Şimdi Ara

2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] (231. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.586
Cevap
209
Favori
651.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 229230231232233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun yıllar VW kullanmış ve ucuza denk geldi diye Clio almış biri olarak tespit ve görüşlerimi sizlerle nesnel olmaya çalışarak paylaşmak istedim.

    Motor:
    Her ikisi de 1.0 ve 3 silindirli turbo motor, polo 95 clio 100 bg 0-100 de dahil olmak üzere polo çok daha dinamik ve ara hızlanmalarda çok daha başarılı. Ayrıca poloda 3 silindirden kaynaklı titreme çok çok az ve sadece vites topuzundan hissediliyor, clioda ise bırakın vites topuzunu koltuklar dans ediyor internette videoları var bakabilirsiniz.
    Yakıt:
    Aynı yollarda ki tamamen şehir içi aynı sürüş tarzı ile polo 7.5 clio ise 10 litre yakıyor ,tecrübe ile sabittir ve de polo yaklaşık 150 kg daha ağır.
    Vites:
    Polodaki DSG ile cliodaki CVT yi karşılaştırmak ise abest olur sadece şunu söyleyim çok kibar kullanacaksanız CVT vites geçişini belli etmez ancak biraz basayım sıkıştırayım derseniz Allah şanzımanın canını okuyor!
    Donanım:
    Aynı paralara polo comfort DSG veya Clio Icon CVT alınabiliyor. Clioda led far standart ancak maaliyet hesaplarını görebilsek inanın polodaki halojen farlar daha maaliyetli çıkacaktır zira led farların otomatik yükseklik ayarı yok, manuel ve sadece ampulden ibaret...Meşhur hız sabitleyici clioda var...Otomatik klimalarda polo çok çok daha üstün çünkü birincisi çift bölgeli ikincisi komutlara tepki süresi clioda ne yazık ki çok uzun zira işlemcisi gerçekten çok zayıf (!) Clio'nun Manuel kliması otomatikten daha kullanışlı. Medialarda yine ibre bariz bir şekilde polo lehine ekran parlaklığı ve netlikten tutun da dokunmatik sese ve tepki sürelerine kadar çok net üstünlüğü var polonun... Koltuklar clioda(icon) bir tık daha iyi... ön döş sözde yumuşak malzeme clioda(icon) ama iki aracı yan yana getirip kontrol ederseniz kullanılan plastiğin kalite farkının polo lehine olduğunu fark edeceksiniz. Polonun içi çok daha geniş... Clioda arkada okuma lambaları yok. Tavan kaplamaları tabii ki polo daha kaliteli. Kol dayama clioda sanayi işi gibi duruyor ve içi sert plastik. Kullanılan plastik malzemelerin kalite farkını anlamak için iki aracın mutlaka yan yana olması lazım çünkü havalandırma ızgaralarından tutun da kapı içlerine kadar clioda kullanılan malzemeler geri dönüşüm işi gibi durmakta. Hele kararan aynalar arasındaki fark teknoloji olarak aradaki uçurumu net bir şekilde ortaya koyuyor. Ayrıca poloda ön park sensörü de var ve üstün bir teknolojik güvenlik önlemi olan park manevra freni de var...Clioda bu yok olamaz da çünkü mevcut park sensörleri sıradan bir oto elektrikçide takılmış gibi durmakta.
    Kapılardaki izalasyon malzemeleri bile farklı olur mu clioda çok ince ve kalite algısı daha düşük birkaç yıl içinde aşınabilecek bir malzeme kullanılmış. Clio'da kapıya tokluk hissi vermek için çıkıntılı plastikler yerleştirmişler kurnazca...
    Clio'da 4 hava yastığı poloda 6 hava yastığı standart ki güvenlik açısından önemli bir fark. Cihazlar için Clioda 2 poloda 4 bağlantı yeri var... Ayrıca işçiliği anlamak için dikiz aynasının cama bağlandığı yerdeki açık duran kabloları ve tavan döneminin uç taraflarının makasla kesilmiş gibi durması yeterlidir..
    Sonuç: Arabadan anlayana söyleyecek bir şey yok Alman tartışmasız bir şekilde farklı; anlamayana ise hız sabitleyici ve led far var Clioda hem de standart(!) Daha ne olsun!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozan40500 O kullanıcısına yanıt

    Yeni polo da yorgunluk tespiti gözlük kabı çift katlanır ayna Multimedya temassız radyo kanal geçişi elinizle dokunmadan hareket komutu ile vs VS daha yazarsam tenekeciler coşar. Yeni polo life 251 k.

    Bunların iconu da yeni zamla 240 k civarına geldi. ŞİMDİ malzeme kalitesi ön göğüs hiç girmiyorum girersem üzülürken. Ww bayisine gidip bir incelesinler sonra DELİKANLI gibi ikisininde kıyaslasınlar.hızlanma yol tutuş olaylarında zaten bariz açık ara polo önde.

