Şimdi Ara

2006 Model Doğan SLX (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
0
Favori
67.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • turkiye de artık kuş serisi tarih oldu
  • bu araçlara yapılan eleştirileri objektif bulmuyorum.bence taraflısınız. o fiyatına gore ideal araçlardı bence

    hiç kuş serisi bi aracım olmadı ama clio symbolden accentden (ladaları tataları chevroletleri saymıyorum bile) daha iyi olduklarını soyleyebilirim yani bence

    ayrıca bi arkadaş solemiş 97 dogan slx in ozelliklerini, yakın bi arkadaşımın babasında 91Dogan L var ve o saydığı ozelliklerin sanırım hepsi war (elektrikli ön camlar,sisler vs..)
  • çok güldüm ya
    quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN

    Ya hani golfün reklamı vardıya gtı serisinin.Yanlış hatırlamıyosam 1982 den 2004 yılına kadar golf gtı nin geçirdiği aşamaları yazıyodu alta.Hani 1982 golf gtı.1985 golf gtı+abs,1990golf gtı+abs+vs,2004 golf gtı+abs+ebd+asr+vs vs
    Şimdi aynı şeyi tofaş için uyguladıklarını düşünsenize 1980 şahin,1982 şahin,1985 şahin,1990 şahin,1995 şahin,2000 şahin S+merkezi kilit

  • cem yılmazın reklamında oynayan araç bu olmalıydı bence.....




    quote:

    Orjinalden alıntı: REaL__

     2006 Model Doğan SLX


    şimdi bööle bişi çıksa ve kayda değer bi şekilde güvenlik önlemleri arttırılsa?

    hala burdakileri söylemeye devam eder miydiniz merak ediyorum




  • eğer 2006 model üretilirse mecburen koyacakları donanım yüzünden arkasına şöyle yazarlar:

    DOĞAN SLX_ie_AiB_ AK_ E_ ABS_ HD_ 4CO_IK_YAD_AC_AL_Imm_CDC_SR_YB_AA
    5 Vites


    ie : enjeksiyonlu
    AiB: Airbag
    AK : Aksesuralı, Klimalı
    E : EBD
    ABS : ABS
    HD : Hidrolik direksiyon
    4CO: 4 cam otomatik
    IK : Isıtmalı koltuk
    YAD: Yükseklik ayarlı direksiyon
    AC :Alüminyum alaşım Cantlar
    AL: Alarm
    Imm: Immobilizer
    CDC: CD changer radyo/teyp
    SR: Sunroof
    YB: Yol bilgisayarı
    AA: Anasının ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihg70 -- 21 Mart 2006; 9:26:37 >
  • 2006 şahin S+merkezi kilit+4 otomatik cam

    2007 şahin S+merkezi kilit+4 otomatik cam+klima

    2008 şahin S+merkezi kilit+4 otomatik cam+klima+değişmiş stoplar

    2009 şahin S+merkezi kilit+4 otomatik cam+klima+değişmiş aynalar
    .
    .
    .
    .
    .




    quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN

    Ya hani golfün reklamı vardıya gtı serisinin.Yanlış hatırlamıyosam 1982 den 2004 yılına kadar golf gtı nin geçirdiği aşamaları yazıyodu alta.Hani 1982 golf gtı.1985 golf gtı+abs,1990golf gtı+abs+vs,2004 golf gtı+abs+ebd+asr+vs vs
    Şimdi aynı şeyi tofaş için uyguladıklarını düşünsenize 1980 şahin,1982 şahin,1985 şahin,1990 şahin,1995 şahin,2000 şahin S+merkezi kilit





  • quote:

    Orjinalden alıntı: MaviBodrum

    Bizim Türk insanında her zaman kendi malını kötüleme ve aşağılama düşüncesi vardır, bence kuş serisi iğrenç bir mühendislik ürünü değildi, türkiye şartları göz önüne alınırsa uygun fiyatlı ve uygun servis maliyetli ve yedek parçalı ürünlerdi. Alıp almamak tamamen size kalmış fakat satıldığı dönemde bile kapış kapış giden arabalar bence o kadar da kötü olamazlar diye düşünüyorum. Şu anda bile 2. elde aranan ve kolayca alınıp satılan modeller bunlar.

