Şimdi Ara

Yalancı hepsiburada (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
1.688
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • blocker B kullanıcısına yanıt
    Yasal hakkınızı kullanarak en doğru olanı yapmışsınız.

    Kendilerini savunmaktan aciz insanların yorumlarını göz ardı etmeniz tavsiyesiyle, paylaşımınız için teşekkürler. Gelişmeleri takip ediyoruz.
  • hepsi burada dan bir urun alabilirsiniz
    gelebilirde gelmemeyebilir de hesaplıda alabilirsiniz (cakmazlarsa tabi) kazıkda yıyebilirsiniz.
    Tuketici kanunları uzak mesafe satıs hikayesi pardon sozlesmesi gostermelik olarakimzalanır
    hepsiburada isine gelirse gonderir işine gelmezse iptal eder canı isterse cek verir kafası bozulursa geri siler.
    musteri hizmetleri web üzerinden cevap yazan ekibi bakırkoyden kacanların calısıtıgı bır bırımdır
    kampanya duzenlemekden sorumlu birim ise eml den kovulmuş diploma alamamıs bır grubun elindedir.
    Burdan alısveriş yapmak isteyenler bunları kabul etmesede bilmek zorunda, haa ben bilmiyordum haberım yoktu dıyen varsa
    buyursun ıyıce okusun.
  • Böyle durumlar olabiliyor ne yazık ki. Karşı tarafı dinlemeden tek taraflı bilgiyle köpürmekte sakıncalı.

    Burada şikayetçi olan tayfa genelde 50 liralık ürünü 5 liraya alan ve ardından gönderilmeyen kişilerden oluşuyor. Yanlış anlaşılmasın bunu bende alıyorum, çek verecekler diye alıyorum. Fakat olumsuzda olabiliyor, inanın ödediğim meblayı geri verdikleri zaman susurluk ayranı gibi köpürmüyorum.


    Tedarik usulu çalışmak zorundalar, hata olabilir. Sizin için çekte tanımlamışlar, şuradan anladığım sizin bu ürünü piyasa fiyatının çok altına mal ettiğinizdir, kusura bakmayınız.

    İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Böyle durumlar olabiliyor ne yazık ki. Karşı tarafı dinlemeden tek taraflı bilgiyle köpürmekte sakıncalı.

    Burada şikayetçi olan tayfa genelde 50 liralık ürünü 5 liraya alan ve ardından gönderilmeyen kişilerden oluşuyor. Yanlış anlaşılmasın bunu bende alıyorum, çek verecekler diye alıyorum. Fakat olumsuzda olabiliyor, inanın ödediğim meblayı geri verdikleri zaman susurluk ayranı gibi köpürmüyorum.


    Tedarik usulu çalışmak zorundalar, hata olabilir. Sizin için çekte tanımlamışlar, şuradan anladığım sizin bu ürünü piyasa fiyatının çok altına mal ettiğinizdir, kusura bakmayınız.

    İyi forumlar.

    +1997

    önyargılı olmamakla birlikte aklıma ilk gelen durum bu; yanlış fiyata ürünü al sonra veryansın et

    kimse de sormamış arkadaş sen ne aldın isyanın nedir diye




  • blocker B kullanıcısına yanıt
    aldığınız ürün neydi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas

    Şampiyon sakin... İnternet satışları ''mesafeli satışlar'' olarak geçer ve herzaman ücret kredi kartı ödemesi yada havale yöntemiyle peşin alınır ve sonra mal kargoya verilir. Burada firmanın bir hatası yada kurnazlığı yok. Size verilen 10 TL lik hediye çekide sizin memnuniyetinizi sağlamak amaçlı ve burda da firmanın bir yanlışı yok.

    Yanlış yada kusur aramak gerekirse tedarik edemedikleri ürünün yerine size bir üst muadilini yollamaları gerekiyordu ve işi burada yoğunlaştırmak gerekiyor. Yapmanız gereken çok basit... Siparişi iptal etmiyeceksiniz , ürünü talep edeceksiniz ve eğer tedarik edilemiyorsa yasal olarak bir üst muadilini göndermeniz gerekiyor diyerek o seçtiğiniz ürünün gönderilmesini talep edeceksiniz. Yollamıyorlarsa yine iki seçenek kalıyor... Ya iptal ediceksiniz yada tüketici hakem heyetine şikayet ediceksiniz ve birkaç ay sonra sizin lehinize çıkıcak kararla paşa paşa gönderticeksiniz.



