Şimdi Ara

2013 model araçlarda DSG sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
4
Favori
7.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    3 haftalik Polo'nun hicbir sikintisi yok bu arada , kilic-kalkan sesleri sanzumanin karakteristigi diyorum bir ariza belirtisi degil.

    Ve o sesi duymak icin , surekli camin acik bozuk yolda dolasman gerekiyor , sunu bir anlatamadim ya... Benim aylardir duymadigim sesi siz nasil hergun duyuyorsunuz arkadas surekli kafaniz motor kaputuna dogru mu egik?

    değerli kardeşim,iyi hoş söylüyorsun da senin şanzımanın da değişti.
    Bu şanzıman sorunlu işte,ve çözemiyorlar.
    Artık niye çözemiyorlar onu VAG a sormak lazım.
    Sanırım sorun şanzımanın temelinde,temeli de değiştiremiyorsun yüz binlerce ürettikten sonra.
    VAG aksi bir açıklama yapana dek bu şanzıman sorunludur,daha çok sorun konusu açılacaktır foruma emin olabilirsin.

    Benim sanzumanim degil , kavramam degisti.

    Konularin acilmasi hic dert degil , ne kadar insan benim kavramamin deistigini ogrenirse o kadar mutlu olurum.




  • Her senenin efsanesidir bu. O yıl çıkan araçlarda sorunun çözüldüğü söylenir. Çünkü o araçlarda sorun çıkmamıştır. Sorun çıkmasın bir zahmet. Mevzu bahis araçların en eskisi daha bir yaşını doldurmadı. DSG'nin kısa sürede kavrama bitirmesini sorun olarak kabul edersek; yazılım düzenlemesiyle vites geçişleri yavaşlatılıp, şanzımanın üst viteslere hızlı geçiş eğilimi azaltılıp, dur-kalklarda devamlı 1-2 geçişi yapması engellenmediği müddetçe bu sorun çözülmeyecek ve o kavrama erken bitecek. Aracı devamlı manuel modda kullanır ve uygun geçişler yaparsanız kavrama ömrü uzar. Bu arada otomatik konforu gider ve yakıt tüketimi de bir miktar yükselir.

    Ek olarak, DSG'nin kavraması en ufak sarsıntı yapınca kavrama değiştirenler, manuel kullanırken ne kadar pürüzsüz geçişler yapabiliyorlar merak ediyorum. Biraz abartı da var gibi geliyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Her senenin efsanesidir bu. O yıl çıkan araçlarda sorunun çözüldüğü söylenir. Çünkü o araçlarda sorun çıkmamıştır. Sorun çıkmasın bir zahmet. Mevzu bahis araçların en eskisi daha bir yaşını doldurmadı. DSG'nin kısa sürede kavrama bitirmesini sorun olarak kabul edersek; yazılım düzenlemesiyle vites geçişleri yavaşlatılıp, şanzımanın üst viteslere hızlı geçiş eğilimi azaltılıp, dur-kalklarda devamlı 1-2 geçişi yapması engellenmediği müddetçe bu sorun çözülmeyecek ve o kavrama erken bitecek. Aracı devamlı manuel modda kullanır ve uygun geçişler yaparsanız kavrama ömrü uzar. Bu arada otomatik konforu gider ve yakıt tüketimi de bir miktar yükselir.

    Ek olarak, DSG'nin kavraması en ufak sarsıntı yapınca kavrama değiştirenler, manuel kullanırken ne kadar pürüzsüz geçişler yapabiliyorlar merak ediyorum. Biraz abartı da var gibi geliyor bana.

    Genel olarak katiliyorum , 2013 modeller piyasada daha kendisini kanitlamadi , en az 3-4 sene sonra ancak yeni nesil DSG'ler hakkinda yorum yapabilecegiz ki bunu dsg kullanicisi olarak yaziyorum.

    Manuel aracim da var bu arada , son 5 senedir 76,000km'dir bende. Arabayi otomatik zannedenler oluyor Ankara'daysaniz teste cikarabilirim. Abarti falan yok kisacasi , alet inanilmaz vites attiriyor ama iste dikenleri de mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    3 haftalik Polo'nun hicbir sikintisi yok bu arada , kilic-kalkan sesleri sanzumanin karakteristigi diyorum bir ariza belirtisi degil.

    Ve o sesi duymak icin , surekli camin acik bozuk yolda dolasman gerekiyor , sunu bir anlatamadim ya... Benim aylardir duymadigim sesi siz nasil hergun duyuyorsunuz arkadas surekli kafaniz motor kaputuna dogru mu egik?

    Manuel araçlarda da vites değiştirirken dişlinin oturma sesi duyuluyor. Özellikle araç park halindeyken camlar da açıksa çok belirgin oluyor. Bunu da arıza sayan otoriteler olabilir diye düşünüyorum. Hatta tork konvertörlülerde de boştan vitese geçerken "tak" diye bir ses geliyor ve araç kendini ileri-geri atmaya çalışıyor. Bunları arıza sayarsak, arızasız şanzıman var mı acaba?




  • bu markanın sorunsuz bir aracı varmı acaba her modelden farklı ama özde aynı şeyler hiç DSG ye girmeden

    Caddy i inceledim bir ara..

    1.9 motorlarda aks turbo volan ve baskı balata..

    1.6 larda üst kapak contası değişimi 3 ve 4 .enjektörden yakıt kaçağı..

    ani gaz kesme ve yığılma...

    arka camdan su alıp aracın koltuklarının tahrip olması vs vs..

    DSG ye gelirsek bir kaç güze arkadaşım buraya gelip son versiyonlarda o sorunlar düzeldi diyor

    isimler belli.

    sonrasıda zaten sorun çıkarsa satarım bir zihniyet..

    böylesi bir kaosun içinde olmak istemezdim umarım kimsede olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 13 Ekim 2013; 19:51:26 >
  • Almanya da kimse wv yuzune bakmiyor
    Burda millet bosuna okadar para veriyor
    Bedava verseler almam berbat bir marka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    Genel olarak katiliyorum , 2013 modeller piyasada daha kendisini kanitlamadi , en az 3-4 sene sonra ancak yeni nesil DSG'ler hakkinda yorum yapabilecegiz ki bunu dsg kullanicisi olarak yaziyorum.

    Manuel aracim da var bu arada , son 5 senedir 76,000km'dir bende. Arabayi otomatik zannedenler oluyor Ankara'daysaniz teste cikarabilirim. Abarti falan yok kisacasi , alet inanilmaz vites attiriyor ama iste dikenleri de mevcut.

    Bana göre tork konvertörlü Honda'da da sarsıntı vardı. Hassas olduktan sonra vites geçişi hissedilmeyecek araç yok. Bunun tek istisnası CVT'ler. CVT yolda akıyormuş gibi bir his veriyor. Manuelde sarsıntısızlık bir yere kadar. 1-2 geçişleri kalkış çok ağır yapılmadığı müddetçe hissedilir.(Özellikle yokuş çıkarken.) 1. vitesteki ivmenin debriyaja basmayla son bulması bile bir sarsıntı nedeni.

    Bir de vites kutunuz kemikliyse araçtakilerin ruhu duymasa da, siz vites topuzu ve debriyaj pedalından aldığınız hisle geçişi hissedersiniz.




  • vw aracı olan geliyor çok iyi savunuyor, yarın öbürgün dsg'niz bayramda seyranda köyün yolunu yarılamışken dağın başında patlasın o zaman görürüz burda ne feryad figan koparıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mariachi@

    Almanya da kimse wv yuzune bakmiyor
    Burda millet bosuna okadar para veriyor
    Bedava verseler almam berbat bir marka

    Evet kimse bakmiyor
    http://bestsellingcarsblog.com/2013/10/09/germany-september-2013-skoda-octavia-up-to-all-time-high-5/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mariachi@

    Almanya da kimse wv yuzune bakmiyor
    Burda millet bosuna okadar para veriyor
    Bedava verseler almam berbat bir marka

    Evet kimse bakmiyor
    http://bestsellingcarsblog.com/2013/10/09/germany-september-2013-skoda-octavia-up-to-all-time-high-5/

    Fazla ragbet gorebilir ama karizması yok yani demek istedim
    Gerçek böyle üzgünüm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mariachi@


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mariachi@

    Almanya da kimse wv yuzune bakmiyor
    Burda millet bosuna okadar para veriyor
    Bedava verseler almam berbat bir marka

    Evet kimse bakmiyor
    http://bestsellingcarsblog.com/2013/10/09/germany-september-2013-skoda-octavia-up-to-all-time-high-5/

    Fazla ragbet gorebilir ama karizması yok yani demek istedim
    Gerçek böyle üzgünüm

    karizması yok tabi, künt araçlar üretiyor.




  • evolvo kullanıcısına yanıt
    Şu güzelim ülkede geçen gençliğimize yazık diyorum
    Anladın sanırım :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geldim geldim

    Simdi sirasi ile yaziyorum bazi arkadaslar dikkatli okusun.
    Arac Skoda Yeti

    Motor 1.2 Tsi
    Beygir 105
    Tork 175
    Sanziman 7 ileri kuru kavrama desege
    Kavrama nesli 3.nesil
    Model 2012 (kasim)
    Arnavut kaldirim senfonisi(disli sesi) mevcut
    Sikayet;kalkislarda titreme soz konusu
    Servis;Bu titreme normal
    Cevabim ;He-man in aslani titrekmi bu titriyor
    Servis;ajshshshxhhdjsjxjdjdjdh

    Garanti devam ediyor
    İyi niyet garantisi bakacaz

    Bekliyorum garantimin ilk yili patlayana kadar surecem
    Herkese iyi bayramlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pek hoş şeyler değil bunlar, geçmiş olsun diyelim.
  • Tamamen cozulmese de azaldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Pek hoş şeyler değil bunlar, geçmiş olsun diyelim.

    Bayramda patlarmiyiz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Pek hoş şeyler değil bunlar, geçmiş olsun diyelim.

    Bayramda patlarmiyiz hocam

    DH olarak Wolfsburg'a gideceğiz zaten, isyan bayraklarını çekiyoruz.




  • Dsg'ye o kadar para verip bayramda patlarmıyız diyenlere Allah akıl fikir vermiş bu şimdi mi aklınıza geldi diyorum.almayın kardeşim illaki ww alacaksanız manuel alın.otomatik vites olmassa olmazınızsa piyasada bir sürü taş gibi şanzumana sahip araç var.gidin başka marka alın.yüzlerce arızalı sorunlu dsg konusu açılmışken deli cesareti mi anlamadım.hadi şimdilik yok iyi niyet garantisi yok şu yok bu.illaki birinin elinde patlayacak.ya şimdi ya garanti sonrası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    Dsg'ye o kadar para verip bayramda patlarmıyız diyenlere Allah akıl fikir vermiş bu şimdi mi aklınıza geldi diyorum.almayın kardeşim illaki ww alacaksanız manuel alın.otomatik vites olmassa olmazınızsa piyasada bir sürü taş gibi şanzumana sahip araç var.gidin başka marka alın.yüzlerce arızalı sorunlu dsg konusu açılmışken deli cesareti mi anlamadım.hadi şimdilik yok iyi niyet garantisi yok şu yok bu.illaki birinin elinde patlayacak.ya şimdi ya garanti sonrası.

    Bilip bilmeden bos bos konusma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya patlarsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.