Şimdi Ara

2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
976
Cevap
27
Favori
95.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün Çamkıran Honda ya gittim,
    xenon yanısıra birkaç bilgi aldım.

    Kısaca;
    Bagaj havuzu gelmiş..............400TL
    araç renginde 8 parça koruma bantları.............1800TL
    xenon kısa far 2li takım .................200TL
    xenon ön sis 2li takım ....................200TL

    uzun farlar xenon olmayınca bence bir önemi kalmadı. oldukça da pahalı.
    (xenon ısınması 5sn buluyormuş, ayrıca polis yakalarmış)

    parklar ise sarı malumunuz,
    beyaz lamba takmak mümkünmüş,
    bakacaklar, ellerinde yokmuş.

    aşağıdaki fotoda solda soketli sis lambası (H11)
    yanında şeffaf, iki kademelei yanabilen park lambası.
    bu iki kademe ayrı ayrı 5w-12w olarak 2 ayrı bağlantı ile sağlanıyormuş.
    bu nedenle çinden getirtmeyi düşündüğüm bu lambaların led olanını bulmak zor olacak sanırım.
    bakalım araştıralım

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    Bugün Çamkıran Honda ya gittim,
    xenon yanısıra birkaç bilgi aldım.

    Kısaca;
    Bagaj havuzu gelmiş..............400TL
    araç renginde 8 parça koruma bantları.............1800TL
    xenon kısa far 2li takım .................200TL
    xenon ön sis 2li takım ....................200TL

    uzun farlar xenon olmayınca bence bir önemi kalmadı. oldukça da pahalı.
    (xenon ısınması 5sn buluyormuş, ayrıca polis yakalarmış)

    parklar ise sarı malumunuz,
    beyaz lamba takmak mümkünmüş,
    bakacaklar, ellerinde yokmuş.

    aşağıdaki fotoda solda soketli sis lambası (H11)
    yanında şeffaf, iki kademelei yanabilen park lambası.
    bu iki kademe ayrı ayrı 5w-12w olarak 2 ayrı bağlantı ile sağlanıyormuş.
    bu nedenle çinden getirtmeyi düşündüğüm bu lambaların led olanını bulmak zor olacak sanırım.
    bakalım araştıralım

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Bagaj havuzu uçuk fiyat, 70-80 TL'ye satılıyor. Aynı kalite mi bilmiyorum ama sonuçta bagaj havuzu. en iyisi ne kadar iyi olabilir?

    xenon ön sis farları ise biraz ilginç geldi. sis farın amacına ters değil mi? sis farı sarı olmalı diye biliyorum.

    koruma bandı : 1800 TL?? şaka gibi...

    araca spoiler takan oldu mu?




  • karıştırmış olabilirim
    spoiler 400 tl
    havuz 100 tl sanırım

    sonucta pahalı

    diğer başıktaki havuzun siparisini verdim
    74 tl kargo dahil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 24 Şubat 2012; 19:49:37 >
  • koruma bandı 8 adet,
    2 ön, 2 arka tampon,
    4 kapı, orjinal araç rengine boyanıyor.
    Füme araçta gördüm,
    güzeldi,
    ancak çok para.
  • Herkesin aracı hayırlı olaun.Güle güle kazasız belasız kullanın.
    Ama şu sis farlarını beyaz yapmayın ve şehir içinde de gündüz vakti yakmayın lütfen,hatta akşam açık havada da yakmayın lütfen.
    Adı üstünde sis farı.Çok rahatsızlık veriyor diğer sürücülere.
  • Kapı çıtası yan sanayi bulan var mı? Ben de düşünüyorum ama servis 1300 TL fiyat verince sadece o çıtalara verdiğim parayla dışarıda tüm aksesuarları yapabileceğimi düşünerek vazgeçtim :)
  •  2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın
    ATAM izindeyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakko35

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın
    ATAM izindeyiz

    +1
  • Ben 2009 kasa civic kullandım 1 sene. ve yakıt tan başka bir şikayetim olmadı. buna ilaveten Civic 2011 Yılında ben dahil kullanıcıları arayarak telefonda anket yaptı bu ankete de yakıt konusunda şikayet olup olmadığını sordu. tabi diğer arkadaşlara da söyliyeyim teknik olarak Civic Çok ağır bir araba Kasa olarakta yanlış hatirlamiosam 1.700 KG buna nazaran bu aracın yüksek yakması GAYET NORMAL diye düşünüyorum. Yani Güvenlik üst seviyede. allah korusun tabi aynı donanımda ki başka bir model ile yapılacak kazalar daha ağır sonuçlar verebilir. tabi yanlışmı biliyorum bilmiyorum ( Volvo Hariç ) ama arabaya binerken arkadaşlar yakıt tasarrufundan önce bence GÜVENLİK ile alakadar Donanımlarına daha dikkat ederseniz Herkez için Hayırlı olacağını düşünüyorum. Sis farı.. imiş hoparlormüş.. vs.. Aksesuar donanımlarını değilde kendiniz ve aileniz için ilkin güvenliğe dikkat ediniz. Honda almanız için söylemiyorum Diğer araçlardada güvelikli olanlarını en azından elinizdeki paraya hangisi daha güvenli olur diye bir kere sorun bir reno pejo dacia fiat lada gibi araçlar ile bu tür araçları opel toyota honda vs. bir birine karıştırmayınız paranız varsa yakıta bakmayınız. güvenliğe bakınız Paranız da yoksa kredi çekin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frekansnet

