Şimdi Ara

2015 YGS-LYS Mağdurundan Öneriler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
31
Cevap
6
Favori
2.077
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> 2015 YGS-LYS Mağdurundan Öneriler
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    386 Mesaj

    Boğaziçi Turizm İşletmeciliği
    |
    |
    Tonymontana92 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Boğaziçi Üniversitesi - Turizm İşletmeciliği
  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mopneet

    Merhaba arkadaşlar. Geçen ağustos ayının sonundan itibaren sınava çalıştım ve şu sonuçları elde ettim. Başarılı olmuş bir öğrenciden ziyade 1 seneyi atlatmış bir öğrenci olarak kazandığım tecrübelere istinaden sizlere yardımcı olmak istedim.





    MF öğrencisiydim. Asıl hedefim Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri bölümüydü. Bu nedenle YGS'ye kadar olan dönemde LYS'yi biraz boşladım.
    Aşağıya başlıca tavsiyelerimi yazacağım, bunlar dışında sorularınız varsa konu altına mesaj olarak yazarsanız cevaplamaya çalışırım. Özel mesaj atmanıza gerek yok. =)


    • Bilgisayarı sık kullanan, lol, cs vb. oyun oynayan ya da dizi izleyen biriyseniz bilgisayarınızı toplayıp bir kenara koyun. Ders çalışırken lazım oluyor, haftada 1 gün dizi izliyorum vb. bahanelerle onu orda bırakırsanız başında saatler geçirirsiniz. Bu söylediğim hayatı bilgisayar olan arkadaşlar için geçerli. (uyanıp yatana kadar başında oturanlar, heh işte size diyorum.)

    • YGS'ye kadar olan süreçte kendinizi sadece YGS'ye adarsanız s*çtığınızın resmidir. Konular son 3 ayda bitmiyor, bana güvenin. Şu dediğimi herkes diyor size biliyorum, tüm hocalar, tüm öğrenciler, herkes diyor. YGS konuları bitsin başlayacağım diyorsunuz siz de içinizden. Heh işte öyle demeyin. Ciddi ciddi arada bir s*ktir edin YGS'yi, dursun onun konuları 2 gün köşede. Oturun LYS konularından 1-2 tane bitirin. BAK YİNE İÇİNDEN YGS KONULARI BİTSİN YAPICAM DEME. DİNLE BENİ.

    • Düzenli ve programlı bir insansanız, hangi konuyu hangi gün bitireceğinizi, hangi haftadan itibaren sadece deneme çözmeye başlayacağınızı vs. planlamaya çalışıyor olabilirsiniz. Sakın ha oturup da Excel'de renklendirilmiş çizelge hazırlamaya, daha önce donanımhaber'de paylaşılmış hazır tabloları kullanıp da kendinize çizelge hazırlamaya falan kalkmayın. Benden söylemesi. Bir perşembe günü eve gelirsiniz, YGS'den 2 konu bitirme umuduyla; oturursunuz bilgisayarın başına program yapacağım diye, akşam saat olur 10 siz hala program yapıyorsunuz. Bak yapma şunu işte, yaz defterin son sayfasına pzt şu salı bu diye, yeter, abartma.

    • Bu sene bu dershane işleri nasıl bilmiyorum ama, eğer hala FEM diye bir dershane varsa, heh işte ona sakın gitmeyin. Özelini demiyorum, ona da kötü diyorlar gerçi ama ben özel olmayanı diyorum. ONA GİTMEYİN. 10 hocadan 1'inin anlattığı konudan haberdar olduğu, camiye namaz kılmaya gezi düzenlenen bir kurum bu. Aklınız varsa uzak durun bu dershaneden. Kayıtlıysanız bırakıp paranızı geri isteyin, başka dershaneye gidin. Bu kadar diyorum. (tabii bu söylediklerim ilk 100'e oynayan derece sınıfı öğrencileri için değil. onlara ayrı muamele var.)

    • Aklıma gelen son şey ise, bu mesajı okuduktan sonra bir daha donanımhaber'e girmeyin. Şu forumda harcadığım zamanda 3000 soru daha çözerdim, belki 20 bine girerdim. Değmez. İnternet YGS/LYS öğrencisinin yardımcısı değil, düşmanıdır.

    Dipnot: 11. sınıf olup da okuyan varsa sizlere tavsiyem yazın YGS Matematik ve Geometri öğrenin. O matematiği öğrenip yeterli soru çözmek için okulla beraber başlamak yetmiyor malesef. Ayrıca şu blogları da eğer okuyorsanız bilin ki orda yazan her şey doğru değil. Oturup da yazınızı ygs sosyal, türkçe çalışarak geçirmeyin. O bilgiler uçup gidiyor.

