Şimdi Ara

2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
652
Cevap
9
Favori
42.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    14 saniye işte

    Benim koyduğum videoda da 14.3 saniye idi zaten, maşallah at gibi at, uçuyor kaçıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 3 Mayıs 2017; 18:33:6 >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Maşallah; 180/190 kaptırıp gidiyor,

    https://youtu.be/gr5TBysSExg




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    https://youtu.be/VlSoFxHxRLQ

    Kısa bir video,

    Sanırım, cevap burada

    Hızlanma 10.sn yede başlıyor 24.sn de araç 100 km/s hıza geliyor verdiğin videoda bile 14 sn birde videoda yol gözükmüyor birşey gözükmüyor alemsin yav kaç gündür gülüyorum konunu gördükçe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 3 Mayıs 2017; 18:39:07 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Bırak da görsün 180 i falan, 2017 yılında c segment bir araçtan bahsediyoruz. Bu arada 200 e ne oldu, araba 200 bile görmüyor, sen 200 le gidiyorum diyorsun, artık güzel eğim var galiba

    Ne adamsın ya, ben böyle saçma bir fanboy görmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 3 Mayıs 2017; 18:38:34 >
  • Bu konu üste sabitlense keşke..Moralimiz olmayınca açıp okur,okur güleriz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Bence de, akşam akşam iyi geldi yine
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    https://youtu.be/RQpv60Vxs9o

    Bu sürücü 12.5 sn de gelmiş,

    11ile14sn arasında , sürücü farkından hızlanma sonuçları birbirini tutmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 d4 90 hp motor için bu hızlanma verileri çok iyi...

    11 ile 14 sn arasında içindeki yük ve sürücü farkına göre değişkenlik gösteriyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gün 10 bin bakım fiyatı aldım ,

    Yetkili Toyota bayiisi 495 tl verdi ,

    Haziran sonunda da Polo için bakım yaptırmam gerekli ,

    1.2 tsı için , 659 tl fiyat çıkartıyorlar

    ,birisi benzinli diğeri dizel

    Toyota tutumluluğunu , bakım maliyetlerinde de gösterdi ,

    Bu araç ekonomi odaklı,

    200 km / saat ,üstü hızlarda gezmek isteyen arkadaşlara 1.6 cvt corolla tavsiye ederim,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla ları beğeniyorum ancak 90Hp motor ve mevcut otm. şanzımanının rakiplerine göre cazip bir fiyattan satılmasını beklerim, ki fiyatlara çok da hakim olmadığım için mukayese yapamıyorum.

    1.4 dizel MM kullanmışlığım var, performansı bana göre ş.içinde - kısa hızlarda gayet iyi çünkü aracın 1 ve 2. viteslerdeki gaz pedalına yanıtı çok canlı, tam da "90Hp ama baya baya gidiyor nerde 1.6 rakiplerinden 30-40Hp geri kaldığı yanı" derken gaza daha çok bastığınızda yanıtı kendiniz görüyorsunuz, ama ne olursa olsun motorun canlı karakteri ve hemen her şartta ekonomik sonuçlar vermesi takdire değer.


    Neticede iç mekan ferahlığı, servislerinin kalitesi ve yadsınamaz yakıt ekonomisi ile beklentilerinde önceliği bu yönlerde tutanlar için iyi bir seçenek olabilir.
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Dilimin altında olupda söyleyemediğim ,

    Sizin beyanınızda ...

    Güzel yorumlamışsınız,

    Bu kadar çok üretimi yapılmış bir şanzımanın , manuel vitesle arasında çok fiyat farkı olmaması gerekli ,

    Abartı bir fark Yok , bir dsg farkı 10 bin tl' nin üzerine çıkmış...

    Bizim fark ise 4/5 bin tl arasında ,

    Rakiplerinden gene iyi bir seviyede,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Corolla ları beğeniyorum ancak 90Hp motor ve mevcut otm. şanzımanının rakiplerine göre cazip bir fiyattan satılmasını beklerim, ki fiyatlara çok da hakim olmadığım için mukayese yapamıyorum.

