Şimdi Ara

2012 Yılı (Ocak-Haziran) Otomobil ve Hafif Ticari Satış Rakamları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
2.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu yılın ilk yarısına ait otomobil ve hafif ticari segmentindeki yerli ve ithal satış rakamları. Sütunlardaki maksimum adetleri kolaylık açısından kırmızı ile işaretledim.

    Kaynak :http://www.odd.org.tr/web_2837_1/neuralnetwork.aspx?type=36

     2012 Yılı (Ocak-Haziran) Otomobil ve Hafif Ticari Satış Rakamları







  • Şköda ilk altı ayda neredeyse dörtbine dayanmış. Sürekli ve istikrarlı yükseliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Şköda ilk altı ayda neredeyse dörtbine dayanmış. Sürekli ve istikrarlı yükseliyor.

    Rapid modeli iyi bir fiyatla geldiğinde daha da artacaktır, öyle tahmin ediyorum.

     2012 Yılı (Ocak-Haziran) Otomobil ve Hafif Ticari Satış Rakamları
  • Rapid uygun fiyattan gelir dizel ve dsg ile sunulursa alışılmış dengeler alt üst olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu memlekette Röno'nun sırtı yere gelmez.
  • adamlar satıyor rakamlar ortada
  • Ford ticaride son zamanlarda gerçekden atağa geçti oldukça fazla satış yapılıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Renault Türkiye'de hafif ticari araç üretmiyor mu? Bu konuda Fiat ve Ford'un çok gerisinde kalmışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Ford ticaride son zamanlarda gerçekden atağa geçti oldukça fazla satış yapılıyor.

    Ford Connect 2011 yılında tek başına 37.000 adet sattı. Hafif ticaride Ford ve Fiat arasında çok sıkı bir rekabet var. Hafif ticaride ilk 6 ay için rakamlar çok yakın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Renault Türkiye'de hafif ticari araç üretmiyor mu? Bu konuda Fiat ve Ford'un çok gerisinde kalmışlar.

    Oyak Renault fabrikasında hafif ticari üretilmiyor. Sadece binek araçlar üretiliyor.

    Clio, Clio Grand Tour, Mégane HB, Symbol, Fluence ve Fluence ZE.
  • vw iyi satmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Renault Türkiye'de hafif ticari araç üretmiyor mu? Bu konuda Fiat ve Ford'un çok gerisinde kalmışlar.

    Oyak Renault fabrikasında hafif ticari üretilmiyor. Sadece binek araçlar üretiliyor.

    Clio, Clio Grand Tour, Mégane HB, Symbol, Fluence ve Fluence ZE.

    Teşekkürler

    Sanki bir ara üretyorlardı diye hatırlıyorum.Kangoo'ların ilk çıktığı dönem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Renault Türkiye'de hafif ticari araç üretmiyor mu? Bu konuda Fiat ve Ford'un çok gerisinde kalmışlar.

    Oyak Renault fabrikasında hafif ticari üretilmiyor. Sadece binek araçlar üretiliyor.

    Clio, Clio Grand Tour, Mégane HB, Symbol, Fluence ve Fluence ZE.

    Teşekkürler

    Sanki bir ara üretyorlardı diye hatırlıyorum.Kangoo'ların ilk çıktığı dönem.

    Yerli Kangoo hiç olmadı diye biliyorum..



     2012 Yılı (Ocak-Haziran) Otomobil ve Hafif Ticari Satış Rakamları



    Kaynak :http://www.oyak-renault.com.tr/page.aspx?id=161




  • Ulan mobilden de hiç gözükmüyor liste. Cok da merak ediyordum satış rakamlarını. Neyse mesajım bulunsun da sonra incelerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avro 2.22 Düşmüş indirim felan olmuyor..!
    Niye olsun ki adamlar 71.000 araç satmışlar geçen sene 81.000 imiş...

    Bu memleket adam olmaz...
  • vw full ithal satmasına rağmen çok iyi satmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    vw full ithal satmasına rağmen çok iyi satmış.

    Onun kadar binek ithal eden başka bir marka yok.. Sıra olmasının sebeplerinden biri de bu diye düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    vw full ithal satmasına rağmen çok iyi satmış.

    Yani adamlar sirf zarar ziyan, safi cari acik ve hala vw fani olanlar var, kalite desen degil, ucuz desen degil, tasarim desen copy-paste, az yakiyo diye aliyorlar ki ettigi tasarruftan fazlasini periyodik bakima veriyolar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota'nın rakibi dacia olmuş. İçler acısı. Toyota Türkiye bu durumu görünce ne düşünüyor acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    vw full ithal satmasına rağmen çok iyi satmış.

    Yani adamlar sirf zarar ziyan, safi cari acik ve hala vw fani olanlar var, kalite desen degil, ucuz desen degil, tasarim desen copy-paste, az yakiyo diye aliyorlar ki ettigi tasarruftan fazlasini periyodik bakima veriyolar...

    Cari açık sadece araç almakla değil cep telefonu bilgisayar lcd ekran almaklada artıyo ve araçlardan daha fazla elektronik eşya için para veriyoruz dışarıya ..
    Türkiyenin kendi markasını yaratıp araç üretmesi çok anlamsız , cunki yine kimse almayacak nasıl olsa bmw ye binen adam yine bmw ye biner wv binen adam yine ona biner gider türk malı arabaları kötüler yine satmaz yani ..

    Türkiyede hiçbirşey hiçbirzaman düzelmicek biz hep cari açıkla borçla yaşayacağız, cunki millet olarak beyin yapımız üretime dayalı değil tüketime dayalı bu yapının değişmesi için 100 yıl geçmesi lazım belki daha bile fazla .. Eğitim şart herşeyden önce




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.