Şimdi Ara

2012 MODEL OPEL ASTRA CLASSIC 3 ALANLAR (104. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.261
Cevap
39
Favori
300.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • daha dün değiştirdim Metroda felan bulabıilirsin Bosch Aerotwin modeli çok iyi . tahmini 40 -50 civarı halledebilirsin ikisinide.
    sol silecek 550 mm 22''
    sağ silecek 450 mm 18''
  • sol silecek 550 mm 22''
    sağ silecek 450 mm 18''

    Bosch Aerotwin modelini aldım kaliteli sessiz güzel siliyor tavsiye ederim takmasıda basit.
  • Okulumda bir öğretmen abimiz yeni kasa opel astra sedan aldı j kasa.Aldıktan 2 ay sonra dolu yağıp,kaputun,bagajın boyanmasını saymazsak ,konyada dik bir yokuşta(konyanın tek çok dik yokuşu)aracı doluyken çıkmaması çok moralini bozdu.o yokuşta bende yokuş kalkış desteğini denemek için çıkmıştım ve arabada 3 kişi iken araba zorlanmıştı,balık kokusu gelmişti(balata kokusuymuş) servis elamanını özellikle oraya getirip denettim,araba çıktı ama bu zamana kadar kullandığım arabalardan daha az performans ile :( (önceki araçlarım 1996 model 1.8 europa,1998 model 1.6 polo) yeni kasa alan hocamız bu motora daha çok tüp takılır mantığı ile almış,zorlasa 1.4'lük 140 beygir modelini alabilirmiş ama gitmiş bunu almış.şuan çok pişman,arabası boya da yediği için yüksek zarar durumundan dolayı satamıyorda.durum böyle.üstelik astra j sedan,classic kasadan 100 kg daha ağır..ben arabam konusunda çok kararsızım,her gün satıp satmama arası gidip geliyorum.Havası,kasası,genişliği ,yol tutuşu,fren,konfor mükemmel fakat performans satsam 45 milyar civarına alacağım düzgün sıfır arabada yok,böyle bir kaostayım işte




  • merak ettiğim yokuşta kalan aracın motoru neydi?
    Kendisi de kaldıramamış olabilir. Konya'nın en dik yokuşu, karadenizin, istanbulun sıradan yokuşlarından daha mı dik? Sanmam...
    Ha bana sorarsanız aracınızı sattığınıza değmez. Binin, bakın keyfinize :)
    Saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    Okulumda bir öğretmen abimiz yeni kasa opel astra sedan aldı j kasa.Aldıktan 2 ay sonra dolu yağıp,kaputun,bagajın boyanmasını saymazsak ,konyada dik bir yokuşta(konyanın tek çok dik yokuşu)aracı doluyken çıkmaması çok moralini bozdu.o yokuşta bende yokuş kalkış desteğini denemek için çıkmıştım ve arabada 3 kişi iken araba zorlanmıştı,balık kokusu gelmişti(balata kokusuymuş) servis elamanını özellikle oraya getirip denettim,araba çıktı ama bu zamana kadar kullandığım arabalardan daha az performans ile :( (önceki araçlarım 1996 model 1.8 europa,1998 model 1.6 polo) yeni kasa alan hocamız bu motora daha çok tüp takılır mantığı ile almış,zorlasa 1.4'lük 140 beygir modelini alabilirmiş ama gitmiş bunu almış.şuan çok pişman,arabası boya da yediği için yüksek zarar durumundan dolayı satamıyorda.durum böyle.üstelik astra j sedan,classic kasadan 100 kg daha ağır..ben arabam konusunda çok kararsızım,her gün satıp satmama arası gidip geliyorum.Havası,kasası,genişliği ,yol tutuşu,fren,konfor mükemmel fakat performans satsam 45 milyar civarına alacağım düzgün sıfır arabada yok,böyle bir kaostayım işte




