golgelendirici onbellegi ve -high komutunu kapatip dener misin
denedim malesef aynı sorun hala devam ediyor
ExeaLE
kullanıcısına yanıt
oyun içinde mat_info yazıp kaç freq de oynadığını yazabilirmisin? @144 hz falan birşey yazması lazım.
quote:
Orijinalden alıntı: İbrahim Kaypakkaya
oyun içinde mat_info yazıp kaç freq de oynadığını yazabilirmisin? @144 hz falan birşey yazması lazım.
ShaderAPI: shaderapidx9.dll Shader API Driver Info:
Driver : nvd3dum.dll Version : 5911064706096593 Driver Description : NVIDIA GeForce GTX 970 Chipset version 4318 5058 288428254 161
Display mode : 1024 x 768 @144Hz (BGRX8888) Vertex Shader Version : 3.0 Pixel Shader Version : 3.0
Device Caps : CANBLTSYSTONONLOCAL Y CANRENDERAFTERFLIP Y HWRASTERIZATION Y HWTRANSFORMANDLIGHT Y NPATCHES N PUREDEVICE Y SEPARATETEXTUREMEMORIES N TEXTURENONLOCALVIDMEM Y TEXTURESYSTEMMEMORY N TEXTUREVIDEOMEMORY Y TLVERTEXSYSTEMMEMORY Y TLVERTEXVIDEOMEMORY Y
Primitive Caps : BLENDOP Y CLIPPLANESCALEDPOINTS N CLIPTLVERTS Y COLORWRITEENABLE Y MASKZ Y TSSARGTEMP Y
Raster Caps : FOGRANGE Y FOGTABLE Y FOGVERTEX Y ZFOG Y WFOG Y MIPMAPLODBIAS Y WBUFFER N ZBIAS Y ZTEST Y Size of Texture Memory : -1024 kb Max Texture Dimensions : 16384 x 16384 Max Texture Aspect Ratio : *16384* Max Textures : 8
Texture Caps : ALPHA Y CUBEMAP Y MIPCUBEMAP Y SQUAREONLY N vendor id: 0x10de device id: 0x13c2 SHADERAPI CAPS: m_NumSamplers: 16 m_NumVertexSamplers: 4 m_HasSetDeviceGammaRamp: no m_SupportsPixelShaders_2_b: yes m_SupportsShaderModel_3_0: yes m_SupportsCompressedVertices: 1 m_bSupportsAnisotropicFiltering: yes m_nMaxAnisotropy: 16 m_MaxTextureWidth: 16384 m_MaxTextureHeight: 16384 m_MaxTextureAspectRatio: 16384 m_MaxPrimitiveCount: 16777215 m_ZBiasAndSlopeScaledDepthBiasSupported: yes m_NumPixelShaderConstants: 224 m_NumVertexShaderConstants: 256 m_NumBooleanVertexShaderConstants: 16 m_NumIntegerVertexShaderConstants: 16 m_TextureMemorySize: -1048576 m_MaxNumLights: 4 m_MaxVertexShaderBlendMatrices: 53 m_SupportsMipmappedCubemaps: yes m_nDXSupportLevel: 95 m_PreferDynamicTextures: yes m_MaxUserClipPlanes: 6 m_SupportsSRGB: yes m_HDRType: HDR_TYPE_INTEGER m_UseFastClipping: no m_pShaderDLL: m_bNeedsATICentroidHack: no m_bDisableShaderOptimizations: no m_MaxSimultaneousRenderTargets: 4 m_bPreferZPrepass: yes m_bSuppressPixelShaderCentroidHackFixup: no m_bPreferTexturesInHWMemory: no m_bPreferHardwareSync: yes m_bUnsupported: no
yazanı olduğu gibi kopyaladım
144 hz aliyosun dostum bende ayni monitoru kullaniyorum problem yasamadim birsey sorucam hani o dedigin yirtilma anlarinda net_graph acip sag alt kosedeki ms degeri 1in ustune cikiyo mu veya kirmizi oluyomu diye kontrol eder misin
yirtilma nasil oluyor?
Bende bugün yeni aldığım sistemde aynı sorunu yaşadım ve uzun araştırmalar sonucunda oyunu tam ekran çalıştırmak yerine tam ekran pencereli olarak çalıştırdım. Bir farkı yok zaten. Sabit 300 fps 144 hz de yırtılma olmadan oynuyorum.Freesync açık yalnız bunu söylemeden geçemeyeceğim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme