Şimdi Ara

2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #Mersin
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Mersin Media Markttan aldığım beyaz renkli 16 gb Samsung Galaxy Note 2'yi satıyorum.
    -Telefon Samsung TR garantili.Paralel ithalat değil.Media Markt faturası ve sigorta kağıdı durmakta.
    -170 TL'ye 1 senelik sigorta(düşürme,çalınma,sıvı dökülmesine karşı Media Markt'ın sigortası) yaptırdım.
    -Ürünün ekranında herhangi bir çizik,darbe vs. yok,aldığım gibi ekran jelatini taktırmıştım.
    -Fakat telefonun alt kısmında (şarj takma yerinin olduğu bölümde)hafif çizikler var ama önemli değil.Sanırım anahtarlık çizmiş.Zaten fotoğraflarda da belli olmuyor.
    -Neden satıyorsun derseniz büyük ekranı çok sevmeme rağmen bir de tabletim olduğu için bu kadar büyük bir alete gerek duymadığımı anladım.
    -Önemli şart alıcının mersin'den olması veya mersin'de bir tanıdığının olması.ürünü gönderirim sorun çıkar,o yüzden göze alamam.yüzyüze görüşüp,telefonu sorunsuz teslim edip düzgün bir alışveriş olsun istiyorum.Veya bir çözüm yolu bulabilirseniz o şekilde olur.
    -Kutu eksiksiz her şeyi var.
    -22 Ay Tr garantisi var.

    Fiyat:1400 TL.Pazarlık yok verebileceğim son fiyat bu.Zaten sigortanın ücretini çıkarırsanız 2 aylık telefona 1230 TL gibi cüzi bir miktar istiyorum.Ayrıca hemen anında sigortadan telefonun pertini isteyip 1200 TL(%70'i) alabiliyorum.
    Not:Arkadaşlar bir şey daha söyleyeyim telefon sigortalı diye diğer ikinci ellerden biraz pahalı olabilir ama sonuçta bu telefon çok büyük ve küçük telefonlara göre düşme olasılığı daha fazla.Telefonu alırken birisiyle konuştum o da note 2 sahibi.telefonununu düşürmüş ekran kırılmış tam 850 tl ekran parası istemişler garantiden.Ben de bu yüzden sigorta yaptırdım.En azından düşer de bir şey olursa dünya kadar para vermeyeceksiniz.
    Resimler:
     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

     2 Aylık Samsung Galaxy Note 2 Media Markt Mersin-170 TL Sigortalı-

    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün





  • Vallahi her konuya yazmaktan bıkmayacağım galiba ama sizin o 170 TL ye yaptığınız sigorta cepkask sigortası. Bu hizmeti cepkask vermekte ve ikinci el ürünlerde sigorta poliçesi otomatik olarak iptal olmaktadır. Yani o sigortanızın hiçbir değeri yok.

    Not: O pertini alırım olayını kim kafanıza soktuysa isterseniz bir deneyin..
    Rayiç bedelin %70'i ödenir. Fatura bedeline bakılmaz. Rayiç bedel referans alınırken hiçbir kaynak göstermek zorunda değiller ve göstermezler. Rayiç bedel de şu an ortalama 1500 lira civarında. Ama yine de bu tutar referans gösterilmez.
    Diyelim ki telefonunuzu bugün düşürdünüz, kullanılmaz hale geldi;
    (%80 ödeme yapılmaz, düşmeyle bu hasar oluşmaz yalan söylüyorsunuz denilip hiçbir ödeme yapılmadan telefon tarafınıza gönderilir. Bir bardak su içersiniz.)
    -Telefonu gönderdiniz, exper onayından geçti arka odadaki merdiven altı servise girdi ( Bu süreç tam 14 gün)
    -Serviste telefona sıra geldi, tamir yapılamaz raporu verildi (Bu süreç yaklaşık 10-14 gün)
    -Cihaz için ödeme kararı alındı, ödeme servisiyle ayın 20 sinde görüşebilirsiniz. 20 sinde görüştükten sonra o tarihteki rayiç bedel hesaplanır. (Bu süreç 20-30 gün arası)
    -Ödeme servisiyle görüştünüz, 30 gün sonra ödemeniz çıkar.


