Şimdi Ara

2008–2010 Mondeo 1.6 Titanium (Lütfen aracı kullanmış kişilerde yazsın) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
2
Favori
2.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Kişiden kişiye değişir,arkası hoşuma gitmiyor benimde, mondeonun.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2007-model-2.0-6-ileri-avensis-elegant-sadece-80000-km-tek-el-471416291/detay

    1 değişen, 1 boya var sanırım. Detaylı expertiz ve pazarlık sonucunda alınır. Bu fiyatlara bu km de çok zor bulunur. Daha öncesinde dizel ve benzinlisini kullanmıştım. Şimdi tekrardan 2.0 benzinli otomatik aldım. Memnunum.

    Kesinlikle göreceli tabiki. Bu araca baktım ve dediğiniz gibi km vs. çok ideal fakat avensis gözüme hiç hitap etmiyor.




  • onur5306 O kullanıcısına yanıt
  • 2008 mondeo 1.6 titanium var bende.

    Gayet memnunum.

    Çok güçlü ve atik değil.

    Motor iyi fakat kasası agır.

    Yaklaşık 60000 km dir lpg ile kullanıyorum brc

    Çok memnunum yakıt olarak.uzun yolda yormaz.

    Linea ile aynı cümlede geçmesi araca haksızlık.

    Bu sınıfta fiyat performans olarak çok iyi.

    Brc de 4000 (ya da istenilen) devirden sonra benzin belli oranda verilebilir.

    İyi montajla ve ayarla problem yaşanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soner76

    2008 mondeo 1.6 titanium var bende.

    Gayet memnunum.

    Çok güçlü ve atik değil.

    Motor iyi fakat kasası agır.

    Yaklaşık 60000 km dir lpg ile kullanıyorum brc

    Çok memnunum yakıt olarak.uzun yolda yormaz.

    Linea ile aynı cümlede geçmesi araca haksızlık.

    Bu sınıfta fiyat performans olarak çok iyi.

    Brc de 4000 (ya da istenilen) devirden sonra benzin belli oranda verilebilir.

    İyi montajla ve ayarla problem yaşanmaz.

    Linea ile kesinlkle mukayese edilemez. Canlı örnek olması anlamında Linea dedim. Malum 1.3 mjet motorlar oldukça hantal.
    Birde kasası ağır olayına anlam veremiyorum abi. Focus ile aralarında 172kg fark var. Bu da 1 kişi demek olur.
    Bu yüzden ikilemde kalıyorum. Kasa ağır düşüncesi ile hantallığı göz ardı ediliyorsa bu arabanın kasası ağır değil.

    Hatta malum site teknik verilerde;

    1.6 focus = 1277 Kg
    1.6 Mondeo = 1449Kg

    Yani 172Kg fark var.

    Benzinli focuslarda hantallık diye bir durum olmadığını sanıyorum.Focusa 3 kişi binincede çekişi etkileyen bir durum olacağını düşünmüyorum.

    (Kendimce yorumluyorum illaki böyledir diye bir iddam yok.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur5306 -- 22 Ağustos 2017; 21:23:38 >




  • HocM merhabalar 50k kmden 120k kmye kadar 70k km bir mondeo kullandım.

    Tam bir fiyat performans otomobilidir.

    Ti vct. Çift vanos vtec valvetronic.... İsimle adaladırılan üstten çift egzantrikli (doch) değişken subap zamanlamalı bir motora sahiptir. Bu motorların hepsinde yüksek devirde sübap eritme problemi vardır. Kimi lpg uyumlu otomobiller erimeye daha dayanıklı çelik subapla üretilirler. Örn lpgli civicler. Bu noktada mondeoya has olan bir durum aracın son vites oranının devir çevirmeye meyilli olmasıdır. 4000 devirde 130 km sa hızla gittiğiniz için üzeri hızlarda lpg yerine benzinle kullanmak veya lpg ayarını bu duruma göre işin ehli bir ustada yaptırmak gerekir. Yoksa subap değiştirmek tahmini olarak 3bin tlye halledilebilir. Ama yüksek devirde ne yazık ki motor gürültüsü rahatsız ediyor.

    Benzin pompası ben de yakmıştım. Sontasında akıllandım yarı depo seviyesinde depoyu hep dolu tuttum bende işe yaramıştı. Klima ile ilgili ben de sorun yaşamıştım. Direksiyon problemi ben yaşamadım.

    Şehir içi 10 12lt lpg şehir dışı 8 10 lt lpg tüketimini normal olarak düşünüyorum. Benzer kullanımda şu anda kullandığım golf 6 1.6 tdi şehir içi 5.5 6.5 şehirdışı 5 5.5 lt yakıyor. Karşılaştırma açısından yazdım.

