Şimdi Ara

2016 SONY ANDROİD TV (190. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.309
Cevap
73
Favori
341.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 188189190191192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilgi icin tesekkurler. Gonderdiginiz yeni tuketici koruma kanununu (http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm) soyle bir okudum. Merak edenler ayipli malin tanimini madde 8'de okuyabilir. 6 ay ibaresi "İspat yükü maddesi (madde 10)" ile alakali ki bence oldukca olumlu:

    "MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz."

    Buna gore, urunun acilip acilmamasinin bir onemi kalmiyor. Ayrica, "malin ayipli olmadiginin ispati SATICIYA ait". Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketicinin "secimlik haklari doguyor". Peki nedir bu secimlik haklar?

    * sozlesmeden donme (urunu geri verip parasini almak),
    * urunu ali koyup, ayip oraninda urun bedelinden indirim istemek,
    * asiri bir masraf gerektirmedigi durumda urunun onarilmasini istemek (masraflar saticiya ait),
    * imkan dahilinde, satilanin ayipsiz bir misli ile degistirilmesini istemek.

    Ozetle, gerektiginde kanunu okuyup ona gore hareket etmek lazim. Hersey yazilmis..




  • Arkadaşlar ben teknosadan aldım 20 gün olmuştur, iade olmuyor, paketi açmamış olmalısınız. Veya servis raporu istiyorlar.. Bence kanal geçiş hızına çare harici uydu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tarkan boz T kullanıcısına yanıt
    Mağazadan aldıysanız olmaz zaten. Web üzerinden alsaydınız her türlü olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün mall of istanbul da görüştüğüm satış elemanları ZD9 serisinin türkiye ye gelmeyeceğini söylediler. Durum gerçekten böyle mi? Avrupadaki sony resmi internet sitelerinde ZD9 görünüyor fakat bizimkinde yok.
  • tarkan boz T kullanıcısına yanıt
    İnternet Teknosa..magaza değil
  • mesmusum M kullanıcısına yanıt
    Burada ince bir nokta var..Ayıplı, kusurlu mal, fizik arızalarda tamam ama, aldınız beğenmediniz, Blutlanma, Işık sızması var..Buna servis Rapor vermiyor..Zaten çoğu şikayet bunlardan oluşuyor..Veya Android yazılımı hoşunuza gitmedi..Servis buna da rapor vermez..


    O sebeble internetten alımlarda her zaman iade etme şansınız var..

    Örnek vereyim PIP fonksiyonu..Resim içinde resim..Ama 2 ayrı HDMI arasında çalışmıyor? eee dahili uydu olacakmış?? Ben harici HDMI kullanıyorum şimdi PIP özelliği kullanacakmıyım? Bu durumda Servis Rapor vermez zaten, iade şansı da olmaz..

    **Yine bir açıklama..Malın Arızalı olmadığının ispatı Satıcıya aittir dese de kanun, ben Sonyi mahkemeye verdiğimde, kullanım saati olmadığının ispatı bana yüklendi, bilirkişi ücretini ben ödedim :) maalesef oluyor böyle şeyler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 19 Ağustos 2016; 19:19:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    14 gün cayma hakkı eskiden yoktu. 7 gün cayma hakkı vardı ve mesafeli satışlarda geçerliydi. Şimdi süre 14 gün. Mediamarketten de internetten alırsan bu geçerli. Kutuyu açsan da kullansan da geçerli. Bizzat kendim sordum. Mesafeli satışlarda zaten aksi mümkün olamaz. @sdcvn


    Aynı şeyden bahsediyoruz, eskiden 7 gün Faturada yazan Cayma Hakkını şimdi 14 gün Cayma hakkı diye yutturuyorlar..Yeni Kanundaki 14 gün iade hakkı ile CAYMA hakkını karıştıyorlar..Akıllarınca..

    Media market açıklamasına dikkat..Ayrıca sitelerinde Mesafeli Satış sözleşmesi göremedim varsa bana link atarsanız M.Marketi de Beyaz Listeye alayım..

    Mesafeli Satış Sözleşmesi nerede?? Sözleşme metni alışveriş yaptığınız sayfada, ödeme anında görülmeli ve sizin bunu Okudum demeniz şart..Aksi halde söz uçar yazı kalır misali, güvenilmez..