    İlanınızı karalamıyorum, 170 lira verdiğiniz hizmetin ne olduğunu öğretiyorum size...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 22 Şubat 2013; 15:40:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Vallahi her konuya yazmaktan bıkmayacağım galiba ama sizin o 170 TL ye yaptığınız sigorta cepkask sigortası. Bu hizmeti cepkask vermekte ve ikinci el ürünlerde sigorta poliçesi otomatik olarak iptal olmaktadır. Yani o sigortanızın hiçbir değeri yok.

    "MS GARANTİÖTESİ KORUMA PAKETİ SÖZLEŞMESİ
    MADDE 8 - DEVİR:
    MS Garanti Ötesi Koruma Paketi'nde imzası bulunan müşterinin Koruma Paketini başka bir üçünce kişiye devredeceğini,üçüncü kişinin açık kimlik bilgileriyle birlikte yazılı olarak mağazaya iletmesi durumunda üçüncü kişi bu sözleşmedeki haklardan,devir alma tarihinden işbu sözleşmenin sona ermesi tarihine kadar faydalanabilir."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi interestedintech33 -- 22 Şubat 2013; 15:48:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Vallahi her konuya yazmaktan bıkmayacağım galiba ama sizin o 170 TL ye yaptığınız sigorta cepkask sigortası. Bu hizmeti cepkask vermekte ve ikinci el ürünlerde sigorta poliçesi otomatik olarak iptal olmaktadır. Yani o sigortanızın hiçbir değeri yok.

    Not: O pertini alırım olayını kim kafanıza soktuysa isterseniz bir deneyin..
    Rayiç bedelin %70'i ödenir. Fatura bedeline bakılmaz. Rayiç bedel referans alınırken hiçbir kaynak göstermek zorunda değiller ve göstermezler. Rayiç bedel de şu an ortalama 1500 lira civarında. Ama yine de bu tutar referans gösterilmez.
    Diyelim ki telefonunuzu bugün düşürdünüz, kullanılmaz hale geldi;
    (%80 ödeme yapılmaz, düşmeyle bu hasar oluşmaz yalan söylüyorsunuz denilip hiçbir ödeme yapılmadan telefon tarafınıza gönderilir. Bir bardak su içersiniz.)
    -Telefonu gönderdiniz, exper onayından geçti arka odadaki merdiven altı servise girdi ( Bu süreç tam 14 gün)
    -Serviste telefona sıra geldi, tamir yapılamaz raporu verildi (Bu süreç yaklaşık 10-14 gün)
    -Cihaz için ödeme kararı alındı, ödeme servisiyle ayın 20 sinde görüşebilirsiniz. 20 sinde görüştükten sonra o tarihteki rayiç bedel hesaplanır. (Bu süreç 20-30 gün arası)
    -Ödeme servisiyle görüştünüz, 30 gün sonra ödemeniz çıkar.


    İlanınızı karalamıyorum, 170 lira verdiğiniz hizmetin ne olduğunu öğretiyorum size...

    Telefonumu aldıktan 1 ay sonra memnun olmadığım gerekçesiyle mağazaya gittim.Satın almamda yardımcı olan kişi sim kart takıldığından dolayı bunu mağaza olarak kabul edemeyeceklerini söylediler.Ama sigortayı da kendisi yaptığı için bana sigortadan paranın belirli bir kısmını alabileceğimi söyledi.Fatura bedeli üzerinden hesapladık 1200 TL civarı bir para istersem alabileceğimi söyledi.
    Ben telefonu sizden veya bir başkasından almadığım,MediaMarkt'tan ve oranın yetkilisi aracılığıyla aldığım için bana söylenileni yazıyorum.O gün ben telefonu sigortaya verseydim 1200 TL alacaktım.
    Ayrıca,demin ikinci el olduğu için çöp olduğunu söylediniz.Ben de size sözleşmedeki maddeyi yazdım.Buna cevap veremeyince paranızı alamazsınız,şu kadar alırsınız diye yazıyorsunuz.Karalama amaçlı olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün





  • quote:

    Orijinalden alıntı: yapmabegulum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Vallahi her konuya yazmaktan bıkmayacağım galiba ama sizin o 170 TL ye yaptığınız sigorta cepkask sigortası. Bu hizmeti cepkask vermekte ve ikinci el ürünlerde sigorta poliçesi otomatik olarak iptal olmaktadır. Yani o sigortanızın hiçbir değeri yok.

