Şimdi Ara

2005 lancerım hakkında bir iki soru. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
5.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, biraz da öyle. Pert araçları pahalıya satan yerler de var, çok sıkışıp kazasız arabasını çok ucuza satmak zorunda kalan da.
  • 2-3 ay önce 2004 tiptronic lancer aldım bende 83000 km de 15000 tl ye.almadan yıldızlar mitsu servisine gösterdim aracın bi kaç yerinde lokal boya vardı ve 80 000 bakımı yapılması gerekiyordu. ustam kaçırma al dedi. 2-3 aydır kullanıyorum aracımdan çok memnunum. süspansiyonda bir ses geliyor sadece ona baktırıcam. 80 000 bakımı serviste 1200 tl tutuyor %15 işçilik indirimi oluyor. değişen parçalar

    *antifriz 4lt 28 tl
    *hidrolik yağı 10tl
    *triger kayışı 190tl
    *triger gergi rulmanı 202tl
    *yağ filtresi 20tl
    *polen filtresi 57tl
    *bujiler 65tl
    *10w-40 motor yağı 4lt 72tl
    *şanzıman yağı 5lt 195tl (her 40000 de değişmesi gerekiyormuş.)
    *hava filtresi 37tl
    *işçilik 150 tl

    tabi gerek görülmeyen parçalar değiştirilmiyor.

    ben triger setini piyasadan 55 tl ye aldım serviste çok pahalı. anlıycağınız erviste ağır bakım biraz ağır kaçıyorr :)




  • Manuel düşündüğüm için şanzıman yağı biraz daha uzun ömürlü olacaktır. Klimayı fazla kullanmayacağımdan kışa girerken polen filtresini değiştirsem yeterli olur herhalde. Triger takımı hassas olduğundan herhalde yalnızca bunu yetkili serviste değiştiririm. Şansıman, antifiriz, hidrolik duruma göre değişir elbette. Yılda ortalama 15.000 yapacağı için rutin bakımlar da pahalıya mâl olmayacaktır.

    Başka bir konuda okuduğuma göre Mitsu'nun amortisörü 50-60 gibi bir hızla bir çukura girince veya tümsekten geçince bir süre yapıyormuş. Daha doğrusu bunu tespit eden bir kişi vardı o konuda ve bir başkası da bir çukura sert girdikten sonra o ses onda da olmuş ve usta bir şey yok demiş. Belki sizinki de öyle bir şeydir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tech. Türk

    Teşekkürler. O listede Lancer yok yalnız. 80 binde değişiyorsa diğer markalara göre daha uzun ömürlü galiba triger'in ömrü. Bir kere değiştikten sonra en az üç yıl rahat gibiyim.


    En alttaki dosyaya bakarsanız orada Lancer da var. Hepsini bir arada yazdıkları için gözünüzden kaçtı sanırım :)
    BAKIM CARISMA SPACESTAR PAJERO PININ LANCER
  • Şimdi gördüm. :) Hızlıca bakınca gözümden kaçmış.

