Şimdi Ara

1.6 fsı motor geride ne izlenimler bırakacak (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
17.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal


    quote:

    Orjinalden alıntı: LordOfEldorado

    Bence 102 hp 8v lere haksızlık yapmayın.Oldukça dayanıklı ve kendini kanıtlamış motorlar.Tamam performansı aman aman bişey değil zaten performans amaçlı yapılmamıştır.Ben babamla 2005 yılında golf bakmaya gittiğimizde Vw servisi 1.6 fsi henüz bilinen bir motor değil.Nasıl sonuç vericeğini ilerde göreceğiz demişti.Pekte iyi sonuç vermedi.Ama 1.6 102 bg olan oldukça sağlam motordur demişti.Bencede öyle şu ana kadar fsi de çıkan sorunların 10 da 1 i 8 v lide çıkmamıştır.Çıkanda arabayı sürmeyi bilmiyodur!




    ÇOK DOĞRU. 8V YILLARDIR KULLANILIYOR VW DE VE HALA KULLANILABİLECEK KAPASİTEYE SAHİP BİR MOTOR.


    gereksiz cagdışı , yenisi yapılamadıgından idareten kullanılan motor motor motor



    SENSİN ÇAĞDIŞI ÇOK BİLİYORSAN GİT MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ OKUDA VW E MOTOR YAPIVER




  • hondanın motoru mu dayanıklı vw nin mi..güldürme beni allah aşkına ya..ya şu fanatikleri cidden anlamıyorum..ya nedir bu 1.4 motora turbo+kompresor tak güçlensin..yani çok mu zor bişey..cidden bazen kendi markanızı(sanki babanızın malı gibi) korumak çin saçmalıyorsunz..vw daha atmosferik motoru beceremedi daha kolay olanı yaptı..ne yani anlaşılmayacak birşey mi ya..yani dünyanın en büyük motor üreticisini resmen bir hiç sayıp vwnin motorunu övüyosun..yok s2000e turbo vs. taksan olmazmş da yok bilmem ne..anlayan anladı..
    quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal

    quote:

    Orjinalden alıntı: virtue61

    madem öyle snn ... nie turbo takıp böyle araç yapmıyo diyen arkadaş...buyrun s2000 2.0l araç 240bg...2.0 type-r 200bg...bunlara turbo tak bak nooluyobunlar turbosuz atmosferik araçlar dikkatinizi çekerim..



    ONLARA TURBO TAK TA EBENİ TERSTEN GÖR( GEREKLİ TAKVİYELERİ YAPARSAN O BAŞKA AMA TURBO YUKSEK DEVİRLİ ATMOSFERİK BİR MOTORDA ÇOK FAZLA VERİMLİ OLMAZ.VERİMDEN KASTIM ALACAĞIN GÜÇ DEĞİL DAYANIKLILIK)


    1) YA AŞIRI BESLEME İLE MOTORU GÜÇLENDİRİRSİN. Kİ BU YÖNTEM DAHA FAZLA TORK AMAÇLI YAPILIR
    2) HONDANIN YADA RENAULT UN YAPTIĞINI YAPIP BASARSIN DEVRİ
    3)İKİSİNİN DE TADI FARKLIDIR KULLANIRKEN
    BU İKİ SEÇENEK KARŞILAŞTIRILMAZ. VW İN AMACI YAKIT EKONOMİSİ VE HALİ HAZIRDA İYİ BİR GÜÇ ELDE ETMEK VE GAYET GÜZEL DE BAŞARDI




  • arkadaşlar bu motor başarılı olsaydı vw zaten üretimine devam ederdi herhalde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: otobilge

    arkadaşlar bu motor başarılı olsaydı vw zaten üretimine devam ederdi herhalde

    fsi motor üretiliyor.audi de yuksek hacimlerle görev yapmakta.


    tsi motorda fsi motora dayanır.yani isim olarak anılmıyor belki ama FSİ motor hala görev yapıyor ve yapacakta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    en azından 102 bg'lik motoru savunacak kadar cahil değilim. Aslında haklısın bu zamanda bu cahillik anca eğitimle olur...
    Haa bu arada bi de Fenerbahceliyim. anladın sen


    1.Ben Vw de çalışmıyorum yani burdan bir gelirim yok.Ben sadece araştırmalarımı buraya doğru ve şeffaf bir şekilde aktarıyorum.Bence 102 bg 8v olan motor fsi den çok daha iyidir.Önceki mesajımdan bakabilirsiniz.
    2.Fenerliysen beni ilgilendirmez.Herşey açık.Boş yere Fb-Gs yi tartışarak seviyemi düşürecek değilim.
    3.Haklısın eğitim şart






  • quote:

    Orjinalden alıntı: LordOfEldorado


    quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    en azından 102 bg'lik motoru savunacak kadar cahil değilim. Aslında haklısın bu zamanda bu cahillik anca eğitimle olur...
    Haa bu arada bi de Fenerbahceliyim. anladın sen


    1.Ben Vw de çalışmıyorum yani burdan bir gelirim yok.Ben sadece araştırmalarımı buraya doğru ve şeffaf bir şekilde aktarıyorum.Bence 102 bg 8v olan motor fsi den çok daha iyidir.Önceki mesajımdan bakabilirsiniz.2.Fenerliysen beni ilgilendirmez.Herşey açık.Boş yere Fb-Gs yi tartışarak seviyemi düşürecek değilim.
    3.Haklısın eğitim şart





    bizde onu diyoz zaten farklı bişey demedik ki ,yalnız sunu da ekliyoruz bu 102 bg lik motorda eskidi, yenisini koymak lazım ama vos vos beceremiyor kendinde sölemişsin fsi fıssss diye ben ekstradan tsi da tıssss diyorum.




  • Tsi nin tıs olduğunu ne sen bilirsin ne de ben bunu zaman göstericek.1-2 yıla ihtiyaç var.
  • Vw group bir türlü istenilen bir motor üretemedi,

    1.6lt 8 valf 102 beygir gibi çağdışı motorları dayanıklı olmasına karşın 2.0 bir araç kadar tüketim değeri sunarak hayal kırıklığı yarattı üstelik performansı da 1.4 lt silindir hacmine sahip bir araca muadildi.. dolayısı ile çöpe gitti..

    FSI gibi eski bir japon teknolojisini yeni bir nimetmiş gibi çıkarıverdiler, yakıt konusunda büyük vaadleri vardı ama gerçekleştiremediler, üstelik sorunlar da ardı ardına geldi, golf ismine leke sürüldü.. bu da çöpe gitti..

    Buna rağmen radikallikten, dikbaşlılıktan ödün vermeden ilereyen Vw bu sefer de TSI yı çıkardı karşımıza. Böylesine komplike bir sistemin güvenilirliğine kimse inanmadı, yakıt konusunda gene isteneni veremedi ve en erkenden çöpe giden de o oldu.

    ne olacak bu vw nin hali bilmiyorum, merakla ailecek izliyoruz




  • @ yat_uyu;

    FSI fısss TSI tıss
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    @ yat_uyu;

    FSI fısss TSI tıss


    +5500



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huso2000 -- 8 Ağustos 2007; 17:17:17 >
  • arkadaşlar 8 subap gerçekten başarılı bir motor ve sağlamda unutmayınki 16 subaplı motor 2002 de çıktı oda 105 beygir ve 148 nm tork üretti yani 8 subaplan aynı ve 2004 yılında üretimden kaldırıldı yerine fsı çıktı oda bildiğim kadarıyla 2008 de kalkacak tabiki sadece 1.6 motor olan fsıden bahsediyorum bu motorlar bu kadarlık ömürlen tartışılırken tabiki 102 beygirlik motor bunlara göre sağlam ve uzun ömürlü tabi emisyonu karşılamada biraz yoksun ama piyasada 8 subab olupta 100 beygir veren pek motorda yok gibi eski testlerde reno toyota fiat honda ve opel golf hepsine kafa tutuyor bazılarından bile tasarruf ve yakıt yönünden önde opel 8.7 fiat 9.3 reno 8.3 toyota 8.1 golf 8.4 tüketimleri yakalamış golf hariç diğerleri 16 subap
  • tsi sayesinde fsi kahraman oldu desenize...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: huso2000

    tsi sayesinde fsi kahraman oldu desenize...


    abdurrahman çelebinin olmadıgı yerde keçiye sakallı derlermiş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: otobilge

    arkadaşlar 8 subap gerçekten başarılı bir motor ve sağlamda unutmayınki 16 subaplı motor 2002 de çıktı oda 105 beygir ve 148 nm tork üretti yani 8 subaplan aynı ve 2004 yılında üretimden kaldırıldı yerine fsı çıktı oda bildiğim kadarıyla 2008 de kalkacak tabiki sadece 1.6 motor olan fsıden bahsediyorum bu motorlar bu kadarlık ömürlen tartışılırken tabiki 102 beygirlik motor bunlara göre sağlam ve uzun ömürlü tabi emisyonu karşılamada biraz yoksun ama piyasada 8 subab olupta 100 beygir veren pek motorda yok gibi eski testlerde reno toyota fiat honda ve opel golf hepsine kafa tutuyor bazılarından bile tasarruf ve yakıt yönünden önde opel 8.7 fiat 9.3 reno 8.3 toyota 8.1 golf 8.4 tüketimleri yakalamış golf hariç diğerleri 16 subap

    vw eski motoru sadece maliyet yüzünden üretiyor.kendi de km de 300 bin yaktığını gayet iyi biliyor

    eski testlerden örnek vermişsin

    ben de yeni test den örnek veriyim.

