Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (1116. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
38.969
Cevap
304
Favori
2.227.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11141115111611171118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    Hocam dip gazda alt devirlerde şanzumanın geç tepki vermesi ilk sürüşümdeki ile aynı izlenimi edindim.Özellikle dikkat etmemi istediğiniz dip gazdan daha yumuşak dozajda denediğimde geç kalma hissi oluşmadı ama bu şaşırtıcı değil çünkü araca acilen beni hızlandır komutu vermemiş oluyoruz. Ani tepkilerde şanzuman kararsız kalıyor diyeyim diğer türlü şanzuman pürüzsüz. S modunda dip gaz sonrası Gazı bırakınca vites büyütüp devri uzunca bir süre düşürmüyor ama D de iken gazı bırakınca vitesi büyütüp devri düşürüyor. Daha önce de yazdığım gibi S modu sadece vites değişim devrini yukarıya taşıyor, direksiyonda sertleşme,gaz pedalı tepkisi değişimi sağlamıyor bunu St de teyit etti. Birkaç tane HB kasa gelmiş haftasonu satışa sunulacakmış. Arkadan bakınca sedan ile ayırt etmek zor sadece camda ve bagajda spoyler ve arka tampon altlarında plastik ızgara benzeri ferrari arka tamponunu andıran(benzeri diyorum delikli değil çünkü) detaytlar var. Egzostlar ortada toplanmış ilginç bir detay.Test sürüşü yapamadığım için hb kasanın yol tutuş farkını bilemiyorum.

    Beyaz rengi daha çok beğendim.

    Ani dip gaz yapmadıkça o gecikme olmuyor anladığım kadarıyla. Benzer durum benim aracımda da olduğu için şanzımanın tepkileri sanırım tork konvertörlü şanzıman ile benzerlik gösteriyor. Dozajlayarak gaza basıldığı sürece ilk önce deviri yükseltip sonra bir anda yerinden fırlama olayı yaşanmayacaktır.



    Eğer yolum Onda bayisine düşerse bende civic hb ile test sürüşü yapmak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kendi araç kameramı söküp test aracına götürerek 0-100 hızlanmasını çektim kamera elimde olduğu için görünrü şahane değil, video işlerine de hakim değilim kusura bakmayın. 8 saniye gibi 100 km hıza çıkıyor alet.https://www.youtube.com/watch?v=VRK_-FqJUzI

    İzmit bayisi haldız otodaki danışman Arda KARAKURT araç alanlara ekstra kauçuk Honda paspası sözü verdi, fiyat olarak indirim yapamam lansman fiyatı bu ve heryerde aynı dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helpgod -- 8 Mart 2017; 1:52:9 >
  • Cumali999 C kullanıcısına yanıt
    Bravo hocam, beklentisini iyi tespit edebilen biri alışverişte karlı çıkar. Hem yakıtı düşünüp hem 0-100 2 sn daha kısa olsa iyiymiş denilmesi tezat zaten. Hızlı gitsin isteyen benzini düşünmeyecek, denklem böyle.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    ani dip gaz yoksa o gecikme olmamali zaten. o zaman normal hizlanma seklinde ilerliyor arac, vites dusurmuyor
    ani dip gazda 1 veya 2 vites dusururken cok bekliyor malesef.
  • helpgod kullanıcısına yanıt
    emeğinize sağlık hocam . 8 sn gibi görünüyor. yol nasıldı
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    ben şunu denicem hb testinde vites s modda kulakçıkla düşürüp hatta yapabilirsem 2 düşürüp aynı zamanda gaza abanmak. kafamdaki soru işaretinin gitmesli lazım. ied de sport moda aldıpın an devir yükselip lag 0 a iniyor
  • warmengel kullanıcısına yanıt
    s modda denedim ama kulakcikla denemedim
    bisey degisecegini sanmiyorum cunku sanziman hala ayni sanziman
    ayrica s mod motor devriyle oynamiyor malesef. sadece daha gec vites atmasini sagliyor. ied nin sportu gibi calismiyor sistem.