    Yazıyı doğru okursanız ben aksini yazmadım sayın "şampiyon".
    Ayrıca: Firmanın yanlışı nasıl yok? Olmayan ürüne satış yapmak nedir bunun cevabını almak gerekirken, neye göre böyle bir savunma yada doğruluk çıkardınız anlayamadım sayın "şampiyon". Firma biz bu aksaklıktan dolayı özür diliyoruz, siparişi iptal edin diye alttan alıyor siz çıkıp firmanın yanlışı yok diyorsunuz. Sadece kanun maddesi bile yeterlidir firmanın hatasını göstermeye.


    Sayın ve pek muhterem''şampiyon bey'' , burası bir forum ve paylaşıma dayalı bir ortamda gelebilecek yorumlarada saygı göstermeniz gerekli... Ben nacizane ve kıvamında olacak bir şekilde takıldım zati alinize :) Sonrasında ise izlemeniz gereken yolu kısaca özetlemek istedim. Bir forumdaş düşüncesi ile hareket etmeseydim ''hadi bak işine yaaaa'' diyerek ''yanlış forumda açtığınız konu için sizi eleştirir ve hatta konunuzu şikayet ederdim''.

    Hiçbir firmayı korumak ve kollamak gibi bir düşüncem yok ve bahsettiğiniz firma ile 1 kere mahkemelik olup kazandım , akabinde söke söke siparişimi üst muadilini alarak tamamladım. 1 kere sadece adet sayısını düşererek siparişimi teslim aldım ve 1 seferde de aciliyetim olmadığı için ''tedarik edin kardeşim , ben illahaki siparişimi istiyorum'' diyerek alım yaptığım ürünü teslim aldım.

    Siz karşınızdaki forum üyelerini sizden yana yazarsa iyi , eleştirirse kötü kişi sıfatıyla algılıyorsunuz. Farkındamısınız bilmiyorum ama konu içersine yazan birçok kişi size karşı ön yargılı olmuş durumda cevaplarınıza baktıkça. ''Şampiyon'' kelimesi küçük bir espriydi ve bunu kaldıracak durumunuz yok ise bizim sizin sıkıntınızı görmek ve kaldırmak gibi hiçbir durumumuz yok bu forumda !!!

    İntenet satışlarında firmalar kendi stoklarını oluşturduğu gibi tedarikçi firmalarınıda sisteme entegre ederek onların ellerindeki malıda stoklarını bilemden satarlar. Tedarikçiye sipariş geçildiğinde ellerinde kalmamışsa sizin yaşadığınız olay oluşur. Bu size has bir durum değil ve birçok kullanıcı bu durumu yaşayabilmekte. Hepimiz sizin gibi gelip ''sıcak fırsatlar'' forumuna sinirimizi atacak konular açarsak bu forumun anlamı kalmaz!!! Şimdi lütfen konunuzu ve kendinizi alarak ''konu dışı'' forumuna gidiniz. Kimseyi rahatsız etmeye hakkınız yok !!!




  • Sipariş edilen ve sitenin tedarik edemeyeceğini söylediği ürün, meşhur bir markaya ait "Filli Yürüteç". Fiyatı da ortalama olarak %30 kadar indirimli. Zaten kendileri kampanyalı ürün diyerek internette gördüğümüz reklamı üzerine sipariş verdik.
    ** Fiyat pahalı da olsa ucuz da olsa şu konuda bir gerçek var: Ne ben onları, ne de olar beni zorla bir fiyata ikna etmedi. Kimse kimseye zorla mal aldıramaz, satamaz, sattıramaz, aldırtamaz. Orada bu ürün bu fiyat yazdı, ben de bunun üzerine aldım. Sonrası satanı bağlar.
  • iyi sana 10 tl hediye çeki vermiş hepsiburada

    benimde geçen ay onlarca siparişimi iptal ettiler de 1 tane 10 tl hediye çeki vermediler

    ürünü sipariş etmişim akşamına iptal! neden iptal etmişlermiş:-"sizi bekletmemek adına.." pişkin pişkin tırıvırı yalan
    -iyi öyle madem 10 tl tedarik etmedin hediye çeki vermen gerekiyo
    -öyle bir uygulamamız bulunmamaktadır anlayışınıza sığınır özürler dileriz
    -öyle kuru özür de olmuyor ey hb
    -özür dileriz özür dileriz valla çek vermiyoz

    ...

    mecbur katlanıyoz
  • 12/02/2016 tarihli Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurum sonrasında söz konusu ilanda belirtilen tedarik edemeyecekleri malzeme yerine farklı bir ürün gelmesi konusunda mütabık kaldık ve dün itibariyle teslim aldım.

