Şimdi Ara

Yalancı hepsiburada

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
1.687
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada derken aslı olmayan düzmece ilan da burada demek istemişler.

    Siparişimi 30.01.2016 da "Kargo Ödemsi Dahil Olarak" tahsilatıyla gerçekleştirdim. En geç 04.02.2016 günü kargoda dediler. 05.02.2016 günü sabah ben firmaya kargo bilgim yok ürün kargolanmamış galiba gibi bir soru yazdım. Ben yazdıktan sonra telefonumu aramamış olan firma aradık size ulaşamadık ürünü bulamıyoruz, siparişi iptal edin diye cevap yazmışlar. Bir de 10 TL lik hediye çeki verdiler. Zaten mevcut siparişi göndermeyen firmadan bir de avuntu için gene alış veriş hediyesi veriyorlar.
    Ben ürünümü istiyorum, siparişi iptal etmiyorum. Sözleşme tarihinden itibaren 30 gün içinde ürünü tarafıma teslim etmeleri gerektiği kendi sözleşmelerinde mevcut.

    Kargo fiyatı dahi hesaplanıp tahsil edilen ürünü bulamamak ne kadar dürüst? Bence sahtekarlık veya kandırmaca olan site. Olmayan ürünü satıp parasını peşinen almanın doğru adı nedir?

    Aşağıda ilgili kanundan alıntı yaptım. Herkes hakkını bilip savunsun, kimse kandırılıp mağdur edilmesin.

    TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

    Kanun No. 6502 Kabul Tarihi: 7/11/2013

    Satıştan kaçınma
    MADDE 6 – (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
    (2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.
    (3) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket edenler; aksine bir teamül, ticari örf veya adet ya da haklı bir sebep yoksa; bir mal veya hizmetin satışını o mal veya hizmetin, kendisi tarafından belirlenen miktar, sayı, ebat gibi koşullara ya da başka bir mal veya hizmetin satın alınması şartına bağlayamaz.
    (4) Bakanlık ve belediyeler, bu madde hükümlerinin uygulanması ve izlenmesine ilişkin işleri yürütmekle görevlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blocker -- 6 Şubat 2016; 10:57:25 >







  • Şampiyon sakin... İnternet satışları ''mesafeli satışlar'' olarak geçer ve herzaman ücret kredi kartı ödemesi yada havale yöntemiyle peşin alınır ve sonra mal kargoya verilir. Burada firmanın bir hatası yada kurnazlığı yok. Size verilen 10 TL lik hediye çekide sizin memnuniyetinizi sağlamak amaçlı ve burda da firmanın bir yanlışı yok.

    Yanlış yada kusur aramak gerekirse tedarik edemedikleri ürünün yerine size bir üst muadilini yollamaları gerekiyordu ve işi burada yoğunlaştırmak gerekiyor. Yapmanız gereken çok basit... Siparişi iptal etmiyeceksiniz , ürünü talep edeceksiniz ve eğer tedarik edilemiyorsa yasal olarak bir üst muadilini göndermeniz gerekiyor diyerek o seçtiğiniz ürünün gönderilmesini talep edeceksiniz. Yollamıyorlarsa yine iki seçenek kalıyor... Ya iptal ediceksiniz yada tüketici hakem heyetine şikayet ediceksiniz ve birkaç ay sonra sizin lehinize çıkıcak kararla paşa paşa gönderticeksiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas

    Şampiyon sakin... İnternet satışları ''mesafeli satışlar'' olarak geçer ve herzaman ücret kredi kartı ödemesi yada havale yöntemiyle peşin alınır ve sonra mal kargoya verilir. Burada firmanın bir hatası yada kurnazlığı yok. Size verilen 10 TL lik hediye çekide sizin memnuniyetinizi sağlamak amaçlı ve burda da firmanın bir yanlışı yok.

    Yanlış yada kusur aramak gerekirse tedarik edemedikleri ürünün yerine size bir üst muadilini yollamaları gerekiyordu ve işi burada yoğunlaştırmak gerekiyor. Yapmanız gereken çok basit... Siparişi iptal etmiyeceksiniz , ürünü talep edeceksiniz ve eğer tedarik edilemiyorsa yasal olarak bir üst muadilini göndermeniz gerekiyor diyerek o seçtiğiniz ürünün gönderilmesini talep edeceksiniz. Yollamıyorlarsa yine iki seçenek kalıyor... Ya iptal ediceksiniz yada tüketici hakem heyetine şikayet ediceksiniz ve birkaç ay sonra sizin lehinize çıkıcak kararla paşa paşa gönderticeksiniz.