    Hala ama bizim elektrikli el freni miz var güneşlikde makyaj aynamız vsr ama aydınlatması kaldırmışlar derler😅😅😅


    Yazık cidden icon olanlara yemin ederim gülerim he Joy alacak parası vardır ona saygım sonsuz herkesin bütçesi ama icon da olay büyük


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar
    Burası Clio5 2020 konusu. Aracı olanların araçları ile ilgili paylaşım yaptığı, danıştığı, ya da almak isteyenlerin meraklarını gidereceği bit yer..
    Clio mu Polo mu, Clio mu Kia mı … eğer bunlara gitmek istiyorsanız buna özgü başlıklar var.
    Yoksa da açarsınız. Kirlilik yapmayın lütfen. Bu tartışmalara girmek isteyen de o sayfaya gelir .
    Herkesin kendi parası , kendi zevki , isteyen istediği aracı alır satar. Dünyanın bir akıllısı siz misiniz, o para buna verilmez şuna verilmez , keyif de adamın para da.. Doğru sayfa da istediğinizi yazın yine ama orası bu sayfa değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aserkang -- 17 Ekim 2021; 8:3:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Felurian kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler

    benim attığım linkteki ürün de bu. Sallanma durumu nasıl ? Ses vs yapıyor mu ? Mümkünse bir video falan atabilir misiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Midnightmrt M kullanıcısına yanıt

    Bu adamın dünyadan bir haber olduğu bu başlıktaki 2. sayfadan belli. Farklı benzin istasyonlarında depoyu fullediğinde yol bilgisayarında farklı menzil çıktığını iddia ediyor. 2020 Renault Clio 5 [ANA KONU]  Birincisi böyle bir sistem imkansız yol bilgisayarı yaptığın ortalama km'e göre depodaki benzin ile ne kadar gideceğini gösteriyor. Yeni aldığın benzini nerden analiz etsin de nerden sana menzil versin. İkincisi ortalama km trafik durumuna, gaz tepkimelerine, ortalama hızına göre değişken birşey yani aynı benzinle aynı kişi, farklı trafik senaryolarında 6lt de yakabilir 10lt de yakabilir. İkincisi Türkiye'de tüm benzin istasyonları yakıtı aynı yerden alıyor sadece üzerine katkı maddesi ekliyor. Yani A firmasından aldım 6lt ortalama yakıyor B firmasında aldım 8 lt yakıyor gibi bir durum imkansız o kadar farketmesi. Ama bu vatandaş böyle olduğunu sanıyor. 2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] 





  • ozan40500 O kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Objektif ve tarafsız fanboyluk kokmayan bir inceleme olmuş. Polo Clio arasında hangisinin daha kaliteli olduğunu sokağa çıkıp rastgele 100 kişiye sorsanız aynı cevabı alırsınız. Marka algısı da vw lehine şüphesiz.


    clio’nun en büyük artısı tam bir f/p aracı olması ve ödediğiniz paranın karşılığını veriyor olmasıydı şüphesiz. Hele ki yakıtı adeta koklayan dizel motoruyla inanılmaz satışlar yaptı.


    Kabul edin ya da etmeyin ama şu bir gerçek ki yeni nesil 1.0 motoruyla ekonomik olduğu söylenemez clio’nun. Yakıt tüketiminde son derece müsrif bir araç.


    Ben şirket aracı olarak 1.0 joy otomatik kullanıyorum bu arada. Motor performansı ve vites geçişler çok iyi. Uzun yolda dahi bana mısın demiyor 160-170 km hıza çok rahat ulaşıyor ve cvt şanzımanı sayesinde motor fazla bağırmıyor.

    İç malzeme kalitesi ise kötü gerçekten. Kendime araç alacak olsam icon’dan aşağısını almam. Zira arada muazzam kalite farkı var joy-icon arasında.


    Polo da böyle değil mesela.. Boş ile dolu paket arasına bu kadar fark koymarayak kalite algısını hep yukarıda tutuyor vw.

    Clio bu yüzden fiyat dengesini iyi korumalı ve en büyük tercih sebebi olan fiyat konusunda uçmamalı. Ayrıca ekransız araç yaparak, donanımdan kısarak şark kurnazlığı da yapmamalı. Hem clio yerli üretim değil mi? Bunun avantajını yerli müşterilerin hissediyor olması lazım ama o da yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorrento -- 17 Ekim 2021; 10:42:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DaRK BLooD kullanıcısına yanıt

    yok bir de gelip polo şöyle polo böyle diyor bizde biliyoruz polo kötü araç değil ama marka algısı yüzünden fiyatını hak etmiyor. en boş paket clio almış icon kötü diyor önce bin incele şimdi üretilenlerden biz de memnun değiliz o ayrı ama özellikle 2020 üretimleri hiçbir b sınıfında yok perde hava yastıkları hariç inanılmaz dolu araçlar satıldı. joy araca binip life polo daha iyi diyor tabi ki iyi olacak. Aslında kendince güzel özellik eklemiş arabaya meğerse bizim clio lar yakıt analizi de yapabiliyormuş.