    Doğan SLX hikayesine gelince,

    Dogan slx, tofas marka araclarin en ust modelinin karboratorlu olan versiyonudur. bu modelin enjeksiyonlu modeli ise dogan slx i.e olarak bilinmektedir.

    sanilanin aksine dogan slx ve dogan slx i.e arasinda ciddi farklar vardir. ornegin slx 940 kg , karburatorlu ve katalitik konvertorsuz bir aracken slx i.e. 1040 kg , tek noktadan enjeksiyonlu ve katalitik konvertorlu olup cevre dostudur. i.e 'de kursunsuz benzin kullanilmasi zorunludur. slx'de manuel jikle bulunurken, slx i.e'de elektronik atesleme ve cift kademeli otomatik jikle bulunur. yani gunumuz modern araclarinda oldugu gibi gaz vermeden calistirilabilir. hatta kullanim kitapciginda "calistirirken gaz vermeyiniz" yazmaktadir. ayrica slx i.e'de daha cogu kimsenin adini bile duymadigi lambda sensoru vardir.

    slx i.e'de tek kullanilan tek nokta enjeksiyon sistemi zannedildigi gibi turk icadi degil, mpi'den once bircok aracta uygulanan ve karburatorlu sisteme gore daha verimli ancak mpi'ye gore daha verimsiz bir sistemdir.

    mevcut modeller ile karsilastirildiginda teknik olarak geri kaldigi asikar olsa bile zamaninin en ust sinif aracindan sayilabilir.

    su anda piyasada satilan renault megane ii sportway modelinin (orta donanimli olan, en alt degil) arka camlarinin hala manuel oldugunu da dusunurseniz dogan slx 1997 yilinda bu konforu sunmaktaydi diye dusunebiliriz.

    slx i.e.'lerde

    ön ve arka cift sis fari (sus fari degil, gercek sis faridir bunlar)
    hidrolik direksiyon (2000 model olup hidrolik direksiyonsuz hyundai accent'ler piyasada hala ragbet gormektedir, buna dikkat edelim, 1997'den bahsediyoruz)
    harita lambasi
    arka koltuklarin arkasinda aydinlatma lambalari
    elektrikli on camlar
    genis bagaj hacmi
    orjinal celik jantlar
    arka kapilarda kul tablalari
    ön koltuk arkalarinda harita ve kitap icin cep
    gövde rengi aynalar

    gibi bir donanim mevcuttur.

    motoru 1598cc 86 bg olup frenleri malesef basarisizdir. ozellikle 97 modellerde kullanilan boyadaki bir sorun nedeniyle gunesten cok etkilendikleri ve tavan kisminin boyasinin lekelendigi bolca gorulmektedir. cozum yeniden boyatmaktir.

    özellikle turkiye sartlari icin uyarlandigi icin istanbul gibi yol surprizlerine en dayanikli arac bu oldugu icin taksiciler tarafindan cok tutulmaktadir. kus serisi'nin uretiminin durdurulmasiyla birlikte piyasada olusan boslugu hyundai accent veya albea gibi araclar ile doldurmaya calisan taksiciler malesef mutlu olamamaktadir.

    kisisel olarak yaptigim arastirmalar sonucunda, bu araclar bir daha revize edilip

    1) güvenlik onlemleri arttirildiginda (airbag, yan barlar vs.)
    2) fren sistemi kuvvetlendirildiginde (arka frenlerin kampana degil disk yapilmasi,on disklerin gelistirilmesi)
    3) klima takildiginda
    4) ses izolasyonu saglandiginda

    ciddi bir kesim tarafindan gozu kapali olarak satin alinacak arabadir. cunku vatandaslar artik iki cukurda on takimi dagilan ve turkiye yollarindaki sartlara gore zayif kalan yeni nesil araclardan illalah demis, ithal parca fiyatlarindan ve parca temini icin beklemekten sinir kupu olmuslardir.



    kötülediğin hyundainin 1997 modelinin klimalı ve absli modelleri mevcut.
    Ayrıca doğan slx in en yüksek versiyonunda bulunan arka kapı kül tablası hyundainin en düşük versiyonu olan ls de de var