  • astra için normal ben alıştım artık bursada hele yokuşlarda klimayı kapatıyorum yoksa stop ediyo araç doluyken yada devri sona kadar vurdurmanız gerekiyor .
  • ppzrg kullanıcısına yanıt
    Sayın arkadaşım hocamızın arabası 1600cc ,115 beygir olan.tabiki konyanın yokuşu istanbul yada karadeniz'in yokuşları yanında hiç kalır.geldiniz mi bilmem bir akyokuşu vardır dik olan,birde yine aynı yerde olan huzurevi civarı,gerisi alabildiğine düzlüktür..öyle yokuşu bol bir memlekette bu arabayı düşünemiyorum.hele bir de gaz taktırma tam bir felaket olurdu.bir keresinde de alanya kalesine çıkarken zorlanmıştı,içinde 4 kişi idik.Çok canım sıkılmıştı.bizden sonra yorum yapan arkadaş böyle durumlarda klimayı kapatıp,tam devir çıkmayı yazmış,zaten başka türlü çıkma ihtimali yok.benim kabullenemediğim 2013,2014 model bir arabanın böyle sorun yaşaması.nasıl 115 beygir anlayamadım,artık şüphelenmeye başladım doğruluğuna.45-50 milyar para ver,yokuş çıkmasın.tamam sürekli dağ,bayır gezecek değiliz ama o da lazım.bir süre daha kullanıp satarım ve bir daha da uzun soluklu test edip,forumları iyice okumadan araba almam.96 model renault 19 europa 1800 motor 105 beygir arabam vardı,araba kudururdu az fazla gaz versem,dağ taş demezdi.sırf parçasını bulunmaz olduğu için satmıştım.onu özler oldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 26 Ekim 2014; 0:18:25 >




  • bu konu H KASA classic bölümü , sorunuza detaylı cevap bulamayabilirsiniz , ki ben 2012 hb h kasa aracımla böyle bir sorun yaşamıyorum.
  • kalemlikek kullanıcısına yanıt
    benim arabamda astra h sedan.2013 model.easytronic.ayrıca astra j kasalarda kullanılan 1600 motor ile astra h aynı motora sahip.ben sadece onlarında bu sorunu daha çok yaşadığını söyledim.mümkünse ford focus 1.6 125 hp, honda 1.6 125hp ,toyota 1.6 135hp ve 1.4 volkswagen 1.4 tsi 122 hp kullanan varsa burda deneyimini paylaşsın.bunlar az çok astra h 1.6 sınıfı arabalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 26 Ekim 2014; 14:15:21 >
  • Motor aynı olabilir ama araç ağırlıkları farklı,

    astra H easytronic lerde bu sorun yaşanıyormu ona bakmak lazım.
  • kalemlikek kullanıcısına yanıt
    astra h'nin easytronic şanzımanı zaten düz vites gibi birşey,yani sorun easytronice özel değil üstelik easytronicte stop etme gibi bir durumda yok ayrıca sport tuşu var,daha atak olması için.ben astra h için konuşuyorum,115 beygirlik motoru yok,uzun düz yolda iyi gidiyor olabilir,şehir içi ve yokuş yukarı performansı fiyatı ve markasına göre oldukça düşük
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    astra h'nin easytronic şanzımanı zaten düz vites gibi birşey,yani sorun easytronice özel değil üstelik easytronicte stop etme gibi bir durumda yok ayrıca sport tuşu var,daha atak olması için.ben astra h için konuşuyorum,115 beygirlik motoru yok,uzun düz yolda iyi gidiyor olabilir,şehir içi ve yokuş yukarı performansı fiyatı ve markasına göre oldukça düşük