    Şanzıman ve hidrolik yağı 40 bin'de bir değişiyormuş, sanki biraz fazla. 40'bini zaten 2 yılda zor yaparım fakat vites ve fren gibi kapalı sistemdeki bir yağın bu kadar sık değişmemesi gerekli sanki. Bir tek trigerin ömrü uzun geldi bana o da normaldir. :D
  • Arkadaşlar 40000 bakımlarında unutulmaması gereken hayati bir filtre var şanzıman yağı filitresi ben çok ciddi araştırdım ve ustalar bu konuda beni uyardı. Lancer(2005 otomatik şanzıman diğer modeller için birşey diyemeyeceğim ) larda baskı balata yokmuş bunun yerine çelik bir mekanizma kullanılmış bu yüzden bu filtre bu metal aksamdan kaynaklanan parçacıkları tutuyormus düzenli değişimi yapılmaz ise şanzımanı patltamaya kadar ciddi problemlere neden oluyormuş. Bilgilerinize.
  • Arkadaşlar Lancer gerçekten güzel va sağlam araba. 4 yıl önce 2004 manuel, 1,6 motor, 44binde Lancer almıştık. şu anda halen kardeşim kullanıyor, araç aldığımız günden beri yetkili servis yüzü görmedi. yağ değişimlerini tanıdık yağcıda, periodik değişen diğer şeyleride sanayide tanıdık ustalara yaptırdık triger kayışını değiştirmek 105 binde aklımıza geldi 110bindede değiştirdik. içiniz rahat olsun hakkaten sağlam araba geçen sene brc marka lpg taktırdık, km de 16,5 kuruş yakıyor. 120bini geçti birkez bile bugüne kadar arıza çıkarmadı. lpg taktırmadan önce otobanda 190 e kadar çıkabildim. genelde sakin kullanırız. 200 üstüne çıkanları duyunca şaşırdım. Aracın bagaj kapağı içinde yalıtım yok. geçenlerde fren disklerini değiştirdik. Araçta arka tampondaki sis lambaları, arka tamponu bir yere hafiften dayasanızda hemen kırılıyor. yetkili serviste çiftine 480 demişlerdi geçen sene. bostancı sanayideki stopçularda 60 liraya ikisinide orjinal gibi yaptırmıştım. birde ön paneldeki aydınlatma ampullerinin bazısı yanmıyor, sorun etmiyor ve o şekilde kullanıyoruz. diğer kardeşimde 2010 model golf var, ailecek biryere gideceğimiz zaman annem Lancer la gidelim diyor.
    geçen gün kardeşim araba pazarına arkadaşının yanına gitmişti. Galericinin birine sormuş bizim lancer ne eder diye: 12bine alırız 12800 e satarız demiş. oda lpg li olduğu için, yoksa 11200 e alırlarmış. alış fiyatı belki odurda ben 800 lira karla satıcaklarını pek zannetmiyorum.




  • Ne 800'ü, ne 1.800'ü; adamlar 12'ye alırlarsa 15'e rahat satarlar. Sahibinden.com'daki ilânlara bak, 14.000'den ucuz Lancer yok, onlar da pek temiz değil.

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[detay_5_min]=2000&b[detay_5_max]=2011&b[maxprice]=18.000&b[pricecurr]=1&b[lrt]=1&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[whole_word]=1&b[date_type]=date_first_activated&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=3585&c=3585&sKlasik=1&b[page]=1&c=23570&c2=23570
  • 2007 model manuel Lancer sahibiyim. Sıfır km almıştım 57000 küsür km oldu problemsiz şekilde kullanıyorum.
    Bakımlar 10 bin kmde bir yapılıyor. Hiç birine anormal bir ücret ödemedim. Hatırladığım kadarıyla
    10 bin bakımı 90 TL
    20 bin bakımı 110 TL
    30 bin bakımı 130 TL
    40 bin bakımı 200 TL
    50 bin bakımı 200 TL civarında falandı.
    Gittikçe artıyor gibi görünsede 10 bin bakımı 3 küsür yıl önce yapıldığı için ne zamandan dolayı fark yaratmış olabilir. Bakımların hepsi yetkili servislerde yapıldı hangileri hatırlamıyorum ama iskontolar vardı.
    Bagaj kapağı keçesinden bahsedilmiş bagaj kapağında kaplama var. Gördüğüm diğer Lancer'larda da vardı.
    Ön kaputta da keçe var. Yalıtım konusundan avrupalı rakiplerinden kesinlikle geri değil bence...
    Kapıları hoparlör takma amaçlı söktüm. En alt katta yapışkanlı naylon var. Onunla birlikte kapı boşluğunda 10x10x10 boyutlarında köpüğe benzer değişik bir materyal var. Yapışkanlı naylonun üzerinde ise sünger kaplama var. Hatta camlara film kaplanırken arka sütunlardaki plastik kısımlar çıkarıldığında arka sütunlarda da köpüğe benzer yalıtım malzemeleri vardı... Ayrıca motor yine keçe ile kabinden ayrılmış. Açıkçası uzun yolda 3000 devire (110 küsür km/h) kadar motor sesini duymak oldukça zor.
    Süspansiyondan gelen ses hakkında bilgim yok. Ben öyle bir sorun yaşamadım. Çok soğuk kış günlerinde tümseklerden geçerken gıcırtı geldiği oluyor ama havalar ısınınca hiç ses yok.
    Tüketim diğer 1.6 lardan çok değil. Kullanıma bağlı açıkçası basılmazsa ş.dışı 5.5 litre mümkün. Klima otomatik olduğundan belli bir dereceye ayarladıktan sonra çok da motora yüklenmiyor hafif hafif serinletyor.
    Performans beklenti meselesi motor 98hp 150nm tork var. 200km/h sürati otobanlarda zor değil. Ara hızlanmalarda büyük viteste kalırsanız hızlanması yavaş. Motor 3500-5500 aralığında oldukça canlı bu aralıkta her viteste gayet iyi hızlanıyor veya bayır tırmanıyor...

