Arkadaşlar her güncelleme ile tv nin parlaklığını daha da düşürüyor Samsung. Bunun bilincinde olarak güncellemeleri alın yada almayın. Ben güncellemeleri kapattım yani modem üzerinden engelledim. |
SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (125. sayfa)




-
-
Riski azaltmak için yapılan güncellemede benim açımdan sorun yok, tabi herkes farklı düşünebilir bu konuda
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar bu kahve makinesi kampanyasından yararlanan oldu mu aranızda, bana sanki vermeyecekler gibi geliyor, 2 hafta oldu başvuru sonucu yok, ilkini bir haftada değerlendirip reddermislerdi, sizlerde nasıl oldu süreçler bu kadar uzunmuydu bekleme, birde stok 2800 adetmis tükenme durumu olur mu 🤔
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Reddetme sebebi neydi? Kampanyaya dahil olmayan bir yerden mi almıştınız?
-
Hayır hocam (teknosa mağazasından aldım) kod hatasi yüzünden ancak şöyle bir durum var, kampanya şartlarında mağaza alışverişi kısmında kod2 geçmiyor ama başvuru formunu tıklayınca kod2 istiyor, bende servis fisindeki talep nosunu girdim hatam buydu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2.kodu servis oluşturuyor diye biliyorum. Bana kuruluma gelince Vatan'dan aldığım kodu istediler, onunla kendi telefonlarından kayıt işlemi yapınca bana Kod2 ve link içeren SMS geldi. O linkten her iki kodu da girip kayıt yaptım. Size o son SMS gelmedi sanırım.
-
Banada kod 2 gelmedi servis talep no ile başvuru yaptım kod 2’nin nasıl gelmesini sağladınız. Servis’te kurulumdaki gelen kişilere kampanyayı sorduğumda kod gelecek dediler kod 2 diye bir kod hiç ulaşmadı bana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servisin bu uygulamadan haberi yoktu. Bu nedenle kod2 hiç gelmedi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam o talep no ile başvurmuştum ilkinde reddoldu, kod2 o değil banada gelmedi, müşteri hizmetleri farklı bir form yolladı onunla yaptım ikinciyi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
müşteri hizmetlerinin yolladığı form nasıl onu nasıl temin edebilirim müşteri hizmetlerini aramak mı gerekiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence arayın, kaç gün oldu sizin basvurali, olmadı yeni form gönderin kod2 girişi istemeyenden
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Online mağaza formunda kod 2 istemiyor onu doldursam bi sıkıntı olur mu acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben başvuralı 13 gün oldu 1 nisanda başvurmuştum. Aramayı düşünüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen bana onu doldurttu müşteri hizmetleri
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynı gün basvurmusuz ben aradım bekleyin diyorlar, başvuru kontrol eden ekip dokunulmaz erişilemez 😒
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Hocam sizdemi kahve makinesine basvurdunjz, ve onay geldi mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yok, ben para yüklü kart başvurusu yaptım. Servis kartları verdi, Samsung onaydan sonra yüklemeyi yapacakmış.
-
Eyvallah
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bana işin ilginci başvuruda kod 2 kısmına servis kodu yazmama rağmen reddedildi diye bir sms mailde ulaşmadı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X