    Ekleme:


      Aklıma gelen diğer 1-2 şey:
    • Geometri konularını bitirdikten sonra karma testler/denemeler çözün. Konu konu çözünce konuyu bildiğiniz için yapacağınız şeyi direk düşünüyorsunuz. Asıl olay konuyu bilmeden çözüm tekniğini görebilmek.
    • Kimya için FEM'in beyaz soru bankasını almamanızı öneririm. Gereksiz kasıntı sorular içeriyor. Çözmesi de keyifli değil, asit-baz sorularına 2 satır yer bırakmışlar. Kimya kaynağı olarak Palme öneririm.
    • Eğer istek olursa kitap önerilerinde de bulunabilirim ders ders. Kullandığım kitapları yorumlayabilirim.


    Sorularınız varsa buyrun efenim.
    quote:


    Ekleme:


      Aklıma gelen diğer 1-2 şey:
    • Geometri konularını bitirdikten sonra karma testler/denemeler çözün. Konu konu çözünce konuyu bildiğiniz için yapacağınız şeyi direk düşünüyorsunuz. Asıl olay konuyu bilmeden çözüm tekniğini görebilmek.
    • Kimya için FEM'in beyaz soru bankasını almamanızı öneririm. Gereksiz kasıntı sorular içeriyor. Çözmesi de keyifli değil, asit-baz sorularına 2 satır yer bırakmışlar. Kimya kaynağı olarak Palme öneririm.
    • Eğer istek olursa kitap önerilerinde de bulunabilirim ders ders. Kullandığım kitapları yorumlayabilirim.


    Sorularınız varsa buyrun efenim.

    1-2 şey ekledim.
    |
    |
    _____________________________
    Boğaziçi Üniversitesi - Turizm İşletmeciliği




  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    quote:

    Geometri'yi YGS'den sonraya bırakmak gibi bir şey söz konusu olamaz. Geometriyi 1 hafta çözme unutmaya başlarsın. Geometriyi boşlama.
    Kitap önerisine gelecek olursak:
    Fiziği okuyarak öğrenemezsin, konu anlatımına ihtiyacın varsa sorularla öğreten bir kitap edin. Adım Adım Fizik veya FEM Simetri gibi.
    Kimya için kimyaozel.com'u öneririm. Çok iyi anlatıyor. Biraz hızlandır bence izlerken. Hoca biraz yavaş. :P
    Biyoloji ise malum, oku oku oku. Sonra da 1-2 kitaptan tık tık çerez niyetine bitir. Aklına kazınır zaten. Arada bir dönüp göz gözdirmek önemli tabii.
    Geometri konuların bittiyse her gün ya da 2 günde 1 düzenli olarak karma testler çöz. Konuların bitmediyse FEM Sİmetri kullanabilirsin konuları öğrenmek için.
    Matematik için de yine FEM Simetri öneririm. Fakat konuları bitirdikten sonra bol soru çöz ve ara ara geri dön tekrar yap. Unutursun.
    |
    |
    _____________________________
    Boğaziçi Üniversitesi - Turizm İşletmeciliği




  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    Yeni sezon için güncelleme yapalım merak ettiği olanlara. ^^
    _____________________________
    Boğaziçi Üniversitesi - Turizm İşletmeciliği
  • Yüzbaşı
    530 Mesaj
    dil puanın fena değilmiş
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    247 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    hodort



    Hocam YGS Matematike o kadar agırlık vermeden , düzenli bir şekilde lys kasmak mantıklı bir tutum mu olur ?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mopneet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    386 Mesaj

    TS'ci değilsen YGS Matematiği boşlamanı önermem fakat kesinlikle ve kesinlikle LYS çalışmasını son 3 aya bırakma hatasına düşmeyin. Özellikle MF okuyorsanız.
    |
    |
    Bahsedilenler: hodort
    _____________________________
    Boğaziçi Üniversitesi - Turizm İşletmeciliği
  • Yüzbaşı
    498 Mesaj
    Lan kimse de dememiş 15 mart 2014 ne ayak diye



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1009 Mesaj

    Tam benim hedefledigim netler tam benim hedefledigim siralama ygs icin tabi Lys geo mat ve fizik abanicam ben MF4 ulan yanliz bende 2015 de mi girmistim yok 2014 muydum lan ben siz kac dogumluydunuz hocam ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mopneet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Vay be bu netlerle 30 k ya girilmiş 2015 te ben biraz daha iyi netle 60 k ya girdim 2016 da
    |
    |
    _____________________________
    And I'm always where the sun don't shine
    The tears don't show, won't hurt me now 'cause
    Heart's been broke, I hate myself, but
    It won't show, I constantly lose all

    ODTÜ METALURJİ VE MALZEME MÜHENDİSLİĞİ
  • Yüzbaşı
    386 Mesaj
    Tarihte yanlışlık var nedense. 2015 olacaktı.
    |
    |
    _____________________________
    Boğaziçi Üniversitesi - Turizm İşletmeciliği
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bey Azura
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.