Şimdi Ara

2023 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (194. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.993
Cevap
131
Favori
751.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 192193194195196
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Kışlık lastik kullanan arkadaşlar hangi marka ve hangi ebat kullandıklarını ve yorumlarını paylaşabilir mi?
    2019 1.5 dci EDC icon aracımdaki (yazlık) lastikler 205/50 R17
    Ankara Dikmen'de oturuyoruz. Yokuş bol, kar ve buzlanma da oluyor.
  • Merak ettiğim bir konu var 2016 touch sahibiyim, icon donanımda standart olarak gelen ekranı çıkma bulup taktırsak uyum sorunu olur mu yoksa direk çalışır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ömer81 Ö kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    ben de OR-AN’da oturuyorum.
    Her araç aldığımda kış lastiği için markanın en alt donanım seviyesinde sunulan ve genelde en küçük çapta olan klasik siyah jantlardan alırım.
    Yeni araçlarda TPMS (Lastik Basınç sensörleri) var. Lastik değişimlerinde bu sensöre, lastiğe ve janta zarar verebiliyorlar. Ayrıca yılda iki defa lastik değişim parası veriyorsunuz.

    Megane 4 serisi için 4 adet 16” jant aldım. Kış lastiği olarak da tercihimi Hankook icept evo2’den yana kullandım. Kullandığım lastik 205/55 R16 91H. Bu sene dördüncü kışı, hala iş görüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli arkadaşlar,

    Temmuz 2019 başlarında servislere Megane 4 Sedan EDC’ler için yeni yazılım CD’leri gönderildi.
    Servisler bu doğrultu da, Megane 4 Sedan araçların EDC şanzımanlı modellerine servise geldikçe güncelleme yaptı.
    Bu güncelleme EDC ile birlikte enjeksiyon sistemini de kapsıyordu. Ayrı ayrı yapılan bir güncelleme değildi.
    Bu güncelleme ile yokuş çıkarken veya inerken, kasis geçerken ayağımızı gazdan çektikten sonra oluşan yavaşlama sonrası, tekrar gaza bastığımızda vitesi küçültemeyerek yığılması (yokuş çıkarken) veya araç viteste değilmiş gibi devir saatinin yükselmesi (yokuş inerken, kasis geçişi sonrası) probleminin çözümü düşünülmüştü.

    Ancak güncelleme sonrası aracımız daha kötü oldu. Eski halini arar olduk.
    Beklentimin yüksek olmasına bağlı yanlış değerlendiriyorum diyecektim ki, araba sürmeyi öğrenen çocuğum ve eşimde aracı kullandığında aynı şeyi söylediler.
    Gaza bastığımızda araç gitmiyor, yavaşlama sonrası bastığımızda yokuş pozisyonumuza göre ya yığılıyor, ya da boştaymış gibi devir yükseliyor.

    Çevremde tanıdığım araç sahiplerine sorduğumda güncelleme sonrası istisnasız herkes aynı sorunu tanımlarken, burada ve diğer forumlarda yaptığım inceleme de bu şikayeti ve çözüm önerilerini göremedim.

    Bilgisi veya çözüm önerisi olan var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ömer81 Ö kullanıcısına yanıt
    Bridgestone Blizzak LM005 ,test sonuçlarına göre tercih ettim,balon yapma riskine karşı yanakları güçlendirilmiş yeni bir lastik. Memnunum ve tavsiye ederim. Kazasız sürüşler diliyorum. ( Yapracık' ta oturuyorum, yokuş olarak eksiğimiz yok sizden:))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasa63 -- 29 Ocak 2020; 20:24:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozborme O kullanıcısına yanıt
    Çıkma parçayı elbette servis takmaz ama yine de servis çalışanlarından sorun olabilme ihtimalini özel olarak sorun derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nasa63

    Çıkma parçayı elbette servis takmaz ama yine de servis çalışanlarından sorun olabilme ihtimalini özel olarak sorun derim.
    Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hkorkma H kullanıcısına yanıt
    Şirket aracı olarak 3 senedir clio ve megane edc kullanıyorum. Maalesef yaşadığınız sorunları bende yaşadım ve yazılımla çözüleceğine hiç inanmadım. Bu yüzden şahsi arabamı sıfır megane 4 sedan joy düz vites olarak aldım. Şuan 3500km civarında sorunsuz kullanıyorum. Yokuşta kalkışta rampada tümsekte sollarken tüm kontrol bende. Sürpriz yok. Çözüm düz vites olarak size cevap verebilirim.
  • hkorkma H kullanıcısına yanıt
    ( Renault port sıkça sorulan sorular bölümü alıntısıdır)

    Aracınızda bulunan EDC çift kavramalı otomatik şanzıman sisteminde manuel vitesin ekonomisi ve otomatik vitesin rahatlığı birleştirilmiştir. Bakımları tıpkı manuel şanzımanda olduğu gibidir. Bu yüzden kullanım esnasında birkaç hususa dikkat etmeniz önerilir. Araç sıkışık trafikte beklerken boşa (N) almanıza gerek yoktur. Sistem frene bastığınızda otomatik olarak vitesi boşa alır, bu şekilde özellikle rampada beklemeniz durumunda aracin yokuş kalkış sistemi devre dışı kalacaktır. Yokuş yukarı trafikte aracı kesinlikle gaz vererek tutmayınız. Araç ile aranızda belirli bir mesafe bırakınız (örn: 1 mt.), bu mesafe oluştuğunda aracı kaldırmanız şanzımanın ısınmasının da önüne geçecektir. Önünüzdeki araç hareket eder etmez yokuş yukarı gaz vererek aracı tutmanız debriyaj balatasının erken aşınmasına ve şanzıman hararetine neden olacaktır. Çok dik rampalarda aracınızın vites değişimine yardım için küçük viteste manuel kullanımını öneriririz. Bu sayede aracın erken vites atmasının ya da sık sık vites küçültmesinin önüne geçmiş olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukselmetin10 -- 5 Şubat 2020; 14:17:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yukselmetin10 kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkür ederim. Güzel şeyler öğrendim.