    Ben 2009 kasa civic kullandım 1 sene. ve yakıt tan başka bir şikayetim olmadı. buna ilaveten Civic 2011 Yılında ben dahil kullanıcıları arayarak telefonda anket yaptı bu ankete de yakıt konusunda şikayet olup olmadığını sordu. tabi diğer arkadaşlara da söyliyeyim teknik olarak Civic Çok ağır bir araba Kasa olarakta yanlış hatirlamiosam 1.700 KG buna nazaran bu aracın yüksek yakması GAYET NORMAL diye düşünüyorum. Yani Güvenlik üst seviyede. allah korusun tabi aynı donanımda ki başka bir model ile yapılacak kazalar daha ağır sonuçlar verebilir. tabi yanlışmı biliyorum bilmiyorum ( Volvo Hariç ) ama arabaya binerken arkadaşlar yakıt tasarrufundan önce bence GÜVENLİK ile alakadar Donanımlarına daha dikkat ederseniz Herkez için Hayırlı olacağını düşünüyorum. Sis farı.. imiş hoparlormüş.. vs.. Aksesuar donanımlarını değilde kendiniz ve aileniz için ilkin güvenliğe dikkat ediniz. Honda almanız için söylemiyorum Diğer araçlardada güvelikli olanlarını en azından elinizdeki paraya hangisi daha güvenli olur diye bir kere sorun bir reno pejo dacia fiat lada gibi araçlar ile bu tür araçları opel toyota honda vs. bir birine karıştırmayınız paranız varsa yakıta bakmayınız. güvenliğe bakınız Paranız da yoksa kredi çekin :)


    1700 kg falan değil hocam, 1240 kg falan yeni kasa..




  • yahu yeni aaraç alınca bakılması zorunlu olanlar:
    )ruhsata bakılır, kac kg, ne kadar tasır vs....
    )ic mekan genisligi, bagaj ölçüsü, bagaja sıgmayan iceri sıgarmı ölcülür
    ) sigorta nerededir, biri atarsa ne yapılır
    )lastik havaları kac olmalı
    ) far ve silecek kademeleri ezberlenir
    vs......"....

    yazık, hala buraya elindekini okumadan soran var,
    hatta uyduran.......

    civic 1316 kg kemiksiz
    yolcu, benzin, çanta vs ile yürürü 1450 kg bulur,
    2 kisi ile 1500 kg.
    125 hp, 1500 kg arac eğer 7 lt yakıyorsa,
    tartışmayı bırakın derim.
  • Bugün Bagaj havuzum geldi,
    kargo dahil 74TL.
    hafif koku var, zamanla geçer sanırım,
    elastik ve esnek yapılı,
    çok kalın değil.

    işte;

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    kenarı.............

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Civic bagajında kastikleri takacak yuvalar yok,
    bende bu aparatları aldım, koçtaştan,
    havuzun kenarlarına monte edeceğim,
    lastikleri gerebileceğim,
    ancak;
    asılınca havuz kenarı yırtılmasın diye,
    arkadan sac-plastik-ahşap birinde destek yapacağım yarın bürodaki atölyede.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Yarın montaj sonrası foto yollarım.




  • arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum.
    hafta sonu test sürüşüne katıldım.kullandığım araçta cam filmi uygulaması vardı.camları indirip kaldırırken kapı döşemesinin oynadığını gördüm.üstelik camı kapttım, düğmeye hala bastığımda kapı döşemesinin neredeyse yerinden çıkmak için zorladığını gördüm.benimle ters sürüşüne katılan görevliye bunu sorduğumda bana verdiği cevap şu oldu.kapı döşemesinin cam inip kalkarken oynaması gayet normal. döşeme inip kalkarken eğer oynamazsa camın patlamasına sebebiyet verir dedi...... bana saçma bi cevap geldi.cam filimlerinin, döşemelerin söktürüpte yapıldığını söyledi.acaba döşemeleri tam monte edemediklerinden dolayımı bu problem olmuş olabilir.alan arkadaşlarda böyle bir sorunla karşılaşan varmı.cam filmi yaptırmayan arkadaşlarda acaba böyle bir sorun varmı.yada cam filmi yaptırıp bunun gibi bir sorunla karşılaşan varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zekiii43

    arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum.
    hafta sonu test sürüşüne katıldım.kullandığım araçta cam filmi uygulaması vardı.camları indirip kaldırırken kapı döşemesinin oynadığını gördüm.üstelik camı kapttım, düğmeye hala bastığımda kapı döşemesinin neredeyse yerinden çıkmak için zorladığını gördüm.benimle ters sürüşüne katılan görevliye bunu sorduğumda bana verdiği cevap şu oldu.kapı döşemesinin cam inip kalkarken oynaması gayet normal. döşeme inip kalkarken eğer oynamazsa camın patlamasına sebebiyet verir dedi...... bana saçma bi cevap geldi.cam filimlerinin, döşemelerin söktürüpte yapıldığını söyledi.acaba döşemeleri tam monte edemediklerinden dolayımı bu problem olmuş olabilir.alan arkadaşlarda böyle bir sorunla karşılaşan varmı.cam filmi yaptırmayan arkadaşlarda acaba böyle bir sorun varmı.yada cam filmi yaptırıp bunun gibi bir sorunla karşılaşan varmı?

    benzer bir durum polo ( 1999 model ) fiesta da Film de yoktu. (2006 model )bariz şekilde oluyordu.
    imzamdaki aracımda da aşırı belli olmasa da dikkat edildiği zaman oluyor. ben durumu normal biliyorum.
    Yeni civic için birşey diyemeyeceğim.
    Henüz deneme şansım olmadı..




  • İlk uzun yolumu da yaptım ve 1000 km bitti. Bugün öğlende kontrole veriyorum.

    Güzergahım, Zonguldak, Düzce, İzmit, Yalova, Bursa. 330 km ve 5,9 lt/100 km ortalama. Yollarda sınırları özellikle gidişte hiç aşmadım. Devlet yolları 90, duble yollar 100-110, otoban 120-130. Kış şartları ve yollar genelde ıslak. Kış lastikleri takılı. İki kişi + bagaj.

    Araç uzun yolda ayrı bir keyif. Silecek sensörü son derece tutarlı ve hiç mağdur etmiyor. Devlet yollarında limitör, otobanda cruise ile kullandım. Far yıkamaya ilk defa yağışlı çamurlu yollarda ihtiyaç duydum ve mercekli cihazlarda ne kadar lüzumlu olduğunu görmüş oldum. Sis farları yanları da aydınlatarak gerek açı gerek ton farkıyla dikkati topluyor.

    Sadece frenlerde biraz tedirgindim. Arabanın 1000 km barajını aşmasıyla frenler ve araba birbirine alışmış oldu, tedirginlik kalktı. Yeni balatalar gerçekten de başlarda alışkanlık gerektiriyor.

    Havalandırma ve otomatik kalorifer işini gayet iyi yapıyor. 22C ayarda ne uyutuyor ne üşütüyor.

    Ses sistemi gayet yeterli. 40 kademe var gerçi ama USB dinlemesi ile bozulmasız son ses 28. 29 ve 30 belki basslarda bozuyor ama böyle alt frekanslara inilmeyen parçalarda 40 ile dahi tatminkar. Ön direklere özenle yerleştirilmiş tizler sesin hakkını veriyor, insan seslerinde bile. Bass sesler daha erken pes ediyor. Ama kullanım amacına göre kesinlikle zayfı değiller. Sadece hem gidişte hem dönüşte USB dinlemede bir kaç saat sonunda "Unsupported" uyarısı aldım. Flash sorunlu değildi gerçi. Motoru stop-start ettikten sonra kaldığı yerden çalmaya devam etti çünkü. Source ile kaynak değiştirmem işe yaramamıştı halbuki. Yolda giderken USB sök-tak yapamayacağıma göre... Sorarım.

    Boy 1,83 ve koltuk ayarını tam oturtamadım. Direksiyon üzerinden hız göstergesinin altındaki mavi gölgenin kavisinin direksiyona oturması lazım. Böylece bütün ekranlar ve göstergeler tam olarak görülebiliyor. Ancak bu defa koltuk çok yukarıda kalıyor. Tavan değmesem bile araca inip binmede sorun başlıyor. Her girişte tekrar ayar yapmak ise mantıklı değil herhalde.

