Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (326. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30.227
Cevap
294
Favori
1.548.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 324325326327328
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eilieili E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, ne zaman teslim alacaksınız?

    Kaç liraya anlaştınız?
  • 30 Agustos Zafer Bayrami'miz Kutlu Olsun. Ne Mutlu Turk'um Diyene!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayramimiz kutlu olsun. Ataturk'u minnetle aniyorum.

    Bu araba gercekten iyi...
    Datca'dan az once donduk. Cok tempolu kullandim.6,0lt ortalama...
    Sakin, yani 90-110 bandinda 4,5lt cok rahat yakalanir.
    Yol tutus cok iyi...Sanziman mudahaleleri, hizi, gaz tepkileri, sport modu, frenleri, stabilitesi, direksiyon hassasiyeti, kabin sessizligi cok cok iyi...
    Torku cokiyi. CC acikken yokus falan farketmiyor.Gercekten uzun ve dik yokuslari bile sanziman mudahalesi olmadan asabiliyorsunuz.

    Eriyerek tumsek haline gelmis asfalttan dun gece biraz hizli gectim ve amortisorden saglam bir "takk" sesi aldiktan sonra torpidonun ic tarafindan tikirti seklinde ses basladi. Biraz inceledim ve torpidonun disari alt tarafinin sabitlenmemis kaplamasinin tikirti yaptigini kesfettim. Elimle yoklayarak yerine oturttum. Torpido kismindan bozuk zeminde ses gelirse cozumu basit.

    1-2,2-3,3-4 vites gecis hizlari cok iyi.. Siz hissetmeden orkestra sefi gibi yonetiyor.4-5 ve 5-6 ise "tork konvertorluyum ama iyisinden" mesaji veriyor.;)

    Motor sesini begendim. Ara hizlanmalari ozellikle 60-90 arasi bir hizdan dip gaz yaptiginizda sollamalarda asla uzmuyor.. 110-120 arasi hizli sollamaya girmeye tesebbus ettiginizde "evet ya bu 1,6 dizel idi" deyip gerceklere donuyorsunuz.

    Direksiyonun viraj donerkenki hassasiyeti cok iyi..
    Surucu koltugunun spor bir yapisi var. Konforlu koltuk aliskanligi olanlara biraz sert ve agresif gelebilir.
    Uzun lafin kisasi dunden beri 850km karisik yol yaptim ve "bu arabada surasi olmamis" diyebilecegim bir kusur kesinlikle yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    Oldukça memnun kalmış olmanız çok iyi

    "1.6 dizeldi" derken, 1.4 - 1.6 Turbo Benzinliler ile kıyasla mı söylediniz?
  • EAT6 yokuşlarda sık gaz pedalı oynamalarında dahi kararsız kalmıyor. CVT şanzıman gibi. Buna mutlaka aracın yüksek torkunun da katkısı vardır. CVT şanzıman konforu ile çift kavramalı şanzımanın hisliliğinin harmanlanmış olduğu tam otomatik bir şanzıman.

    İllüzyonist edasıyla bir bakıyorsunuz D1, bir bakıyorsunuz D6'da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    EAT6 yokuşlarda sık gaz pedalı oynamalarında dahi kararsız kalmıyor. CVT şanzıman gibi. Buna mutlaka aracın yüksek torkunun da katkısı vardır. CVT şanzıman konforu ile çift kavramalı şanzımanın hisliliğinin harmanlanmış olduğu tam otomatik bir şanzıman.

    İllüzyonist edasıyla bir bakıyorsunuz D1, bir bakıyorsunuz D6'da

    ETG bu konuda 'illallah' dedirtiyor, yokuş konusu. Doğru bir noktaya değinmişsiniz. Japon grubunun senelerdir kullandığı CVT'ye muadil gördüğüm EAT6'ya Peugeot geç geçti ama neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Evet, geç oldu temiz oldu.

    CVT uzun dönemde yüksek torka dayanıklı değil. Bir de hızlanırken motorda bağırma söz konusu, belli bir devire sabitleyip hızlandığı için. Hisli değil, doğrusal olarak hızlanıyor.

    CVT'de vites geçişi söz konusu olmadığından, sadece konfor barındırıyor. Maliyeti düşük bir şanzıman. Daha çok atmosferik motorlara uygun yapısı var.
  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    datça yol sürüş testinizi bende bekliyorum, daha önce 1.2 vti o yolu çok rahat ezdi, dizeler için bence probem olmaycaktır,ben muğladan aktura kadar 95 km yolu 1 saat 15 dk da bitirdim inişli çıkışlı güzel bir parkurdur araba aldığınızı sürdüğünüzü hissedersiniz, sakardan marmarise marmaristen datçaya, fakat ben daha yeni gittim, ona rağmen asfaltta çok büyük oranda pürüz ve sorun vardı. bu yol tutuşunuzu çok zorluyor, ön lastikler yanağa yakın diş yiyor, fakat datçaya varmadan muğladan geçen önce sakarın tadına bakar, işte 308 orada kendini gösterir. iyi tatiller dilerim, deniz habitatı çok güzeldir datçanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    Bayramimiz kutlu olsun. Ataturk'u minnetle aniyorum.