    fiat ,103 hp 145Nm torkluk 1.6 16v motor yerine 1.4 16v turbo 120 hp 206Nm torkluk yeni bir motor çıkardı.(t-jet)

    tüketimi de ortalama test verisi linea kasasında 7.9 l çıktı.

    hem performans hem de tüketimde çok iyi bir motor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: otobilge

    arkadaşlar 8 subap gerçekten başarılı bir motor ve sağlamda unutmayınki 16 subaplı motor 2002 de çıktı oda 105 beygir ve 148 nm tork üretti yani 8 subaplan aynı ve 2004 yılında üretimden kaldırıldı yerine fsı çıktı oda bildiğim kadarıyla 2008 de kalkacak tabiki sadece 1.6 motor olan fsıden bahsediyorum bu motorlar bu kadarlık ömürlen tartışılırken tabiki 102 beygirlik motor bunlara göre sağlam ve uzun ömürlü tabi emisyonu karşılamada biraz yoksun ama piyasada 8 subab olupta 100 beygir veren pek motorda yok gibi eski testlerde reno toyota fiat honda ve opel golf hepsine kafa tutuyor bazılarından bile tasarruf ve yakıt yönünden önde opel 8.7 fiat 9.3 reno 8.3 toyota 8.1 golf 8.4 tüketimleri yakalamış golf hariç diğerleri 16 subap

    vw eski motoru sadece maliyet yüzünden üretiyor.kendi de km de 300 bin yaktığını gayet iyi biliyor

    eski testlerden örnek vermişsin

    ben de yeni test den örnek veriyim.

    fiat ,103 hp 145Nm torkluk 1.6 16v motor yerine 1.4 16v turbo 120 hp 206Nm torkluk yeni bir motor çıkardı.(t-jet)

    tüketimi de ortalama test verisi linea kasasında 7.9 l çıktı.

    hem performans hem de tüketimde çok iyi bir motor.











    dostum 1.6 8v motoru ben kullanıyorum. hiçte öle km de 300 bin yakmıyor.


    artı 1.4 140 HP TSİ MOTOR FİAT IN YENİ MOTORUNDAN DAHA VERİMLİ 1.4 TURBO MOTORU 1.6 8V İLE KIYASLARSAN TABİ Kİ DAHA İYİ OLUR




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: otobilge

    arkadaşlar 8 subap gerçekten başarılı bir motor ve sağlamda unutmayınki 16 subaplı motor 2002 de çıktı oda 105 beygir ve 148 nm tork üretti yani 8 subaplan aynı ve 2004 yılında üretimden kaldırıldı yerine fsı çıktı oda bildiğim kadarıyla 2008 de kalkacak tabiki sadece 1.6 motor olan fsıden bahsediyorum bu motorlar bu kadarlık ömürlen tartışılırken tabiki 102 beygirlik motor bunlara göre sağlam ve uzun ömürlü tabi emisyonu karşılamada biraz yoksun ama piyasada 8 subab olupta 100 beygir veren pek motorda yok gibi eski testlerde reno toyota fiat honda ve opel golf hepsine kafa tutuyor bazılarından bile tasarruf ve yakıt yönünden önde opel 8.7 fiat 9.3 reno 8.3 toyota 8.1 golf 8.4 tüketimleri yakalamış golf hariç diğerleri 16 subap

    vw eski motoru sadece maliyet yüzünden üretiyor.kendi de km de 300 bin yaktığını gayet iyi biliyor

    eski testlerden örnek vermişsin

    ben de yeni test den örnek veriyim.

    fiat ,103 hp 145Nm torkluk 1.6 16v motor yerine 1.4 16v turbo 120 hp 206Nm torkluk yeni bir motor çıkardı.(t-jet)

    tüketimi de ortalama test verisi linea kasasında 7.9 l çıktı.

    hem performans hem de tüketimde çok iyi bir motor.











    dostum 1.6 8v motoru ben kullanıyorum. hiçte öle km de 300 bin yakmıyor.