  • Midnightmrt M kullanıcısına yanıt

    Aynen Joy ile Icon arasında dağlar kadar fark var. Hatta Touch ile Icon arasında bile iç malzemede çok fark var. Firmanın kararı ve arz talep meselesi ama elmayla armutu karşılaştırıp portakala kötü diyor vatandaş :) 2021 ağustos sonrası üretimlerde yapılan şark kurnazlıkları firmaya olumsuz yansır bunda herkes hemfikir zaten. Yakıt analizi yapabilen dünyada tek araç herhalde 2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] Mercedes Bmw mühendisleri falan akıl edememiş Reno akıl etmiş bravo(!)

  • Herhangi bir araç cliodan iyi olabilir mesele bu değil. Bunu otomobil yorumcuları zaten objektif biçimde yapıyorlar ve severek izliyoruz. Mesele bu aracı kullananların paylaşım yaptığı başlıkta ısrarla polo fanatikliği yapmak. Bir tanıdığımın aldığı bir üründen kazıklandığını bilsem veya ürünün kalitesiz olduğunu bilsem bile hayırlı olsun güle güle kullan derim. Aksini yapmak bence karaktersizliktir. Bunu yapan insanın kumaşı bozuktur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ozan40500 O kullanıcısına yanıt

    Ben de 1.0 icon'u oyak kampanyasiyla uygun fiyata aldigim icin tercih ettim. Alirken Polo ve Golf yoktu, ne zaman gelecegi de belli degildi(2020 mayis). Ayni para ayni paket olsa kesinlikle ve tabi ki Polo tercih ederdim.


    Clio evet titriyor kimse itiraz etmiyor zaten. Poloyu bilmiyorum ama Clio biraz titriyor ama oyle zangir zangir filan degil. 4 silindirli bir arabaya gore evet dururken cok dikkat ederseniz titremeyi fark ediyorsunuz.


    Ara hizlanmalara bakmak teknik verileri incelemek lazim "hangi ara" belirtilmemis. Hukum veremem.


    Sehir ici 7 lt'yi kesinlikle gecmedim.


    biraz basayım sıkıştırayım derseniz Allah şanzımanın canını okuyor! bunu anlamadim.


    Otomatik klimalarda polo çok çok daha üstün çünkü birincisi çift bölgeli ikincisi komutlara tepki süresi clioda ne yazık ki çok uzun zira işlemcisi gerçekten çok zayıf (!) Clio'nun Manuel kliması otomatikten daha kullanışlı. 

    Islemciyle ilgisini bilmiyorum ama dugmeyi cevirince sogugu veya sicagi veriyor hemen. Bir sorun veya onceki arabalarima gore zayiflik gormedim. BEn memnunum.


    YEni poloyu bilmedigim icin ic plastik kalitesine bisey diyemem. Yeni Clio'larda da kaliteyi kismis olabilirler. Yapiyorlar cunku.


    Kararan ayna bana gore kusursuz. Hic rahatsizlik vermedi.


    On park sensoru bende de var ama galiba ek paketle almistim. On sensorlerin ekranla uyumu ve kullanimi da cok iyi. Oto sanayide takilmis lafina katilmiyorum, gayet iyi.


    Izolasyon malzemesi birkac yil icinde bilmiyorum asinir mi? O sizin yorumunuz. Pololarda da sorun cikabiliyor. En ucuz modeli ne de olsa.


    Ayrıca işçiliği anlamak için dikiz aynasının cama bağlandığı yerdeki açık duran kabloları ve tavan döneminin uç taraflarının makasla kesilmiş gibi durması yeterlidir..

    Yenilerde bunu da mi bozdular acaba diyorum bende boyle bisey yok



    Sonuc: Ayni paraya tabi ki Polo. Ama Clio'ya da fazla haksizlik etmissiniz.