    Yazıyı doğru okursanız ben aksini yazmadım sayın "şampiyon".
    Ayrıca: Firmanın yanlışı nasıl yok? Olmayan ürüne satış yapmak nedir bunun cevabını almak gerekirken, neye göre böyle bir savunma yada doğruluk çıkardınız anlayamadım sayın "şampiyon". Firma biz bu aksaklıktan dolayı özür diliyoruz, siparişi iptal edin diye alttan alıyor siz çıkıp firmanın yanlışı yok diyorsunuz. Sadece kanun maddesi bile yeterlidir firmanın hatasını göstermeye.




  • Hepsiburada mı uzak olsun 8-9 yıllık ve birçok ürün aldığım üyeliğimi iptal ettirdim.20 günden fazla tedarik süresi olan ve 2-3 gün satışta tuttukları daha sonradan tedarik edememe bahanesi ile hiçbir bilgi vermeden kendi kafasına göre iptal eden ve çocuk kandırır gibi 10 TL çek veren basit 3.sınıf e ticaret sitesidir.N11 ve gittigidiyorda birçok satıcı hepsiburada dan daha güvenilir benim gözümde.Sonuç olarak müşteriyi 1 defa aldatırsın ama kendin ömür boyu aldanırsın.Artık ihtiyacım olan ürünü ucuz vermesini bırakın bedava verse işim olmaz bu site ile.
  • kazandığım çeki silen firma değil mi bu:) arkadaşlar silin hesabınızı kurtulun. çok gereksiz hepsiburada.
  • Ben de ilk kez böyle birşey yaşadım. gittigidiyor u falan geçtim, ebay, alibaba gibi sitelerden yabancı insanlarla alış-veriş yaptım böyle sümüklü çocuğu kandırma muhabbetini bunlarda gördüm. Zaten d-smart adsl falan da bunlarla aynı firma galiba. Bunlar kadar mağdur eden firma yoktur bence. ADSL sorunları yüzünden komşum internete girememişti 4 gün sonra aradım ip adresi tanımlanmamış sistemden kontrol edin dedim ve o an net geldi. Oradaki tutumla buradaki yani hepsiburada daki birebir aynı idi. Sorunu sen çözeceksin yada vazgeçeceksin, aksi halde onları hiçbir şey ilglendirmiyor.
  • hepsiburada eski yapısını bozdu ve şuanda bitmis durumda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    Ben de ilk kez böyle birşey yaşadım. gittigidiyor u falan geçtim, ebay, alibaba gibi sitelerden yabancı insanlarla alış-veriş yaptım böyle sümüklü çocuğu kandırma muhabbetini bunlarda gördüm. Zaten d-smart adsl falan da bunlarla aynı firma galiba. Bunlar kadar mağdur eden firma yoktur bence. ADSL sorunları yüzünden komşum internete girememişti 4 gün sonra aradım ip adresi tanımlanmamış sistemden kontrol edin dedim ve o an net geldi. Oradaki tutumla buradaki yani hepsiburada daki birebir aynı idi. Sorunu sen çözeceksin yada vazgeçeceksin, aksi halde onları hiçbir şey ilglendirmiyor.

    Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor. Alıcı için pek de hoş olmayan bir durum. Ama bu kadar abartarmaya gerek yok.

    Kargo firmaları ile anlaşmaları olduğu için aldığınız ürünün adetine göre kargo çıkıyor. Olmayan ürüne kargo biçildi şekilde düşünmeyin.

    Ben hepsiburada yı ben zatek kazık fiyat politikası yüzünden tercih etmiyorum. Ama nadir de olsa uygun fiyatlı bişeyler bulunabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    Ben de ilk kez böyle birşey yaşadım. gittigidiyor u falan geçtim, ebay, alibaba gibi sitelerden yabancı insanlarla alış-veriş yaptım böyle sümüklü çocuğu kandırma muhabbetini bunlarda gördüm. Zaten d-smart adsl falan da bunlarla aynı firma galiba. Bunlar kadar mağdur eden firma yoktur bence. ADSL sorunları yüzünden komşum internete girememişti 4 gün sonra aradım ip adresi tanımlanmamış sistemden kontrol edin dedim ve o an net geldi. Oradaki tutumla buradaki yani hepsiburada daki birebir aynı idi. Sorunu sen çözeceksin yada vazgeçeceksin, aksi halde onları hiçbir şey ilglendirmiyor.

    Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor. Alıcı için pek de hoş olmayan bir durum. Ama bu kadar abartarmaya gerek yok.

    Kargo firmaları ile anlaşmaları olduğu için aldığınız ürünün adetine göre kargo çıkıyor. Olmayan ürüne kargo biçildi şekilde düşünmeyin.

