Şimdi Ara

HYUNDAİ İ30 2018 (ANA KONU) {Güncel Bilgiler Burada] (43. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.129
Cevap
9
Favori
84.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    O zaman youtubede hibrit araçların testini yapanlar yalan söylüyorlar. Adam şehiriçi maximum 5 litre yakar diyor.

    Taşrada düz yolda belki. Şehirde mümkün değil. Zaten bunların piyasaya sürdüğü çakma hibrid 3 km batarya menzilli. Gerçek hibrit 30 km menzilli olur. Teknik verisi de 2.5-3 litre olur. Plug in hybrid deniyor. Üstelik fişe takılıp şarj oluyor. Teslanın arabalarının da batarya ömrü 15-20 sene. Sakın paranızı çöpe atmayın hepsi para tuzağı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    Hibritler şehiriçi sıkışık trafikler için tasarlanmış. Düz yolda daha fazla yakıyor. Youtube 'de hibrit araçların çalışma prensipleri var. Hatta İstanbul trafiğinde dur kalklarda benzin yakma olasılığı hiç yok. Uzun yolda yakma ihtimali daha fazla. Bazı konularda her zaman olduğu gibi yine yanlış biliyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Hibritler şehiriçi sıkışık trafikler için tasarlanmış. Düz yolda daha fazla yakıyor. Youtube 'de hibrit araçların çalışma prensipleri var. Hatta İstanbul trafiğinde dur kalklarda benzin yakma olasılığı hiç yok. Uzun yolda yakma ihtimali daha fazla. Bazı konularda her zaman olduğu gibi yine yanlış biliyorsun.

    Sen işin teknik ayrıntısını atlıyorsun. Batarya menzili!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://tr.motor1.com/news/174069/2018-kia-ceed-casus/



    Yeni Kia Ceed

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gökhan Hocam, helal olsun, ısrarla takip ediyorsun ceed'i

    Son fotoğraflara bakılırsa bu aracın farları sportage gibi olmuşa benziyor, sanırım arka far tasarımı da ona benzeyecek. Bu kasanın (daha önce görmüştüm fotoğraflarını) iç mekanı hoşuma gitmişti, o da sportage gibi duruyor, sanırım orta kısım da sürücüye dönük olacak gibi duruyor.

    Bunun yanında, bu yılın ayında toplam satış adedi (tüm modelleri ile birlikte) 4.500 kadardı. Diğer konu, bu kasa ilk çıktıktan sonra biliyorsunuz (konuyu takip edenler hatırlar) önce ABS'ye giriyor, çıkmıyor denildi; sonra ESP ile ilgili sıkıntıları var denildi. Sizinle telefondaki fikirlerimi burada da aynen savunuyorum. Bence, bu kadar az satış adedi olan araç alınmamalı. Bunun parçası problem, yan sanayisi yok (size anlattığım olayı hatırlarsınız).

    Şu son araç fiyatlarından dolayı olsa gerek, artık eskisi gibi bayiilere gidip ne araç incelediğim var, ne test ettiğim var. Açıkçası içimde bir tepki var. Bu sebeple yeni i30'u da ne gördüm, ne inceledim, ne test ettim, hatta önünden dahi geçmedim. Eğer kia, hyundai gibi yapar da fiyat dezavantajının yanına bir de opsiyon eklerse ceed'in satış adetleri de sanırım 100'lü rakamlar olur. Bu sebeple ben derim ki, önce hyundai'nin sene sonuna doğru yapacağı kampanyalara bakın, ondan sonra hareket edin. Bakarsınız bir kampanya yaparlar (çünkü zamanında yapmışlar) 10-13.000 lira birden fiyat düşürürlerse, bu da insana koyar .




  • Ön taraf pek hoşuma gitmedi ön farlar biraz fazla geriye doğru uzanıyor çekilmiş
  • Ben de fotolara temkinli yaklaşıyorum çok güzel bi tasarım gelmeyebilir belki de.

    Yenisi gelirken eski kasada ciddi indirim olursa hoş olurdu taş gibi araba, taş gibi motor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani yollarda ne yeni i30 ne de 2017 başka bir kore aracı gördüm. Döviz kuru ve yeni vergiler yüzünden sıfır araba piyasası bitti. Kendi i30 uma verdiğim oaranın 2.5 katı para verip yeni i30 alacak kadar manyak olmadığıma karar verdim. Para bu kolay kazanılmıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    Ben inşallah seneye sonbaharda aracıma verdiğim paranın 2.5 katı parayı vererek yeni araç alacağım. Muhtemelen de Güney Kore markası olacak. Bu durumda ben manyak oluyorum.

    Bunu daha önce de söyledim, paran yoksa almazsın. Sen git Golf 13 al !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Ben inşallah seneye sonbaharda aracıma verdiğim paranın 2.5 katı parayı vererek yeni araç alacağım. Muhtemelen de Güney Kore markası olacak. Bu durumda ben manyak oluyorum.

    Bunu daha önce de söyledim, paran yoksa almazsın. Sen git Golf 13 al !

    Param var almıyorum!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    Almazsan darılırım bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Almazsan darılırım bak.



    İ30 umu satıp golf 8 alacağım. Çıkınca tabii. Çıkana kadar eski i30 yenisinden iyi geniş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    Audi A3 al, Audi de kasa değiştirecek. Hem kaliteli araca binersin. Herkesin bindiği filo aracına benzer mantar gibi üreyen VW Golf almak mantıksız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Audi A3 al, Audi de kasa değiştirecek. Hem kaliteli araca binersin. Herkesin bindiği filo aracına benzer mantar gibi üreyen VW Golf almak mantıksız.

    A3 golfe göre küçük. Gitgide kaliteyi düşürüyor audi. Zaten vw satacak audiyi 20 milyar dolar cezayı ödemek için.

    Bmw x1 de fena olmamış 1.6 dizel otomatik arkadan itişli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanirim hic tutmadi bu araba yolda 1 tane bile gormedim pahali sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    Avrupa araçlarının çoğunda şaft tüneli 5. yolcunun arkada oturmasını kısıtlıyor. Uzak Doğu araçlarının çoğunda ise şaft tüneli daha az yüksek. Şaft tüneli sadece 5. yolcuyu değil, arkadakileri de rahatsız etmemeli, bu benim için önemli. Ben zaten KIA 'cıyım, alacağım araç belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Avrupa araçlarının çoğunda şaft tüneli 5. yolcunun arkada oturmasını kısıtlıyor. Uzak Doğu araçlarının çoğunda ise şaft tüneli daha az yüksek. Şaft tüneli sadece 5. yolcuyu değil, arkadakileri de rahatsız etmemeli, bu benim için önemli. Ben zaten KIA 'cıyım, alacağım araç belli.

    Gövde rijit olsun diye semer yani şaft tünelini arka koltuklarda tutuyorlar. Tamamen gövde analizcilerin suçu. Uzakdoğu arabaların hepsi önden çekişli olduğu için tasarımı da ona göre yapıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    Audi, Ford, Fiat, Opel, Citroen, Renault, Seat, Skoda, Octavia, Dacia, WV ve Volvo da mı uzakdoğu arabası? ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Audi, Ford, Fiat, Opel, Citroen, Renault, Seat, Skoda, Octavia, Dacia, WV ve Volvo da mı uzakdoğu arabası? ???

    Cümleyi yanlış kurdum. Uzakdoğu arabalarında yok. Gövde rijitliğini tavan köşelerine yüklüyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezginbur kullanıcısına yanıt
    Bak ikimiz olmasak forumda kimse yazmayacak değerimi iyi bil !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.