    İlk başta; ben aradıktan sonra, ukalaca baştan savma cevap vermek yerine "SORUN ÇÖZÜCÜ YAKLAŞIMLA" en fazla 3 dakikalık telefon görüşmesiyle çözüme gitselerdi, beni hiç aramadıkları halde aradık ulaşamadık demeselerdi, (hata olması çok normal fakat) çok büyük ve yoğun firma gibi bir geçersiz mazeret olan kibirlilik yapılmasaydı ben zaten bu kadar uğraşmazdım.

    Tekrar söylüyorum herkes her işte hata yapar, fakat hata baştan savmayla düzelmez, düzelemez. binlerce Lira para verip sıfır araba alıyorsun hata olabiliyor. Bir vida sıkmayla hata giderip gönül alabiliyor milyarlar dolarlık gücü olan firma. Çok basit bir işi "Biz kaç milyarlık firmayız, gidin vidayı sıkın yoğunuz kusura bakmayın" diye insanı tahammülsüzce baştan savmıyorlar. Sorunu çözüme ulaştırıp sonuçlandırmak yerine baştan savma politakasından ötürü hepsiburada ile bu sorunu yaşadım. Sorunum çok basit mücadele ile çözüldü. Umarım ne ben, ne bir başkası, ne de hepsiburada bir daha bu kadar basit ve sıkıcı sorun yaşamaz.

    Sabredip okuyan herkese teşekkürler.




  • yine yanlis fiyatli urun degil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    Ben de ilk kez böyle birşey yaşadım. gittigidiyor u falan geçtim, ebay, alibaba gibi sitelerden yabancı insanlarla alış-veriş yaptım böyle sümüklü çocuğu kandırma muhabbetini bunlarda gördüm. Zaten d-smart adsl falan da bunlarla aynı firma galiba. Bunlar kadar mağdur eden firma yoktur bence. ADSL sorunları yüzünden komşum internete girememişti 4 gün sonra aradım ip adresi tanımlanmamış sistemden kontrol edin dedim ve o an net geldi. Oradaki tutumla buradaki yani hepsiburada daki birebir aynı idi. Sorunu sen çözeceksin yada vazgeçeceksin, aksi halde onları hiçbir şey ilglendirmiyor.

    Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor. Alıcı için pek de hoş olmayan bir durum. Ama bu kadar abartarmaya gerek yok.

    Kargo firmaları ile anlaşmaları olduğu için aldığınız ürünün adetine göre kargo çıkıyor. Olmayan ürüne kargo biçildi şekilde düşünmeyin.

    Ben hepsiburada yı ben zatek kazık fiyat politikası yüzünden tercih etmiyorum. Ama nadir de olsa uygun fiyatlı bişeyler bulunabiliyor.

    stokta olmayan ürünü satışa koyma hakları yok
    internet ortamı normal mağaza gibi olmadığı için çok dikkat etmeleri gerekiyor
    zaten çoğu kez yanlış ücret yazdıkları için bu gibi durumlar oluşuyor
    yani olmadığından değil ,o fiyata göndermek istemiyorlar
    bir değil iki değil ,defalarca aynı hatayı yapıyorlarsa ben şahsen iyi niyet görmem
    bir ürünün resmini ekleyip oraya fiyatını girmek çok mu zor ,bunu yapamayan ticarette yapmasın
    birde çoğu ürün bilgisini firmalar kendileri giriyor ,hb. sadece aracılık ve kargoculuk yapıyor
    tedarikçi yanlık fiyat girince işler karışıyor
    hb. benim sorunum değil diyemiyor ama tedarikçi firma da o fiyata göndermeye yanaşmayınca kıvranmalar başlıyor

    gerçi ben artık yurtiçi kargo nedeniyle onlardan alım yapmayı bıraktım :)
    yurtiçi kargo dahi ömür törpüsü
    ürünün parasını vereceksin ,önce tedarikçi sorunuyla uğraşacaksın ,onu aşsan bile bu defa meşhur kargoyla boğuşma olayı başlıyor
    beni resmen soğuttular