    Ben hepsiburada yı ben zatek kazık fiyat politikası yüzünden tercih etmiyorum. Ama nadir de olsa uygun fiyatlı bişeyler bulunabiliyor.

    Sattıkları ürün çok diye mağdur etmeleri bir hak mı oluyor? Ayrıca abartma işine gelince, ben bu olayı bu konuma getirmesem "Yapabilecek birşey yok, para iade olacak." cevabı, "İlgili işlemler başladı en kısa sürede tedarik ile ilgili işlem yapıp cevabını ileteceğiz." çözümüne dönmeden kapatılacaktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blocker -- 6 Şubat 2016; 14:28:11 >




  • bende akım koruyucu priz almıştım beyaz istedim kargoya verilmedi biraz yardırdım sonra siyaha çevirdiler siparişi 10 tl çek verdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    Ben de ilk kez böyle birşey yaşadım. gittigidiyor u falan geçtim, ebay, alibaba gibi sitelerden yabancı insanlarla alış-veriş yaptım böyle sümüklü çocuğu kandırma muhabbetini bunlarda gördüm. Zaten d-smart adsl falan da bunlarla aynı firma galiba. Bunlar kadar mağdur eden firma yoktur bence. ADSL sorunları yüzünden komşum internete girememişti 4 gün sonra aradım ip adresi tanımlanmamış sistemden kontrol edin dedim ve o an net geldi. Oradaki tutumla buradaki yani hepsiburada daki birebir aynı idi. Sorunu sen çözeceksin yada vazgeçeceksin, aksi halde onları hiçbir şey ilglendirmiyor.

    Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor. Alıcı için pek de hoş olmayan bir durum. Ama bu kadar abartarmaya gerek yok.

    Kargo firmaları ile anlaşmaları olduğu için aldığınız ürünün adetine göre kargo çıkıyor. Olmayan ürüne kargo biçildi şekilde düşünmeyin.

    Ben hepsiburada yı ben zatek kazık fiyat politikası yüzünden tercih etmiyorum. Ama nadir de olsa uygun fiyatlı bişeyler bulunabiliyor.

    Sattıkları ürün çok diye mağdur etmeleri bir hak mı oluyor? Ayrıca abartma işine gelince, ben bu olayı bu konuma getirmesem "Yapabilecek birşey yok, para iade olacak." cevabı, "İlgili işlemler başladı en kısa sürede tedarik ile ilgili işlem yapıp cevabını ileteceğiz." çözümüne dönmeden kapatılacaktı.

    Benim yazdığım mesajdan ''onların seni mağdur etmeleri haktır'' kısmını nereden çıkardın? Gösterir misin sana zahmet?


    Yoksa türkçe hocanın kulaklarını çınlatacağım.




  • yalancı pis hepsiburda.küstüm sana...

  • Nedense stok kontrolü yapamayan ve Türkiye'nin en büyük internet alışveriş sitesi Hepsiburada.com müşteri kaybediyor. Stok kontrolü sistemini bi değiştirse her iki tarafta memnun olacak ama nedense bir gelişme yok.

    Ama emin olun, adamlar keyiflerinden siparişi iptal etmiyor ne de olsa 10tl hediye çeki veriyor, belki yanlış fiyattan satışa sundular ve bu yüzden iptal edildi, belki stokları kalmadı, ama sizinde aynı fiyata başka siteden almanıza mani var mı? İptal olur, başka siteden alırsınız.

    Yanlış fiyat girilmişse bunun üzerine gitmek açgözlülük oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    Ben de ilk kez böyle birşey yaşadım. gittigidiyor u falan geçtim, ebay, alibaba gibi sitelerden yabancı insanlarla alış-veriş yaptım böyle sümüklü çocuğu kandırma muhabbetini bunlarda gördüm. Zaten d-smart adsl falan da bunlarla aynı firma galiba. Bunlar kadar mağdur eden firma yoktur bence. ADSL sorunları yüzünden komşum internete girememişti 4 gün sonra aradım ip adresi tanımlanmamış sistemden kontrol edin dedim ve o an net geldi. Oradaki tutumla buradaki yani hepsiburada daki birebir aynı idi. Sorunu sen çözeceksin yada vazgeçeceksin, aksi halde onları hiçbir şey ilglendirmiyor.

    Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor. Alıcı için pek de hoş olmayan bir durum. Ama bu kadar abartarmaya gerek yok.

    Kargo firmaları ile anlaşmaları olduğu için aldığınız ürünün adetine göre kargo çıkıyor. Olmayan ürüne kargo biçildi şekilde düşünmeyin.

    Ben hepsiburada yı ben zatek kazık fiyat politikası yüzünden tercih etmiyorum. Ama nadir de olsa uygun fiyatlı bişeyler bulunabiliyor.

