Şimdi Ara

2011 honda civic nasıl bir araç.... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
1
Favori
32.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondayısev

    Merhaba hocam,

    Performans öncelikli bir beklentiniz varsa honda doğru bir araç diyebilirim, hele otomatik vitesli alacaksanız... Hondanın yokuş yukarı performansına kötü dersek corolla,astra,focus(benzinli modelleri) vb araçlar için yokuşu çıkamaz benzetmesi yapmak yanlış olmaz. Fakat işin gerçeği bu araçların hepside yokuşu çıkar, hatta honda biraz daha rahat çıkar.

    4000 devre kadar honda diğerleriyle benzer performansı gösterir, 4000 civarını geçtikten sonra honda bi kenara ayrılır. Ama yinede 1.6 nın performansını yeterli bulmayan olabilir bu durumda 1.8 i tavsiye ederim, yokuş yukarıda A4 2.0 TDI ı bile emekli edersiniz, etmişliğim var :)

    Yinede performansı konusunda kafanızda soru işareti varsa bir günlüğüne bi civic kiralayıp test etmenizi tavsiye ederim.

    Hondanın,
    Artıları : Performans, sorunsuzluk, otomatik şanzımanda en iyisidir, yakıtı fena değildir LPG li kullanabilirsiniz(hondanın otomatiğiyle diğer araçların manuelini kıyaslamayın).
    Eksileri : Sağlamlığı iyidir ama corolla, astra yada jetta kadar değildir. Ses yalıtımı ve konforu yine bu 3 araca göre biraz geridedir, ama çok kötü değildir. Donanımı alman arabalarının gerisindedir.

    Fakat performansta çok hassas değilseniz şahsen corollayı tavsiye ederim, onunda otomatik şanzımanı(MMT değil) fena değildir.

    Bilgiler icin teşekkür ederim hocam kafamdaki soru işaretlerinin bir kısmına ışık tuttunuz :) Peki bir sorum daha olucak size.Civic e brc marka lpg taktıranların cogunda var sanırım bu sorun araç lpg deyken benzin yakıyor sanıp benzin göstergesinden düsüsler yapıyormus bu sorunla hiç karşılaştınız mı? veya bildiginiz altarnatif cözümü var mı ?




  • terfo T kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,

    Honda, bazı modellerinde kalan yakıt kontrolünü elektronik olarak yaptığından dolayı LPG de giderken dahi benzin göstergesinde düşme oluyor, az bir miktar benzin aldığınızda ibre tekrar doğru yere geliyor.

    Bunla ilgili bildiğim 2 çözüm var. Birincisi tam kestiremedim ama benzini en düşük yarımla full aralığında bir yerlerde tutmak, bu durumda benzinde düşme olmuyor. Benzini fullde tutup ayda bir defada fullemek en garanti. Bir diğer çözümü LPG cilerde. Bir alet takıyorlar ve araba her çalışmasında benzin göstergesini düzeltiyor. Fiyatı için söyledikleri 150 TL fazla geldiğinden almadım. Genellikle yarımın üzerinde tutup, yarımın altına düştüğünde benzin alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondayısev

    Merhaba hocam,

    Honda, bazı modellerinde kalan yakıt kontrolünü elektronik olarak yaptığından dolayı LPG de giderken dahi benzin göstergesinde düşme oluyor, az bir miktar benzin aldığınızda ibre tekrar doğru yere geliyor.

    Bunla ilgili bildiğim 2 çözüm var. Birincisi tam kestiremedim ama benzini en düşük yarımla full aralığında bir yerlerde tutmak, bu durumda benzinde düşme olmuyor. Benzini fullde tutup ayda bir defada fullemek en garanti. Bir diğer çözümü LPG cilerde. Bir alet takıyorlar ve araba her çalışmasında benzin göstergesini düzeltiyor. Fiyatı için söyledikleri 150 TL fazla geldiğinden almadım. Genellikle yarımın üzerinde tutup, yarımın altına düştüğünde benzin alırım.

    Hmm bencede 150 tl alete vermektense benzin almak daha mantıklı :) Ama prins kullanan kisilerde duymadım bu sorunu sadece brc ile ilgili bir durum olsa gerek.




  • terfo T kullanıcısına yanıt
    yeni kasada bu sorun var galiba. benim araçta böyle bi sıkıntı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    yeni kasada bu sorun var galiba. benim araçta böyle bi sıkıntı yok

    Aracınızda hangi marka lpg kiti var hocam ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terfo -- 11 Ocak 2014; 0:14:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terfo

    quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    yeni kasada bu sorun var galiba. benim araçta böyle bi sıkıntı yok

    Aracınızda hangi marka lpg kiti var hocam ?

