< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
2019 Yeni Peugeot 508 (168. sayfa)

-
-
Ben de aynısını yaptırdım ama bu 30 bin km boyunca balataların değişip değişmeyeceğine onlar karar verecek. Sordum bizzat. Sen istediğin kadar benim balatalarım erimiş de, onlar erimediğine kanaat getirirse değiştirmezler. Ama silecekler de dahil. Silecek takımı 370 lira filan. Bir veya iki defa değiştiririz herhalde -
Bugün bayide 180 bg olan motoru denedim gayet hoşuma gitti, deneme turu öncesi yakıt göstergesi ni sıfırladım şehir dışı sayılacak bir yolda 5.2 yaktı ki bence süper değer sizce benzinli mi dizelmi yada 225 bg versiyonu mu kullanıcı yorumlarınız nedir. -
Herkese merhaba, sene başında aldığım 508 GT aracım ile Eylül başında kaza yaptım. Sadece ön takımlar, radyatör vs. hasar gördü. Motor hasarı veya airbag açılması falan olmadı.
Maalesef Peugeot Türkiye gerekli radyatör parçasını ve artiv beynini 3.5 ayda getirtebildi. Bu süreçte sürekli arayıp 15 gün ötelediler. Aracımı nihayet yeni teslim aldım.
Severek kullandığım aracımdan da bu vesile ile oldukça soğudum. İronik ama mümkünse kaza yapmayın.
Not: Sigorta şirketinin ikame araç süresinden sonra ikame araç sağladılar.
Not2: Yeni mesaj butonunu bulamadığım için bir mesaja cevap gibi yazmış olabilirim. Kusura bakmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Osman Alyanak -- 11 Aralık 2020; 20:10:24 > -
Selam,
Tüm arkadaşlara iyi akşamlar. Ben yeni keşfettim bilenler vardır ama gözünden kaçanlar için bilgi vermek istiyorum.
https://mypeugeot.peugeot.fr/ sayfasına giriyorsunuz. Şase no ile üye oluyorsunuz yada mypeugeot uygulaması telefona yüklü ise aynı kullanıcı ve şifre ile giriş yapıyorsunuz. Dileyen crome ile dili Türkçeye rahatlıkla çevirebiliyor. Giriş yaptıktan sonra sol tarafta aracınız altında daha fazla bilgi edinine tıklıyoruz. Çıkan ekran sağ tarafta indirmeye git seceneğini tıklıyoruz. Açılan sayfada Şase nonuza uygun tüm indirmeleri indirebilirsiniz. Burada yeni öğrendiğim: yukarıdaki şeçeneklerde servislerim seçeneğine tıklıyoruz açılan pencerede tekrar alttaki servislerim seçiyoruz ve burada aktif ettiğimizde üç yıl geçerli ücretsiz canlı trafik bilgisi araç navigasyonumuzda aktif oluyor. Güzel tarafı 3 yıl aracı teslim tarihinden itibaren değil aktif ettiğimiz tarihten itibaren geçerli oluyor. Tabi bu navigasyonlu araçlar için geçerli. Daha sonra aracımıza geçip cep telefonumuzdan aracımıza internet vererek araç aktive oluyor. Araca internet verdikten sonraki işlemler için video 1.dk sonra bilgilendirici olarak ekliyorum. Kolay gelsin iyi eylenceler...
-
Asdfg12 imkanınız varsa gt modelini almanız daha iyi olacaktır. ekstra donanımlar ve güçlü motor sürüş keyfine keyif katıyor.
Osman Alyanak geçmiş olsun. bu tür şeyler çok can sıkıcı olabiliyor. zamanla unutuyosunuz.
Kayasus verdiğiniz bilgiler için teşekkürler denicem bunu
-
Yani 225 bg olanı tavsiye ediyorsunuz anladığım kadarıyla ortalama yakıt tüketimi 180 bg olana göre yada dizel e göre çok fark eder mi.quote:
Orijinalden alıntı: denizakrAsdfg12 imkanınız varsa gt modelini almanız daha iyi olacaktır. ekstra donanımlar ve güçlü motor sürüş keyfine keyif katıyor.
Osman Alyanak geçmiş olsun. bu tür şeyler çok can sıkıcı olabiliyor. zamanla unutuyosunuz.
Kayasus verdiğiniz bilgiler için teşekkürler denicem bunu
-
Merhaba arkadaşlar, aranıza GT-Line paket ile katılacağım inşallah. Sormak istediğim şu; ben bu aracı adaptif hız sabitleyici, akıllı şerit takibi ve yarı otonom sürüş için alıyorum. Korona sebebiyle uzun yol çok yaptığımdan artık yoruldum. Bu sistemlerle ilgili yorum yapabilir misiniz? Ne kadar iyi çalışıyor? Varsa örnek video?
