Şimdi Ara

144 hz monitor yırtılma (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f0rest

    golgelendirici onbellegi ve -high komutunu kapatip dener misin

    denedim malesef aynı sorun hala devam ediyor
  • ExeaL E kullanıcısına yanıt
    oyun içinde mat_info yazıp kaç freq de oynadığını yazabilirmisin? @144 hz falan birşey yazması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İbrahim Kaypakkaya

    oyun içinde mat_info yazıp kaç freq de oynadığını yazabilirmisin? @144 hz falan birşey yazması lazım.

    ShaderAPI: shaderapidx9.dll
    Shader API Driver Info:

    Driver : nvd3dum.dll Version : 5911064706096593
    Driver Description : NVIDIA GeForce GTX 970
    Chipset version 4318 5058 288428254 161

    Display mode : 1024 x 768 @144Hz (BGRX8888)
    Vertex Shader Version : 3.0 Pixel Shader Version : 3.0

    Device Caps :
    CANBLTSYSTONONLOCAL Y CANRENDERAFTERFLIP Y HWRASTERIZATION Y
    HWTRANSFORMANDLIGHT Y NPATCHES N PUREDEVICE Y
    SEPARATETEXTUREMEMORIES N TEXTURENONLOCALVIDMEM Y TEXTURESYSTEMMEMORY N
    TEXTUREVIDEOMEMORY Y TLVERTEXSYSTEMMEMORY Y TLVERTEXVIDEOMEMORY Y

    Primitive Caps :
    BLENDOP Y CLIPPLANESCALEDPOINTS N CLIPTLVERTS Y
    COLORWRITEENABLE Y MASKZ Y TSSARGTEMP Y

    Raster Caps :
    FOGRANGE Y FOGTABLE Y FOGVERTEX Y ZFOG Y WFOG Y
    MIPMAPLODBIAS Y WBUFFER N ZBIAS Y ZTEST Y
    Size of Texture Memory : -1024 kb
    Max Texture Dimensions : 16384 x 16384
    Max Texture Aspect Ratio : *16384*
    Max Textures : 8

    Texture Caps :
    ALPHA Y CUBEMAP Y MIPCUBEMAP Y SQUAREONLY N
    vendor id: 0x10de
    device id: 0x13c2
    SHADERAPI CAPS:
    m_NumSamplers: 16
    m_NumVertexSamplers: 4
    m_HasSetDeviceGammaRamp: no
    m_SupportsPixelShaders_2_b: yes
    m_SupportsShaderModel_3_0: yes
    m_SupportsCompressedVertices: 1
    m_bSupportsAnisotropicFiltering: yes
    m_nMaxAnisotropy: 16
    m_MaxTextureWidth: 16384
    m_MaxTextureHeight: 16384
    m_MaxTextureAspectRatio: 16384
    m_MaxPrimitiveCount: 16777215
    m_ZBiasAndSlopeScaledDepthBiasSupported: yes
    m_NumPixelShaderConstants: 224
    m_NumVertexShaderConstants: 256
    m_NumBooleanVertexShaderConstants: 16
    m_NumIntegerVertexShaderConstants: 16
    m_TextureMemorySize: -1048576
    m_MaxNumLights: 4
    m_MaxVertexShaderBlendMatrices: 53
    m_SupportsMipmappedCubemaps: yes
    m_nDXSupportLevel: 95
    m_PreferDynamicTextures: yes
    m_MaxUserClipPlanes: 6
    m_SupportsSRGB: yes
    m_HDRType: HDR_TYPE_INTEGER
    m_UseFastClipping: no
    m_pShaderDLL:
    m_bNeedsATICentroidHack: no
    m_bDisableShaderOptimizations: no
    m_MaxSimultaneousRenderTargets: 4
    m_bPreferZPrepass: yes
    m_bSuppressPixelShaderCentroidHackFixup: no
    m_bPreferTexturesInHWMemory: no
    m_bPreferHardwareSync: yes
    m_bUnsupported: no

    yazanı olduğu gibi kopyaladım




  • 144 hz aliyosun dostum bende ayni monitoru kullaniyorum problem yasamadim birsey sorucam hani o dedigin yirtilma anlarinda net_graph acip sag alt kosedeki ms degeri 1in ustune cikiyo mu veya kirmizi oluyomu diye kontrol eder misin
  • yirtilma nasil oluyor?
  • Bende bugün yeni aldığım sistemde aynı sorunu yaşadım ve uzun araştırmalar sonucunda oyunu tam ekran çalıştırmak yerine tam ekran pencereli olarak çalıştırdım. Bir farkı yok zaten. Sabit 300 fps 144 hz de yırtılma olmadan oynuyorum.Freesync açık yalnız bunu söylemeden geçemeyeceğim.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.