    Brc taktim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • terfo T kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,

    Sorun hondanın her modelinde bulunmuyor, 1.6 sedanlarda(yeni kasayı bilmiyorum) ben de duymadım bu problemi. Birde belirttiğim gibi sorun LPG kitinden ziyade hondanın kalan yakıtı elektronik olarak hesaplamasından kaynaklı, fakat prinsin bu sorunu çözen bir kiti varmı bilmiyorum.
  • quote:

    Civic i göklere çıkarack deilim ama parasını hak eden nadir araçlardan biridir.


    çıkarsanda kimse seni kınamaz
    ünvanını hak eden bir alet
  • Bence 2010 Civic var, 2 gün önce tüp taktırdım.

    FD6'larda öyle bir sorun olacağını sanmıyorum, hiç duymadım. Bir arkadaş bir konuda "11 km kaldı" falan yazmış ki FD6'larda öyle bir özellik yok, hatta yol bilgisayarı bile yok:)

    Hocam çok performans beklemezsen ve donanım takıntın yoksa o paraya daha iyisini alamazsın her açıdan. Ben 1,5 yıldır kullanıyorum gayet de memnunum.
  • 2 haftadır kullanıyorum fiyatına göre emsalleri arasında en önde helede otomatıkse
    sıkıntılar a gelirsek önemli sorunlar olmamakla
    Tüp takmamakta ısrar ettiğim için yakıt fazla yakmasın diye sakin kullanmak zorundasınız
    süspansiyonlar sert biraz rahatsız edici
    bagaja ev tüpü ve damacana sığmıyor :)))
    usb baglantısı yok ama 6cd almasıylaaux çıkışıyla boşlugu dolduruyor
    başka sıkıntısı yok şükür bu fiyata daha iyisi olamazdı
    1.4 jetta focus corolla opel astra gibi tercihler arasınsan iyiki civic seçmişim
  • bu arabaya sallayanlar gerçekten içten içe onu kıskananlar. ışıklarda içeriyi kaçamak süzmelermi dersin camı açtırıp kardeşim araç çok temiz maşallah kaça bırakırsınlarmı dersin bilimum her yıkamacıda maşallah piyasası kaça bununlar mı dersin karşılaştığım bazı durumlar.
  • tabiki 4*4 lük bir araç değil 4*4 lük araç arayanlar 5 kasa a6 e klass gibi araçlara baksınlar. ancak parasını kuruşu kuruşuna hakeden bir araç. rampa performansı istiyorsanız 3000 devir üstü kullanacaksınız acımasızlık yapılıyor bu araca turbo dizel performansı bekleniyor rampada tamamda kardeşim turbo yokki sen rampa için araç arıyorsan 65 e turbo dizeller mevcut 105-110 beygirlik benimki manuel düz yolda zaten herhangi bir perf. sorunu yok uçuyor ancak dediğim gibi rampada turbo dizel perf. beklemek saçmalık 3000 üstü rampadada kaçıyor ancak yakıyor tabiki. yol tutuş olarak gene kıskançlıktan doğan haksızlıklar yapılıyor 190 la oç nin teki önüme kırdı virajda 3 şerit saptım gene kontrol bendeydi başka muadili bir araç varsa buyursun gelsin focus için daha sert süspansiyonlar diyorlar doğrudur. yol sesini alman rakiplerine göre daha çok alır ve arka süspansiyon 3 kişi küt eder ancak çift salıncak toyotanın avensisinde kullandığı teknoloji.




  • Şehir içinde sakin kullanımda kasasına ve duruşuna göre cebimi yakmasın diyorsanız;bununla beraber aracı sıkıştırdığımda da atikliğinden şüphe duymayım diyorsanız doğru adrestesiniz.
    Evet bozuk asfaltta ses alır lakin aracın altına yapılacak basit bir yalıtım işlemi ile gayet de çözülebilecek bir husustur.Duruşu dinamiktir;aynı segmentteki diğer araçlarla görünüm olarak kıyasladığınız zaman aracın o arsız tavrını görmeniz daha olası.Evet yokuşlarda bi tdi,tdci,hdi,cdi (aklıma ilk gelenler) performansı beklemeyin en nihayetinde atmosferik bir motordan bahsediyoruz.Fakat söz edildiği gibi yok şahine doğana da geçilirim kaygısı gütmeyin lütfen kullanan arkadaşlar yorumu yapmış zaten kimse kalkıp da 42 43 bin tl 'yi rampada bu araçlara sollanmak pahasına vermez.Yeter ki moturun devrini canlı tutun;karşılığını verecektir.İyi bir lpg kiti ile hem ekonomi hem performansı rahatça yaşarsınız.Bununla beraber satımı da diğer marka aynı segment araçlara göre daha akıcı olmakta.Yok satmam uzun yıllar binerim diyorsanız da,alışılmış tabirle yağını suyunu ihmal etmezseniz sizi uzun yıllar güvenle dilediğiniz yere taşımak için biçilmiş kaftan;gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsiniz.




