Şimdi Ara

2008 MODEL 3000 KİLOMETREDE C4 SEDANDA YAŞADIĞIM REZALETE BAKIN... (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
4.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Syn Drselcuk bey.Size geçmiş olsun diliyoum.Yanlış anlamadıysam size geçici olarak kullanmanız için araç vermediler ve buna gerekçe olarakta arızanın serviste tespit edildiğini ileri sürdüler.Başımdan geçen farklı bir olayla konumu bağlamak istiyorum.Cıtroen marka aracımda bir akü problemi olmuştu.Bu sorun tamamen akü ile bağlantılı bir durum ve bunun farkındayım ama aküden çıkan asitler kupayı lekeliyor ve plastik aksamları eritiyoru.Bana en yakın servis 60 km olduğu için asit atar şekilde servise gitmektense cıtroen desteği arayayım dedim ve beni bulunduğum şehrin servisine yönlendirdiler.Servis bana aynen şu cevabı verdi bizim oraya gelip aracı çekmemiz için aracın hareket edemez şekilde arızalanması gerekiyor eğer hareket ediyorsa biz gelemeyiz dediler.Bunun üzerine ben de aracı çekmeyin ozaman ama sizin kontrolünüz altında alın çünkü felaket derecede asit atıyor ve araç perişan oluyor dedim ama kime dedim dinlemediler.Servise gittim bana garanti kapsamından akü 3 günde ancak elimizde olur dediler ve ben 3 gün bekledim.Aradan 3 gün geçti arayan soran yok.4. gün sinirl bir şekilde servise gittim ve sabrı taşan maur olan her insan gibi tepkimi verdim.Müdür bey geldi ve saolsun ilgilendi aküm takıldı.Konuyu sizin arızaya bağlamak istiyorum.Eğer siz desteği arasaydınız acaba sizede aracınız hareket halinde biz gelemeyiz derlermiydi ve böyle bir kuarl varsa haliyle her arıza serviste tespit edilir ve kimseye kullanması için araç temin edilemez ki ben desteğide aramış olmama rağmen bana araç temin etmediler.Ben o zaman nasıl sıkıntı çektim anlatamam çeken bilir.İşlerine nasıl geliyorsa öyle konuşyorlar bence.Syn Drselcuk bey siz bu şikayetinizi anlatırken benimde yaram depreşti ve paylaşmak istedim fakat aracımdan çok memnunum ve hiçbir arıza yapmadı ki 70 000 de aracım.Çok karlı ve souk havalarda da kullandım çok ağır yol şartlarındada kullandım hiç yolda bırakmadı şükürler olsun. Tek üzen sorunumu çözme konusunda gevşek ve duyarsız avranan servis oldu fakat şimdi güzelce ilgileniyorlar inşallah böyle devam ederler.Herkese saygılar...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: maestro_34

    Kullanıcı kişi son model aracında yaşadığı problemden bahsetmiş. Bahsettiğim markalarda bu tarz problemler olmaz. Olsa bile nadir olur, ama citroenin hemen hemen her modelinde büyük sorunlarla karşılaşılır. bu örneğin peugeot'nun 307 modeli içinde geçerlidir. 307 yada C4 almak demek, problemli araç almak demektir. Bunun üzerine hala citroen almak nedendir diyerek siz citroen kullanıcılarının fikirlerini öğrenmek istedim ancak aldığım cevap ne yazık ki farklı bir türde oldu. Teşekkür ederim sayın citroen kullanıcısı.


    60 milyarlık polo ya para yatırıp (türevi aynı altyapıyı kullanan tüm araçlarda geçerlidir) baskı balata bitirmek,gömlek aşındırmak, kayış gevşetmek, debriyaj uçurmak hatta ve hatta kaza anında 3 tekerlekle kalmak gibi şeyleri, sadece 3-4 milyar fak ile satın alınan SX paket araçlardaki extra artırılmış malzeme kalitesi ile yaşamamak ve aradaki fark ile çok dah iyi kişiselleştirilmiş bir araç yapabilmek derim...

    Ancak şu da var ki ;

    Mesela 2004 - 2005 SX C3 leri millet kapış kapış alıyor, chiptuning ve turbo değiştirerek 120bg ve üstü 1.4 dizeller yapabilmek için mesela. Normal 2006 C3 leri 19 a verirken SX paketten saglam olanları 24 milyara kadar 2. elde alıcı buluyor ve fiyat fahiş şekilde katlanıyor. Çünkü sıfır olarak o kalitede kalmadı artık araçlar. yenileri malesef sapır sapır dökülüyor. bunu da kabul ederim.

    Ama sonrasındakilerde viraj dengeleme ve ABS yi kaldırdıklarından beri kimse almıyor.

    Peugeot sagolsun, platform kardeşinin kendisinden daha iyi araçlar üretmesini sindiremeyip, aynı rezillikte araçlar üretmesi için kalite eksiltme politikasına gidiyor.