    Bunların dışında aracın sürüş pozisyonu, yol tutuşu, süspansiyonların sertlik ve konfor ayarı, çalışma karakteri, şasesinin rijitliği, direksiyon hissiyatı ve geri bildirimi, uzun olmasının yoldaki pürüzleri az hissettirmesi, sony ses sisteminin muadillere göre birtık ses kalitesi koltuk konforu, yolcu alanının genişliği kocaman artılarıdır.

    Yüksek hızda kullanıyorsanız bende 2.0 tdcilere yönelmenizi öneririm.

    İlla benzinli bakıyorsanız avensis de güzel bir seçenek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayihani

    HocM merhabalar 50k kmden 120k kmye kadar 70k km bir mondeo kullandım.

    Tam bir fiyat performans otomobilidir.

    Ti vct. Çift vanos vtec valvetronic.... İsimle adaladırılan üstten çift egzantrikli (doch) değişken subap zamanlamalı bir motora sahiptir. Bu motorların hepsinde yüksek devirde sübap eritme problemi vardır. Kimi lpg uyumlu otomobiller erimeye daha dayanıklı çelik subapla üretilirler. Örn lpgli civicler. Bu noktada mondeoya has olan bir durum aracın son vites oranının devir çevirmeye meyilli olmasıdır. 4000 devirde 130 km sa hızla gittiğiniz için üzeri hızlarda lpg yerine benzinle kullanmak veya lpg ayarını bu duruma göre işin ehli bir ustada yaptırmak gerekir. Yoksa subap değiştirmek tahmini olarak 3bin tlye halledilebilir. Ama yüksek devirde ne yazık ki motor gürültüsü rahatsız ediyor.

    Benzin pompası ben de yakmıştım. Sontasında akıllandım yarı depo seviyesinde depoyu hep dolu tuttum bende işe yaramıştı. Klima ile ilgili ben de sorun yaşamıştım. Direksiyon problemi ben yaşamadım.

    Şehir içi 10 12lt lpg şehir dışı 8 10 lt lpg tüketimini normal olarak düşünüyorum. Benzer kullanımda şu anda kullandığım golf 6 1.6 tdi şehir içi 5.5 6.5 şehirdışı 5 5.5 lt yakıyor. Karşılaştırma açısından yazdım.

    Bunların dışında aracın sürüş pozisyonu, yol tutuşu, süspansiyonların sertlik ve konfor ayarı, çalışma karakteri, şasesinin rijitliği, direksiyon hissiyatı ve geri bildirimi, uzun olmasının yoldaki pürüzleri az hissettirmesi, sony ses sisteminin muadillere göre birtık ses kalitesi koltuk konforu, yolcu alanının genişliği kocaman artılarıdır.

    Yüksek hızda kullanıyorsanız bende 2.0 tdcilere yönelmenizi öneririm.

    İlla benzinli bakıyorsanız avensis de güzel bir seçenek.

    Zaman ayırıp cevap yazdığınız için teşekkür ederim bayağı ışık tutucu oldu.Yukarıda da bahsettiğim gibi%90 2.0 tdci 'ye döndüm. Bayram sonrası bir aksilik olmaz ise alacağım.

    Peki bunlarda (2.0 tdci ) otomatik şanzuman tutuyor mu, kronik arızası varmı ve vites geçişleri hissediliyor mu?Fluence beni inanılmaz şaşırttı hissettirmeyerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • onur5306 O kullanıcısına yanıt
    Hocam aracı hic kullanma şansım olmadı. Makyaj öncesi kasalarda bildiğim kadarıyla tork konvektörlü şanzıman var japon jatco olması lazım, arıza gibi durumları pek olmuyor ancak ben 4 ileri diye biliyorum( kullanana sormak lazım). Tork konvektörlü şanzımanlar çift kavrama değil biraz hantal kalır ancak konforludur, vites geçişleri biraz yavaş olacağı için hissettirir. Yarı otomatikler gibi çalkalama felan yapmaz o yüzden rahatsız etmez. Arkadaşımda kuga 2.0 otm var onda powershift şanzıman var bu şanzıman ıslak dsg (2 lt dizel passatlardaki gibi) gibi çift kavrama makyaj sonrası mondeolarda da aynı şanzıman kullanıldı. Islak olan çift kavramalar sorunlu olmuyor.45000 kmde bir yağ değişimi gerekiyor serviste 1500 2000 tl o bakım tutuyor(genel bakım dahil) arkadaş da memnun ben de kullandım gayet güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.