    Ama bu konuda çok şikayet var maalesef..Ek resme bakınız..



    www.mediamarkt.com.tr
    Neden MediaMarkt.com.tr? | Media Markt
    http://www.mediamarkt.com.tr/tr/shop/neden-mediamarkt.html
    2016 SONY ANDROİD TV

    2016 SONY ANDROİD TV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 19 Ağustos 2016; 20:49:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdcvn

    quote:

    Orijinalden alıntı: tkelpetin

    Arkadaşlar selamlar; 2 sene garantili BRAVİA KD-49X8505B 4K 3D ultra hd televizyonumun sağ alt köşesinde, ölü piksel mevcut. Garantimin bitmesine 6-7 ay var. Sizce sony televizyonumun yenisini verir mi ?
    Normalde vermek zorunda diye biliyorum ama buradaki deneyimli arkadaşlara bir sormak istedim

    Cevaplarınıza göre pazartesi televizyonumu servise vereceğim

    2016 SONY ANDROİD TV


    Yeni Kanuna göre ilk 6 ay içindeki arızalarda iade/onarım/değişim hakkınız bulunur..Sizin Tv yi kullanmanız uzun süre olmuş..garanti kapsamında Onarım yaparlar, olmazsa değişim yaparlar..

    Tek ölü piksel bile Değişim sebebi ama eski yönetmeliğe göre 5 pikselden altına bakmıyoruz diyebilirler..iş inada binerse Mahkemeye verin derler, sizin aleyhinize olur 1-2 sene beklersiniz, sinir stres yaşarsınız...

    Malesef kanunları takmıyorlar..Sony Politikası böyle deyip kestiriyorlar..Sakin olup bir yöneticiye ulaşıp ikna etmeniz gerek..Ama yöneticiye ulaşmak imkansız gibi...

    Cuma günü yani dün teknik servisle konuşturdum aldığım bayii yi.
    Teknik servis demiş ki ; Panel değişecek panel değişimini yapmazsak ürünü değiştireceğiz demiş.
    Aldığım bayii de bu triminilos panel dedi bu panelden bulamazlar değiştiremezler dedi onun için bence değişim olacak yada para iadesi dedi.
    Şimdilik durum bu
    Daha evvelden atışmışlığımız olsada cevabın için teşekkürler.
    yanlış bir anlaşılma varsada yada soylediysemde tekrar özür dilerim arkadaşım.




  • Sony w805c modelini almayı düşünüyorum. Acaba 43 inch ile 50 inch modelleri arasında panellerde farklılık var mı?
  • KD49X8305C bütçeme uygun bir televizyon gibi duruyor siz ne dersiniz almalımıyım şimdiden teşekkürler
  • Arkadaşlar geçen hafta sony 55xd8505 aldım. fakat panelde Hafif sağ veya soldan bakınca aşağıdaki görüntü var. Servis çağırmalı mıyım? değişim olur mu? Özellikle maç izlerken haraketli sahnelerde belli oluyor. Yardımlarınızı bekliyorum bi akıl verirseniz mutlu olurum.

    2016 SONY ANDROİD TV


    2016 SONY ANDROİD TV


    2016 SONY ANDROİD TV


    2016 SONY ANDROİD TV




  • üstadlar 55kdl807 aldım android markette digiturkplay yok . sizlerde digiturkplay i nasıl ızlıyorsunuz