-
180bg olan motorun torku 250 , 225 bg olanın 300 torku var . ben ilk önce 1.5 dizel versiyonu alacaktım test sürüşü yaptım sonra duşundum dizel olan 100km de 6-7 arası yaksa(benim kullanımıma göre) 225bg olan 8-9 yakar. uzun yolda bu fark iyice düşüyor birde. imkanım vardı ve güçlüsünü alayım sonradan değiştirme filan sıkıntı birde içimde kalır diye 225bg gt olanı aldım. iyi ki de öyle yapmışım. gt olanın avantajı hem full donanım olması , performansı ve adaptif süspansiyonlu(normalde pahalı ve çok iyi bi donanım, peugeotun bunu benzinlide standart olarak sunması mükemmel) . ben dizel ve 225bg arasında kalsam yine 225 benzinliyi alırdım kesin olarak. ama 180 ve 225 bg arasında nasıl bir fark olur bilmiyorum, ikisinide kullanmak lazım . ama dediğim gibi 180 bg olanda 250 tork var 225 bg olanda ise 300 tork mevcut ve tork performans için önemli bir değerdir. eski aracım bmw f33 2 dizel 190 bg 400 tork vardı ve torkun önemini o zaman anlamıştım. 110 bin km de onu satıp bunu aldım ve perfomansta bir tık kadar yakın bmw ye o yüzden memnunum.bence arada kaldıysanız araçları kullanmaya çalışın ve fiyat, performans ve donanım olarak ona göre karar verin. muğla milasta yaşıyorum yakın biyerdeyseniz aracımı deneyebilirsiniz.
-
serit takip ve serit ortalama diye 2 farklı özelliği var. sizin kasteddiğiniz serit ortalama ve gayet stabil çalışıyor virajlarda ve şerit çizgileri çok iyi olmasada gayet başarılı bence. hatta karanlıkta bile stabil çalışıyor . adaptif hız sabitleyicide mesafesini gayet güzel ayarlıyor(mesafeyi uzak orta yakın ayarlayabiliyosunuz) , öndeki araç durursa kendisi fren yapıp duruyor 3 sn içinde öndeki araç hareket ederse hiçbişey yapmanıza gerek kalmadan araçı kaldırıyor, 3snden fazla durursa bir tuşa basıp yine adaptif takibe devam ediyor(bu arada fren yada gaza basmanıza gerek yok kendi öyle bekliyor). 200- 300 km gibi uzun yolculuk yaptığımda çok keyif almıştım. direksiyondan tutmanızı istiyor bırakırsanız bir süre sonra geri sayıyor ve iptal ediyor ama o iptal etme sütesi çok kısa değil. aralarda direksiyondan titretmeniz yetiyor. ben aydın izmir otobanında kullanırken su şişesini biraz boşaltıp direksiyon sağ yada sol tarafına sokuyorum ağrılığı ile direksiyonu tuttuğumu ve müdahale ettğimi sanıyor ve hiç uyarı vermiyor. ama bu önerdiğim bişey değil deneme amaçlı yada gözümü yoldan ayırmadan dikkat ederek yapıyorum.şerit takibi ise araca biner binmez kapatılyorum yoksa yol çizgilerini eger sinyal vermeden azda olsa geçerse dreksiyonu çevirip yola sokuyor. bazen yolda kimse olmuyor ortadan gitmek istiyorsunuz yada çukurdan kaçacaksanız direksiyonu çebirmeye çalışıyor. orta güçlükte müdahale ediyor isterseniz onu rahat yenebiliyorsunuz ama yine de rahatsız ediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizakr -- 12 Aralık 2020; 15:46:26 >
-
Detay bilgi için çok teşekkürler hocam.
Ben 2020 Ağustos çıkışlı GT-Line 1.5 Dizel bir versiyona karar kıldım gibi gözüküyor.
Bu araçta, hem şerit takip hemde şerit ortalama var değil mi? Eksik bir donanım yok diye biliyorum?
Birde stop and go'da otomatik araç dururken, sanıyorum normal zamanda frene basılmadığında araç hareket ediyor değil mi?(Auto hold yok yani)
-
quote:
Orijinalden alıntı: DedefonDetay bilgi için çok teşekkürler hocam.
Ben 2020 Ağustos çıkışlı GT-Line 1.5 Dizel bir versiyona karar kıldım gibi gözüküyor.
Bu araçta, hem şerit takip hemde şerit ortalama var değil mi? Eksik bir donanım yok diye biliyorum?
Birde stop and go'da otomatik araç dururken, sanıyorum normal zamanda frene basılmadığında araç hareket ediyor değil mi?(Auto hold yok yani)
broşürde gt line' da serit takip ve serit konumlandırma dahil görünüyor. auto hold yok. geri kaçırmaz ama ışıkta filan durunca frenden ayağını çekince gider, durmaz
-
Bu güzel bilgi için teşekkür ederim, siteden işlemi yaptım. Araca geçince bir deneyeceğim. Siz kendi aracınızda aktif hale getirdiniz mi?
-
Ayrıntılı bilgi için teşekkürler açıkçası ben180 bg arabayı kullandım ve çevre yolunda 5.2 yakması bana dizel almanın gereksiz olduğunu düşündürdü o yüzden merak ettim.quote:
Orijinalden alıntı: denizakr180bg olan motorun torku 250 , 225 bg olanın 300 torku var . ben ilk önce 1.5 dizel versiyonu alacaktım test sürüşü yaptım sonra duşundum dizel olan 100km de 6-7 arası yaksa(benim kullanımıma göre) 225bg olan 8-9 yakar. uzun yolda bu fark iyice düşüyor birde. imkanım vardı ve güçlüsünü alayım sonradan değiştirme filan sıkıntı birde içimde kalır diye 225bg gt olanı aldım. iyi ki de öyle yapmışım. gt olanın avantajı hem full donanım olması , performansı ve adaptif süspansiyonlu(normalde pahalı ve çok iyi bi donanım, peugeotun bunu benzinlide standart olarak sunması mükemmel) . ben dizel ve 225bg arasında kalsam yine 225 benzinliyi alırdım kesin olarak. ama 180 ve 225 bg arasında nasıl bir fark olur bilmiyorum, ikisinide kullanmak lazım . ama dediğim gibi 180 bg olanda 250 tork var 225 bg olanda ise 300 tork mevcut ve tork performans için önemli bir değerdir. eski aracım bmw f33 2 dizel 190 bg 400 tork vardı ve torkun önemini o zaman anlamıştım. 110 bin km de onu satıp bunu aldım ve perfomansta bir tık kadar yakın bmw ye o yüzden memnunum.bence arada kaldıysanız araçları kullanmaya çalışın ve fiyat, performans ve donanım olarak ona göre karar verin. muğla milasta yaşıyorum yakın biyerdeyseniz aracımı deneyebilirsiniz.
-
Allure paket ile araniza katilmak istiyorum. Bu paketin GT Line dan eksikleri neler? Hicbir yerde detayli bilgi bulamadim. Allure da sehirici yaya ciktiginda veya ondeki arac ani fren yaptiginda otomatik fren yapiyor mu arac
-
quote:
Orijinalden alıntı: posetcayBu güzel bilgi için teşekkür ederim, siteden işlemi yaptım. Araca geçince bir deneyeceğim. Siz kendi aracınızda aktif hale getirdiniz mi?
Ben aktif ettim, Başarılı hoşuma gittiği için paylaşmak istedim. Umarım sizde beğenirsiniz.
-
Allure de dış görselde krom çıtalar var, gt line de siyah. Gt line ızgarası (daha sportif) farklı. Allure Lastikler 17, gtline 18 inç. İçinde ise allure da açıl renk döşeme var. Gtline da koyu muhtemelen kumaş kaliteside farklıdır. Allure de bahsettiğiniz sürüş destekleri bulunmuyor. Hız sabitleyici var ama adaptif değil. Mesela şerit takip vs.. allure de yok. Ben allure kullanıyorum bence imkanınız var gt daha dolu olduğu için onu öneririm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın kendi navigasyonunda adres yazıp bulmak zor geliyor, ama bir deneyeceğim. Eski 508 varken koordinatları girerek kullanıyordum :)
Carplay olduğu için google maps işimi rahatlıkla görüyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi posetcay -- 13 Aralık 2020; 20:31:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Allure ile gt line arasindaki farklar ;
Dis gorunum ;
Krom cam cercevesi yerine siyah cerceve
Damali krom on izgara
18 jantlar
İc gorunum ;
Siyah ve elektrikli koltuklar
Donanim ;
Focal ses sistemi, adaptif surus destekleri, bronz tema, mavi ambiyans aydinlatma
Ben aradaki fiyat farkina degmeyecegini dusunerek allure aldim, ( yaklasik 40 bin )
Disini da gt ye cevirdim.bu arada aracimda satilik, malum sitede ilani var.
Butce yetiyorsa direk benzinli Gt donanim almali, motor sebebiyle.onun disinda en mantikli paket allure bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar, aracımı bugün lastik değişimi, balans ve bir kaç ufak işlem için servise bıraktım. Kayıt işlemini yapan arkadaş şase numarasını kontrol ettiğinde aracın 2 adet geri çağırması olduğunu söyledi . Motor yazılım güncellemesi ve sızdırmazlık için yalıtım işlemi . Halbuki ben şase numarası ile internetten sorgulattığımda herhangi bir geri çağırma yoktu. Benim durumumda olan arkadaşlar var ise daha sonra problem yaşamamak adına en azından yetkili servisi arayıp şase numaralarını birinci ağızdan kontrol ettirmelerini öneririm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurbozkurt13 -- 14 Aralık 2020; 12:32:25 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X