    Sattıkları ürün çok diye mağdur etmeleri bir hak mı oluyor? Ayrıca abartma işine gelince, ben bu olayı bu konuma getirmesem "Yapabilecek birşey yok, para iade olacak." cevabı, "İlgili işlemler başladı en kısa sürede tedarik ile ilgili işlem yapıp cevabını ileteceğiz." çözümüne dönmeden kapatılacaktı.

    Benim yazdığım mesajdan ''onların seni mağdur etmeleri haktır'' kısmını nereden çıkardın? Gösterir misin sana zahmet?


    Yoksa türkçe hocanın kulaklarını çınlatacağım.

    Siz önce "olmayan" yazmaya başlayın Türkçe Hocalarım alnınızdan öper. Onlar eğitici insanlar.

    "Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor."

    Bu sizin yazınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    quote:

    Orijinalden alıntı: blocker

    Ben de ilk kez böyle birşey yaşadım. gittigidiyor u falan geçtim, ebay, alibaba gibi sitelerden yabancı insanlarla alış-veriş yaptım böyle sümüklü çocuğu kandırma muhabbetini bunlarda gördüm. Zaten d-smart adsl falan da bunlarla aynı firma galiba. Bunlar kadar mağdur eden firma yoktur bence. ADSL sorunları yüzünden komşum internete girememişti 4 gün sonra aradım ip adresi tanımlanmamış sistemden kontrol edin dedim ve o an net geldi. Oradaki tutumla buradaki yani hepsiburada daki birebir aynı idi. Sorunu sen çözeceksin yada vazgeçeceksin, aksi halde onları hiçbir şey ilglendirmiyor.

    Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor. Alıcı için pek de hoş olmayan bir durum. Ama bu kadar abartarmaya gerek yok.

    Kargo firmaları ile anlaşmaları olduğu için aldığınız ürünün adetine göre kargo çıkıyor. Olmayan ürüne kargo biçildi şekilde düşünmeyin.

    Ben hepsiburada yı ben zatek kazık fiyat politikası yüzünden tercih etmiyorum. Ama nadir de olsa uygun fiyatlı bişeyler bulunabiliyor.

    Sattıkları ürün çok diye mağdur etmeleri bir hak mı oluyor? Ayrıca abartma işine gelince, ben bu olayı bu konuma getirmesem "Yapabilecek birşey yok, para iade olacak." cevabı, "İlgili işlemler başladı en kısa sürede tedarik ile ilgili işlem yapıp cevabını ileteceğiz." çözümüne dönmeden kapatılacaktı.

    Benim yazdığım mesajdan ''onların seni mağdur etmeleri haktır'' kısmını nereden çıkardın? Gösterir misin sana zahmet?


    Yoksa türkçe hocanın kulaklarını çınlatacağım.

    Siz önce "olmayan" yazmaya başlayın Türkçe Hocalarım alnınızdan öper. Onlar eğitici insanlar.

    "Adamlar milyon tane ürün satıyorlar. Elbette stokta olman ürün satılabiliyor."

    Bu sizin yazınız.


    Klavyeden kaynaklı sözcük hatası ile okuduğunu kavrayamama durumunu bir tutuyorsunuz demek




  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Cevap vermeye uğraşmayın bile. Başlıktan bile belli saldırgan olacağı. Süpersin aslansın demeyenlere saldıracak.
  • Başıma gelen bu olay sonuçlanınca buraya yazacağım. İlginize çok teşekkür ediyorum, umuyorum ki; kimsenin başına böyle baştan savma cevap verilen bir durum gelmez ve mağdur edilmez.
  • Orada milyon tane ürün satıyorlar diye hata olabilir gibi bir tavırla cevap verildiğini anladığım için cevap yazdım. Zannediyorum orada karşılıklı yanlış anlaşılma içine girdik.
    Sayın Arbalet; desteğe ihtiyacım yok çok şükür, zaten ben yapacaklarımı yaptım ilgili yerden cevap bekliyorum.


    Ve lütfen şunu doğru anlatayım;

    Bana yaptıkları tavır, aramadıkları halde aradık denmesi, her yerde satılan ürünü de temin edemiyoruz diye baştan savmaları beni üzdü. Sonuç alamayınca da gerekenleri yaptım, istedim ki gelişme ve sonuçla ilgili paylaşım yapayım da başına gelen olursa fikir edinebilsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blocker -- 6 Şubat 2016; 19:43:26 >
  • Bes yıl önce hepsiburadanın kendisi aynı hatayı yapmıştı bana .. şimdi bağlı esnafın yapmasını yadırgamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer durumu yaşadım. omomatik aldık, bazılarına ürün gönderildi bazılarına iptal edildi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.