    Not: O pertini alırım olayını kim kafanıza soktuysa isterseniz bir deneyin..
    Rayiç bedelin %70'i ödenir. Fatura bedeline bakılmaz. Rayiç bedel referans alınırken hiçbir kaynak göstermek zorunda değiller ve göstermezler. Rayiç bedel de şu an ortalama 1500 lira civarında. Ama yine de bu tutar referans gösterilmez.
    Diyelim ki telefonunuzu bugün düşürdünüz, kullanılmaz hale geldi;
    (%80 ödeme yapılmaz, düşmeyle bu hasar oluşmaz yalan söylüyorsunuz denilip hiçbir ödeme yapılmadan telefon tarafınıza gönderilir. Bir bardak su içersiniz.)
    -Telefonu gönderdiniz, exper onayından geçti arka odadaki merdiven altı servise girdi ( Bu süreç tam 14 gün)
    -Serviste telefona sıra geldi, tamir yapılamaz raporu verildi (Bu süreç yaklaşık 10-14 gün)
    -Cihaz için ödeme kararı alındı, ödeme servisiyle ayın 20 sinde görüşebilirsiniz. 20 sinde görüştükten sonra o tarihteki rayiç bedel hesaplanır. (Bu süreç 20-30 gün arası)
    -Ödeme servisiyle görüştünüz, 30 gün sonra ödemeniz çıkar.


    İlanınızı karalamıyorum, 170 lira verdiğiniz hizmetin ne olduğunu öğretiyorum size...

    Telefonumu aldıktan 1 ay sonra memnun olmadığım gerekçesiyle mağazaya gittim.Satın almamda yardımcı olan kişi sim kart takıldığından dolayı bunu mağaza olarak kabul edemeyeceklerini söylediler.Ama sigortayı da kendisi yaptığı için bana sigortadan paranın belirli bir kısmını alabileceğimi söyledi.Fatura bedeli üzerinden hesapladık 1200 TL civarı bir para istersem alabileceğimi söyledi.
    Ben telefonu sizden veya bir başkasından almadığım,MediaMarkt'tan ve oranın yetkilisi aracılığıyla aldığım için bana söylenileni yazıyorum.O gün ben telefonu sigortaya verseydim 1200 TL alacaktım.
    Ayrıca,demin ikinci el olduğu için çöp olduğunu söylediniz.Ben de size sözleşmedeki maddeyi yazdım.Buna cevap veremeyince paranızı alamazsınız,şu kadar alırsınız diye yazıyorsunuz.Karalama amaçlı olduğunu düşünüyorum.

    Karalama amacım yok, sürprizlerle karşılaşmayın diye yazıyorum.
    Cepkask ve mondial assistance ile çalışıyor media markt, üçüncü şahısa devir hizmeti varsa mondialdir sigortanız. O zaman daha bi geçmiş olsun diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yapmabegulum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Vallahi her konuya yazmaktan bıkmayacağım galiba ama sizin o 170 TL ye yaptığınız sigorta cepkask sigortası. Bu hizmeti cepkask vermekte ve ikinci el ürünlerde sigorta poliçesi otomatik olarak iptal olmaktadır. Yani o sigortanızın hiçbir değeri yok.

    Not: O pertini alırım olayını kim kafanıza soktuysa isterseniz bir deneyin..
    Rayiç bedelin %70'i ödenir. Fatura bedeline bakılmaz. Rayiç bedel referans alınırken hiçbir kaynak göstermek zorunda değiller ve göstermezler. Rayiç bedel de şu an ortalama 1500 lira civarında. Ama yine de bu tutar referans gösterilmez.
    Diyelim ki telefonunuzu bugün düşürdünüz, kullanılmaz hale geldi;
    (%80 ödeme yapılmaz, düşmeyle bu hasar oluşmaz yalan söylüyorsunuz denilip hiçbir ödeme yapılmadan telefon tarafınıza gönderilir. Bir bardak su içersiniz.)
    -Telefonu gönderdiniz, exper onayından geçti arka odadaki merdiven altı servise girdi ( Bu süreç tam 14 gün)
    -Serviste telefona sıra geldi, tamir yapılamaz raporu verildi (Bu süreç yaklaşık 10-14 gün)
    -Cihaz için ödeme kararı alındı, ödeme servisiyle ayın 20 sinde görüşebilirsiniz. 20 sinde görüştükten sonra o tarihteki rayiç bedel hesaplanır. (Bu süreç 20-30 gün arası)
    -Ödeme servisiyle görüştünüz, 30 gün sonra ödemeniz çıkar.


