Şimdi Ara

2010 model ford focus Titanium aracınız seyir halinde giderken stop ederse (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
1
Favori
52.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracım tam 2 aydan beri serviste. 22 Eylül 2010 tarihinde servise bıraktım.22 Ekim 2010 tarihinde test amaçlı teslim aldım.26 Ekim 2010 tarihinde tekrar servise bıraktım. Son servis formundan önceki servis formunda yazdığı üzere ,araç bana test amaçlı verilmişti.Fakat Testi GeçemediArtık ford focus sahibi olduğuma çok pişmanım.


     2010 model ford focus Titanium aracınız seyir halinde giderken stop ederse




  • Ben bu işin hala çözülememiş olmasına inanamıyorum ya .
  • o kadar şaşırmayın bence.Ford bu.
    İspanyol üretimli focuslarda kronik bu tip arızalar çıkabiliyor.
    2 arkadaşımda aynı dertten muzdarip
    Birindeki arızayı çözmeleri 4 ay sürdü.Diğerini henüz görmüş değilim:-)

    Aracınız yeni ise.

    TAMİR İŞ EMRİNDEKİ MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN YANINIZDA YAZILMASINA,TEKRAR DURUMUNDA AYNI İFADE
    KULLANILMASINA LÜTFEN ÖZEN GÖSTERİN.Mahkemede TEKRARLI AYIP yerine geçmiyor çünkü.

    Mesela.Benim aracımda intercooler borusu 3 kez değişmişti.
    Tamir iş emirlerinde
    1-intercooler borusu
    2-çekiş düşük
    3-ses var diye ayrı ayrı ifadeler kullanmışlar.Bu duruma dikkat edin.Eğer aynı arızadan tekrar durumu mevcut ise
    müşteri şikayetinin aynı olmasına dikkat edin.Müşteri kabul elemanları ekranda historiyi gördülerinde aynı şikayeti
    yazmıyorlar.
    Mahkeme kararı için büyük bir kriterdir.




  • Arcomp nickli arkadas tuketici mahkemesinde dava acmani oneririm kazanma ihtimalin cok yuksek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayden

    o kadar şaşırmayın bence.Ford bu.
    İspanyol üretimli focuslarda kronik bu tip arızalar çıkabiliyor.
    2 arkadaşımda aynı dertten muzdarip
    Birindeki arızayı çözmeleri 4 ay sürdü.Diğerini henüz görmüş değilim:-)

    Aracınız yeni ise.

    TAMİR İŞ EMRİNDEKİ MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN YANINIZDA YAZILMASINA,TEKRAR DURUMUNDA AYNI İFADE
    KULLANILMASINA LÜTFEN ÖZEN GÖSTERİN.Mahkemede TEKRARLI AYIP yerine geçmiyor çünkü.

    Mesela.Benim aracımda intercooler borusu 3 kez değişmişti.
    Tamir iş emirlerinde
    1-intercooler borusu
    2-çekiş düşük
    3-ses var diye ayrı ayrı ifadeler kullanmışlar.Bu duruma dikkat edin.Eğer aynı arızadan tekrar durumu mevcut ise
    müşteri şikayetinin aynı olmasına dikkat edin.Müşteri kabul elemanları ekranda historiyi gördülerinde aynı şikayeti
    yazmıyorlar.
    Mahkeme kararı için büyük bir kriterdir.


    Merhaba arkadaşlar.Hayden'in dediği gibi geçmişi gördükleri için yazmıyorlar.Benim arıza çeşidim aynı arızayı ikikezden fazla (immo kimliği uymuyor-p1622-4 kez.),farklı arızaları 4 dörtkez,birçok arıza kodu var .aracın stop etmesi çok kez ayrıca başka dayanaklarımda mevcut.zaten servis raporlarının tümünü yayınladım.seçimlik tamir hakkımı kullanmama ramen arızanın çözümü gerçekleşmedi.anlayacağınız .kaçacak yerleri kalmadı.ayrıca mahkemeye zaten verme hazırlıklarını tamamladım.Aracı satın aldığım bayii ve fordotosana noterden ihtarname gönderdim.ihtarnamenin bayiye ulaştığını noterlik evrakına işlettim.fordotosanın evrağının işlenmesini bekliyorum.oda işlendimi işlem tamamdır.