    Dönüşte biraz daha performans denemesi yaptım. Limitörde giderken dahi gaza yüklenirseniz limit ayarı yanıp sönmeye başlıyor, bipleme duyuyorsunuz, vites kutusu bir iki kademe aşağı iniyor ve motor sesi ile birlikte koltuğa yapışabiliyorsunuz. Limitör olmadığı durumlarda gaz pedalının konumuna göre vites kutusunun karakteri değişiyor. Bastıkça vites küçülüp ivmelenme artıyor. Eğer ECON kapatırsanız bu hızlanma doğal olarak daha etkili oluyor. Otobanda isterseniz -uygun yollarda- bir anda 150, ondan sonraki admıda 180 görebiliyorsunuz. 180 sonrası denge biraz bozuluyor. Bunda kış lastiklerinin ve yoldaki ıslaklığın da etkisi tartışılmaz. Biraz daha beklerseniz 200 işten bile değil. Ancak bunun için 1000 kontrolü geçsin hele.

    Kırmızı ışıklarda durduğum veya yavaşladığım anlarad cruise ile ve ECON ile ayarları değiştirip kalkışları ve hızlanmaları denedim. Bariz fark var. ECON neden tasarruflu, hissedebiliyorsunuz. Set edilen değere ulaşmada, hem süre hem vites açısından ciddi fark var.

    Ancak, yokuşlarda insan dizeli arar mı diye baktım da, dönüşteki virajlı yokuşlarda 110 PS dizel ile 5. viteste 80 yapabildiğim yerde bununla 70 yapabildim. Vites 4 mü 5 mi bilmem. Karar size ait. Eğer LPG olsa durum daha da acıklı olabilir sanırım. Yakıtı zaten sormayın. Ama hiç bayılmaması bir artı.

    Zaman zaman gençlerle de karşılaştım. İki adet Mitsubishi Lancer, biri body-kit yaptırmış, hızlıca yol alıyorlardı. S vitese ve ardından manuel kumandaya aldım. Deneme için vitesi 1'den başlattım. S viteste ve kulakçıklardan manuel kumandada motor devir kesiciye girse de üst vitese geçmiyor. Vites yükseltmekten başka şansınız kalmıyor. Tekrar D ve sonra yine S yaparsanız bu defa spor otomatik oluyor. Ben bu denemeleri yaparken Lancer gençler virajda arkamda kalmışlardı bile.

    Virajlarda dengeye yüksek puan verdim. Sadece yol inşaatı nedeniyle S verilen geçişlerden birinde, hengi uzman(!) karar verdiyse virajın başında S geçiş koymuşlar, araba komple bir kaç cm yana kaydı. En ufak bir dağılma veya VSA tepkisine gerek duymadan yolumuza devam edebildim. O çok söylenen önden-arkadan kayma görmedim.




  • Mesudum yorumlarınız genelde objektif ama yukarıdaki mesajda "gençler virajda arkamda kalmışlardı" lafı yakışmamış oraya.Gençler yarıştımı sizinle acaba? Yorumlar içinde böyle şeyler okuyunca rahatsız oluyorum çünkü.
  • Teşekkürler Mesut arkadaşım,
    iyi bir deneyim anlatımı.
  • Evet arkadaşlar,
    Fason bagaj havuzu gelmişti.
    Bugün sabah da,
    büro-atölyede aparatlarını takarak civice yerleştirdim.

    Çalışma anı;
     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Civic bagajda malum "ahtapot lastikler"i takacak yuvalar yok,
    iş başa düştü ve bu havuzun 4 kenarına 6 adet halka monte ettim.
    Halkalar nasıl olur diye düşünürken,
    koçtaşda bir bakışta buldum.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Lastikler asılınca delikler yırtılmasın diye,
    arkadan plastik şeritlerle destekledim.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Ön tarafta ise halkaların çıkabilen parçasını çıkararak,
    sadece somun takarak kanca girişini rahatlattım.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Sonuçta iş bitince,
    bürodaki çantalarla nasıl durduğuna baktım.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Olmuş sanırım,
    ne dersiniz?

    Biraz öncede civice yerleştirdim,
    ancak telefonu yanıma almamışım,
    üşendim tekrar gitmeye,
    öğleden sonra dışarı çıkacağım,
    araçtaki durumunun fotosunu koyarım.

    Bagaj Havuz plastiği oldukça kokuyor,
    sanırım "geridönüşüm" işlemi görmüş plastikten yapılmış,
    araç sedan olunca içeri gelmez,
    veya bir süre sonra geçermi bakacağız.

    iyi sürüşler.


    Ek:
    bagaj havuzunun civic içi fotosu..............................

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 28 Şubat 2012; 15:40:44 >




  • geçen gün bagaja kahve koydum, bir saat bagajın içinde bekledi. Sonra araca bindiğimizde aracın içinin mis gibi kahve koktuğunu farkettik. Bayağı da kokmuştu.
    Kısacası sedan medan ama içeri koku girebilir, aman dikkat
  • Ben denizli üretimi (sanırım ysp plast olacak) kullanıyorum.
    aracım sedan olmamasına rağmen koku ile ilgili hiç sıkıntı yaşamadım..
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.