  • ne almıştın acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    Ben de ilk kez böyle birşey yaşadım. gittigidiyor u falan geçtim, ebay, alibaba gibi sitelerden yabancı insanlarla alış-veriş yaptım böyle sümüklü çocuğu kandırma muhabbetini bunlarda gördüm. Zaten d-smart adsl falan da bunlarla aynı firma galiba. Bunlar kadar mağdur eden firma yoktur bence. ADSL sorunları yüzünden komşum internete girememişti 4 gün sonra aradım ip adresi tanımlanmamış sistemden kontrol edin dedim ve o an net geldi. Oradaki tutumla buradaki yani hepsiburada daki birebir aynı idi. Sorunu sen çözeceksin yada vazgeçeceksin, aksi halde onları hiçbir şey ilglendirmiyor.

    Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor. Alıcı için pek de hoş olmayan bir durum. Ama bu kadar abartarmaya gerek yok.

    Kargo firmaları ile anlaşmaları olduğu için aldığınız ürünün adetine göre kargo çıkıyor. Olmayan ürüne kargo biçildi şekilde düşünmeyin.

    Ben hepsiburada yı ben zatek kazık fiyat politikası yüzünden tercih etmiyorum. Ama nadir de olsa uygun fiyatlı bişeyler bulunabiliyor.

    stokta olmayan ürünü satışa koyma hakları yok
    internet ortamı normal mağaza gibi olmadığı için çok dikkat etmeleri gerekiyor
    zaten çoğu kez yanlış ücret yazdıkları için bu gibi durumlar oluşuyor
    yani olmadığından değil ,o fiyata göndermek istemiyorlar
    bir değil iki değil ,defalarca aynı hatayı yapıyorlarsa ben şahsen iyi niyet görmem
    bir ürünün resmini ekleyip oraya fiyatını girmek çok mu zor ,bunu yapamayan ticarette yapmasın
    birde çoğu ürün bilgisini firmalar kendileri giriyor ,hb. sadece aracılık ve kargoculuk yapıyor
    tedarikçi yanlık fiyat girince işler karışıyor
    hb. benim sorunum değil diyemiyor ama tedarikçi firma da o fiyata göndermeye yanaşmayınca kıvranmalar başlıyor

    gerçi ben artık yurtiçi kargo nedeniyle onlardan alım yapmayı bıraktım :)
    yurtiçi kargo dahi ömür törpüsü
    ürünün parasını vereceksin ,önce tedarikçi sorunuyla uğraşacaksın ,onu aşsan bile bu defa meşhur kargoyla boğuşma olayı başlıyor
    beni resmen soğuttular

    Arkadaşlar komik duruma düştüğünüzün farkında mısınız? Stokta olmayan ürünü satışa koymaya hakları yok diyorsunuz. Adamlar bilerek stokta olmayan ürünü satışa koyup sonrada iptal edip çek vermeye mi meraklılar sizce? Elbette yanlışlıkla oluyor. Daha dikkatli olunması lazım. Bunu memleket meselesi haline de getirmeye luzum yok. Adamlar milyonlarca ürün satıyorlar elbette 3-5 bişey kaçıyor gözden. Kaçmaması mucize olur bence. Türkiyenin en büyük sanal mağazasından bahsediyoruz.


    Hepsiburada kazık fiyat politikası dolayısı ile çok nadir kullandığım bir sitedir. Yılda 1-2 kere anca siparişim olur. Hepsiburadaya haklı demiyorum haksızlar tabiki. Ama kıyameti koparmanın bence luzumu yok.


    Tüketici hakem heyetine vererek hakkınızı arayabilirsiniz. Yasal yollar hala açık.




  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    milyonlarca ürünü onlar satışa koymuyor ,okumuyorsun galiba
    satışa koyan tedarikçiler oluyor
    ve hata yapıyorlarsa bize ne ?
    sen galiba her ürünü hb. sergiliyor zannediyorsun
    hb. nın asıl işi kargoculuktur (yurtiçi kargonun şubesidir kendileri)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.