Şimdi Ara

1.2 TSI Uyumlu Lpg ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
2
Favori
36.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • iyi günler
    1,2 TSİ motorlarda lpg uym sorunu yoktur fakat motor numarasına göre takılıp takılamayanlar vardır bu konuda geniş direkt enjeksiyon lpg çeşidi ile size landirenzo yu tavsiye ederim 2012 yılından bu yana kullandığımız tek markadır karma sistem olarak çalıştığı için %43 bandında tasarruf eldersiniz motorla ilgili sorun yaşamazsınız stepneniz bagajda olur alt tarafa montaj yapmak zor olabilir yakıt tüketim anlık ve ortalama değerleri yine ölçüm yapacaktır çok net olmasada nete yakın bir değer gösterecek yine saygılarla...
  • iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OPEL OPAN LANDİRENZO -- 22 Ağustos 2017; 15:51:14 >
  • Merhabalar. Şimdi son durum nedir ? Taktirabiliyor muyuz ? 1.2 tsi de olsa benzini içiyor arabanın ortalama tuektim değeri 6.6 litre ee 6.12 tl benzin 40 krş / km oluyor şehir içi daha da artıyordur. Napacagiz 😣😣

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar
    Yeni alacağınız araç (2016) Seat Ibıza 1.2 Tsi , Polo 1.2 Tsi , Fabia 1.2 Tsi var.bunlardan biri ise öncelikle bu direkt enjeksiyonlu araçların motor numarasının ilk 3 harfi ile lpg uyumluluğunu test etmek gerekir.Velev ki uyumlu ....
    madde cevaplarasak

    1- motor kodu uyumu var ise lpg takılır
    2-takılacak olan marka tavsiyesi olarak prins lpg sistemi öneririz.
    3-yakıttan tasarrufunu %40 civarı zira bu tasarrufu performanstan asla ödün vermeden kazanacaksınız .
    4-bu araçlara alttan simit tank montajı imkansız...

    esenlikler
  • merhabalar

    öncelikle bizim insanımızın en büyük özelliği bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmasıdır. o yüzden siz bu tip şeylere itimat etmeden aracınıza güvenle lpg taktırabilirsiniz. bilmeyen cahiller için söylüyorum volkswagen tamamen fabrika üretimi, TGI adı altında motor yaptı, atmosferik değil, direk enjeksiyonlu ve turbolu, inanmayan ve yabancı dili yeten varsa vw.de sitesinden araçları avrupada gazlı sipariş verebildiğini görür. yani eğer bu motorlarda problem olsa adam kendisi CNG li araç yapmaz.

    kusura bakmayın biraz sert girdim konuya:) eğer kaliteli bir lpg kiti ve kaliteli bir dönüşümcüye bu işi yaptırırsanız aracınızı büyük keyifle sorunsuz kullanırsınız. bakın özellikle söylüyorum, piyasada çok bilinen demiyorum, gerçekten kaliteli avrupa bir cihazla sorunsuz kullanırsınız.

    1. TSI motorlu yani turbo direk enjeksiyonlu araçlara öncelikle montaj motor koduna ve PCM kablolama versiyon numarasına göre yapılır. Eğer aracın özellikleri kit üreticisinin özelliklerini tutuyorsa dönüşüm yapılabilir.

    2. marka tercihlerini özeldem yazabilirim fakat yazmama bile gerek yok çünkü dünyada artık bu işin tek sahibi tek bir firma, 18 firmayı satın alıp işi tekele dönüştürdü. Westport Fuel System. Rakibi yok

    3. %40 civarı tasarrufunuz olur ve motorda herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız fakat tekrar söylüyorum montaj yapan operatör avrupadan gelen montaj kılavuzuna birebir uyarsa lpg kesinlikle sorun çıkarmaz. yok usta daha iyi bilip kendinden birşeyler eklerse uğraşabilirsiniz.

    4. bu araçta böyle bir imkanınız yok. araçta stepne havuzu mevcut oraya da zaten lpg tankı takılacak. stepneyi taşımayabilirsiniz. würth marka lastik tamir spreyi alıp patlamış lastiğinize müdehale edebilirsiniz fakat lastik yarılırsa kalırsınız. paradoks :)

    5. aracınıza lpg takıldığında aracınızın jpg'den haberi olmayacak, dolayısıyla aracın herhangi bir göstergesinden doğru bir bilgi beklemeyin. LPG aracın ECU'suna yapışıp köle olarak benzin sistemini simüle edecek. o aracın sensörlerini ve verilerini kullanacak fakat araç lpg sisteminden hiçbir veri kullanmayacak.




  • Hmm cok sagolun. Bu dediginiz kurallara uygun montaj yapan yer kişi öneriniz var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tsi motorlara sadece prins DI uyum sağlıyor onunda fiyatını burada hiç yazmayım. 3000 eur gibi bir şeydi. o farkı veren zaten gider dizel alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: power-pc

    tsi motorlara sadece prins DI uyum sağlıyor onunda fiyatını burada hiç yazmayım. 3000 eur gibi bir şeydi. o farkı veren zaten gider dizel alır.
    Oooww o da neymiş òyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.