Şimdi Ara

Yeni DS 5, 1.6 dizel otomatk 113.400 TL başlangıç fiyatıyla Türkiye’de satışa sunuldu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
2.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence bu arabayi almayı düşünen adam gider Talisman alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu aracı audi çıkarsa koşa koşa alırım ama citroene 120 bin lira vermek içime sinmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi hoş duruyorda 7 yıl sonra 2.elini kim alıcak anca buyuk sehırlerdekı ınsanlar alır....zonguldak reno ve vw den şaşmaz kutahya tavsanlıdakı maddi durumu iyi olan adam gider hundai nissan opel alır yine bu aracı almak aklının ucundan bile geçmez....

  • ve 1 yıl geçer
    DS5 : 100 adet
    CLA : 3000 adet
  • Bu arac hb degil suv degil mpv mi oluyor? Guzel birseye benziyor. Ds4 daha cok hosuma gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesajım tepki çekecek olsa da bazılarının hoşuna gitmeyecek gerçekleri yazmak istedim:

    1. Burada "şuna verilene kadar bu mis gibi alınır, d sınıfını alayını tokatlar, şöyle alınır böyle sevilir" diyenlerin o miktar parası olsa bir tanesi bile bu arabayı almayacaktır. Bu bir dh klasiği alıştık zaten. D sınıfında olay passattır, daha parası olan da premium'a geçer, macera aramaz.

    2. Bu aracı fuarda da inceledim, şu an üniversitede sık görüştüğüm bir hocamızda da özel üretim en extreme 4x4 dizel hybrid'i var 160bine alınmış. Kesinlikle burada abartıldığı gibi matah, üst düzey premium kalite bir araç değil. D sınıf için gayet ortalama malzeme kalitesi var, hatta çoğu yeri sırıtıyor bile. Bir s60 ile asla kıyaslayamazsınız misal. Bu arabayı premium olarak hissetmek istiyorsanız aracın en pahalı en ekstrem döşeme opsiyonlarını seçmeniz lazım o zaman fiyatı zaten e serisi mercedes'e ulaşıyor o yüzden de ben aracı o şekilde alan kimseyi görmedim. Herkes tırt kumaş koltuklarla alıyor. En düş döşeme tonuyla alıyor.

    3. Ds citroenin son yıllarda zorlama premium marka algısı yaratmaya çalışmasının ürünü. Eski citroen dsteki kalite ve innovasyonla bugünkü ds diye satılan citroenlerin alakaları yok. Ds5 dahil hiçbiri oov premium araba dedirtmiyor. Katıldığım tek nokta son derece modern, diğerlerinden sıyrılan tasarımları.

    4. 4 litre yakacak blue hdi dizelle geliyor denmiş. Onun hibrit'i bile o kadar az yakamıyor, en hafifi blu hdilı psa aracı bile 5,5 altına inemiyor ki bu ağır bir araç. Kafadan yine 6litre yakacağını biliyoruz. Olmadık absürd test ortamlarında rekor tüketim elde edip bu araç bu kadar yakar diye yalanlarla araçları sunuyorlar günümüzde. Bütün üreticilerin liste verilerinini üstüne +1-2 litre koymak gerekiyor gerçek tüketim şartları için.

    Son olarak premium araç nasıl olur anlamak istiyorsanız bir ds5in içine oturun bir 3 serisinini hatta 1 serisinin içine oturun ve sürüş pozisyonlarını değerlendirin. Bmw'de başka hiçbir markanın hala beceremediği bir sürüş pozisyonu var, bakın malzeme, işçilik oralara hiç girmedim bile, sadece sürüş pozisyonu dedim. Onu görün o zaman anlarsınız premium üreticinin arabası nasıl olurmuş, yılların verdiği deneyimle aynı modeli nasıl yoğururmuş anlarsınız.

    Millet bunun katalog derili resimlerine, şekilli şalterlerine bakıp tav olup çok kalite araba diyor. İçine oturdun mu hiç? Yok. Malzemesine plastiğine dokundun mu hiç? Yok. E o zaman neye göre premium? "İşte herkes öyle diyor ondan, çok özel araçmış dsler"...


