Şimdi Ara

2022 Kurban Bayramı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba. Biliyorsunuz bayramlarda İstanbul’dan çok büyük bir göç hareketi oluyor. Bu bayramda haftanın son günü Cuma’ya denk geldi yani arife günü. Sizce cuma günü sabahleyin mi yola çıkmak mantıklı yoksa iki gün önce çarşamba günü veya perşembe günümü insanlar tatillerini ne şekilde planlamıştır?

    2020 bayramında tam 24 saat yollarda perişan oldum aynı kabusu yaşamak istemediğim için sizin fikirlerinize danışmak istedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ben İstanbul'dan İzmir'e senelerdir hep gece 04:00'da çıkıyorum. arefe bile olsa o saatte çıkınca yol idare eder durumda oluyo. gene dolu oluyo ama idare eder bi dolukuk.

    bide İzmir'e yazın güneşli havada sürmek çok zor oluyo çünkü ön camdan vuran güneş fena yakıyo. saat 04:00'da çıkınca sabah serinliğinde çok güzel gidiliyo.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 01001101 kullanıcısına yanıt

    Aradan uzun zaman geçiş ama bir daha bayramlarda arabayla bir yere gitmem 24 saatte rizeye gittim istanbuldan

  • cupi kullanıcısına yanıt
    hımm, istanbul çıkışında mı çok trafik oldu? ben İzmir'e giderken çok sorun yaşamıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbuldan navigasyonu dinlemedik kuzey marmaraya bağlanmadan 2. otoyoldan gittik zaten bolu dan sonra kastamonuya kadar trafik kötüydü bir daha asla diyorum ama inşallah o hataya tekrar düşmem

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.