    sonylerde yok mu varsa nasıl çözülür sorun

  • online01 kullanıcısına yanıt
    Bence kesinlikle çağırın net hatadır bu servisin sorun cıkarıcağını zannetmiyorum değişim yada iade yaparlar ısrarcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • online01 kullanıcısına yanıt
    Hocam bnde de 55xd9305 var. Bu resimleri açıp yandan bakınca benim de böyle.
    Bnce tvnizde hata yok. Önceki kullandığım lg de böyleydi. Bu edge led tvlerin hepsi böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Benim 65xd93 te yok hocam bu resimleri açmadım hiç ama maç yayınında filan bi şey yok bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • online01 kullanıcısına yanıt
    Aslında Normal değil..Tam karşıdan bakınca olmaması gerek..Yandan bakınca olması ise LCD lerin görüş açısı ile alakalı..
    Servis buna rapor vermez..Görüntü izlerken yoksa Normal diyeceklerdir..Tüm paneller aşağı yukarı böyledir..
    Kullanılan paneller 8bit (şimdi buna itiraz gelecek yok 10bit diyecekler, benim bildiğim 8bittir), arka aydınlatma, local dimming yok? daha ne beklenir ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 22 Ağustos 2016; 15:59:24 >
  • Blackkk kullanıcısına yanıt
    Siz bi bu tür resimler açıp deneyin yandan bakmayı. Normal yayında ya da film izlerken belli olmuyor zaten.
    Bu arada benim de böyle derken, bir taraf açık bir taraf daha koyu görünmesini kastettim yandan baknca.
    Bu fotolara daha dikkatli bakınca bir de ekranın ortasında bi renk açıklığı var mesela. Sanki bantlanma gibi. Ben kendi panelimde böyle bişey farketmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 22 Ağustos 2016; 18:24:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım tüm panellerin böyle olduğunu nereden çıkarttın?
    Ayrıca bu sorun panel lokal dimming ve 10 bit olsaydı da olabilirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonyz10c

    Arkadaşım tüm panellerin böyle olduğunu nereden çıkarttın?
    Ayrıca bu sorun panel lokal dimming ve 10 bit olsaydı da olabilirdi

    1- Tüm paneller aşağı yukarı böyledir dedim..Aşağı-Yukarı demek HEPSİ demek değil..Paneller (S-Va-MVA,IPS..vs vs genel problem)

    Benim panelde Renklerde yok, çok kişide de yoktur ama Sİyah ekranda, sinyal gelmediği yerlerde, az da olsa sağda solda Bulutlanma oluyor..Genelleme yaptım..Sizin panelde olmayabilir, olabilir, vardır görmüyorsunuzdur..

    O sebeble Firmalar buna Normal diyor..Sony Global sitesinde de bunu normal olduğu, ışık ayarları ile oynanarak ayar yapılması öneriliyor..
    Bu şikayetleri üzülerek!!! kabul etmediklerini söylüyor..

    Panel üreticileri de bunu doğal gördüğünden Tüm panellerde bu durum vardır demek, genelleme olarak yanlış olmaz..

    2-Siz zaten 10bit,Local dimming olsaydı da olabilirdi diyorsunuz benim madde birdeki sözüme katılıyorsunuz..

    İtirazınız nedir anlamadım? Herkeste olacak diye birşey yok ama genelde panel sorunudur bu, ışık sızması, clouding, genel ismi ise Screen Bleeding..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 22 Ağustos 2016; 23:55:23 >




  • online01 kullanıcısına yanıt
    Görüntü ve hareketli sahnelerde oluyor ise bu Bandige de girebilir..Servis çağrılabilir..

    Ama sadece bu renkli ekranlarda veya siyah,sinyal gelmediği anlarda oluyorsa servis Rapor vermez..Benim genelleme yaptığım panellerdeki bu Dirty Screen, Bleeding, Bulutlanma vs ler olabiliyor..Az,çok olabiliyor sinyal yokken..Ama rahatsız etmesi, Görüntüde olması problem..

    Farkında iseniz son 1-2 yıl içinde Sony Servis ve arıza raporları kapsamı değişti..Artık sony de de görülen Bulutlanma,Işık Sızması,Banding için Firma (Sony, Sony Eu) bunları Normal diyerek reddedebiliyor..Onlar Avrupa standartlarında üretim yaptıklarından!!!Paneldeki herşey NORMAL kapsamında imiş !!!!

    Haklı olmasalar bile LCD (Led Tv) sektörü maalesef problemli bir teknoloji olduğundan bu panel sorunları, hız sorunları aşılamıyor, Normal görülüyor..Yamalar ile bir yere kadar azaltılabiliyor..

    Yine örnek Ölü Piksel 1 tane bile olmasi iade sebebi iken bunu reddediyorlar..paneller o kadar düştü ki kalite olarak..Ayakta kaldığına şükretmek lazım..Panellere yükelenen 3D, Smart,4K,UHD özellikler ise panel sorunlarını arttırmakta..

    Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 23 Ağustos 2016; 11:18:01 >




  • 
Sayfa: önceki 188189190191192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.