    Bu araba gercekten iyi...
    Datca'dan az once donduk. Cok tempolu kullandim.6,0lt ortalama...
    Sakin, yani 90-110 bandinda 4,5lt cok rahat yakalanir.
    Yol tutus cok iyi...Sanziman mudahaleleri, hizi, gaz tepkileri, sport modu, frenleri, stabilitesi, direksiyon hassasiyeti, kabin sessizligi cok cok iyi...
    Torku cokiyi. CC acikken yokus falan farketmiyor.Gercekten uzun ve dik yokuslari bile sanziman mudahalesi olmadan asabiliyorsunuz.

    Eriyerek tumsek haline gelmis asfalttan dun gece biraz hizli gectim ve amortisorden saglam bir "takk" sesi aldiktan sonra torpidonun ic tarafindan tikirti seklinde ses basladi. Biraz inceledim ve torpidonun disari alt tarafinin sabitlenmemis kaplamasinin tikirti yaptigini kesfettim. Elimle yoklayarak yerine oturttum. Torpido kismindan bozuk zeminde ses gelirse cozumu basit.

    1-2,2-3,3-4 vites gecis hizlari cok iyi.. Siz hissetmeden orkestra sefi gibi yonetiyor.4-5 ve 5-6 ise "tork konvertorluyum ama iyisinden" mesaji veriyor.;)

    Motor sesini begendim. Ara hizlanmalari ozellikle 60-90 arasi bir hizdan dip gaz yaptiginizda sollamalarda asla uzmuyor.. 110-120 arasi hizli sollamaya girmeye tesebbus ettiginizde "evet ya bu 1,6 dizel idi" deyip gerceklere donuyorsunuz.

    Direksiyonun viraj donerkenki hassasiyeti cok iyi..
    Surucu koltugunun spor bir yapisi var. Konforlu koltuk aliskanligi olanlara biraz sert ve agresif gelebilir.
    Uzun lafin kisasi dunden beri 850km karisik yol yaptim ve "bu arabada surasi olmamis" diyebilecegim bir kusur kesinlikle yok.



    Bu arada "ampul_patlatan" dün dönüşünü yaptı, yukarıda yazdığı gibi, sürüş izlenimlerini bizlerle paylaştı




  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    evet hocam gördüm sonradan gördüm, sayfayı yukardan aşşağı okuyorum genelde, sayfayı bitirmeden mereklandığım şeylere yazıyorum, sayfa bitince de böyle dumur oluyorum, orada 1.6 dizel idi demesinin nedenini anlayamadım sadece, benim 1.2 sollamalarda önüne kamyon çıkınca sıkıstırıyo sollayamıyosun ama dizelde 110-120 gibi bir hızdan bahsetmiş, datçada o hızlarda sollamaya girmek büyük kumar, çok müsait hemzemin ve düzlük kısıtlı. ama yakıt ortalaması iyi bendeki yakıt ortalaması 6,8 di benzinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    Bayramimiz kutlu olsun. Ataturk'u minnetle aniyorum.

    Bu araba gercekten iyi...
    Datca'dan az once donduk. Cok tempolu kullandim.6,0lt ortalama...
    Sakin, yani 90-110 bandinda 4,5lt cok rahat yakalanir.
    Yol tutus cok iyi...Sanziman mudahaleleri, hizi, gaz tepkileri, sport modu, frenleri, stabilitesi, direksiyon hassasiyeti, kabin sessizligi cok cok iyi...
    Torku cokiyi. CC acikken yokus falan farketmiyor.Gercekten uzun ve dik yokuslari bile sanziman mudahalesi olmadan asabiliyorsunuz.

    Eriyerek tumsek haline gelmis asfalttan dun gece biraz hizli gectim ve amortisorden saglam bir "takk" sesi aldiktan sonra torpidonun ic tarafindan tikirti seklinde ses basladi. Biraz inceledim ve torpidonun disari alt tarafinin sabitlenmemis kaplamasinin tikirti yaptigini kesfettim. Elimle yoklayarak yerine oturttum. Torpido kismindan bozuk zeminde ses gelirse cozumu basit.

