Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

15 Aralık 2012 Ehliyet Sınavına Girenler / SINAV SONUÇLARI AÇIKLANDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
226
Cevap
1
Favori
7.679
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> 15 Aralık 2012 Ehliyet Sınavına Girenler / SINAV SONUÇLARI AÇIKLANDI
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    157 Mesaj
    hayırlı uğurlu olsun hocam.ehliyet eline kaç güne geçerse buraya yazıp bizide bilgilendirirsen sevinirim.bide sınavda hiç stop felan ettirdin mi?hatan neydi?
    _____________________________
  • Er
    8 Mesaj
    merhaba arkadaşlar. 15 aralık ehliyet sınavını geçtim ve direksiyon sınavına girmeye hak kazandım. şanssızlık sonucu geçen hafta bilegimi kırdım sol
    kolumu alçıya aldılar. sınava tek elle girme imkanım var mi? bilgisi olan yorumunu paylaşırsa sevinirim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    339 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzemen

    hayırlı uğurlu olsun hocam.ehliyet eline kaç güne geçerse buraya yazıp bizide bilgilendirirsen sevinirim.bide sınavda hiç stop felan ettirdin mi?hatan neydi?

    dosyaların hazır olması 2 hafta sürer dedi 1 hafta da trafikte sürüyormuş sanırım. 3 haftayı bulur.
    sınavda stop ettirmedim. Hiç bi sorun yoktu. Bende anlamadım nerden puan kırdığını
    _____________________________

  • Teğmen
    157 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: byte94

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzemen

    hayırlı uğurlu olsun hocam.ehliyet eline kaç güne geçerse buraya yazıp bizide bilgilendirirsen sevinirim.bide sınavda hiç stop felan ettirdin mi?hatan neydi?

    dosyaların hazır olması 2 hafta sürer dedi 1 hafta da trafikte sürüyormuş sanırım. 3 haftayı bulur.
    sınavda stop ettirmedim. Hiç bi sorun yoktu. Bende anlamadım nerden puan kırdığını

    anladım dostum.3 hafta biraz geç geldi bana.bursadasın harhalde şehir yoğunluğundan dolayı mı ki acaba?cevabın için teşekkürler bu arada.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    bende bursadayım 5 ocakta direksiyon sınavına girdim 100 aldm dosyam bu hafta içi perşembe günü hazır oluyomş yani cuma günü ehliyet elimde olcak. size nie 3 hfta demişler anşamş değilim?
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    Şaka gibi ya kiminden 50 tl istemişler kiminden 60 tl benden de 100 tl istediler direksiyon sınavı için. Ne zannediyo bunlar kendilerini.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    339 Mesaj
    kurstan kursa değişebilir. Bana da çok geldi 2 hafta
    |
    |
    _____________________________

  • Binbaşı
    1188 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sedip

    Şaka gibi ya kiminden 50 tl istemişler kiminden 60 tl benden de 100 tl istediler direksiyon sınavı için. Ne zannediyo bunlar kendilerini.

    zuhahah seni iyice tokatlamıslar
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sedip

    Şaka gibi ya kiminden 50 tl istemişler kiminden 60 tl benden de 100 tl istediler direksiyon sınavı için. Ne zannediyo bunlar kendilerini.

    hocam dagıtın orayi çıkarkende 100 tl yi kırdıgınız degerli birseyin üstüne bırakın anlamli olur bence :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: om3rr


    quote:

    Orijinalden alıntı: sedip

    Şaka gibi ya kiminden 50 tl istemişler kiminden 60 tl benden de 100 tl istediler direksiyon sınavı için. Ne zannediyo bunlar kendilerini.

    hocam dagıtın orayi çıkarkende 100 tl yi kırdıgınız degerli birseyin üstüne bırakın anlamli olur bence :)

    Kim kimi tokatlıyo. Verdiğimi veya vereceğimi kim söyledi. Yok öyle bi dünya.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    Kursa gittim konuştum bugün , ilk ücret öğrenirken herşey dahil konuştuğumuzu söyledim tamam dediler.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    135 Mesaj
    Direksiyon Sınavı'nın yapılacağı yerde saat kaçta olmamız gerekir ve giderken yanımızda neler olmalı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    204 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustang'57-23

    Direksiyon Sınavı'nın yapılacağı yerde saat kaçta olmamız gerekir ve giderken yanımızda neler olmalı?

    Valla beni aradılar pazartesi günü saat 12.15te kursta olun dediler kimlik dışında ekstra birşey almaya gerek yok
    _____________________________
  • Teğmen
    135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DeathProof

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustang'57-23

    Direksiyon Sınavı'nın yapılacağı yerde saat kaçta olmamız gerekir ve giderken yanımızda neler olmalı?

    Valla beni aradılar pazartesi günü saat 12.15te kursta olun dediler kimlik dışında ekstra birşey almaya gerek yok

    Banada ayın 12 sinde(Cumartesi)olucak dediler onun dışındada bişey demediler saat vs



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    Beni ayın 13unde sabah 7.15 de çağırdılar.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Yarın 7.45e çağırdılar bakalım. Bot giyip de gitmeyin arkadaşlar bugün derse botla gittim bir stop etmediğim kaldı ayağım sürekli takıldı o alt kısma yarın sporları giyip de gidicem sınava.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2788 Mesaj
    Direksiyon sınavında nelere dikkat etmemiz lazım ?
    _____________________________
  • Teğmen
    157 Mesaj
    yarın 12.00de de benim sınavım var bi aksilik çıkmazsa:)aynen bende derse botla gitmiştim ayağımı debriyajdan kaldırırken zorlanıyordum ayarlayamıyordum vs.. tigerları giyip gidicem bakalım.umarım bi sıkıntı çıkmaz.girecek bütün arkadaşlara başarılar :)bu arada geçen hafta giren arkadaşlardan sertifikasını alan oldu mu?
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: cllyldrm

    Direksiyon sınavında nelere dikkat etmemiz lazım ?

    http://egeake.com/nevarneyok/subat-2008-direksiyon-sinavi-ipuclari-ve-dikkat-edilmesi-gerekenler/


    benimde yarın 8 de inşallah geçicez
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1505 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cllyldrm

    Direksiyon sınavında nelere dikkat etmemiz lazım ?

    hocam geri gelirken 4'lüyü yakın.
    yine geriye gelirken, arkaya bakın ve kolunuzu yandaki koltugun arka kısmına yaslayın, ve sonra gaz'a yüklenin geri gelin.
    aynaları kontrol edin.
    aracı kesinlikle iki elle sürün, tek elle sürmeyin puan kırarlar.
    _____________________________


    ŞAMPİYONLUK ŞARKISI BÖYLE YARIM KALMAYACAK,O KUPA BİR GÜN ELLERİNİZ DE KALKACAK!
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,364
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.