    İlanınızı karalamıyorum, 170 lira verdiğiniz hizmetin ne olduğunu öğretiyorum size...

    Telefonumu aldıktan 1 ay sonra memnun olmadığım gerekçesiyle mağazaya gittim.Satın almamda yardımcı olan kişi sim kart takıldığından dolayı bunu mağaza olarak kabul edemeyeceklerini söylediler.Ama sigortayı da kendisi yaptığı için bana sigortadan paranın belirli bir kısmını alabileceğimi söyledi.Fatura bedeli üzerinden hesapladık 1200 TL civarı bir para istersem alabileceğimi söyledi.
    Ben telefonu sizden veya bir başkasından almadığım,MediaMarkt'tan ve oranın yetkilisi aracılığıyla aldığım için bana söylenileni yazıyorum.O gün ben telefonu sigortaya verseydim 1200 TL alacaktım.
    Ayrıca,demin ikinci el olduğu için çöp olduğunu söylediniz.Ben de size sözleşmedeki maddeyi yazdım.Buna cevap veremeyince paranızı alamazsınız,şu kadar alırsınız diye yazıyorsunuz.Karalama amaçlı olduğunu düşünüyorum.

    Karalama amacım yok, sürprizlerle karşılaşmayın diye yazıyorum.
    Cepkask ve mondial assistance ile çalışıyor media markt, üçüncü şahısa devir hizmeti varsa mondialdir sigortanız. O zaman daha bi geçmiş olsun diyorum.

    Şimdi diyorsunuz ki üçüncü şahısa devir hizmeti varsa mondialdır sigortanız.İlk yorumunuzu yazarken o halde buna dikkat etmeniz gerekmiyor mu?Ben sonuçta telefonu satarken verdiğim 170 TL'lik sigorta ücretini de fiyata eklemek zorundayım çok zarar etmemek için.Şimdi bu ürünü alacak arkadaş sizin bu yazdığınızı görecek ve içinde kuşku oluşacak.Madem bir şeyden tam emin değilsiniz,madem ki eğer sigortanız şuysa veya buysa şöyle olur diyorsanız o zaman ilk mesajınızdaki gibi o sigorta hiçbir işe yaramaz demeyeceksiniz.Ben size sözleşmede 3.kişiye devir imkanın olduğunu yazdım zaten.Lütfen zaten 450 lira zarar edeceğim satarsam,bir de üzerine bu tür şeylerle uğraştırmayın beni.İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi interestedintech33 -- 22 Şubat 2013; 16:10:02 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün





  • quote:

    Orijinalden alıntı: yapmabegulum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yapmabegulum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Vallahi her konuya yazmaktan bıkmayacağım galiba ama sizin o 170 TL ye yaptığınız sigorta cepkask sigortası. Bu hizmeti cepkask vermekte ve ikinci el ürünlerde sigorta poliçesi otomatik olarak iptal olmaktadır. Yani o sigortanızın hiçbir değeri yok.

    Not: O pertini alırım olayını kim kafanıza soktuysa isterseniz bir deneyin..
    Rayiç bedelin %70'i ödenir. Fatura bedeline bakılmaz. Rayiç bedel referans alınırken hiçbir kaynak göstermek zorunda değiller ve göstermezler. Rayiç bedel de şu an ortalama 1500 lira civarında. Ama yine de bu tutar referans gösterilmez.
    Diyelim ki telefonunuzu bugün düşürdünüz, kullanılmaz hale geldi;
    (%80 ödeme yapılmaz, düşmeyle bu hasar oluşmaz yalan söylüyorsunuz denilip hiçbir ödeme yapılmadan telefon tarafınıza gönderilir. Bir bardak su içersiniz.)
    -Telefonu gönderdiniz, exper onayından geçti arka odadaki merdiven altı servise girdi ( Bu süreç tam 14 gün)
    -Serviste telefona sıra geldi, tamir yapılamaz raporu verildi (Bu süreç yaklaşık 10-14 gün)
    -Cihaz için ödeme kararı alındı, ödeme servisiyle ayın 20 sinde görüşebilirsiniz. 20 sinde görüştükten sonra o tarihteki rayiç bedel hesaplanır. (Bu süreç 20-30 gün arası)
    -Ödeme servisiyle görüştünüz, 30 gün sonra ödemeniz çıkar.


    İlanınızı karalamıyorum, 170 lira verdiğiniz hizmetin ne olduğunu öğretiyorum size...

    Telefonumu aldıktan 1 ay sonra memnun olmadığım gerekçesiyle mağazaya gittim.Satın almamda yardımcı olan kişi sim kart takıldığından dolayı bunu mağaza olarak kabul edemeyeceklerini söylediler.Ama sigortayı da kendisi yaptığı için bana sigortadan paranın belirli bir kısmını alabileceğimi söyledi.Fatura bedeli üzerinden hesapladık 1200 TL civarı bir para istersem alabileceğimi söyledi.
    Ben telefonu sizden veya bir başkasından almadığım,MediaMarkt'tan ve oranın yetkilisi aracılığıyla aldığım için bana söylenileni yazıyorum.O gün ben telefonu sigortaya verseydim 1200 TL alacaktım.
    Ayrıca,demin ikinci el olduğu için çöp olduğunu söylediniz.Ben de size sözleşmedeki maddeyi yazdım.Buna cevap veremeyince paranızı alamazsınız,şu kadar alırsınız diye yazıyorsunuz.Karalama amaçlı olduğunu düşünüyorum.

    Karalama amacım yok, sürprizlerle karşılaşmayın diye yazıyorum.
    Cepkask ve mondial assistance ile çalışıyor media markt, üçüncü şahısa devir hizmeti varsa mondialdir sigortanız. O zaman daha bi geçmiş olsun diyorum.

    Şimdi diyorsunuz ki üçüncü şahısa devir hizmeti varsa mondialdır sigortanız.İlk yorumunuzu yazarken o halde buna dikkat etmeniz gerekmiyor mu?Ben sonuçta telefonu satarken verdiğim 170 TL'lik sigorta ücretini de fiyata eklemek zorundayım çok zarar etmemek için.Şimdi bu ürünü alacak arkadaş sizin bu yazdığınızı görecek ve içinde kuşku oluşacak.Madem bir şeyden tam emin değilsiniz,madem ki eğer sigortanız şuysa veya buysa şöyle olur diyorsanız o zaman ilk mesajınızdaki gibi o sigorta hiçbir işe yaramaz demeyeceksiniz.Ben size sözleşmede 3.kişiye devir imkanın olduğunu yazdım zaten.Lütfen zaten 450 lira zarar edeceğim satarsam,bir de üzerine bu tür şeylerle uğraştırmayın beni.İyi günler.

    Sigortaya bir işiniz düşerse gelir bu yazıları bir daha okursunuz, hepsi birbirinden beter Güvenin o sigortaya.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yapmabegulum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yapmabegulum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Vallahi her konuya yazmaktan bıkmayacağım galiba ama sizin o 170 TL ye yaptığınız sigorta cepkask sigortası. Bu hizmeti cepkask vermekte ve ikinci el ürünlerde sigorta poliçesi otomatik olarak iptal olmaktadır. Yani o sigortanızın hiçbir değeri yok.

    Not: O pertini alırım olayını kim kafanıza soktuysa isterseniz bir deneyin..
    Rayiç bedelin %70'i ödenir. Fatura bedeline bakılmaz. Rayiç bedel referans alınırken hiçbir kaynak göstermek zorunda değiller ve göstermezler. Rayiç bedel de şu an ortalama 1500 lira civarında. Ama yine de bu tutar referans gösterilmez.
    Diyelim ki telefonunuzu bugün düşürdünüz, kullanılmaz hale geldi;
    (%80 ödeme yapılmaz, düşmeyle bu hasar oluşmaz yalan söylüyorsunuz denilip hiçbir ödeme yapılmadan telefon tarafınıza gönderilir. Bir bardak su içersiniz.)
    -Telefonu gönderdiniz, exper onayından geçti arka odadaki merdiven altı servise girdi ( Bu süreç tam 14 gün)
    -Serviste telefona sıra geldi, tamir yapılamaz raporu verildi (Bu süreç yaklaşık 10-14 gün)
    -Cihaz için ödeme kararı alındı, ödeme servisiyle ayın 20 sinde görüşebilirsiniz. 20 sinde görüştükten sonra o tarihteki rayiç bedel hesaplanır. (Bu süreç 20-30 gün arası)
    -Ödeme servisiyle görüştünüz, 30 gün sonra ödemeniz çıkar.