    hatta iedde comfortta bile dipgazda one yigilma ve bekleme yok
  • warmengel kullanıcısına yanıt
    istanbuldaysan bi beraber test edelim. video da cekeriz. pardon vidyo :P
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    istanbulda değilim. olsam şimdiye çoktan test aracıyla senin ied yi koşturuyoduk
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    o zaman lagı önleyemeyip böyle kabul edecez yapcak bişey yok.
  • warmengel kullanıcısına yanıt
    civic icin comforttan sporta bile almam diyim de ortalik karissin biraz :)
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    benlik bişey yok. ahh cvt ahh :)
  • warmengel kullanıcısına yanıt
    senlik yok da, sen yarin seyret.
    buralar yikilir
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    bi arkadaşta var 20 ied yeni aldık. bakalım ikna edebilirsem test arabasıyla yürütücem bayi beni tanıyorda ied bende olacak :)
  • warmengel kullanıcısına yanıt
    dikkat et ama
    uyuyan devi uyandirirsan kontrolu zordur. hakim olman lazim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel

    bi arkadaşta var 20 ied yeni aldık. bakalım ikna edebilirsem test arabasıyla yürütücem bayi beni tanıyorda ied bende olacak :)

    Vidyo çekmeyi unutmayın. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pars.42 -- 8 Mart 2017; 7:50:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Arkadaşlar bazı kişileri görmezden gelin. Cevap verip muhatap olmayın, onlar zaten gidecektir. Boşuna sinir olmayın. Tecrübe ve bilgisini paylaşanları okuyun. Yeni bilgiler veren arkadaşları takip edin. Siz cevap verdikçe mevzu uzar gider.

    Neyse anahtara basılı tutunca camları açan kapatan Japon aracı da varmış demekki. Yeni civic öyle çünkü.

    Seni de görmezden gelelim mi güzel kardeşim? Cevabın hayır ise görmezden gelineceklerle gelinmeyecekler hangi kıstasla belirleniyor?





    Bu mesajı yazdığınıza göre cevabım evet. Beni siz görmezden gelin. Çünkü ben artık sizi görmezden geleceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    ani dip gaz yoksa o gecikme olmamali zaten. o zaman normal hizlanma seklinde ilerliyor arac, vites dusurmuyor
    ani dip gazda 1 veya 2 vites dusururken cok bekliyor malesef.

    CVT viteste dişli olmadığı için hiçbir zaman vites atmıyor ancak vites oranlarını sürekli değiştiriyor. Oranları değiştirme hızı hakkında bir açıklama yok ancak oranları değiştirmek için 1 saniye kadar bekleyeceğini düşünmüyorum. Bu çok büyük bir süre. Zaten yavaş yavaş gazlayarak hızlandırmaktan bahsetmiyorum. Gazı biraz daha yavaş şekilde dibe kadar basınca yine hızlı bir gazlama olacak ve hızlanma yine yüksek seviyede olacak.

    Bende tork konvertörlü şanzıman ve atmosferik motor var 5. viteste ilerlerken birden dipgaz yaparsanız çok hızlı bir şekilde 4-3 diye iki vites birden iniyor. 30-40 km hızla 3. viteste ilerlerken ani dipgaz yaptığınızda sadece 1 vites düşüyor ancak o yaklaşık 1 saniyelik bekleme oluşuyor. O bekleme esnasında 3. vitesten 2. vitese çok hızlı bir şekilde düşüyor ancak motor devri 4500-5000 arasına çıkana kadar bekliyor ve araç deviri yükselttikten sonra birden ivmelenmeye başlıyor.

    Bu bekleme süresi yazılımsal mı yoksa tork konvertörden kaynaklanan yağın sıkışma süreci mi bilmiyorum. Ancak benzer olayı diğer tork kovertörlü araçlarda da görüyorum. Bunu da böyle kabul etmek gerekiyor.




  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Honda'nın S modunda şanzıman bir alt vites seviyesine getirilir ve motor devri yüksek tutulur. Ayrıca tüm araçlar ani gazlamada ekonomi modundan çıkar. Yani BMW ile spor modda Civic ile D modunda ve eko açık halde yarışsanızda elde edeceğiniz sonuç değişmez. Hatta abd'de 1.5 turbo motorlu yeni Civic eko modunda iken Civic Sİ ile yarıştırdılar tabi ki 1.5 turbo aldı. Çünkü ekonomik mod ani gazlamalarda devreden çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karambollllll

    Arkadaşlar şimdi executive de android auto varmı? Gördüm diyen var görmedim diyen var yok diyen var. Kime inanalım bilemedim. Kısmetse executive alıcam. Helpgod bende izmitteyim slmlar.

    Apple carplay de var android auto da var kardeşim. Bayiye de sorarsan eminim özelliklerini anlatacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 11141115111611171118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.