  • aserkang kullanıcısına yanıt
    Ses hiçbir şekilde yapmıyor.Sallanma durumu ise normal kullanımda kol dayarken vs olmuyor ancak iki elinle tutup hadi bakalım ne kadar sallanıyorsun diye sağa sola itersen biraz oynama yapıyor ( bunu yaparken konsolun kendisi de sallanıyor bu arada, bardaklıklar vs ) ama dediğim gibi normal kullanımda bir sıkıntı yok.
    O sallanma da çift taraflı bantla falan biraz uğraşılsa çözülür diye düşünüyorum ama bence çok gerek yok bu şekilde de gayet iş görüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Felurian -- 17 Ekim 2021; 17:28:17 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Felurian kullanıcısına yanıt

    Yolda giderken trim sesi gibiden yapmıyorsa OK👍🏻


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba aracı Ekim 2020 de oyaktan teslim alıp tam 1 yıl boyunca kapalı garajda mevcut 308 i satıp kullanmaya başladım ve aranıza katılmış bulunmaktayım.
    Bir kaç sayfa geriye gidip aracı kullanıcılarından tanımak istedim ama anlamsız kıyaslara boğmaya kalkmışlar. 1.3 tce EDC icon opsiyonların çoğu olan aracim var. Merak edip sormak istediğim kullanım süresi içinde başınıza gelen sorunlar ve çözümleri nelerdir, kronik sorunları neler, ek olarak ne aldınız ne taktirdiniz yardımcı olacaklara minnet duyarım forum da ben gibi yenilere amacına hizmet etmiş olur esirgemeyin tecrübelerinizi 😉🖐🏻

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Selamlar herkese, Clio 5 touch kullanıyorum. Araç içi telefon tutucu önerilerini bekliyorum, birkaç tane kullandım memnun kalmadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bandırma10.5 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar

    Öncelikle aracınız hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanmanızı dilerim. Forum sayfası son zamanlarda gereksiz yerlere gittiği için daha eski sayfalara bakarsanız oldukça güzel ve faydalı bilgilere ulaşabilirsiniz. Clio ile yaşanan sorunlar özetle;


    Start stop arızası (devreye girmediği belirtilmiş. 2020 modellerde. Şimdilerde sanırım bu sıkıntı yok)

    Yol bilgisayarının kendini resetlemesi (8 ayda benim aracımda 2 defa oldu)

    Arka Park sensörünün takılı kalması (1 defa oldu. Kendiliğinden sustu. Serviste bilgisayar bağlandı. Tekrar takılı kalmadı)

    Antrifriz seviyesinin azalması (benim aracımda olmadı)

    İconlarda hayalet gösterge problemi

  • bandırma10.5 kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Bende de 2020 1.0 xtronic icon var. 2021 Nisanda başladım kullanmaya 4500km oldu şuan. Sanırım start stop arızası 2020 ilk üretimlerde çıkmış. Benimki 2020 ağustos üretimi start stop arızası olmadı henüz. Ortalama tüketim sıfırlanması 2 kere oldu ilk aylarda. Bir kaç kez de kendim sıfırladım. Antifrizim 6 ayda min max ortasından min seviyesine geldi. Servise götürdüm sıfır araçlarda olabiliyor dediler doldurdular takipteyim bakalım tekrar olacak mı. Başka bir sorunla karşılaşmadım henüz.

  • DaRK BLooD kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim aklımda dedikleriniz ben de takip edeyim motor suyunun azalması ciddi olabilir kendi kendine sifirlanan kadran gözükmeyen ekran durumlarını okudum inşallah kimse yaşamaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sıfır aldığım 100 bg Joy x tronic aracımda da yeni aldıktan 5000 km sonra motor suyu min seviye altına inmişti kontrol etmesem motoru yerdik. Servise girdim ücretsiz yeşil organik antifiriz ile tamamladı servis. O günden sonra hiç azalmadı seviye. Sanırım sıfır araçlarda ilk 5000 km civarı kullanımlarda bu oluyor ama sıkıntılı durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bandırma10.5 kullanıcısına yanıt

    1.3 tce icon aracımı 9 ekim 2020 de teslim aldım,şuan 14500 km.de, yarın fethiye KUTAY reno servisine bakım için randevu aldım,klima sorunu yaşamadım,stop start (akü önceliği)durumu dışında hiç çalışmamazlık yapmadı,tüketim sıfırlaması hiç yaşamadım,her depo dolumunda 500-700 km civarı kendim sıfırlarım,hayalet ekran sorunu yaşamadım,soğutma suyu MIN seviyenin biraz altında seyahat esnasında vhararet göstergesini sürekli takip ederim,seviye sürekli aynı yerde duruyor,araçtan yüzde yüz memnuniyetim var,şuda olsaydı diyebileceğim tek şey,günlük tüketi verisi keşke olsaydı,malum araçlarımızda anlık tüketim ve genel tüketim verileri var,bazı araçlarda bunların yanı sıra günlük tüketim veriside olur,kontağı kapadık tan belli bir sire sonra sıfırlanır kontak açılınca veri sayacı çalışmaya başlar.

  • 
Sayfa: önceki 229230231232233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.