    İşin özü bu araba kötü bir araba değil, diğerlerinden sıyrılan farklı bir araba. Özel mi? Sırf tasarımı değişik oluyor diye sizce özelse özeldir. Ortalamadan sıyrılan bir özenli üretimi var ama bir bütün üretim ve malzeme kalitesi anlamında premium tokluğunda, albenisinde bir araç değil. Citroen premium araba yapmayı beceremiyor, kolay kolay da beceremez. Önce o alışılageldik psa plastiğini kullanmayı bırakması lazım. Deri göğüs, koltuk yapmakla araç premium olmuyor sadece. Premium araç yapacaksan dokunduğun her noktada, her seste, her histe onu ağır kalite hissiyle, toklukla vermen lazım. Japonlar da araçlarına derisini, ahşabını dolduruyor, zorlama premium diye piyasaya salıyor ama bakıyorsun kullanılan makam araçlarına, zengin arabalarına bir tane örneği yok. Zorlamayla yaptım oldu demeyle öyle kolay olmuyor bu işler. Renault 25 baccara da dönemine göre çok ekstrem bir araçtı ama premium bir araç mıydı, renault'yu premium bir üretici mi yaptı? Bugün o aracı hatırlayan var mı. Hayır.




  • Her modelin bazı satış stratejileri ve hedefleri vardır. Her araç golf kadar satması için üretilmez, bazıları sadece imaj yükseltmek için üretilir(hyundai Genesis mesela) Bazı modeller bazı müşteri kitleleri içindir, herkese uymaz. Ds serisininde kulvarı normal araçlardan biraz farklı, olayı orada zaten. Normalden biraz daha farklı görünmek ve biraz daha kalite kokan bir araç kullanmak isteyen kişiler hedefleniyor. Ds5 özelinde D segment hatcback araç başka olmadığı için rakipsiz. Haa zaten bu segmentte asıl sedan tercih ediliyor ama ds5 de sedan istemeyenler için.
    Aracın kalitesine gelince, 2012 de sıfır km olarak, 2015 de de ikinci el almak için incelediğim bir araç ve bana göre kesinlikle özenilmiş ve kaliteli. 9 hoparlörlü, subwooferli denon ses sistemi, güçlendirilmiş akustik camlar vb ayrıntılar aracın özenildiğinin göstergesiydi. Vites de tam otomatik olduğuna göre bence işlem tamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Katılmadığım nokta kalite olarak 1 serisini zaten geçtim alakası bile yok kıyaslanmaz bu araçla , 3 serisi dahi çok rahatlıkla kalite olarak kıyaslanabilir bu araçla hatta bana göre üstün tarafları da var Ds5'in..
    3 serisini de boş haliyle alın kumaş koltukla o da bişeye benzemiyor.Bu araç ta aynı şekilde alınacaksa full paket alınır..

    İçine oturup 3-5 km de sürmüş biriyim eski kasasını..


  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Yurt dışında bmw 3 serisi ile fiyatları hemen hemen aynı. Bide burada bakin bmw 3 serileri ne kadar. Yani bu araç cok rahat 5 serisi ile ic mekan kalitesinde yarisir. Siz gidip bos olanı incelemisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hmm Fransız ve premium Turkiye'de tutması zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Katılmadığım nokta kalite olarak 1 serisini zaten geçtim alakası bile yok kıyaslanmaz bu araçla , 3 serisi dahi çok rahatlıkla kalite olarak kıyaslanabilir bu araçla hatta bana göre üstün tarafları da var Ds5'in..
    3 serisini de boş haliyle alın kumaş koltukla o da bişeye benzemiyor.Bu araç ta aynı şekilde alınacaksa full paket alınır..

    İçine oturup 3-5 km de sürmüş biriyim eski kasasını..




    Ben zaten malzeme kalitesi olarak bahsetmedim dikkat ederseniz oturuş pozisyonundan bahsediyordum bmwde. Mercedes dahi o kadar iyi oturuş pozisyonu yapamıyor mesela onu diyorum. yoksa elbette 1 serisi bununla kıyaslanamaz kalite anlamında. Bir de şu var ds5 ile 3 serisini en üst kalite aldığınızda arada çok farklar olduğu gibi bir bmw, audi ya da mercedeste ayrıntılar detaylarda gizlidir.




  • 3-4 sene önce ilk bir gurbetçide görmüştüm aracı dışı ve içi cok güzel gelmişti içi bir harikaydı.ama işte türkiyede ikinci elden dolayı kaybediyor yoksa cok güzel arac
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SCARF4CE

    hmm Fransız ve premium Turkiye'de tutması zor.

    Çok seçiciyiz. Kalite önemli bizim için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanki Bana Pele

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    su ds'nin olayi nedir bir turlu anlayamadim. guc desen guc yok, tasarim desen pek guzel degil( burasi kisisel gorustur, kisiden kisiye degisir), ve o kadar para istiyorlar.