    1-2,2-3,3-4 vites gecis hizlari cok iyi.. Siz hissetmeden orkestra sefi gibi yonetiyor.4-5 ve 5-6 ise "tork konvertorluyum ama iyisinden" mesaji veriyor.;)

    Motor sesini begendim. Ara hizlanmalari ozellikle 60-90 arasi bir hizdan dip gaz yaptiginizda sollamalarda asla uzmuyor.. 110-120 arasi hizli sollamaya girmeye tesebbus ettiginizde "evet ya bu 1,6 dizel idi" deyip gerceklere donuyorsunuz.

    Direksiyonun viraj donerkenki hassasiyeti cok iyi..
    Surucu koltugunun spor bir yapisi var. Konforlu koltuk aliskanligi olanlara biraz sert ve agresif gelebilir.
    Uzun lafin kisasi dunden beri 850km karisik yol yaptim ve "bu arabada surasi olmamis" diyebilecegim bir kusur kesinlikle yok.



    Bu arada "ampul_patlatan" dün dönüşünü yaptı, yukarıda yazdığı gibi, sürüş izlenimlerini bizlerle paylaştı

    datça virajları bende çok esp yaktı, zemin bozuk olduğu için aracın frenlediğini hissetmiyorsunuz ama, ışığı görünce geriliyorsunuz, aman tanrım diyorsunuz :)




  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    sayın ampul-patlatan yazınızı sonradan okudum, güzel bir paylaşım olmuş, sakar tarafından mı indiniz yoksa fethiye tarafından mı geldiniz, datça yollarından 110-120 hızlara çıkmışsınız anladığım kadarıyla, esp yaktı mı aracınız, esp tepkileri nasıldı, ayrıca tatiliniz güzel geçmiştir umarım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marido

    android 4.4'te olmadı ama 5.0.1 ile bağlandım.

    ama şunu çok rahat söyleyebilirim, bağlanıp da napacaksınız. uğraşmaya değmez

    Telefonun sürümünü yükselttikten sonra denememiştim. Bi deneyelim. Ne yapılabiliyor bir de kendimiz görelim. Görmeye değer bir şey bulamayacaksak da...
  • memurpower M kullanıcısına yanıt
    100-120'ler Datça virajları dışında yapılmıştır sanırım.

    Benzin için 6.8 de çok iyi, virajlı yollarda frene bas - gaza bas sürekli, şehir içinden farkı kalmıyor.
  • memurpower M kullanıcısına yanıt
    1.6 dizeli , 1.6 160-180 beygirlik turbo benzinli motorlar ile kıyasladığını düşünüyorum. Daha önceki 2. aracı 1.4 turbo benzinli. Belki o da iyi hızlanıyordu. Dönüş yapınca öğreniriz.

    2.0 dizel zaten 1.6'nın yanında uçar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eisenberg -- 31 Ağustos 2015; 10:01:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    Bayramimiz kutlu olsun. Ataturk'u minnetle aniyorum.

    Bu araba gercekten iyi...
    Datca'dan az once donduk. Cok tempolu kullandim.6,0lt ortalama...
    Sakin, yani 90-110 bandinda 4,5lt cok rahat yakalanir.
    Yol tutus cok iyi...Sanziman mudahaleleri, hizi, gaz tepkileri, sport modu, frenleri, stabilitesi, direksiyon hassasiyeti, kabin sessizligi cok cok iyi...
    Torku cokiyi. CC acikken yokus falan farketmiyor.Gercekten uzun ve dik yokuslari bile sanziman mudahalesi olmadan asabiliyorsunuz.

    Eriyerek tumsek haline gelmis asfalttan dun gece biraz hizli gectim ve amortisorden saglam bir "takk" sesi aldiktan sonra torpidonun ic tarafindan tikirti seklinde ses basladi. Biraz inceledim ve torpidonun disari alt tarafinin sabitlenmemis kaplamasinin tikirti yaptigini kesfettim. Elimle yoklayarak yerine oturttum. Torpido kismindan bozuk zeminde ses gelirse cozumu basit.

    1-2,2-3,3-4 vites gecis hizlari cok iyi.. Siz hissetmeden orkestra sefi gibi yonetiyor.4-5 ve 5-6 ise "tork konvertorluyum ama iyisinden" mesaji veriyor.;)

    Motor sesini begendim. Ara hizlanmalari ozellikle 60-90 arasi bir hizdan dip gaz yaptiginizda sollamalarda asla uzmuyor.. 110-120 arasi hizli sollamaya girmeye tesebbus ettiginizde "evet ya bu 1,6 dizel idi" deyip gerceklere donuyorsunuz.

