|
Merhabalar, Ofiste kullanılacak, oyun vs. için hiç kullanılmayacak, dolayısıyla onboard ekran kartı yeterli olur diye düşünüyorum. Ekran, klavye-mouse dahil, upgrade edilebilecek bir sistem arıyorum. Tavsiyelerinizi rica ediyorum. Teşekkürler |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