    Benim aracım Astra h 1,4 90 hp easytronic sizin hoca ve siz bu araçları nasıl kullanıyorsunuz bilmiyorum ama akyokuşta bu arabaları kaldıramıyorsanız adama gerçekten gülerler (dalga geçmek eleştirmek kınamak için yazmıyorum lütfen yanlış anlamayın) ben kendi aracımla akyokuşu bırakın turkiyenin hiç bir yokuşunda (asfalt yolu olan) aracın stop edeceğine ihtimal vermem, vermiyorum veremiyorum. Keşke bu mesajınızı 15 gün önce görseydim (konyada ikamet ediyordum) beraber denerdik ve kıyaslardık ama önümüzdeki aylarda mutlaka konyaya geleceğim fırsat olursa peş peşe bi akyokuş denemesi yaparız. Bu arada bu araçların performans araçları olmadığıda aşikar yani 1,6 standart bir binek performansı verirler hepsi bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sizin arabanız dizel olsa gerek,benzinli astra h kasa 90 hp aracı yok opelin.dizeller iyi tırmanır,burda açıkladığımız ve sorun yaşadığımız 1.6 benzinli atmosferik motor olan.benim ilk arabam değil astra sedan ayrıca 2.bir arabamız daha var 1998 model 1.6 polo,otomatik.astranın tırmanışı polo'dan zayıf.ayrıca burda akyokuşu çıkamadık diye birşey demedik.huzur evinden merama inen bir yokuş var,oradan bahsediyoruz ve dolu vaziyette.ayrıca alanya kalesine 3 kişi trafik biraz tıkanmışken az biraz durup kalkmadan dolayı arabanın zorlanmasını ve koku çıkarmasını bizzat yaşadım.en kısa zamanda ford focus,1.6 honda,1.6 toyota,volkswagen 1.4 tsi motorlu bir araç deneyip burada paylaşacağım.hız arabası beklemiyoruz ama 45-50 milyarlık bir opel performansı değil bu sorunlar.siz memnunsanız ne mutlu size.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 26 Ekim 2014; 18:57:07 >
  • 1.4 dizel motor olmaz ..

    J KASA İÇİ ;

    Opel Astra’nın motor seçenekleri arasında, gücü 95-140 HP arası değişen benzinli ve dizel motorlar bulunuyor.

    Benzinli ve dizel motorlar gelişmiş, keskin ve kolay vites değişimi sunan 5 veya 6 ileri manuel şanzımanlar ile sunulurken 1.6 ECOTEC® 115 HP ve 1.4 Turbo ECOTEC® 140 HP’lik motorlar için ActiveSelect® özelliğine sahip 6 ileri otomatik şanzıman seçeneği bulunuyor.
  • Şimdi yaptığım bir dolaşmayla 2004-2009 astra h 'lerde 90 beygir motor kullanıldığını öğrendim,şaşırdım.önceki mesajlarda da bahsettiğim gibi 115'lik beygir gücü yok bahsettiğimiz 1.6 motorun. j kasalarda kullanılan 1.4 140hp olan motorla ilgili olumsuz bişey duymadım,onlarında fiyatları 50'den az değil 2.ellerinin.ben 47'milyara konyadan alıp kazık yediğimde 1.4 astra j 56'lardan başlıyordu.bu durumları bilseydim sabredip başka şehirden 1.4 140'lık yeni kasa alırdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 27 Ekim 2014; 18:36:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    Şimdi yaptığım bir dolaşmayla 2004-2009 astra h 'lerde 90 beygir motor kullanıldığını öğrendim,şaşırdım.önceki mesajlarda da bahsettiğim gibi 115'lik beygir gücü yok bahsettiğimiz 1.6 motorun. j kasalarda kullanılan 1.4 140hp olan motorla ilgili olumsuz bişey duymadım,onlarında fiyatları 50'den az değil 2.ellerinin.ben 47'milyara konyadan alıp kazık yediğimde 1.4 astra j 56'lardan başlıyordu.bu durumları bilseydim sabredip başka şehirden 1.4 140'lık yeni kasa alırdım