    Başka sorusu olan varsa cevaplayabilirim.




  • Recep Bey'in verdiği bağlantıdaki tabloyu indirdim ve orda 40 bin'de ve 2 yılda bir şanzıman yağı ile motor soğutma suyunun değişmesi gerektiği yazılı. Sizin servisiniz bunları değiştiri mi, değiştirmediyse değiştirmeyi teklif etti mi ya da siz değiştirin, değiştirmeyin tarzı bir şey söylediniz mi?

    Araba fazla kullanılmayacağından altı ayda bir yağına suyuna bakarak üç ila beş yıl arası rahatlıkla sorunsuz kullanabileceğimi düşünüyorum.

    Aklımda birkaç soru vardı ancak şimdi hatırıma gelmiyor. Belki ikinci elde dikkat etmem gerekenleri özetle sıralayabilirsiniz ve şu anda, size göre alınabilecek en uygun fiyatlı Lancer hangisi? Daha doğrusu düzgün bir Lancer için en az ne kadar para vermeli? (2005 ve üzeri modeller için).


    Zamanınız varsa:
    http://www.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[detay_5_min]=2000&b[detay_5_max]=2011&b[maxprice]=18.000&b[pricecurr]=1&b[lrt]=1&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[whole_word]=1&b[date_type]=date_first_activated&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=3585&c=3585&sKlasik=1&b[page]=1&c=23570&c2=23570




  • Arkadaşlar dün İzmir Yükselişden 60000(2005 1.6 AT Lancer ) bakımı için fiyat aldım şuan kampanya var 295 tl fiyat verilder bujiler yağ ve tüm filtreler değişecekmiş. Sizce uygunmu?
  • Ek olarak:

    Aracınızın sizi memnun eden ve etmeyen yönleri neler?
    Kullandığınız yakıt? Şehir içi, şehir dışı yakıt tüketiminiz?
  • 40bin km'de şanzıman yağını yetkili servis değiştirmedi. Kapalı sistemde gerek olmadığını söylediler. Zaten 40bin kmdeyken kmnin çok çok büyük kısmını uzun yolda yapmıştım. Karadeniz Sahil Yolu, İzmit Gerede otobanı gibi yollarda çok nadir vites değiştirerek kmlerce yol yapmışımdır...
    Neyse servis uzaktan tanıdık olduğundan gereksiz olacağını söyledi 80 binde değiştirirsin, biz zaten kaşeyi vuruyoruz garanti için aklın kalmasın dediler. Bende yukarıda açıkladığım durumuda göz önünde bulundurarak gözardı ettim. Soğutma suyu ve antifiriz o sırada Ardahan'da olduğumdan sürekli kontrol altındaydı zaten ne gerekirse yapıldı. Gece -48 derecenin sabahında tek marşta zorlamadan çalıştığını söyleyebilirim.

    Açıkçası alınacak yaşa, km'ye ve fiyata bakılarak alınabilecek mantıklı araçlardan biri. Parça fiyatları pahalı diyorlar ama parçası ucuz araç kaldı mı ki? Civic veya Corolla veya Jetta Lancer'dan çokmu ucuz ki?
    parçatreni.com diye bir parça sitesi var. Oradan karşılaştırın fiyatları Lancer parçalarının rakiplerine göre pahalı olmadığı görülebilir. Allah göstermesin bir kaza durumunda tampondu, fardı vs. yetkili servise çekilirse masraf çok çıkar ona bişey diyemem. Kaskoyu eksik etmemek gerek.