    Yani kabul etmek lazım ki, aynı şekilde başka bir alman harikasının turbosuna yabancı bir cisim kaçtıgında, aracın böyle 3000km gık demeden yol yapması bir yana, bahse varım 3 km bile gidemezdi. Motoru çalıştırmak mümkün olmazdı zira. Turbo milini dagıtan Golfçülerden görüyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acharad -- 19 Haziran 2008; 4:19:47 >




  • öncelikle geçmiş olsun kardeş.bende disell c4 sahibiyim.arac genel olarak güzel.fakat sizinde ifade ettiğiniz gibi servis anlayışı çok kıt. yani art niyetten hariç anlamıyorlar.zaten doğu servisleri tam bir rezalet.zaten memnuniyetsizliğinizi müşteri hizmetleri temsilcilerine söylesenizde bir şey değişmiyor.kaç kere aradılar söyledim ama nafile.en iyisi bir dahaki seçimimizde citroene ambargo koymak.aramızda citroen kadrosunda çalışan yetkililer varsa onlarada sesleniyorum sesimizi duyn. ve kendinize çeki düzen verin lütfen. bunca paraları size hediye etmedik karşılığı olan kaliteli hizmetide hakettiğimizi düşünüyorum.
  • Servisleren kaybediyor citroen başk bir şeyden değil.Adamlarda ilgi alaka yok.Arabaya bakıyor garantisi bitmişse hemen yeni parça takıyor garantisi varsa parça bekletiyor.zihniyet bu .bunun aksini kimse iddia etmesin.benim basıma çok işler geldi citroen arabam var.servis işi sıfırın altında.adamlar ok kadar soğukki içeri girmeye kokuyosun.kaz gbi hemen yolmaya çalışıyorlar.servis iyi olsa citroen satışlarını ikiye katlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: STENJOY

    bende istanbulda citroen yetkili servisinde çalışıyorum.Bu turbo olaylarına gelince Acaba ne kadarturbo kullanımı hakkında bilgi sahibiyiz merak ediyorum.
    Turbolu araçlarda siz aracı hemen marşa basıp gidiyorsunuz sonra stop ederken hemen aracı park edip motoru stop ediyorsunuz.Bu şekilde kullandığınız zaman turbo pervanelerinin içindeki eksoz gazları dışarı çıkmıyor ve turbonun içinde kalıp kurumlaşıyor ve kurumlaşan gazlar zamanla pervanenin yamulmasına vede turbodan ses gelmesine neden oluyor.Sonuç olarakta kullanıcı hatası oluyor.
    Lütfen turbo kullanımı hakkında yeteri kadar bilgi sahibi olalım ve ilkj çalıştırmada ve stop etme esnasında aracı 2 dakika rölantide bırakın.Bu şekilde yapılırsa arata turbo ıslık sesi olmayacaktır.
    iyi günler


    Yahu bırak üstat bu işleri. Ben Avis oto kiralamadan yaklaşık 2 yıldır ford focus dizel otomatik 109 beygir kiralıyorum.İlk kiraladığımda araç 450 km idi. Aynı araçla binlerce kilometre yol yaptım.Kimsede bana; bak üstat bu turbolu araçtır aman 1 dk bekle çalıştırdıktan sonra yok dururken de biraz beklemende fayda var demedi.Aracı en son kiraladığımda 29.000 civarındaydı.Avisteki arkadaşlarla dostuz ne turbo değişimi olduğunu ne başka bir sıkıntı olduğunu söylediler.Bir tek sorun otomatik vites kutusu arızası uyarısıydı belirtmek isterim.O da aracı N modunda çalıştırdığımda meydana gelmişti ve motoru durdurup tekrar çalıştırdığımda sorun giderildi.

    Uzun lafın kısası bu olay tamamen üretim hatası.Kimse de kalkıp kullanıcı hatasından dem vurmasın.

    Bir not: Ford'da kullanılan motorda Psa üretimi.