    Hocam bütün yazdıklarınızdan anladığım tek şey var otomobil hakkında tecrübenizde bilginizde çok çok az (bunu sizi yermek eleştirmek için falan yazmıyorum bir durum tespiti bu) siz arabayı alırkende bilinçli değilmişsiniz şu anda da bilinçli değilsiniz sizin hocanızda aynı bilinçten yoksun olarak araç almış ve hata yapmış ben sizinle tartışmaya devam etmek istemiyorum. Astra j de 115 lik motorun vereceği performans azıcık otomobilden anlayan herkesçe tahmin edilir aracın ağırlık hp oranına bakan herkeste bunu kestirebilir işte o yüzden o aracın 140 hp lik versiyonuda var. Gelelim sizin araca sizin aracınızda emsali butun araçlar ile benzer performansı sergiler yani 110-120 hp lik butun 1,6 atmosferik otomatikler ne ise oda 3 aşağı 5 yukarı aynıdır kimisinden daha hızlıdır kimisinden daha yavaş. Ama siz tsi motorla kıyaslama yapacak diyorsanız zaten atla eşeği kıyaslayacağım diyorsunuzdur. Keşke zamanında yani arabayı almadan biraz araştıraaydınız. Ayrıca bir başka bilgi daha vereyim 1.4 h kasada 2012 yılına kadar uretilmiştir. Soracağınız birşey olursa sorarsanız anlatırım ama bu şekilde eksik bilgiyle birde ders verir edasında kesin kesin konuşunca olmuyor. Her sozunuz bir baş incitiyor. Saygılarımla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Ben sıfır araba alırken ilk önceliğim alman arabası olmasıydı.ocak 2014 ayın'da da alırken bulduğum son alman arabası otomatik ve sedan olarak 47 milyara astra ve 51'e de ford focus 1.0 ecoboss motor düz vites ve 1.6 125hp powershift kalmıştı.seat,skoda,vw 2013 araçlarını tüketmişti,2014'leri de uçuk fiyat idi.ben de astra 'yı tercih ettim,hem bagajı genişti,hem iç mekanı ferahtı,4 milyar ucuz olmasıda etki oldu.ayrıca ben hiç tahmin etmedim arabanın bu kadar düşük performanslı olacağını.ayrıca bahsettiğiniz gibi ne kadar kilo ve beygir gücüne göre araç performansı tahmin edilse de,renault 19 ,1996 model 1800cc,105 hp,1250 kg araba kullanmış biri olarak bu dediğiniz geçerli değil.ayrıca ford focus 1.6 için dik yokuşta bayılma duymadım.bilinçten yoksun olarak araç almadım,almanlığını ön planda tuttum,tırmanışın bu kadar düşük olduğunu tahmin etmedim.8-10 milyar daha verilip turbo motor alınabilirmiş,bence değermiş.ayrıca burada atla eşek kıyaslamasından çok yeni araç alacaklara faydalı olması amacıyla yazıyorum.biz düştük,başkası düşmesin,firmaları zorlayıp,gerekirse içine benzin koyup daha uzun soluklu test etsin yada eşinde dostunda varsa kullansın,öyle sıfır araç alsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 28 Ekim 2014; 14:58:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    Ben sıfır araba alırken ilk önceliğim alman arabası olmasıydı.ocak 2014 ayın'da da alırken bulduğum son alman arabası otomatik ve sedan olarak 47 milyara astra ve 51'e de ford focus 1.0 ecoboss motor düz vites ve 1.6 125hp powershift kalmıştı.seat,skoda,vw 2013 araçlarını tüketmişti,2014'leri de uçuk fiyat idi.ben de astra 'yı tercih ettim,hem bagajı genişti,hem iç mekanı ferahtı,4 milyar ucuz olmasıda etki oldu.ayrıca ben hiç tahmin etmedim arabanın bu kadar düşük performanslı olacağını.ayrıca bahsettiğiniz gibi ne kadar kilo ve beygir gücüne göre araç performansı tahmin edilse de,renault 19 ,1996 model 1800cc,105 hp,1250 kg araba kullanmış biri olarak bu dediğiniz geçerli değil.ayrıca ford focus 1.6 için dik yokuşta bayılma duymadım.bilinçten yoksun olarak araç almadım,almanlığını ön planda tuttum,tırmanışın bu kadar düşük olduğunu tahmin etmedim.8-10 milyar daha verilip turbo motor alınabilirmiş,bence değermiş.ayrıca burada atla eşek kıyaslamasından çok yeni araç alacaklara faydalı olması amacıyla yazıyorum.biz düştük,başkası düşmesin,firmaları zorlayıp,gerekirse içine benzin koyup daha uzun soluklu test etsin yada eşinde dostunda varsa kullansın,öyle sıfır araç alsın.

