Şimdi Ara

2004-2006 Honda Accord vs Mazda 6

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Soru basit;

    2004-2006 Honda Accort mu yoksa Mazda 6' mı?

    İkisininde fiyatı 25-26 civarında, ikisi de 2.000 motor, ikisi de japon. Siz olsanız hangisini alırdınız?



    _____________________________
    Mazda Speed 3 MPS
  • @Zoom-Zoom olsa Mazda 6 alır, Anıl olsa Accord alır.
    _____________________________
  • haluk23, Jeandan da Accord der.

    Ben, hangisi temiz ve oynanmamışsa odur derim.
    _____________________________
  • Ben olsam Accord olacaksa 2.4 190hp, yoksa Mazda 6 derim.
    2004-2006 Accord'ların 2.0 olanlarda VSA (ESP) yok, 2.4'lerde var.
    Mazda6'ların tüm serilerinde DSTC(ESP) var.
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
  • İkinci el piyasası ve kolay parça temini bakımından bakarsak, Accord. Zaten çok farklı araçlar değiller.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 17 Nisan 2012; 10:27:23 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Ben olsam Accord olacaksa 2.4 190hp, yoksa Mazda 6 derim.
    2004-2006 Accord'ların 2.0 olanlarda VSA (ESP) yok, 2.4'lerde var.
    Mazda6'ların tüm serilerinde DSTC(ESP) var.

    Janjancım'ı tahmininde yanıltmak pahasına yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum Doğancım. :)
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acer 3820TG

    @Zoom-Zoom olsa Mazda 6 alır, Anıl olsa Accord alır.

    Anıl Mazda 6'ya da hayır demez. :)

    Hatta bu karşılaştırmada Mazda 6'yı seçebilir.
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2010 1.6 toyota auris
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Ben olsam Accord olacaksa 2.4 190hp, yoksa Mazda 6 derim.
    2004-2006 Accord'ların 2.0 olanlarda VSA (ESP) yok, 2.4'lerde var.
    Mazda6'ların tüm serilerinde DSTC(ESP) var.

    Eğer bu bilgi doğruysa (yanlış demiyorum) kesinlikle bu görüşe ortak olurum.
    _____________________________
  • teknik farkları bilmiyorum ancak accordun motor ve tasarımına hayranım, görsellik olarak accord bence çok daha şık...
    _____________________________
  • Mondeo altyapısı kullandığı için mazda
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Ben olsam Accord olacaksa 2.4 190hp, yoksa Mazda 6 derim.
    2004-2006 Accord'ların 2.0 olanlarda VSA (ESP) yok, 2.4'lerde var.
    Mazda6'ların tüm serilerinde DSTC(ESP) var.

    Ben de bu görüşe katılıyorum, ilerisi için olursa yine Accord olur. 2020 yılında 2012 model Accord alırdım Mazda 6 yerine. Bu tamamen dış görünümle ilgili.
    _____________________________
    “Gelişmiş ülke, fakirlerin araba sahibi olduğu bir yer değil, zenginlerin toplu taşıma araçlarını kullandığı yerdir.”
  • mazda 6 kullandim cok canli bi arac testlerdede hondanin motoru icin cok yorgun diyorlar
    _____________________________
    Kişi doğdu, öldü, sözü kaldı, bak! Özü gitti insanın, adı kaldı, bak!
  • mazda 6 ..ama 2006 ve sonrası için .2006 da makyajlandı.
    _____________________________
  • 2.4 olacaksa honda derim kesinlikle... deinildiği gibi VSA ve 190 beygirin farkı ve zevki ayrıdır. Motoru da çok kaliteli ve hondanın en iyi motorlarından birisi. Ama 2.0 olacaksa ben de Mazda derim. hatta makyajsız olanı daha da çok beğeniyorum
    _____________________________
  • Eski kasa Mazda6'nın sübapları LPG de sorun çıkarıyor bu detayı atlamayınız.

    Eğer LPG ile binilicekse tabi.
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Eski kasa Mazda6'nın sübapları LPG de sorun çıkarıyor bu detayı atlamayınız.

    Eğer LPG ile binilicekse tabi.

    valve care gibi şeylerle de sorunu giderilemiyor mu_?


    ekleme:

    ve 2.0 ve 2.3 ikisi için de geçerli mi bu durum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 17 Nisan 2012; 14:25:28 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Eski kasa Mazda6'nın sübapları LPG de sorun çıkarıyor bu detayı atlamayınız.

    Eğer LPG ile binilicekse tabi.

    valve care gibi şeylerle de sorunu giderilemiyor mu_?


    ekleme:

    ve 2.0 ve 2.3 ikisi için de geçerli mi bu durum?

    2.3 hakkında herhangi bir bilgim yok, bahsettiğim durum 2 litreler için geçerli.

    Valf koruyucu sistemler ise bana göre müşteri kandırmaktan başka birşey değil. LPG firmalarının yeni pazarlama taktiği.
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Eski kasa Mazda6'nın sübapları LPG de sorun çıkarıyor bu detayı atlamayınız.

    Eğer LPG ile binilicekse tabi.

    valve care gibi şeylerle de sorunu giderilemiyor mu_?


    ekleme:

    ve 2.0 ve 2.3 ikisi için de geçerli mi bu durum?

    2.3 hakkında herhangi bir bilgim yok, bahsettiğim durum 2 litreler için geçerli.

    Valf koruyucu sistemler ise bana göre müşteri kandırmaktan başka birşey değil. LPG firmalarının yeni pazarlama taktiği.

    sahibinden'e baktığımızda 2003 2004 model bir sürü aracın lpgli olduğunu görüyoruz ya siz de böyle söyleyince ister istemez merak ettim. Yani bir yolu var mı emin olamadım.

    Bu arada nick ve avatardan ötürü ayrı bi sempatim var favori albümümdür kendileri
    _____________________________




  • Mazda 6
    _____________________________
    Forumu bir daha girmemek üzere bırakmış bulunmaktayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Eski kasa Mazda6'nın sübapları LPG de sorun çıkarıyor bu detayı atlamayınız.

    Eğer LPG ile binilicekse tabi.

    valve care gibi şeylerle de sorunu giderilemiyor mu_?


    ekleme:

    ve 2.0 ve 2.3 ikisi için de geçerli mi bu durum?

    2.3 hakkında herhangi bir bilgim yok, bahsettiğim durum 2 litreler için geçerli.

    Valf koruyucu sistemler ise bana göre müşteri kandırmaktan başka birşey değil. LPG firmalarının yeni pazarlama taktiği.

    sahibinden'e baktığımızda 2003 2004 model bir sürü aracın lpgli olduğunu görüyoruz ya siz de böyle söyleyince ister istemez merak ettim. Yani bir yolu var mı emin olamadım.

    Bu arada nick ve avatardan ötürü ayrı bi sempatim var favori albümümdür kendileri



    Eyvallah.


    Valla arkadaşım Mazda'nın forumunda (http://www.mazdaclubtr.com/) birçok kişi bu dertten müzdarip diye biliyorum. Bi ara son kasa mazda6 alma planlarım vardı, o yüzden araç hakkında araştırma yaparken baya bi okumuştum forumlarını.

    Ayrıca bu forumda da mazda yetkili servislerinde sübapları lpg den dolayı erimiş araçlar gören bir arkadaş var (19can84) buda doğruluyor mevzuyu sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 17 Nisan 2012; 14:45:02 >
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.