  • mıllet şirketinin verdiği fındık motorlu turbolu dizellerin rampa çıkışına hasta olup aynısını lpg takılan benzınlıden beklıyorlar. beklemeyeın kardesım. direk enjeksıyonlu(turboluların nerdeyse hepsi) lpg olmuyor.
    ayrıca civic 125hp motoru var ve pıyasada 1.6 benzınlı olup en yuksek beygırlı araclardan bırı(toyotada 132hp mevcut)
    bu arac rampayı 1.6 astra 1.6cruze ne kadar cıkıyorsa ondan bir tık daha iyi çıkıyor.
    dizelle benzınlının farkına varın artık
  • ikinci elde zarar etmiyeceğin arabaların başında gelir. kolay kolay arıza vermez,sadece bakımdan bakıma gidersin servise. 2010 fd6 var bende lpgli şuan ki dizellerle aynı yakıyor
  • bu gidişle inattan vazgeçip bende lpg taktıracam galiba
  • arkadaşta fd6 2011 honda var..geçende dikiz aynasının üstündeki sinyal lambasının üst kapağı çıkmış (sadece sinyalin üst beyaz kapağı) Yanımda aradı servisi ve sordu ne kadar diye 100 TL :))) şok şok şokk oldum... üstteki beyaz renkli kapağı sadece...komple sinyali değil ! dedim bu ne arkadaş kafayı mı yemiş bunlar...5 lira bile tutmaz maliyeti..kötülemek için demiyorum 2010 civic aracımı yeni sattım..Ama bu kadar da olmaz arkadaş..sinyal kapağı ya! nedir bu müşteriyi yolma amacı...bu sadece honda da değil bir çok markada böyle..Müsteri memnuniyetine biraz da bu yönden baksalar nasıl olurdu???


    2011 honda almayı düşünen arkadaş bu yorum seni düşündürmesin..gerçi fiyatlar baya arttı tüm araçlarda olduğu gibi..temiz bulursan kesinlikle alınacak bi araç..2010 civic sattım şimdi minibüste giderken ne zaman görsen iç geçiririm :)) arabanın karizması tarzı yeter..yokuşlarda hızını biraz aldıysa araç baya bi rampada 110 u bile gördüm...45 derecelik dik rampada (rampa demek az olur duvar resmen) durur haldeyken bi çok turbo ve dizel olmayan araç gibi biraz nazlanıyor ama çıkıyor...1. viteste basacaksın hızını alınca 2 yapıp gazı diple..rampada o araçla çok aracı geride bıraktım turbosuz ve dizel hariç o da torkdan dolayı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOMBOM41 -- 19 Mayıs 2014; 22:14:21 >




  • 2011 premium civic almayı düşünüyorum ben de arkadaşlar.sunroof hariç diğer özellikler oluyormuş sanırım.İlk aracım olacak nasipse.otomatik LPGli.


    benim arçlar hakkında bilgim olmadığı için,arkada 3 kişi oturunca süspansiyon noluyor anlamadım?bir yere girip çıkınca mı küt diye ses geliyor yani?yoksa altı yere mi değiyor anlayamadım?


    içindeki LPG ile kaç km yol gideceğimizi gösteren yol bilgisayarı yok mu?üstte bir arkadaş yok yazmış da.

  • tutkulu420 kullanıcısına yanıt
    Yol bilgisayarı yok. Süspansiyon rezalet arkaya 2 kişi otursa yerde gidiyorsun altını vuruyor küt küt ses geliyor. Ayrıca yazıldı mı bilmem de frenleri berbat erkenden ABS devreye gidiyor durması gereken araba durmuyor. Fd6 yerine 1.6 etorq egea öneririm

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • av.ak kullanıcısına yanıt

    Allah razı olsun Ho am çok teşekkür ederim.

    1.6 egea etorq nedir? Etorq kelimesini anlamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.