Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

2005 ya da 2006 Toyota Sol Piyasa Değeri

24
Cevap
0
Favori
821
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Araç tercih-kıyaslama >> 2005 ya da 2006 Toyota Sol Piyasa Değeri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      11338 Mesaj
      30 Mayıs 2012 12:27:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: newmonarch

      Sol galiba üst donanımlı versiyonu, bana görede 30.000 Tl etmez ancak 25.000 TL eder bu araç.

      Neden derseniz;

      Araç lpg ile çok keyifli olabilir. İç mekanı sade ancak ergonomik, çoğu şey yerli yerinde ve ferah bir iç mekanı var. Tek kötü yanı bana göre teyp kısmı ama kaliteli bir mp3 alınırsa orasıda çözülür.

      Motor özellikle çok iyi. 110 Ps ve Vvt-i, 0-100'ü 10.4 saniye, en hızlı 1.6 atmosferiklerden biri, yeri gelince çok iyi devirlenebiliyor.

      Bende kullanmadan önce bu arabaların kötü olduğunu düşünüyordum. "Taksici kasası " vs. diye alay edenler yüzünden, fakat kullanınca hiçte öyle olmadığını anladım. Corolla gerçekten iyi. Abd'de neden bu kadar çok japon tercih edildiğini şimdi daha iyi anlıyorum.

      Zevkli bir sürüşü vardı.

      Fakat bunlara rağmen yukarıdada belirttiğim gibi 30.000 Tl etmez. 30.000 -32.000 TL vermeyi göze alıyorsanız Focus II Dizel HB öneririm. Süspansiyonu daha serttir ama sonuçta Focus daha yeni bir kasa. Daha güncel bir tasarımı var ayrıca.

      Eder tabi ya etmez diyenler gitsin 23 e colt alsın.japon arabaları sağlam olur bir abide var terra 1,4 d4d modeli.hiçbişey yakmıyo araba dizel.herifler 22 bine 99 model golf satıyor
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      8195 Mesaj
      30 Mayıs 2012 12:36:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: 666

      quote:

      Orijinalden alıntı: newmonarch

      Sol galiba üst donanımlı versiyonu, bana görede 30.000 Tl etmez ancak 25.000 TL eder bu araç.

      Neden derseniz;

      Araç lpg ile çok keyifli olabilir. İç mekanı sade ancak ergonomik, çoğu şey yerli yerinde ve ferah bir iç mekanı var. Tek kötü yanı bana göre teyp kısmı ama kaliteli bir mp3 alınırsa orasıda çözülür.

      Motor özellikle çok iyi. 110 Ps ve Vvt-i, 0-100'ü 10.4 saniye, en hızlı 1.6 atmosferiklerden biri, yeri gelince çok iyi devirlenebiliyor.

      Bende kullanmadan önce bu arabaların kötü olduğunu düşünüyordum. "Taksici kasası " vs. diye alay edenler yüzünden, fakat kullanınca hiçte öyle olmadığını anladım. Corolla gerçekten iyi. Abd'de neden bu kadar çok japon tercih edildiğini şimdi daha iyi anlıyorum.

      Zevkli bir sürüşü vardı.

      Fakat bunlara rağmen yukarıdada belirttiğim gibi 30.000 Tl etmez. 30.000 -32.000 TL vermeyi göze alıyorsanız Focus II Dizel HB öneririm. Süspansiyonu daha serttir ama sonuçta Focus daha yeni bir kasa. Daha güncel bir tasarımı var ayrıca.

      Eder tabi ya etmez diyenler gitsin 23 e colt alsın.japon arabaları sağlam olur bir abide var terra 1,4 d4d modeli.hiçbişey yakmıyo araba dizel.herifler 22 bine 99 model golf satıyor

      Konforuda oldukça iyiydi. Birde Focus II Tdci'ın 90 ve 109 Ps'liğide , bu Corolla'ya göre yavaştır.

      Focus II Tdci 90 Ps,

      0-100: 12.9 saniye

      0-130: 24 Saniye

      Maksimum : 179 Km/s

      Focus II Tdci 109 Ps

      0-100: 11.1 saniye

      0-130: 20.1 saniye

      Maksimum: 190 Km/s

      Corolla 1.6 110 Ps VVT-İ

      0-100: 10.5 saniye

      0-160: 16.6 saniye

      Maksimum : 195 Km/s

      Arada epey fark var. Focus II'yi çipletirsek işler değişir tabi.

      Ama aracın 120'den 160'a felan çıkışı çok seriydi. Focus II Tdci'ıda kullandım yani veriler doğru bana göre, o o kadar hızlı çıkamıyordu. Ama rampalarda Tdci biraz daha üstündür. Rampada gazı kökledinizmi Tdci size iyi şaka yapıyor.
      |
      |
      _____________________________
      2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
      2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance




    • Yarbay
      8195 Mesaj
      30 Mayıs 2012 12:51:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: 666

      quote:

      Orijinalden alıntı: newmonarch

      Sol galiba üst donanımlı versiyonu, bana görede 30.000 Tl etmez ancak 25.000 TL eder bu araç.

      Neden derseniz;

      Araç lpg ile çok keyifli olabilir. İç mekanı sade ancak ergonomik, çoğu şey yerli yerinde ve ferah bir iç mekanı var. Tek kötü yanı bana göre teyp kısmı ama kaliteli bir mp3 alınırsa orasıda çözülür.

      Motor özellikle çok iyi. 110 Ps ve Vvt-i, 0-100'ü 10.4 saniye, en hızlı 1.6 atmosferiklerden biri, yeri gelince çok iyi devirlenebiliyor.