  • arcomp hocam bir gelişme var mı takip ediyoruz mucadelenizi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkimble

    arcomp hocam bir gelişme var mı takip ediyoruz mucadelenizi



    İlgin için sağol hocam.Benim bu işe ayıracak fazla zamanım olmadığı için, konuyla fazla ilgilenemedim.Herşeyi avukatıma bıraktım.Bugün aldığım bilgiye göre ford otosana çektiğimiz ihtarnamede noterlik evrağına işlendiği bilgisi geldi.bu hafta içinde dava açma işlemlerine başlanacak.başka bir gelişme olduğunda olumlu/olumsuz yazacağım.herkeze tekrar teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcomp -- 6 Aralık 2010; 22:55:25 >
  • Hocam,

    Sırf konu yukarıda kalsın diye sık sık girip yazıyorum, umarım, başarılı olursunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kelcevat1976

    Hocam,

    Sırf konu yukarıda kalsın diye sık sık girip yazıyorum, umarım, başarılı olursunuz


    yardımlarınız için çok teşekkür ederim.Benim başıma gelen işallah başka arkadaşların başına gelmez.Benim için artık ford-otosan markası bitmiştir.Başka Söze ne haçet.
  • Focus - Astra arasinda kararsiz kalip git-geller yasarken mailinizi gormem cok buyuk sans oldu. Her markada modelde beklenmeyen arizalar yasanabilir ancak Ford'un konuya yaklamasimi tam bir yavuz hirsiz modunda. Yolda giderken tehlikeli bir noktada aracinizin stop etmesi can kaybina yol acabilecegini bilmiyor mu bu insanlar? Tamir edilse bilearabadan bile iyice sogumaniza yol acmis bu sorunlar. Ha durdu ha duracak diye beklemek sifir araba alan birisi icin cok kotu bir duygu olsa gerek.

    ispanya uretimi konusu da can sikici bu arada, su anda TR'de satilan butun focuslar Ispanyol yapimi mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilverBlue

    Focus - Astra arasinda kararsiz kalip git-geller yasarken mailinizi gormem cok buyuk sans oldu. Her markada modelde beklenmeyen arizalar yasanabilir ancak Ford'un konuya yaklamasimi tam bir yavuz hirsiz modunda. Yolda giderken tehlikeli bir noktada aracinizin stop etmesi can kaybina yol acabilecegini bilmiyor mu bu insanlar? Tamir edilse bilearabadan bile iyice sogumaniza yol acmis bu sorunlar. Ha durdu ha duracak diye beklemek sifir araba alan birisi icin cok kotu bir duygu olsa gerek.

    ispanya uretimi konusu da can sikici bu arada, su anda TR'de satilan butun focuslar Ispanyol yapimi mi?




    Bildiğim kadarıyla tüm focuslar ispanyol yapımı.adamların siesta zamanınamı denk geldik nedir acaba?
    Bize bozuk olanı denk geldi ne yapak.Ben çok sıkıldım.birdaha ford mu? amannn.nedeni ford otosanın tavırları!!!!




  • Hocam çok geçmiş olsun. inşaallah davayı kazanırsınız. eğer bu durum Amerika yada Avrupada olsaydı bu sıkıntıların hiçbirini yaşamazdınız. ama ülkemizde böyle maalesef.
    bende Ford Focus'la Toyota Corolla arasında kararsız kalmıştım. bu başlığı okuduktan sonra Ford'tan soğudum resmen. ilk arabam Corolla olacak inşaallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amo

    Hocam çok geçmiş olsun. inşaallah davayı kazanırsınız. eğer bu durum Amerika yada Avrupada olsaydı bu sıkıntıların hiçbirini yaşamazdınız. ama ülkemizde böyle maalesef.
    bende Ford Focus'la Toyota Corolla arasında kararsız kalmıştım. bu başlığı okuduktan sonra Ford'tan soğudum resmen. ilk arabam Corolla olacak inşaallah.

    Evet hocam malesef burası Türkiye,Ford kötü bir marka değil bence.Fakat o markayı temsil eden firma o markanın bu hale düşmesine sebeb.tabiki bu benim şahsi görüşüm.
    bakalım Allah hakkımızda hayırlısını versin.neyapalım kaderde bunuda çekmek varmış.Canım sağolsun yeter.




  • Hocam sizin araba elektronik olarak kafayı yemiş. Memleketimizdeki mevcut yetkili servis bilgi, kalite, hizmetiyle o araba düzelmez. Hiç vakit kaybetmeden adli süreci başlatın. Çatır Çatır paranızı geri alırsınız.
  • Okuduklarıma inanamadım, yazıklar olsun koç grubuna. ben de ford focusun yeni gelecek kasasını almayı düşünüyordum. Artık ne fordun, ne de bu grubun diğer firma ve ürünlerinin yanından geçmem. Bu adamlara verilecek en iyi ceza budur zaten. Kesinlikle dava açın ve hakkınızı arayın. Keşke gerekli yasalar olsa, biz de amerikada olduğu gibi maddi zararımızın yanında yüklü bir manevi tazminat alabilsek. Bak bakalım böyle terbiyesizlik yapmaya cesaret ediyorlarmı ozaman!
  • Mahkemenin olası para iadesi kararında, sadece araç için ödenen ücretmi geri ödeniyor ? avukat masrafları, yasal faiz, ve aracı kullanamamaktan doğan iş kaybı vs. içinde ayrı bir tazminat davasımı açmak gerekiyor. Fordun yaptığı tam terbiyesizlik olmuş, ford fiesta almayı düşünüyorduk bu yazılanları okuduktan sonra bende soğudum. Size büyük geçmiş olsun, umarım mahkemeden fazlasıyla geri alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: system failure