  • [Deleted by Admins]
  • Ben sıraya yazılmak istiyorum...
    Hangi bayiyi arasam acaba?
  • son dakikaaa tofaş yetkilisi 1975 den beri test aşamasnda olan konspt murat 124 cabrioyu test ederken objektiflere yakalndı. ve tofaş yetkilisi ısrarlar sonucunda arabann özellklerini açıkladı

    Murat 124 Cabrio

    Özellikleri:

    . çelik jant
    . spoiler
    . petrol siyahı
    . orijinal
    . elle değiştirme imkanı veren vites
    . ayakla basılan otomatik gaz
    . sürücünün ayarlayabildiği "kruyz kontrol"
    . 5. lastik orijinal koruma
    . 1979 model antika yan basamak
    . 1400 cc motor
    . km göstergesi, devir gostergesi
    . opsiyonel sağa dönüş sinyali
    . sola dönüş sinyali
    . dortlu flasor
    . koltuklar kılıflı
    . 360 derece dönebilen direksiyon simidi
    . park lambaları
    . kısa hüzmeli farlar
    . uzun hüzmeli farlar
    . benzin azaldığında sürücüyü uyaran ışık
    . benzin bittiğinde arabayı otomatik durduran sistem
    . uzaktan (15 cm) arabaya anahtarı sokarak açan sistem
    . çevirildiğinde camı açan özel kollar
    . tek basışla çalışan otomatik çakmak
    . geri geri gitmesini sağlayan vites sistemi
    . ve 4 tekerlik ile iki kapı birkaç vitese geçebilme imkanı

     2006 Model Doğan SLX

     2006 Model Doğan SLX

     2006 Model Doğan SLX


    ayrıca 1989 da doğan cc nin çalışmaları başlamış araba şu an sadece resim halindeymiş 15 sne içinde konsept haline gelicekmş daha sonraki 15 sene içndede üretimine geçilicekmş. . .







  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70

    eğer 2006 model üretilirse mecburen koyacakları donanım yüzünden arkasına şöyle yazarlar:

    DOĞAN SLX_ie_AiB_ AK_ E_ ABS_ HD_ 4CO_IK_YAD_AC_AL_Imm_CDC_SR_YB_AA
    5 Vites


    ie : enjeksiyonlu
    AiB: Airbag
    AK : Aksesuralı, Klimalı
    E : EBD
    ABS : ABS
    HD : Hidrolik direksiyon
    4CO: 4 cam otomatik
    IK : Isıtmalı koltuk
    YAD: Yükseklik ayarlı direksiyon
    AC :Alüminyum alaşım Cantlar
    AL: Alarm
    Imm: Immobilizer
    CDC: CD changer radyo/teyp
    SR: Sunroof
    YB: Yol bilgisayarı
    AA: Anasının ...




  • koç indirimi varmıymış.........
    quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    Ben sıraya yazılmak istiyorum...
    Hangi bayiyi arasam acaba?





  • bence süper olmuş...........



    quote:

    Orjinalden alıntı: tunerrus
    Murat 124 Cabrio

    Özellikleri:

    . çelik jant
    . spoiler
    . petrol siyahı
    . orijinal
    . elle değiştirme imkanı veren vites
    . ayakla basılan otomatik gaz
    . sürücünün ayarlayabildiği "kruyz kontrol"
    . 5. lastik orijinal koruma
    . 1979 model antika yan basamak
    . 1400 cc motor
    . km göstergesi, devir gostergesi
    . opsiyonel sağa dönüş sinyali
    . sola dönüş sinyali
    . dortlu flasor
    . koltuklar kılıflı
    . 360 derece dönebilen direksiyon simidi
    . park lambaları
    . kısa hüzmeli farlar
    . uzun hüzmeli farlar
    . benzin azaldığında sürücüyü uyaran ışık
    . benzin bittiğinde arabayı otomatik durduran sistem
    . uzaktan (15 cm) arabaya anahtarı sokarak açan sistem
    . çevirildiğinde camı açan özel kollar
    . tek basışla çalışan otomatik çakmak
    . geri geri gitmesini sağlayan vites sistemi
    . ve 4 tekerlik ile iki kapı birkaç vitese geçebilme imkanı





  • gercekten cok güzel dialoglar yaşanmış :))


    sadece gülmek için okudum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    bence süper olmuş...........