    Ancak memnuniyetsizliğimiz bunlar değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkorkma

    İlginize teşekkür ederim. Güzel şeyler öğrendim.

    Ancak memnuniyetsizliğimiz bunlar değil.
    Ankara Dikmen de araç kullanan Megane DCI edc sahibi olarak rampa tırmanışlarında gaz pedalı ile ayağımın temasını kesmiyorum, yavaş hareketle ayağımı tamamen kaldırmadan gazı kesiyorum, bu şekilde vites küçültme yapıyor kendisi gaz vererek. Bu şekilde kullandığında kesinlikle yığılma yaşamıyorum.
    Yığılma olduğu durum; 40 veya 30 km hızlarda yavaşlama esnasında gaz pedalından ayağımı tamamen çekip, hızlanma için gaza biraz fazla bastığımda yığılmayı yaşanıyor. Dediğim gibi aracı tanıdığım için bu duruma düşmüyorum dikmenin en dik rampalarında bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselmetin10

    Ankara Dikmen de araç kullanan Megane DCI edc sahibi olarak rampa tırmanışlarında gaz pedalı ile ayağımın temasını kesmiyorum, yavaş hareketle ayağımı tamamen kaldırmadan gazı kesiyorum, bu şekilde vites küçültme yapıyor kendisi gaz vererek. Bu şekilde kullandığında kesinlikle yığılma yaşamıyorum.
    Yığılma olduğu durum; 40 veya 30 km hızlarda yavaşlama esnasında gaz pedalından ayağımı tamamen çekip, hızlanma için gaza biraz fazla bastığımda yığılmayı yaşanıyor. Dediğim gibi aracı tanıdığım için bu duruma düşmüyorum dikmenin en dik rampalarında bile.

    Alıntıları Göster
    Aynı şekilde kullanıyorum. 7 ileri dSG kullanırkende jettam 2'den 3'e hızlı geçerdi ve hafif rampalarda yığılırdı.. Onuda 2. vitese geince gaza biraz fazla yüklenerek çözerdim.

    İş aslında şanzumanı aracı biraz tanıyarak küçük müdehalelerde bulunmak.

    EDC de 1-2 kararsızlığı için ise rampa inerken N ye alıp devam ediyoeum. İstediğim zaman D ye geri aldığım zaman hıza uygun vitesi seçiyor. Arada bir müdehale ile sıfır sorun kullanılır.

    Manuel vites çilesi bu devirde çekilmez :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andios -- 7 Şubat 2020; 12:4:55 >




  • Gaza yuklendiginizde araç devir yükseldiği halde gitmiyorsa anormal bir durum var demektir. Kavrama tertibatinda. Tekrar bu şikayetten dolayı servise başvurdunuz mu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gaza yuklendiginizde araç devir yükseldiği halde gitmiyorsa anormal bir durum var demektir. Kavrama tertibatinda. Tekrar bu şikayetten dolayı servise başvurdunuz mu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıfır Megane fiyat listesine baktım

    Megane 4 HB sadece Touch 1,3 benzinli kalmış

    Hem HB hem sedan tüm modellerde, opsiyonlarda long screen (büyük ekran), sürüş ve konfor paketleri ortadan kalkmış.

    masaj, beyaz ışık vesaire zaten çok önceden gitmişti.

    Hafta sonunda Muğla Honda bayiinde 1 araç vardı (Bir)

    Piyasa ne hale gelmiş
  • Arkadaşlar ddt4all hakkında yardıma ihtiyacım var. 2017 megane 4 hb touchrome aracım var.
    Viraj aydınlatma, giderken video oynatma gibi özellikleri obdII ile kendim açabildim. Yalnız direksiyon önündeki yol bilgisayarının sol altında çıkan eco drive yaprak sembolü kayboldu. Sanıyorum onu yanlışlıkla kapattım ama bulamıyorum. Nasıl geri getirebilirim? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • Facebook grubuna bi sorun daha hizli cevap alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Arkadaşlar, icon donanımın sürüş paketi, long screen gibi opsiyonları fiyat listelerinde görünmüyor.
    Bunlar standart halemi geldi yoksa alınamayacakmı artık?bilgisi olan varmı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bakım Işığı nasıl sönüyor ? Bilgisi olan var mı acaba ?
  • Arkadaşlar merhaba daha önceden Megane Touch aracım vardı fakat birkaç araç değiştirdikten sonra Megane icon ile yeniden aranızdayım. Forum dan oldukça konuda bilgi sahibi oldum. Emeği geçenlere ve bilgi paylaşımında bulunanlara teşekkür ederim.
    Yeni aldığım icon da yaklaşık40 km den sonra çok düzensiz (gurk, gurk..) diye bir ses geliyor. Servisteki usta dahil en az 5 ustaya gösterdim sonuç alamadım. Ses motordan değil ve arkadan da değil ama ne zaman yapacağı belli olmuyo ve virajla bozuk yolla da alakası yok. Daha önce başından geçen oldu mu veya bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 192193194195196
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.