    Mahkemenin olası para iadesi kararında, sadece araç için ödenen ücretmi geri ödeniyor ? avukat masrafları, yasal faiz, ve aracı kullanamamaktan doğan iş kaybı vs. içinde ayrı bir tazminat davasımı açmak gerekiyor. Fordun yaptığı tam terbiyesizlik olmuş, ford fiesta almayı düşünüyorduk bu yazılanları okuduktan sonra bende soğudum. Size büyük geçmiş olsun, umarım mahkemeden fazlasıyla geri alırsınız.

    ilginiz için sağolun.Dün itibariyle mahkeme işlemlerine başlandığı için fazla yorum yapmak istemiyorum.fakat tüm haklarımız 4077 sayılı Tüketici koruma yasasında açıkça yazılmış.birçok emsal kararda mevcut.mahkeme sonuçlandığında tüm izlenmesi gereken yolları burada anlatacağım.Herkesten Allah razı olsun.Saygılar




  • uzun sürer ama yinede paranı alırsın hocam. Babam avukat bu şekilde ayıplı mal yüzünden renault'tan para iadesi almıştı sizinkide öyle olur
  • Doğrusunu yapmışsınız, müsterih olun. Paranızın faiziyle iadesi ve geçen sürede gördüğünüz zararın tazminini istemeniz doğru olan. Artık o araca binemezdiniz zaten. İçinizden gelmezdi. O kadar Ford satılıyor, ben de bu kadar sorun olabileceğini tahmin etmezdim. İnanılmazmış gerçekten. Bu yıl ben de arabamı değiştirdim. Garanti süresi bittikten sonra uzun süre benzer kronik sorunlarıyla boğuştuğum Astra Klasiğimi sattım. Bizim donanım haberin Hyundai i30 forumu var. Araba ilk çıktığında incelemiş ve Hyundai'ye bakış açımı değiştirmiştim. Oturdum çocukların 3 yıl boyunca yazdıkları herşeyi okudum ve gördüm ki kesinlikle sorunsuz bir araç. Güvenlik de herşey standart ve Euro Ncap'ten 5 yıldız almış. 5 yıl da garantisi var. Gerçekten yanlış anlaşılmak istemem ben reklam yapıyor değilim. Memnuniyetimi belirtiyorum. Gerçekten anlattıkları kadar varmış. Bu motor sorunlarını önceki arabamda yaşayınca, bu araba anlatılmaz güzel geliyor. Nazarım değmesin ama öyle. Bu iş bitince ne alırsınız bilmiyorum ama (blackcat_745'i de okudum az önce, o da burada yazmış. Müdavimlerimizdendir.) Kesinlikle hiç bir fanatizmi olmayan bir kimse olarak tavsiye ederim. Büyük huzura kavuştum ben. Darısı başınıza; bir an önce bu işler biter de rahatlarsınız umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostplayer


    quote:

    Orijinalden alıntı: faenal

    öncelikle geçmiş olsun benimde aracım focus titanium 115 bg benzinli anahtarsız çalışıyor şimdiye kadar bir sorun yaşamadım çok şükür. servisler çok garip gerçektende hakkınızı sonuna kadar arayın.



    sizdede nadiren anahtar araç içinde olmasına rağmen anahtar bulunamadı tarzında yada herhangi bir uyarı vermeden aracı çalıştırmak için düğmeye bastığınızda aracı çalıştırmama gibi bir olay ile karşılaştınızmı ?

    oncelıkle yazınıza gec cevap verdıgım ıcın kusura bakmayın ama sımdıye kadar hıc bır sıkıntı yasamadım ben anahtarsız calısma sıstemıyle alakalı burda bısey demek ıstıyorum ben ıkı kere dızel arac aldım ve sıkıntılar yasadım kesınlıkle dızel almamaya soz verdım kendı kendıme benzınlı aldım aracımdan cok memnunum gercektende benzınımı de batum dan alıyorum yarı malıyetıne gelıyor bana bır depo benzın ıle de neredetse 800 km yaptıgım oluyor.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.