  • Ben aynı sorunu Fiat Punto 1.3 Multijet (2004) ile yaşadım, aynı ıslık sesi ve servisin aynı yorumu "Normal bu ses". Garanti bittikten birkaç ay sonra da arıza patlak verdi. Turbo arızası.. eğilen kanatçıklar...Turbo değiştikten sonra da böyle bir ıslık sesi duymadım.Sonuçta ya ilgisizliğin/bilgisizliğin kurbanı olduk yada resmen kazıklandık.
    Bu Citroen'e özgü bir olay değil, burası Türkiye.
  • 12 yıldır toyota kullanıcısıyım.ne zaman farklı marka için fikir değiştirsem tekrar toyota diyorum.olsun az aksessuar olsun 40000 tl olsun ama emin olun 24 saat parça garnatisi var.zaten arızada yokki.
  • Gözüme hoş görünmedikten, arabaya keyifle binmedikden sonra arıza yapmasa ne yazar
  • Ford Focus dizel araçların yarıya yakınının turbosu 100.000 km civarında değişmektedir. Şu ana kadar kullandığım iki Focus'umunda turbosu şaşırtmadı ve 100.000 - 110.000 km arasında turbo değiştirdi. Şu anda üçüncüsü ile 82.000 km'deyim ve bekliyorum bakalım ne olacak. Yani demem o ki konuya tam hakim olmadan yorum yapıp kafaları karıştırmayalım. Zaten iki motorunda PSA motoru olduğunu belirtip Citroen kabahatli demek çok mantıklı değil. Motorlar aynı teknolojiye sahip ama parçaları firmalar kendileri üretiyorlar. Servis çalışanı arkadaşın yorumuna tamamen katılıyorum. Bu problem büyük oranda kullanıcı hatasından kaynaklanan bir problemdir.

    Not: Eğer bir aracın turbosu 29.000 de değişiyorsa o arabayı canlı yayında yakmak lazım zaten. Bir de Focus kiralayan adam tanıdık bile olsa bu arabanın turbosunda problem var demez.

    Not 2: Yahu bırak üstat bu işleri demenizden sizinde bir üstat olduğunuz anlaşılıyor. Servislere özel olarak gidip sormazsanız kimse bu bekleme olayını anlatmıyor. Hele kiralamacılar zaten bilmiyorlarda. Servisler ise genellikle turbo arızası garanti bitiminde yaşandığından yaklaşık 3.000 TL'yi alıp yenisini takıyorlar. Bu söylediklerim yorum veya tahmin değil nacizane tecrübemdir.

    Saygılarımla...


    quote:

    Orjinalden alıntı: farmakoloji


    quote:

    Orjinalden alıntı: STENJOY

    bende istanbulda citroen yetkili servisinde çalışıyorum.Bu turbo olaylarına gelince Acaba ne kadarturbo kullanımı hakkında bilgi sahibiyiz merak ediyorum.
    Turbolu araçlarda siz aracı hemen marşa basıp gidiyorsunuz sonra stop ederken hemen aracı park edip motoru stop ediyorsunuz.Bu şekilde kullandığınız zaman turbo pervanelerinin içindeki eksoz gazları dışarı çıkmıyor ve turbonun içinde kalıp kurumlaşıyor ve kurumlaşan gazlar zamanla pervanenin yamulmasına vede turbodan ses gelmesine neden oluyor.Sonuç olarakta kullanıcı hatası oluyor.
    Lütfen turbo kullanımı hakkında yeteri kadar bilgi sahibi olalım ve ilkj çalıştırmada ve stop etme esnasında aracı 2 dakika rölantide bırakın.Bu şekilde yapılırsa arata turbo ıslık sesi olmayacaktır.
    iyi günler


    Yahu bırak üstat bu işleri. Ben Avis oto kiralamadan yaklaşık 2 yıldır ford focus dizel otomatik 109 beygir kiralıyorum.İlk kiraladığımda araç 450 km idi. Aynı araçla binlerce kilometre yol yaptım.Kimsede bana; bak üstat bu turbolu araçtır aman 1 dk bekle çalıştırdıktan sonra yok dururken de biraz beklemende fayda var demedi.Aracı en son kiraladığımda 29.000 civarındaydı.Avisteki arkadaşlarla dostuz ne turbo değişimi olduğunu ne başka bir sıkıntı olduğunu söylediler.Bir tek sorun otomatik vites kutusu arızası uyarısıydı belirtmek isterim.O da aracı N modunda çalıştırdığımda meydana gelmişti ve motoru durdurup tekrar çalıştırdığımda sorun giderildi.

    Uzun lafın kısası bu olay tamamen üretim hatası.Kimse de kalkıp kullanıcı hatasından dem vurmasın.

    Bir not: Ford'da kullanılan motorda Psa üretimi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firsttrue -- 6 Mayıs 2009; 17:19:29 >




  • Arkadaşlar ankara şaşmaz otosay servis çok iyi, çalışanlar tüm ekip, ankarada ikamet edenlere öneririm.
  • Arkadaslar 2011 picasso c4 dynamic aldim 2. el asiri yagmurdan sonra aracin sag koltugunun alti gol oldu bu gun kaportaciya gittim davlumbazlarin altindaki su gider tapalarini buldum ve sokturdum yalniz sag torpido tarafindan likir likir su sesi geliyor bunu anlamadi birde sileceklerin altindaki izgaralarrin altinda bir parca varmi usta burda parca eksik suyu buradan aliyor dedi bende resimlerin cektim yardimci olan bulunursa sevinirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resimleri yukleyemedim ama orta izgaralarin alti acik duruyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.