      Bende kullanmadan önce bu arabaların kötü olduğunu düşünüyordum. "Taksici kasası " vs. diye alay edenler yüzünden, fakat kullanınca hiçte öyle olmadığını anladım. Corolla gerçekten iyi. Abd'de neden bu kadar çok japon tercih edildiğini şimdi daha iyi anlıyorum.

      Zevkli bir sürüşü vardı.

      Fakat bunlara rağmen yukarıdada belirttiğim gibi 30.000 Tl etmez. 30.000 -32.000 TL vermeyi göze alıyorsanız Focus II Dizel HB öneririm. Süspansiyonu daha serttir ama sonuçta Focus daha yeni bir kasa. Daha güncel bir tasarımı var ayrıca.

      Eder tabi ya etmez diyenler gitsin 23 e colt alsın.japon arabaları sağlam olur bir abide var terra 1,4 d4d modeli.hiçbişey yakmıyo araba dizel.herifler 22 bine 99 model golf satıyor

      Konforuda oldukça iyiydi. Birde Focus II Tdci'ın 90 ve 109 Ps'liğide , bu Corolla'ya göre yavaştır.

      Focus II Tdci 90 Ps,

      0-100: 12.9 saniye

      0-130: 24 Saniye

      Maksimum : 179 Km/s

      Focus II Tdci 109 Ps

      0-100: 11.1 saniye

      0-130: 20.1 saniye

      Maksimum: 190 Km/s

      Corolla 1.6 110 Ps VVT-İ

      0-100: 10.5 saniye

      0-160: 16.6 saniye

      Maksimum : 195 Km/s

      Arada epey fark var. Focus II'yi çipletirsek işler değişir tabi.

      Ama aracın 120'den 160'a felan çıkışı çok seriydi. Focus II Tdci'ıda kullandım yani veriler doğru bana göre, o o kadar hızlı çıkamıyordu. Ama rampalarda Tdci biraz daha üstündür. Rampada gazı kökledinizmi Tdci size iyi şaka yapıyor.
      |
      |
      _____________________________
      2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
      2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance




    • Yarbay
      8195 Mesaj
      30 Mayıs 2012 12:52:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: 666

      quote:

      Orijinalden alıntı: newmonarch

      Sol galiba üst donanımlı versiyonu, bana görede 30.000 Tl etmez ancak 25.000 TL eder bu araç.

      Neden derseniz;

      Araç lpg ile çok keyifli olabilir. İç mekanı sade ancak ergonomik, çoğu şey yerli yerinde ve ferah bir iç mekanı var. Tek kötü yanı bana göre teyp kısmı ama kaliteli bir mp3 alınırsa orasıda çözülür.

      Motor özellikle çok iyi. 110 Ps ve Vvt-i, 0-100'ü 10.4 saniye, en hızlı 1.6 atmosferiklerden biri, yeri gelince çok iyi devirlenebiliyor.

      Bende kullanmadan önce bu arabaların kötü olduğunu düşünüyordum. "Taksici kasası " vs. diye alay edenler yüzünden, fakat kullanınca hiçte öyle olmadığını anladım. Corolla gerçekten iyi. Abd'de neden bu kadar çok japon tercih edildiğini şimdi daha iyi anlıyorum.

      Zevkli bir sürüşü vardı.

      Fakat bunlara rağmen yukarıdada belirttiğim gibi 30.000 Tl etmez. 30.000 -32.000 TL vermeyi göze alıyorsanız Focus II Dizel HB öneririm. Süspansiyonu daha serttir ama sonuçta Focus daha yeni bir kasa. Daha güncel bir tasarımı var ayrıca.

      Eder tabi ya etmez diyenler gitsin 23 e colt alsın.japon arabaları sağlam olur bir abide var terra 1,4 d4d modeli.hiçbişey yakmıyo araba dizel.herifler 22 bine 99 model golf satıyor

      Konforuda oldukça iyiydi. Birde Focus II Tdci'ın 90 ve 109 Ps'liğide , bu Corolla'ya göre yavaştır.

      Focus II Tdci 90 Ps,

      0-100: 12.9 saniye

      0-130: 24 Saniye

      Maksimum : 179 Km/s

      Focus II Tdci 109 Ps

      0-100: 11.1 saniye

      0-130: 20.1 saniye

      Maksimum: 190 Km/s

      Corolla 1.6 110 Ps VVT-İ

      0-100: 10.5 saniye

      0-160: 16.6 saniye

      Maksimum : 195 Km/s

      Arada epey fark var. Focus II'yi çipletirsek işler değişir tabi.

      Ama aracın 120'den 160'a felan çıkışı çok seriydi. Focus II Tdci'ıda kullandım yani veriler doğru bana göre, o o kadar hızlı çıkamıyordu. Ama rampalarda Tdci biraz daha üstündür. Rampada gazı kökledinizmi Tdci size iyi şaka yapıyor.
      |
      |
      _____________________________
      2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
      2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance




    • Teğmen
      115 Mesaj
      01 Haziran 2012 16:27:52
      Yaz aylarında araç fiyatları yukselir.Gectıgımız donemde 0 km lere gelen OTV lerle iliglide 2. el araçların fiyatları artmıs durumda.Fakat yaz aynında buyuk katkısı var.
      Bence yaz sonu Eylül ve Ekim aylarında fiyatlar dusecektir.Su anki fiyatlar ozellikle bazı ilanlardaki fiyatlar epeyce abartılı.İnsan 20.000 liraya kadar araç bulamıyor.2000 model Focus bile 19.000-20.000-21.000 isteniyor.2000-2001-2002 model Megane 19000 liradan asagıda bulamk cok zor ornegin.

      Bu fiyatlara satıs gercekleştiğini dusunmuyorum
      |
      |
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
Ankara Web Tasarım
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.