    artı 1.4 140 HP TSİ MOTOR FİAT IN YENİ MOTORUNDAN DAHA VERİMLİ 1.4 TURBO MOTORU 1.6 8V İLE KIYASLARSAN TABİ Kİ DAHA İYİ OLUR


    tüplüdür senin araban kesin




  • bizim toledodada 1.6 8v lik motor var uzun yolda 150 ytl benzinle 650 km gittik buda 23 kuruş gibi

    bir şey oluyo km başına 1200 kglik araba için normal bence ve o kadar da gitmeyen bi araç

    değil .yeterli seviyede
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: otobilge

    arkadaşlar 8 subap gerçekten başarılı bir motor ve sağlamda unutmayınki 16 subaplı motor 2002 de çıktı oda 105 beygir ve 148 nm tork üretti yani 8 subaplan aynı ve 2004 yılında üretimden kaldırıldı yerine fsı çıktı oda bildiğim kadarıyla 2008 de kalkacak tabiki sadece 1.6 motor olan fsıden bahsediyorum bu motorlar bu kadarlık ömürlen tartışılırken tabiki 102 beygirlik motor bunlara göre sağlam ve uzun ömürlü tabi emisyonu karşılamada biraz yoksun ama piyasada 8 subab olupta 100 beygir veren pek motorda yok gibi eski testlerde reno toyota fiat honda ve opel golf hepsine kafa tutuyor bazılarından bile tasarruf ve yakıt yönünden önde opel 8.7 fiat 9.3 reno 8.3 toyota 8.1 golf 8.4 tüketimleri yakalamış golf hariç diğerleri 16 subap

    vw eski motoru sadece maliyet yüzünden üretiyor.kendi de km de 300 bin yaktığını gayet iyi biliyor

    eski testlerden örnek vermişsin

    ben de yeni test den örnek veriyim.

    fiat ,103 hp 145Nm torkluk 1.6 16v motor yerine 1.4 16v turbo 120 hp 206Nm torkluk yeni bir motor çıkardı.(t-jet)

    tüketimi de ortalama test verisi linea kasasında 7.9 l çıktı.

    hem performans hem de tüketimde çok iyi bir motor.











    dostum 1.6 8v motoru ben kullanıyorum. hiçte öle km de 300 bin yakmıyor.


    artı 1.4 140 HP TSİ MOTOR FİAT IN YENİ MOTORUNDAN DAHA VERİMLİ 1.4 TURBO MOTORU 1.6 8V İLE KIYASLARSAN TABİ Kİ DAHA İYİ OLUR


    tüplüdür senin araban kesin




    saçmalama lpg kesinlikle giremez benim aracıma. bildiğin 95 oktan kurşunsuz ile 20 - 23 kr km de rahat yakalarsın. biraz daha dikkatli kullanımda daha az bile yakar çünkü 8v ler alt devirlerde daha iyi tork üretir. artı kağıt üzerinde herşey belli olmuyor. 5000 km den sonra motor biraz evrim geçiriyor yakıtı düşüyor ve performansı artıyor.inanmazsan 8v kullanan herkese sor. hatta git vw servislerine yada bu aracı iyi tanıyan tarafsız kişilere de sor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal

    saçmalama lpg kesinlikle giremez benim aracıma. bildiğin 95 oktan kurşunsuz ile 20 - 23 kr km de rahat yakalarsın. biraz daha dikkatli kullanımda daha az bile yakar çünkü 8v ler alt devirlerde daha iyi tork üretir. artı kağıt üzerinde herşey belli olmuyor. 5000 km den sonra motor biraz evrim geçiriyor yakıtı düşüyor ve performansı artıyor.inanmazsan 8v kullanan herkese sor. hatta git vw servislerine yada bu aracı iyi tanıyan tarafsız kişilere de sor


    merak etme senin tahmin ettiğinden cok daha fazla tanıyorum ben o motoru öle teste falan ihtiyacım yok, bilmiyorum sen ne zamandır kullanıyorsun ama o motor için 2001 yılında ben test sürüşü izlenimleri yazmıstım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yat_uyu


    quote:

    Orjinalden alıntı: hasancemal

    saçmalama lpg kesinlikle giremez benim aracıma. bildiğin 95 oktan kurşunsuz ile 20 - 23 kr km de rahat yakalarsın. biraz daha dikkatli kullanımda daha az bile yakar çünkü 8v ler alt devirlerde daha iyi tork üretir. artı kağıt üzerinde herşey belli olmuyor. 5000 km den sonra motor biraz evrim geçiriyor yakıtı düşüyor ve performansı artıyor.inanmazsan 8v kullanan herkese sor. hatta git vw servislerine yada bu aracı iyi tanıyan tarafsız kişilere de sor


    merak etme senin tahmin ettiğinden cok daha fazla tanıyorum ben o motoru öle teste falan ihtiyacım yok, bilmiyorum sen ne zamandır kullanıyorsun ama o motor için 2001 yılında ben test sürüşü izlenimleri yazmıstım.



    test sürüşü yaptığın araç kaç km deydi??? 5000 den sonra motor daha vermli oluyor birde test sürüşüyle gerçek hayat bir olmaz




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.