    1.4 dizel MM kullanmışlığım var, performansı bana göre ş.içinde - kısa hızlarda gayet iyi çünkü aracın 1 ve 2. viteslerdeki gaz pedalına yanıtı çok canlı, tam da "90Hp ama baya baya gidiyor nerde 1.6 rakiplerinden 30-40Hp geri kaldığı yanı" derken gaza daha çok bastığınızda yanıtı kendiniz görüyorsunuz, ama ne olursa olsun motorun canlı karakteri ve hemen her şartta ekonomik sonuçlar vermesi takdire değer.


    Neticede iç mekan ferahlığı, servislerinin kalitesi ve yadsınamaz yakıt ekonomisi ile beklentilerinde önceliği bu yönlerde tutanlar için iyi bir seçenek olabilir.


    Motorun çalışma karakteri ve düz vitesle uyumu güzel abi ancak ne olursa olsun gücünu rakiplerine göre yetersiz buluyorum,mmt şanzıman ile bu araç yüklü vaziyette uzun yolda rakiplerine göre eziyet gibi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Corolla ları beğeniyorum ancak 90Hp motor ve mevcut otm. şanzımanının rakiplerine göre cazip bir fiyattan satılmasını beklerim, ki fiyatlara çok da hakim olmadığım için mukayese yapamıyorum.

    1.4 dizel MM kullanmışlığım var, performansı bana göre ş.içinde - kısa hızlarda gayet iyi çünkü aracın 1 ve 2. viteslerdeki gaz pedalına yanıtı çok canlı, tam da "90Hp ama baya baya gidiyor nerde 1.6 rakiplerinden 30-40Hp geri kaldığı yanı" derken gaza daha çok bastığınızda yanıtı kendiniz görüyorsunuz, ama ne olursa olsun motorun canlı karakteri ve hemen her şartta ekonomik sonuçlar vermesi takdire değer.


    Neticede iç mekan ferahlığı, servislerinin kalitesi ve yadsınamaz yakıt ekonomisi ile beklentilerinde önceliği bu yönlerde tutanlar için iyi bir seçenek olabilir.


    Motorun çalışma karakteri ve düz vitesle uyumu güzel abi ancak ne olursa olsun gücünu rakiplerine göre yetersiz buluyorum,mmt şanzıman ile bu araç yüklü vaziyette uzun yolda rakiplerine göre eziyet gibi..

    Mutlaka, da işte acaba fiyat/donanım seviyesi nasıl, ona bakmak lazım.

    Eğer bu şanzıman ve motor ikilisi yeni nesil şanzıman/motora sahip rakiplerinden net şekilde uygun fiyatlı ise (ki eskiden Toyota bayileri çok iyi indirimler yapardı) dediğim gibi kullanımı kolay yapısı, geniş iç hacmi, servis kalitesi ve çok iyi tüketimi ile bunlara haklı olarak önem veren geniş bir kitleye hitap edebilir.


    Ben mesela uzun yıllardır üst sınıf Mercedes kullanan bir yakınıma "geçici süre ekonomik bir araç arıyorum" (?) demesi üzerine 2015 yazında benzinli Cvt şanzımanlı bir Corolla Active aldırmıştım, demesine göre aracın kullanım kolaylığından ve klimasından çok memnun kalmıştı ve aracı -yanlış hatırlamıyorsam- 62.000Lira ya almıştı ki bu o zamanlar çok cazip bir rakamdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Corolla ları beğeniyorum ancak 90Hp motor ve mevcut otm. şanzımanının rakiplerine göre cazip bir fiyattan satılmasını beklerim, ki fiyatlara çok da hakim olmadığım için mukayese yapamıyorum.

    1.4 dizel MM kullanmışlığım var, performansı bana göre ş.içinde - kısa hızlarda gayet iyi çünkü aracın 1 ve 2. viteslerdeki gaz pedalına yanıtı çok canlı, tam da "90Hp ama baya baya gidiyor nerde 1.6 rakiplerinden 30-40Hp geri kaldığı yanı" derken gaza daha çok bastığınızda yanıtı kendiniz görüyorsunuz, ama ne olursa olsun motorun canlı karakteri ve hemen her şartta ekonomik sonuçlar vermesi takdire değer.


    Neticede iç mekan ferahlığı, servislerinin kalitesi ve yadsınamaz yakıt ekonomisi ile beklentilerinde önceliği bu yönlerde tutanlar için iyi bir seçenek olabilir.


    Motorun çalışma karakteri ve düz vitesle uyumu güzel abi ancak ne olursa olsun gücünu rakiplerine göre yetersiz buluyorum,mmt şanzıman ile bu araç yüklü vaziyette uzun yolda rakiplerine göre eziyet gibi..

    Mutlaka, da işte acaba fiyat/donanım seviyesi nasıl, ona bakmak lazım.

    Eğer bu şanzıman ve motor ikilisi yeni nesil şanzıman/motora sahip rakiplerinden net şekilde uygun fiyatlı ise (ki eskiden Toyota bayileri çok iyi indirimler yapardı) dediğim gibi kullanımı kolay yapısı, geniş iç hacmi, servis kalitesi ve çok iyi tüketimi ile bunlara haklı olarak önem veren geniş bir kitleye hitap edebilir.


    Ben mesela uzun yıllardır üst sınıf Mercedes kullanan bir yakınıma "geçici süre ekonomik bir araç arıyorum" (?) demesi üzerine 2015 yazında benzinli Cvt şanzımanlı bir Corolla Active aldırmıştım, demesine göre aracın kullanım kolaylığından ve klimasından çok memnun kalmıştı ve aracı -yanlış hatırlamıyorsam- 62.000Lira ya almıştı ki bu o zamanlar çok cazip bir rakamdı.


    Fiyatı pek uygun sayılmaz.Dizem premium mmt 115 bin TlAncak uzun yıllar ekonomi amaçlı kullanılacaksa problem çıkarma olasılığınında düşük olması nedeniyle tabiki alınır.Ayrica 62 bin fiyat gerçekten iyiymiş şimdi tam bakmadım ama Active Cvt 80 binin üzerindedir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Premiyum otomatik dizel: 109 bin tl

    Advance otomatik dizel :101 bin tl

    Life manuel:61 bin tl

    Bayilerde satılıyor,

    Pazarlıkla sahada indirim yapabilirler

    Haydi ,bereketli alışverişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    https://youtu.be/RQpv60Vxs9o

    Bu sürücü 12.5 sn de gelmiş,

    11ile14sn arasında , sürücü farkından hızlanma sonuçları birbirini tutmuyor.

    yokuş aşağı test ederse 11 sn yokuş yukarı test ederse yol biter süre ölçemeyebilir
  • Arif kullanıcısına yanıt
    Anlaşılan , inanmak istemiyorsun,

    90 derece yokuş olmaz ama velevki olsun,

    13/14 sn de bu dik yokuşu bu araç çıkar

    Meyil aşşağı 8-9 sn de 100 km/ sn hıza beklenmeksizin ulaşır,

    90 hp Japon makinasından bahsediyoruz,

    Turbo bir motordan bahsediyoruz

    205 tork dan bahsediyoruz,

    Bir efsane olan corollayı , nasıl olurda anlamak istemezsiniz , şaşıyorum...

    1 milyon satış rakamını aşmış,

    Rüştünü ispatlamış ,

    Gönüller'de taht kurmuş bir efsane , sizin gözünüzde neredeyse bir at arabası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/AxmT1eGSQKs

    Bir hız denemesi daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Anlaşılan , inanmak istemiyorsun,

    90 derece yokuş olmaz ama velevki olsun,

    13/14 sn de bu dik yokuşu bu araç çıkar

    Meyil aşşağı 8-9 sn de 100 km/ sn hıza beklenmeksizin ulaşır,

    90 hp Japon makinasından bahsediyoruz,

    Turbo bir motordan bahsediyoruz

    205 tork dan bahsediyoruz,

    Bir efsane olan corollayı , nasıl olurda anlamak istemezsiniz , şaşıyorum...

    1 milyon satış rakamını aşmış,

    Rüştünü ispatlamış ,

    Gönüller'de taht kurmuş bir efsane , sizin gözünüzde neredeyse bir at arabası

    Yok sen öyle böyle değil sağlam azılı bir fanatik Trolsün.90 HP japon makinasıymış 205 torkmuş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://www.youtube.com/watch?v=s-Hx6XdBJzc Benim şahsi denemem, tek kişi, manuel vites, düz yol. Sadece paylaşmak istedim.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.