    Uzun yol çok yaptım uzun yolda yormayan bir araç iç mekan genişliği kesinlikle iyi. Bagaj 460 Lt.
    Vites geçişleri çok sorunsuz ve çok yumuşak. Debriyaj çok yumuşak, sürüşü oldukça kolay. Direksiyonunu seviyorum tepkileride son derece yerinde yüksek süratte gayet stabil bir gidişi var. Frenlerin dozlaması kolay duruşu güzel. Yol tutuş ortalamanın üzerinde bir çok rakibinde olmayan tam bağımsız arka süspansiyona sahip...
    Olumsuz yanları derseniz çok cafcaflı değil. Kabinde göstergelerde ışıklı bol sayıda verinin yer aldığı ekranlar yok. Yol bilgisayarının olmamasının mantığını hala anlamış değilim. Klima tam otomatik ama ekranı yok. Sıcaklığı çevirmeli buton ile ayarlıyorsunuz. İç-Dış ısı sıcaklık göstergesi yok. Torpido gözü ışıklı değil. Radyo teyp için direksiyon kumandası yok...
    Açıkçası olumsuzluklar bazı elektronik donanımların olmaması bazıları için çok da gerekli olmayan bazıları içinse önemli olan donanımlardır belkide.

    95 oktan kullanıyorum. Ş.dışı sabaha karşı saat 03:00-11:00 aralığında klima 23 derece civarında yüklü araçla Karadeniz Sahil yolunda depo doldur boşalt tekrar doldur şeklinde 600 küsür km ortalaması 5.2 litre tüketim ölçmüşlüğüm var.
    Ş.içi tam bir muamma ortalama 8 litre civarı olağan değer. Tamamen şehire ve yoğunluğa bakar.




  • Teşekkürler hocam. Şanzıman kapalı sistem, bence de sık değiştirmeye gerek yok ama o 40 bini kısa sürede yapmayacağımdan 50'de 60'da yine bir şekilde değiştirim ya da 80'de, duruma göre bakarız.

    İthal araçların parçaları pahalı evet, bir de yan sanayi olmayanların fiyatı düşmüyor. Tabi ithalatçı firma da önemli. Bazı firmaların müşteri memnuniyeti sıfır. Mitsubishi'de öyle bir şey olacağını sanmam, arkasında Sabancı var. Trafik kurallarına uyarak yol aldığımdan kendimden kaynaklı kaza geçirme ihtimalim çok düşük ama yine de kasko yaptırmayı düşünüyorum. Babamın üzerine yaptırabilrim, kazasızlık indirimi var kendisinin. :) Herhalde bu araç için de devam eder.

    Tespit ettiğim kadarıyla Japon'lar, otomobillerde gereksiz gördükleri fazladan özellik yerine ağırlıklı olarak uzun ömürlü ve verimli motora önem veriyorlar. Sonrasında konfor geliyor. Zaten Japon arabalarını tasarımları da son yıllarda iyileşmeye başladı. Baktılar motor para etmiyor, biraz allayıp pulladılar. :D
    Fiyatını düşünürsek yol bilgisayarının olmaması sorun değil. Zaten aynı sınıfır otomobillerin yol bilgisayarındaki en önemli veri de yakıt tüketimi falan. Onu da aramam. İç dış sıcaklık olabilirmiş aslında, falzadan bir özellik sayılmaz, küçük bir ekran, iki algılayıcı yeterli ama Japon'lar öyle düşünmüyor demek ki. :) Anladığım kadarıyla aracın eksi yönlerini de iyice eleyerek ortaya çıkartmışsınız. Işıksız torpito gözü, ekransız klima falan... :) Bunlar benim için eksi sayılmaz.

    Yakıt tüketimi de iyi gerçekten. Trafiğe göre değişir elbette ve sanırım İstanbul'dasınız ve İstanbul ortalaması 8 litre çok iyi. Ben arabayı şehirler arası yol gibi yollarda kullanacağım. Ankara'da olanlar bilir, Konya yolu ve İncek Bulvarı düz yollardır, fazla trafik ışığı; özellikle de trafik yoktur. Yakıt tüketimini rahatlıkla 7 lt'nin altına düşürebileceğime inanıyorum.