    Hocam beni yanlış anlamayın sözünü ettiğiniz araçların hepsini kullandım c segmentinde otomatik hangi aracı alırsanız alın 1,6 atmosferik ve otomatikse performans yok hepsi sizin astranızla aynı hatta daha kotu durumda çünkü çoğu 4 ileri tork konvertorlu şanzıman kullanıyor mesela 1,6 bva lı megane senin aracının yanında sıfır performans sergiliyor. Birde şunuda unutmayın siz bu aracı aldığınızda bu fiyata daha iyisi yoktu hatta daha kotusude yoktu en uygun fiyata en optimum aracı aldınız bence yokuş performansına takıpta aracınızın keyfini dusurmeyin heleki konyada bu kafaya takılacak en son şey. Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 28 Ekim 2014; 15:34:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 motor dacia sandero 36.000 lira, 1.6 motor opel astrayi aralik sonunda 35.000 liraya aldim.

    O yuzden bence bu arabanin motorunu gereksiz yere kotuluyorsunuz. Piyasada 35.000 liraya satilan arabalarin ozelliklerinden, donanimlarindan ve motorlarindan bahseder misiniz lutfen?

    Opel astra classic 3 piyasada fiyat/performans dengesini en iyi veren arabalardan biriydi, ve tekrar kendi sinifinda ve fiyat seviyesinde en iyi motorlardan birine sahip.

    Bu konuda gunlerdir j kasa 1.6 115 bg nin tartisilmasini anlamiyorum. J kasada 115 bg de o kadar yerden yere vurulacak bir performans gostermiyor -dikkat edin performansli demiyorum- Performans isteyen bir zahmet keseyi azicik acsin, hem muadillerden ucuz araba alacaksin hem de performansli az yakacak yok daha neler. Zaten kendisi belirtmis satsam parasina daha duzgun araba yok diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 28 Ekim 2014; 15:47:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra J'ye 50-52 milyar verin hocam 4 kişi bagaj dolu az bir yokuşta araba ıkınsın,sıkılsın,siz olur o kadar diyorsanız sorun yok.yakıt olarakta böyle bir motora şehir içi 7 litre beklemek gibi bir halimiz de yok.varsın 10 litre yaksın ama adam gibi çeksin.Astra asla yolda kalmaz,orası kesinde yokuşta 1400kg,115hp bayılır orasıda kesin.ilerde tüp derdiyle uğraşmadan az biraz daha biriktirip 140'lıktan almak benim son diyeceğim.gerisi tercihlere kalmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 28 Ekim 2014; 17:05:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lider1980

    Astra J'ye 50-52 milyar verin hocam 4 kişi bagaj dolu az bir yokuşta araba ıkınsın,sıkılsın,siz olur o kadar diyorsanız sorun yok.yakıt olarakta böyle bir motora şehir içi 7 litre beklemek gibi bir halimiz de yok.varsın 10 litre yaksın ama adam gibi çeksin.Astra asla yolda kalmaz,orası kesinde yokuşta 1400kg,115hp bayılır orasıda kesin.ilerde tüp derdiyle uğraşmadan az biraz daha biriktirip 140'lıktan almak benim son diyeceğim.gerisi tercihlere kalmış

    hocam astra j de 115 hp nin yokuşta bayılacağını bilmeden almak diye bir şey olamaz ben bunu kabul etmem yani iğneyi kendimize batırmadan çuvaldızı başkasına batırmamalıyız 1400 kg lik bir arabada 115 hp den behsediyoruz ve sizinde dediğiniz gibi bu aracı alan performans beklentisinden ziyade araç ucuz olsun ve lpg takma imkanı olsun diye alıyor ve bu araç bu kasada ki en düşük güçteki benzinli motor yani araç amacına uygun, bu noktada aldığı aracın özelliklerini iyi belirlemeyen alıcının sizce hiç mi hatası yok? çünkü aynı aracı alırken 140 hp lik versiyonuda vardı. şimdi aynı aracaın 136 hp lik dizeli varken 1.3 cdti alan adam bu araç gitmiyor derse sizce mantıklı olurmu?
    şu konuda 2010 yılında yazdığım bir yazı var okumanızı rica edeceğim (araç seçiminde yapılan tercihle ilgili bir örnek tam sizin hocanın yaşadığı durumu benimde bir tandığım yaşadı)
    http://forum.donanimhaber.com/m_36778736/f_//tm.htm#36778736




  • 
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.