    Direksiyonun viraj donerkenki hassasiyeti cok iyi..
    Surucu koltugunun spor bir yapisi var. Konforlu koltuk aliskanligi olanlara biraz sert ve agresif gelebilir.
    Uzun lafin kisasi dunden beri 850km karisik yol yaptim ve "bu arabada surasi olmamis" diyebilecegim bir kusur kesinlikle yok.



    2 gün önce ben de Marmaris(Turunç) - Palamutbükü arasında gittim geldim. Aracın kabin sessizliği genelde iyi fakat o tip kaba mıcırlı, çok pürüzlü yolda lastik sesi alıyor. Çok sessiz demişsiniz ama sizde lastik sesi ne durumdaydı? (özellikle Datça yolunda, Hisarönü civarlarındaki kaba mıcır yolda mesela). Yoksa benim araçta mı bir gariplik var?

    Ben de oldukça tempolu sürdüm, dün İstanbul'a döndük, Balıkesir'den sonra berbattı trafik.

    5,5 yaktı (manuel)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    Giu 1.4 tct aracim vardi. Onunla takas ettim. Yasi ilerlemisti ve her benzinli kullanicisinin basina gelen dizel otomatik sevdasi ile takasa karar verdim.
    Performans tabi ki giu gibi degil ama pismanlik da olusturmadi.
    Bu arada ozelliklekonfor konusunda ve uste takdir ettigim ozelliklerin tarafsizligini anlamaniz acisindan diger aracimin da 2011 e serisi oldugunu belirtmek isterim. 308'e iyi calismislar. Kuvvetli oldugu yonler cokken diger c sinifi araclara gore zayif denecek bir yonu yok.
    Iki elestirim var; 1)Burada da bahsedilen klima ugultusu dusuk viteslerde, dolayisi ile sehir icinde duyuluyor. Ekstra bir ses ama rahatsiz edici mi? Bence pek degil.
    2)Duble yol ovunuculerinin yaptigi dokme mucurlu ve uzerinden arac gectikce yerlesen asfaltta lastik sesini iceri aliyor. Seviye Giu ile ayni.. Teslim almadan once kullandigim fluence kiralik arac yol sesi konusunda daha basariliydi.

    Cd calar olmamasi benim gibi 40 yaslar icin eksiklik. Ama caga ayak uydurup cdleri flash'a yukleyince sorun kalmadi:)
    Madem cd player koymamissin, oraya klima kumandasi koysaydin bari demeden de edemedim.
    Sehir ici kullandim. Ortalamam 6.2lt
    Yol tutus konusunda sinif lideri olan giu'dan sadece bir tik geride oldugunu da belirtmeliyim. Yeterince iyi.
    Gosterge paneli ile direksiyon yerlesiminin oturma pozisyonu ile harmanlanmasi bence peugeot'nun formula bir esintilerini aile tipi araclara uyarlamasi gibi.. Bu tarzi peugeot muhendisleri daha da calisacaklardir. Bence basarili..Iyi sohbetler.


    Konuya burada değinmişti, sizinle aynı fikirde.




  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Mıcırlı yolda ses almayan "C" sınıfı araç var mı? Tiguan de alıyor. Hatta kimi "D" sınıfları da alıyor, markasına göre.....özellikle Japonlar.....
  • Diger aracim e350 cdi... 620nm, 265 hp... Acemi isi 4 matic degil;).. Yani arkadan itis 620 torku yeri geldiginde iliklerine kadar kullanima alismis ve bu araba ile 50bin km sehirlerarasi yol yapmis biri olarak 308 yorumlarimi yazdim dersem, neden 1.6 motor dedigim, o yolda 110-120 km lerin olaganligi daha net anlasilabilir.1.4 tct yerine aldim 308'i.. 0-110'da ve ustte belirttigim ara hizlanmalarda verdigi his acisindan bir eksiklik yok. Ama sonrasi 1,6 dizel oldugunu hatirlatiyor;) Sanirim simdi anlasilmistir.
    Torsiyondan kaynakli memurpower'in dedigi gibi bozuk asfaltta bazi ziplamalari hissediyirsunuz ama esp mudahalesini 1-2 defa yasadim ve bence mudahale limiti oldukca yuksek. Datca'ya Gokovadan indim. Sunu da unutmadan yazayim; 180 ustu hafiflik kendini hissettirmeye basliyor. Alan zaten 180 ustu hizlarda konfor icin almiyor.
    Bu araba gercekten f/p olarak iyi...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    Sizdeki E'nin küpü artık üstün üstü

    170 beygirlik TCT'den sonra bile 120 km. üstü mutlaka isteksiz gelmiştir

    E'nizi yazamıyorum, 308, artık Fiat Bis misali

    Passat'ın 500 torkluk aracına bile o ha demiştim

    Ne şanslısınız




  • 
Sayfa: önceki 324325326327328
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.