    quote:

    Orjinalden alıntı: tunerrus
    Murat 124 Cabrio

    Özellikleri:

    . çelik jant
    . spoiler
    . petrol siyahı
    . orijinal
    . elle değiştirme imkanı veren vites
    . ayakla basılan otomatik gaz
    . sürücünün ayarlayabildiği "kruyz kontrol"
    . 5. lastik orijinal koruma
    . 1979 model antika yan basamak
    . 1400 cc motor
    . km göstergesi, devir gostergesi
    . opsiyonel sağa dönüş sinyali
    . sola dönüş sinyali
    . dortlu flasor
    . koltuklar kılıflı
    . 360 derece dönebilen direksiyon simidi
    . park lambaları
    . kısa hüzmeli farlar
    . uzun hüzmeli farlar
    . benzin azaldığında sürücüyü uyaran ışık
    . benzin bittiğinde arabayı otomatik durduran sistem
    . uzaktan (15 cm) arabaya anahtarı sokarak açan sistem
    . çevirildiğinde camı açan özel kollar
    . tek basışla çalışan otomatik çakmak
    . geri geri gitmesini sağlayan vites sistemi
    . ve 4 tekerlik ile iki kapı birkaç vitese geçebilme imkanı






    eet şimdide doğan CC yi bekliorz sanırım tavan açılıp kapanabiliomuş yani hem cabrio hem coupe




  • Madem taksiciler bekliyomuş, yani hazır piyasa oluşmuş, Tofaş Suriye'ye sattıklarından bir parti iç piyasaya sürermiş. Ama İst. taksileri hava yastıklı, klimalı olur diye sevinmeyiniz. Adamlar yakıt tasarrufu için klimayı açmıyorlar. Kazaya ek masraf olmasın diye hava yastıklarını da devre dışı bırakırlar. Taksicilere
  • Fiat markası taşıyan aracı almanın mantıkla hiçbir bağlantısı olamaz. Tofaş ve Fiat %90 oranında aksesuar meraklısı estetik düşmanı kişilerin tercihi. Ancaaak, parasal nedenlerle tercih edenlerin önünde sonuna kadar saygıyla eğilirim.
  • yeter artııııııııkkkkkkkk böee yani
  • Arkadaşlar gümrük birliğine girinceye kadar tofaş olsun reno olsun 5 kuruş etmeyecek arabaları sürekli fahiş fiyatlardan kakaladı Türk insanına. Ancak gümrük birliğinden sonra ülkeye doğru düzgün yabancı arabalar girebilmeye başladı da biz de ucuz doğan ucuz reno gördük. Bir zamanlar (5 nisan dan önce) ben 30 bin mark verip doğan reno alan insanlar biliyorum, bu günün parasıyla 15 bin euro, yani tamı tamına 24bin YTL. Bu arabalar bu fiyat karşısından ne verdi? Donanım ve teknoloji olarak sıfıra yakın arablardır bunlar. Ancak işte doğan SLX ten sonra arka koltuk kol dayama, koltuk arkası cepler vs ile durumu kurtarmaya çalıştı. Bire bir aynı model yılı için doğan-corolla-escort-astra mukayese edin, isterseniz fiyatları da denkleme dahil edin. Doğanların fiyatları bu diğer araçların %75-80 i seviyesinde tutuldu. Şunu iddia edebilirimki Koç grubu kuş serisinden ettiği karı başka hiçbişeyden etmemiştir. Ve burada insanlar hala daha o arabalar o şartlar altında en iyi arabaydı geyiği yapıyor. O şartların o biçimde olmasını sağlayan Koç ve Oyaktı. Yabancı araç ithalatında araç fiyatı kadar gümrük alınırdı o günlerde ve doğan'ın karşısına adam gibi bi ithal araba çıkartmak gerçekten çok zor bi işti çünki fiyatı otomatik olarak doğanın iki katına yaklaşmaktaydı. Ama 96 da gümrük birliğinin ardından zaten hızla kan kaybetti her iki yerli üretici de.




  • BU GÜNDEN İTİBAREN ŞAHİN E PARA WEREN 3 KEZ DAHA DÜŞÜNMELİ BENCE FİAT IN YÜZ KARASI
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.