Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (540. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30.227
Cevap
294
Favori
1.548.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 538539540541542
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wwide1543 kullanıcısına yanıt
    Bence tamamen surus stilinden.
    Muhtemelen porformans pack surekli spor modda surmek icin tahrik ediyor
    Aracima binen arkadas bu modu gorunce ben olsam surekli bu modda kullanirim dedi.
    Tabi 18 inc in de etkisi vardir.
    Benim su an 6.8. Katalogu yaklamaya az kaldi. Nazar degmesin...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara da shell nitro + alabilecegimiz bayi neresi var acaba. Ben sitesinden dahi bulamadim. Yenimahalle civari tercihimdir. Bu arada benzin 7 kurus inmis. Cikmadan fulleyin derim..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wwide1543 kullanıcısına yanıt
    lastik için süper fiyat. yakıtına 18 jantın etkisi kesin vardır.
  • uzaktan kumandalı anahtarlaımız suya dayanıklımı çünkü çamaşır makinasında bir güzel yıkandı çıkardım açtım iç anakartta hiç su yoktu temizledim çalıştırdım sorunsuz çalışıyor.
  • N7K kullanıcısına yanıt
    Bu test ile dayanıklı olduğu ortaya çıkıyor Su almıyor içine anlaşılan
  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt
    Malesef o tek taraf parasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.otopark.com/2016/02/kaz-tuyu-peugeot-308-1-6-bluehdi-active/#

    En taze test.
    Otopark daha once de yapmisti ama bu Eat6 active.
    Testlerini uzun sureden beri izledigim ve yorumlarina guvendigim bir ekip. Bence Tr deki en iyi test ekibi.
    Teste gelecek olursak genel olarak konudaki yorumlarla paralel. Ama esya gozleri ve on konsol gorunusu bence elistirdigi kadar vasat degil. Zaten biraz da zevk meselesi.
    Benim arac dizel degil ama burdaki dizelci arkadaslarin yakit konusundaki bazi sikayetleri testte de var. Biraz fazlaca.
    Surus zevki mest etmis ki sonuna kadar katiliyorum.
    Benim en cok dikkatimi ceken vites kuculurken olan sarsintiya hic deginmemesi ki 2 den 3 e gecerken benim hic farkina bile varmadigim kararsizliga bu kadar deginmisken. Aksine purussuzlugunden dem vurmus.
    Acaba dedim bnm aracta mi bu kadar cok hissettiriyor..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otopar test etmiş dizel otomatiği

    http://youtu.be/_qw51xgFD48

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yrgc_k

    Ankara da shell nitro + alabilecegimiz bayi neresi var acaba. Ben sitesinden dahi bulamadim. Yenimahalle civari tercihimdir. Bu arada benzin 7 kurus inmis. Cikmadan fulleyin derim..

    AOÇ kavşağı Shell! Bende oradan alıyorum. Şimdilik sorunsuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otmotvmhndsi

    quote:

    Orijinalden alıntı: yrgc_k

    Ankara da shell nitro + alabilecegimiz bayi neresi var acaba. Ben sitesinden dahi bulamadim. Yenimahalle civari tercihimdir. Bu arada benzin 7 kurus inmis. Cikmadan fulleyin derim..

    AOÇ kavşağı Shell! Bende oradan alıyorum. Şimdilik sorunsuz.

    Bugun gimat shell den aldim. Pompaci "abi nitro + dedigin 97 oktan. Baska yakit yok" dedi. Bir dahaki sefere aoc den alayim bakalim..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yrgc_k