    İlanınızı karalamıyorum, 170 lira verdiğiniz hizmetin ne olduğunu öğretiyorum size...

    Telefonumu aldıktan 1 ay sonra memnun olmadığım gerekçesiyle mağazaya gittim.Satın almamda yardımcı olan kişi sim kart takıldığından dolayı bunu mağaza olarak kabul edemeyeceklerini söylediler.Ama sigortayı da kendisi yaptığı için bana sigortadan paranın belirli bir kısmını alabileceğimi söyledi.Fatura bedeli üzerinden hesapladık 1200 TL civarı bir para istersem alabileceğimi söyledi.
    Ben telefonu sizden veya bir başkasından almadığım,MediaMarkt'tan ve oranın yetkilisi aracılığıyla aldığım için bana söylenileni yazıyorum.O gün ben telefonu sigortaya verseydim 1200 TL alacaktım.
    Ayrıca,demin ikinci el olduğu için çöp olduğunu söylediniz.Ben de size sözleşmedeki maddeyi yazdım.Buna cevap veremeyince paranızı alamazsınız,şu kadar alırsınız diye yazıyorsunuz.Karalama amaçlı olduğunu düşünüyorum.

    Karalama amacım yok, sürprizlerle karşılaşmayın diye yazıyorum.
    Cepkask ve mondial assistance ile çalışıyor media markt, üçüncü şahısa devir hizmeti varsa mondialdir sigortanız. O zaman daha bi geçmiş olsun diyorum.

    Şimdi diyorsunuz ki üçüncü şahısa devir hizmeti varsa mondialdır sigortanız.İlk yorumunuzu yazarken o halde buna dikkat etmeniz gerekmiyor mu?Ben sonuçta telefonu satarken verdiğim 170 TL'lik sigorta ücretini de fiyata eklemek zorundayım çok zarar etmemek için.Şimdi bu ürünü alacak arkadaş sizin bu yazdığınızı görecek ve içinde kuşku oluşacak.Madem bir şeyden tam emin değilsiniz,madem ki eğer sigortanız şuysa veya buysa şöyle olur diyorsanız o zaman ilk mesajınızdaki gibi o sigorta hiçbir işe yaramaz demeyeceksiniz.Ben size sözleşmede 3.kişiye devir imkanın olduğunu yazdım zaten.Lütfen zaten 450 lira zarar edeceğim satarsam,bir de üzerine bu tür şeylerle uğraştırmayın beni.İyi günler.

    Sigortaya bir işiniz düşerse gelir bu yazıları bir daha okursunuz, hepsi birbirinden beter Güvenin o sigortaya.

    Bakın ben hiçbir sigortanın taraftarlığını yapmıyorum.Sigortaların nasıl işlediği ile ilgili bir bilgiye de sahip değilim.Ama okuduğum bölüm gereği hukuksal bilgim var.Benim elimde bir sözleşme var ve bu sözleşmenin maddelerinde ne yazıyorsa o olmak zorunda.Bunun nasıl olacağının bir önemi yok ama şu veya bu şekilde bu sözleşmede yer alan maddeler herhangi bir durumda uygulanmak zorunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün





  • kayseri olsaydı anlaşır alırdım cihazı hayırlı işler
  • Şu da var ki arkadaş cihaza abartılı fiyat istememiş forumda 1375 tl den aşağı resmi garantili note2 bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat normal. Artı olarak işe yarar/yaramaz birde sigortası var, her halükarda bence hiç yoktan iyidir.
  • Sigortasız kaç lira?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi fiyatına tek bir kelime bile etmedim, fiyatı normal Hatta sigortayı araya katmadan bile bu fiyattan verse satılabilir. Ben sadece sigortayı eleştirdim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.