    Citroen'in çok eski serilerinden birisi. 60 yıllık mazisi var. Bir nevi gelenek aracı.

    quote:

    Citroën DS (diğer isimleri Déesse, Türkçe Tanrıça, Fransızca DS'nin okunuşundan gelir), Fransız otomobil üreticisi Citroën tarafından 1955 ile 1975 arasında üretilmiş otomobil modeli. Citroën, 20 yıllık üretimi sonucunda yaklaşık 1.5 milyon D serisi otomobil satmıştır. DS, fütüristik ve aerodinamik karoser dizaynı ve hidropnömatik yükseklik ayarlı süspansiyon sistemi gibi yaratıcı teknolojisiyle dikkat çekmiştir.


    eğer hidroaktif süspansiyon varsa ds 5 serisinde sadece onun için bile alınır.




  • Bu aracın bagaj hacmi ve boyutları nedir? Donanım listesi vs hiçbir şey yok citroenin web sayfasında.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Dediklerinize harfiyen katılıyorum.

    Forumda baya çok seveni varmış DS5'in... Ben şahsen Çok abartıldığını düşünüyorum. Koltukları çıkarırsanız malzeme kalitesi anlamında tam olarak Premium denilebilecek bir araç değil. Laf söyleyeni dokuz köyden kovacaklar

    İç ve dış Tasarım olarak çok harika bir araç ama aynı zamanda biraz iri ve kaba da duruyor. 4 litreyi anca 100 km sabit hızda yakacaktır, gövdesi çok ağır. Ayrıca makyajsız ikinci el 1.6 dizel yarı otomatikleri şuanda 80-85 bin bandından gidiyor bu aracı 120 bine alıp kısa süre sonra satmayı düşünecekler çok büyük zarar eder.

    120 bine alınır mı?

    Passatın 140, C200 1.6 dizelin (2-3 opsiyonla birlikte) 200 bin tl olduğu piyasada Farklı olmak isteyen, aracım havalı olsun az yaksın kendine baktırsın dikkat çeksin diyenler tarafından tercih edilebilir. Bana alırmısınız diye sorarlarsa, cevabım hayır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cam açma kapama vites bölgesinde mi ben mi yanlış gördüm.

    araba güzel gözüküyor gelsin denenebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palanagar

    cam açma kapama vites bölgesinde mi ben mi yanlış gördüm.

    araba güzel gözüküyor gelsin denenebilir.

    Evet hocam. Vites bölgesinde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracı 3 serisi A4 ve C180 ile kıyaslarken aralarında 50-60 bin ₺ fark olduğunu baz alın (benzer donanımda)

    bana kalırsa özellikle DS markası başlı başına ayrı bir segment ne VW Toyota Ford gibi premium değil nede Bmw Mercedes Audi gibi premium tam arada kalmış bir marka ama ilerleyen zamanlarda özellikle yeni DS4 DS4 Crossback ve DS3 ile premium kalitesine yaklaşacağını düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hdplus


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hdplus

    Yine çoğunluk övecek, tavsiye edecek ve neredeyse kimse almayacak. Yerine 2.el 3, c serisi veya s60 önerilecek. 2. eli müthiş değer kaybedecek. Citroen veya DS alacağına şunu bunu al diyecekler. Hep aynı

    2.elde 2013 modelleri 80 binden başlıyor.bu arabaların alıcısı bi kesim var sanıldığı kadar zor satılıp cok zarar ettiren bi araba değil..

    Kalite akıyor arabadan eski kasası da böyleydi sadece şanzımanı sıkıntılıydı.
    Yukarda 180 hp dizelini izledim yine çok iç acıcı gelmedi performansı gücüne göre ama ilerleme kaydetmiş

    Katılıyorum bende Citroen kullanıcısıyım ve özellikle bayiye gidip bu aracı inceledim. Satışları ne vaziyette bilmiyorum fakat ne yazık ki araç yollarda gözükmüyor. Hadi Ds4'ün arka camı açılmıyor bahanesi olur, anlarım. Bu aracın içi uçak gibi ve tarzı müthiş ama anladığım kadarı ile halkımız bu tarz tasarım ve teknolojiye alışık değil

    Arka camı pimapen gibi dümdüz olan kaba saba alman otomobilleri satış rekoru kırıyorsa,insanlar Renault üzerinden Citroeni kötülüyorsa buda demek oluyor ki bu insanlar bu aracı haketmiyor bırak gitsin,dijital göstergesi olmayan filo,şirket arabalarına binsin...

    Mazallah DS5 i yolda görseler,gözlerini alamaz kaza yaparlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.