    http://www.otopark.com/2016/02/kaz-tuyu-peugeot-308-1-6-bluehdi-active/#

    En taze test.
    Otopark daha once de yapmisti ama bu Eat6 active.
    Testlerini uzun sureden beri izledigim ve yorumlarina guvendigim bir ekip. Bence Tr deki en iyi test ekibi.
    Teste gelecek olursak genel olarak konudaki yorumlarla paralel. Ama esya gozleri ve on konsol gorunusu bence elistirdigi kadar vasat degil. Zaten biraz da zevk meselesi.
    Benim arac dizel degil ama burdaki dizelci arkadaslarin yakit konusundaki bazi sikayetleri testte de var. Biraz fazlaca.
    Surus zevki mest etmis ki sonuna kadar katiliyorum.
    Benim en cok dikkatimi ceken vites kuculurken olan sarsintiya hic deginmemesi ki 2 den 3 e gecerken benim hic farkina bile varmadigim kararsizliga bu kadar deginmisken. Aksine purussuzlugunden dem vurmus.
    Acaba dedim bnm aracta mi bu kadar cok hissettiriyor..

    Fiyat konusunda saçmalamışlar testte 93.000 tl olarak belirtmişler ve çok yüksek demişler hemde active paket için 93.000 tl olduğunu idda ediyorlar hiç mi bir bayiden fiyat almadınız kardeşim taş çatlasa 80.000 olan araca 93.000 bin deyip yuhlamaya ne gerek var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blazer24 -- 6 Şubat 2016; 22:29:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakım er

    Yarın sabah servise gideceğim.
    KONU; TRAVERS
    Ayna ile ilgili konuşurken travers ile ilgili bültenin geldiğini öğrendim.

    Yarın yada müsait bir zamanınızda gelin fotoğrafını çekip kayıt açacağız parça yenisi ile değişecek dediler.
    (yeni parça üretilmiş)
    Şimdi bu travers konusunda haber bekleyen vardı ama kim hatırlayamadım. siz hatırlarsanız ismini ekleyin alıntıya lütfen.

    hocam ne yaptın gittin mi servise?
    bülten ve/veya şasi numaraları aralığını alabildiniz mi?
  • yrgc_k Y kullanıcısına yanıt
    Bende testlere bakıyorum eat6 şanzıman sarsıntısindan hiç bir yerde bahsedilmiyor, demek ki diğer çift kavramalardada bu tarz durumlar var ki dikkatlerini çekmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yrgc_k Y kullanıcısına yanıt
    Şanzıman tepkileri tamamen sürüş karakteri ile ilgili. Eşim kullandığında daha pürüzsüz geçiyor
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    Surus karakteri vites yukseltirken olan sarsintilari engelleyebilir de vites duserkenki sarsinti da bir etkisi olmaz bence. Cunku 6. viteste 90 la giderken kirmizi isikta durmak icin yavasliyor ve fren yapiyorsunuz. Bu surecte sarsinti oluyor..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok doğru bir tespit, sakin kullanimda sarsıntı çok az, ben yükselişte olan sarsintiyi hiç dikkate bile almıyorum, sadece
    3den-2ye düşüşte ki sarsıntı biraz rahatsız ediyor
  • Çok doğru bir tespit, sakin kullanimda sarsıntı çok az, ben yükselişte olan sarsintiyi hiç dikkate bile almıyorum, sadece
    3den-2ye düşüşte ki sarsıntı biraz rahatsız ediyor
  • Ben bu sarsıntıyı(hız düşürürken) çok nadir yaşıyorum. Mümkün olduğunca gazdan ani çekmem ayağımı, bu da kavramada kararsızlığa neden olmuyor kanımca.
  • blazer24 B kullanıcısına yanıt
    adamın arabayı sunma şekline uyuz oldum, 2014 te o büyüklükte dokunmatik ekran sadece o sınıfta 308 de vardı, diğerleri gördüğünden g.t attıda fiat 500 e varana kadar herkes koydu, abimiz dokunmatiğini beğenmiyo, corolladaki hala dokunmatik değil, izlemelik, 7. dakkaya kadar izlemeyin siniriniz bozulur, sonrasında güzel demeye başlıyor
  • Satıcıyı tanımam etmem ama fiyat uygun 18" Jant + Lastik

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-lastik-takimlari-18-inc-orjinal-pejo-308-507-v.s-ardic-jnt-268076471/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otmotvmhndsi -- 7 Şubat 2016; 18:21:29 >
  • 
Sayfa: önceki 538539540541542
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.