    Bu yorumlardan sonra doğru bir seçim yaptığımı daha iyi anlıyorum. İlk önce E36 kasa BMW 3.16 düşünüyordum ama yaşlı olmasından vazgeçtim. Sonra Alfa üzerinde epeyce durdum ama kronik sorunları (30-50 bin km arası arızalanan varyatör ve hassas ön takım) vazgeçmeme neden oldu. Lancer'dan önce de Volvo S40'ı diğer bir seçenek olarak düşündüm ama o da bütçeme uygun 2000 civarı oluyordu. Daha genç ve sorunsuz köpek balığı ön plana çıkmış oldu böylece.



    Son (Son olmayabilir :) olarak şunu sorayım; Plus ile comfort modellerini (2004-2007) ayıran özellikler nelerdir? Birileri plus'ta spoiler olduğunu söyledi ama piyasada Plus diye satılan bazı araçlarda spoiler yok. Herhalde bu ayırt edici bir özellik değil.

    Ve almadan önce aracı servise götürsem (Herhangi bir) bakım kayıtları çıkar mı? Bilgisayar bağlayıp bakabilirler mi, yoksa bu işi yapan yerlere mi götürmek lazım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paramedik 112 -- 11 Ağustos 2010; 21:35:38 >




  • bazı lancer satıcılarıda modeli tam bilmiyor. bilmeden plus diyorlar. pluslarda rüzgarlık park sensörü deri direksiyon + vites farklı koltuklar beyaz gösterge cd çalar standarttır. baktığınız araçları yetkili servise soktularsa plaka ile kayıtlarda çıkar ama sanayiye falan girdiyse kayıtlarda çıkmaz. türkcellin bir hizmeti var HASAR 34XXX34 yazarak 2277 ye yollayarak aracın önceden sigortaya yada kaskoya karışmış işlemi varsa bildiriliyor. aracın arıza lambası yanıyorsa sadece bilgisayara bağlanarak arızanın kodu öğrenilebilir. arıza lambası yanmıyorsa ve elektronik bir arızası yoksa bilgisayara bağlamaya gerek yok. hayırlı ramazanlar cümleten....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    Arkadaşlar dün İzmir Yükselişden 60000(2005 1.6 AT Lancer ) bakımı için fiyat aldım şuan kampanya var 295 tl fiyat verilder bujiler yağ ve tüm filtreler değişecekmiş. Sizce uygunmu?


    295 lira normal bir fiyat ama sanırım bu fiyata yakıt filtresi dahil değil. Ben de 2006 1.6 manuel Lancer için İstanbul Mar Otomotivden 60000 bakımı için fiyat aldım. 305 lira fiyat verdiler. Ayrıca ilave olarak 60000de yakıt filtresi de değişiyor, sadece onun fiyatı da 280 lira. Toplamda 585 lira ediyor. Bence servise yakıt filtresinin de dahil olup olmadığını tekrar sorun, yoksa araç servisteyken arayıp yakıt filtresini de değiştirelim mi, fiyatı şu kadar diye ekstradan sorabilirler. Sürpriz olmasın sonra.
  • Arkadaşlar,

    "recepoflas" arkadaşımızın dediği gibi yakıt filtresi hariç fiyat mış. Bu sabah 10:00 da servise teslim ettiğim aracım 11:30 da hazırdı. Yakıt filtresi dışında standart yağ ,filtreler ve bujiler değişti. 295 tl kdv dahil ve kredi kartına 5 taksit yapıldı. Şu an için bir sıkıntı görünmemekte zaten bir sıkıntımda yoktu km si geldiği için rutin bakımdı. Bu arabayı aldığıma artık daha çok seviniyorum. Şuan son ölçümlerime gore 75 lt. lpg ile (litresi 1.93tl den 150 tl yapıyor) 950 km sehir içi yapıyorum. Bakalım bakım dan sonra ne kadar fark edecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleGreenMan

    Arkadaşlar,

    "recepoflas" arkadaşımızın dediği gibi yakıt filtresi hariç fiyat mış. Bu sabah 10:00 da servise teslim ettiğim aracım 11:30 da hazırdı. Yakıt filtresi dışında standart yağ ,filtreler ve bujiler değişti. 295 tl kdv dahil ve kredi kartına 5 taksit yapıldı. Şu an için bir sıkıntı görünmemekte zaten bir sıkıntımda yoktu km si geldiği için rutin bakımdı. Bu arabayı aldığıma artık daha çok seviniyorum. Şuan son ölçümlerime gore 75 lt. lpg ile (litresi 1.93tl den 150 tl yapıyor) 950 km sehir içi yapıyorum. Bakalım bakım dan sonra ne kadar fark edecek.


    Yakıt filtresini değiştirmediler mi? Bildiğim kadarıyla ve servisin de bana söylediğine göre 60.000 km'de yakıt filtresinin değişmesi gerekiyor.
  • Evet değişmedi ve hiçbirşeyde söylemediler. Ben dışarıdan yakıt filitresi bakmıştım daha önce 70 tl idi orjinal. 1-2 gun ses çıkarmıycam sonra arıycam servisi bakalım ne diyecekler.
  • Açıkçası yazdıklarım dışında şikayet ettiğim bir şey bulamıyorum.
    Japon araçlarında yalıtım denir onu yukarıda açıkladım. Rakiplerine göre fiyatları düşük araçların frenleri yol tutuşu zayıf olabilir bunlarda da şikayet edecek bir durum kesinlikle yok. Konfor konusunda Corolla, Focus, Megane gibi araçlarda yolculuk etmiş biri olarak eksi bir yanı yok... Güvenlikle ilgili bir problemde yok. Çift havayastığı (bazılarında 4 havayastığı, ABS, EBD standart) çarpışma testlerinde geçer notlar almış...
    Büyük ihtimal biliyorsundur ama bir noktaya daha değinmek istiyorum.
    Lancer 2005 ve 2006 yıllarında Rusya'da iki kez yılın otomobili seçildi.http://www.carpages.co.uk/mitsubishi/mitsubishi-lancer-22-04-05.asp linkte detayları ve hangi rakipleri arasından seçildiğini görebilirsin.


    8 litre benim Ç.kale değerim. İstanbul'da yaşadığım ve kullandığım bölge tüketim açısından istisna. Evim Fatih merkezde okulum Laleli merkezde. 2.5 km yolum var. Sabah öğlen gidip geliyorum. Motor ısınmaya başlamadan varıyorum zaten sürekli soğuk motor ve kısa mesafe. Sabahları 7 dakikada gidiyorum okul çıkışı aynı yolu ortalama 20 dakikada hatta bazen 40 dakikada döndüğümü bilirim. Onun dışında da İStanbul'da dolaştığım yerler hep trafiğin yoğun olduğu yerler. Bu durumda 10 litre yakıyorum...
    Donanım olarak plus ve comfortta belirgin farklar yok. Zaten az satılan bir araç olduğu için fazla donanım seçeneği yoktu.
    Benim aracımda plus paket. Bildiğim kadarı ile arka spoiler, spor pedal takımı, park sensörleri, deri direksiyon ve vites topuzu plus paketle geliyor.
    Onun dışındaki farklı koltuk döşemesi, beyaz kadranlar, cd çalar gibi özellikler 2006 dan sonraki modellerde standart oldu diye biliyorum. Spoiler zevk meselesi plus paket alıp hoşuna gitmeyip taktırmayanlar olmuş olabilir.

    18-20 bin aralığında yaşı göz ardı edince çok sayıda seçenek çıkacaktır insanın karşısına. Açıkçası arabayı almadan önce 2002-2004 arası Laguna baktım. 2005-2006 civic baktım fiyatları Laguna' lar 25-30 bin TL aralığındaydı. Civic'ler 23-27 civarına gidiyordu. Sonra plus paketli sıfır Lancer'ı 26500'e alma fırsatı bulunca öncesinde araştırıp sonrasında sıfır aracı diğerlerine tercih ettim. O zamanlar Megane 1.4 kapak jantlı baz donanımlı modelleri 30 binin üzerindeydi Focus'larda aynı şekilde 30 binin üzerindeydi. Fiyat aracı tercih edilesi yapmıştı açıkçası. Aldığıma hiç pişman olmadım. Allah muhtaç etmesinde daha iyisinide almadığım sürece satmayı düşünmüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.