160 tl istiyor.

    durum bu hocam :)

    Bende de 2001 XR vardı hocam.Aynen dediğiniz gibi ne vuruntu ne kaçırma vardı.Ama bu selenoidler sanırım artık kronik sorun haline geldi.Şu an bende Honda Jazz var.Park olayını aynen dediğiniz gibi yapıyorum.Önce N sonra P ye geçiyorum.

    Ankara'da olsaydın Şaşmaz'da bu işin ustası bir yer var oranın adresini verirdim hocam.



    ah keşke olsam :( ankaralıyım ama gurbette sürünüyorum :)

    teşekkürler bilgiler için abicim.

    Hocam son durum nedir? Ne yaptınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mühendis Ahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALBAY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    evet. otomatik 2004 mod. X-Line

    Şanzuman çok iyi durumda. geri kaçırma hiç yok. Vites geçişlerinde vuruntu yok. Vites geçişleri çok ama çok güzel hiç hissettirmiyor. zaten buna vurularak almıştım
    aldığımda aracıma normal moptor yağı kayış değişimi yapan usta aracı denemeye çıkmış, 5 dk sonra döndüğünde şanzumanı övmüştü.

    ancak bu sorun ok can sıkıyor. bu uyarıdan sonra araç hantallaşıyor, 4. vites iptal oluyor. yani yüksek hızda 3 ile gidiyormuş gibi oluyor.

    normalde şanzuman olayına çok önem veririm dikkatli kulanırım. Mesela park mı edeceğim.önce N ye sonra el freni çekerim sonra P ye alırım ki bütün ağırlığı şanzumana değil, el frenine yani balatalara yüklemiş olurum. katıyen zorlamam. Bu olay çıkınca ve usta bana oyle diyince çok canım sıkılmıştı. Çorlu ve Lüleburgaz servisinden haber bekliyorum bakalım kaç para fiyat verecekler. orjinal peugeot parçaları satan firmaları aradım,selenoid ler 90-110 tl arası. Servis 160 tl istiyor.

    durum bu hocam :)

    Bende de 2001 XR vardı hocam.Aynen dediğiniz gibi ne vuruntu ne kaçırma vardı.Ama bu selenoidler sanırım artık kronik sorun haline geldi.Şu an bende Honda Jazz var.Park olayını aynen dediğiniz gibi yapıyorum.Önce N sonra P ye geçiyorum.

    Ankara'da olsaydın Şaşmaz'da bu işin ustası bir yer var oranın adresini verirdim hocam.



    ah keşke olsam :( ankaralıyım ama gurbette sürünüyorum :)

    teşekkürler bilgiler için abicim.

    Hocam son durum nedir? Ne yaptınız?

    Şanzumancı mehmet ustaya yaptırdım sorun morun kalmadı 700tl almıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mühendis Ahmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALBAY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    evet. otomatik 2004 mod. X-Line

    Şanzuman çok iyi durumda. geri kaçırma hiç yok. Vites geçişlerinde vuruntu yok. Vites geçişleri çok ama çok güzel hiç hissettirmiyor. zaten buna vurularak almıştım
    aldığımda aracıma normal moptor yağı kayış değişimi yapan usta aracı denemeye çıkmış, 5 dk sonra döndüğünde şanzumanı övmüştü.

    ancak bu sorun ok can sıkıyor. bu uyarıdan sonra araç hantallaşıyor, 4. vites iptal oluyor. yani yüksek hızda 3 ile gidiyormuş gibi oluyor.

    normalde şanzuman olayına çok önem veririm dikkatli kulanırım. Mesela park mı edeceğim.önce N ye sonra el freni çekerim sonra P ye alırım ki bütün ağırlığı şanzumana değil, el frenine yani balatalara yüklemiş olurum. katıyen zorlamam. Bu olay çıkınca ve usta bana oyle diyince çok canım sıkılmıştı. Çorlu ve Lüleburgaz servisinden haber bekliyorum bakalım kaç para fiyat verecekler. orjinal peugeot parçaları satan firmaları aradım,selenoid ler 90-110 tl arası. Servis 160 tl istiyor.

    durum bu hocam :)

    Bende de 2001 XR vardı hocam.Aynen dediğiniz gibi ne vuruntu ne kaçırma vardı.Ama bu selenoidler sanırım artık kronik sorun haline geldi.Şu an bende Honda Jazz var.Park olayını aynen dediğiniz gibi yapıyorum.Önce N sonra P ye geçiyorum.

    Ankara'da olsaydın Şaşmaz'da bu işin ustası bir yer var oranın adresini verirdim hocam.



    ah keşke olsam :( ankaralıyım ama gurbette sürünüyorum :)

    teşekkürler bilgiler için abicim.

    Hocam son durum nedir? Ne yaptınız?

    Şanzumancı mehmet ustaya yaptırdım sorun morun kalmadı 700tl almıştı

    Güle güle keyifle kullanın. Selenoid değişimi sonrası yazılım atılmaya ihtiyaç var mıymış?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayır yok Hocam. Yazılıma gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    Hayır yok Hocam. Yazılıma gerek yok.

    Çok teşekkür ediyorum. Sorunsuz sıkıntısız güle güle kullanın inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pc.programcı kullanıcısına yanıt
    Şanuzmancı mehmet ustanın açık adresini yazar mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.