Şimdi Ara

VW PASSAT Satıp VOLVO V40 Almak?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar;

    Şu an 2014 dizel oto. passat kullanıyorum. Model değiştirmek için araç baktığımda sıfır olarak gözüme çarpan tek araç V40. Diğerleriyle karşılaştırma yaptığımda volvo güven ve kalite anlamında öne geçiyor. V40'ın iç hacminin dar olduğunu biliyorum zaten 2 kişi kullanıyoruz o yüzden çok önemli değil.
    Full V40 için 2018 model : 152.000 tl
    2019 model : 163.000 tl
    olarak fiyat aldım.
    2. el çok düşünmüyorum ama 2. el AUDİ A4 ya da bmw 3.20 xdrive da aklımdan geçiyor.(Ardahan'da yaşıyorum, arkadan itiş kullanamam)

    Bana alternatifler sunup yönlendirebilirseniz memnun olurum çünkü araba almak satmaktan daha zor.



  • 3 yıla yakın süredir t3 v40 kullanıyorum, sorunuz olursa lütfen sorun. En azından aracı gerçekten kullanan birinden bilgi alırsınız.
    Kısa bir karşılaştırma yaparsam Passat ile çok farklı araçlar. Passat'a göre negatif yönleri içinin dar ve bagajının ufak olmasıdır.
    Pozitif yönlerine gelirsek, japon aisin üretimi tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana sahip olması, dsg gibi ne zaman patlar korkusu olmayacak.
    Motoru Volvo üretimi 1.5 turbo benzinli 152hp 250nm torklu bir makine. Yağ yakma ya da farklı bir sorunu yok. Problemsiz. 1554 kg boş ağırlığa ve tam otomatik şanzımana rağmen 0-100 8.3 saniye. Sırf bu durum, ne denli mükemmel motor-şanzıman uyumu olduğunu gösterneye yetiyor.
    Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik çok çok iyi.
    Yüksek hızda rayda gider gibi gidiyor. Yol tutuşunda vw ile kıyaslamak komik olur. (Arka süspansiyonlar tam bağımsızdır )
    Şehir dışında inanılmaz düşük tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Benim en iyi değerim 1619 kmlik gidiş dönüş yol sonu 5.1 litre/ 100 km'dir. Forrumda fotoğrafı var(İstanbul-Manavgat arası idi).
    Ben de 3 yıl Doğu Anadolu bölgesinde yaşadım, İstanbul'a geldikten sonra Volvo'yu aldım.
    Her gün keşke doğudayken bu araç bende olsaydı diye iç geçiriyorum. Oranın dik dağlarında karlı yollarında bu denli yolu iyi tutan güven veren güçlü ve problemsiz bir araç mükemmel olur.
    İyi günler...
    Mevcutta 2 aracın da sahibiy-d-im.(1 sene 20bin km kullanıp 2 hafta önce sattım) Eşimde v40 dizel bende 1,4 tsi var-dı- .
    - volvo nun sert olan süspansiyonları hafif - orta derinliklerdeki çukurlarda daha konforlu. Bu yüzden ben artık v40 a sert değil Gergin diyorum. Passat v40 a göre süsp olarak daha konforlu sanılır fakat DEĞİL.
    - hızlandığında volvo nun rüzgar sesi daha az, rüzgar direnci daha düşük . Yani yüksek hızlarda (tahmini 140 ve üstü) volvo çok daha stabil gidiyor. Passat zaten 90-100 dedin mi uğuldamaya başlıyor
    - volvo da city safety (60km ye kadar oto fren) , elektrikli koltuk , yaya havayastığı standart. Bunlar passat ta yok (elektrikli koltuk highline da ancak geliyor)

    - volvo koltukları tartışmasız daha rahat, Daha ortopedik
    - passat taki anahtarsız çalıştırma ve elektronik el freni ayrı bir rahatlık katıyor

    İkisini de kullanmış biri olarak söylüyorum geniş iç hacim ihtiyacınız yok ise hiç kasmadan volvo
  • V40 süspansiyonu sert bir araba, içi dar, benzinli Passattan da 1-2 litre fazla yakar. Bunlar problem değilse araba güzel, alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V40 üretimini sonlandırıldı Hocam. Bende düşündüm sizin gibi ama bizim ülkemizde tutanadi ikinci eli de ağır ve zarar ettirebilir.3.20 ied daha güze bi seçenek olarak gözüküyor:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://tr.motor1.com/news/301568/volvo-v40-uretimi-duruyor/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kesinlikle almazdım amaç aracı yenilemek ise c segment hatchback bir araç alacak isem golf ya da 308 tercih ederdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yeni passati ve yeni a4ü farklı donanım çeşitleriyle farklı motor tipleriyle kullandım ben pek bir fark göremedim V40 için güzel fiyat ama ps şanzıman biraz eksi benim için üretiminin olmaması hatta üretim platformunun direkt kaldırılması yüzünden eğer sadece model yenilemek istiyorsanız sıfır golf alın çünkü 100k km devirmiş 3 serisi yada A4 almak pek akıl kârı değil bence.

    Hatta aracınızdan memnunsaniz hiç kımıldamayın yerinizden aracınız güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En çok tutulan d sınıfı yayla gibi aracın en çok tutulan dizel kombinasyonunu satıp 2. Eli en zayıf markalardan birinin tutulmadığı için üretimi duran benzinli daracık demode modelini almak bana çok tuhaf geldi. Ailemden biri bunu yapsa çıldırırdım çöpe gidecek paraları düşündükçe, uyku girmezdi gözüme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Imgod I kullanıcısına yanıt
    Eğer V40 T3 motor ise onda tam otomatik Aisin var. Powershift eski 1.6 dizellerde idi.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgi için V40 da tam otomatik olduğunu bilmiyordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Imgod

    Teşekkür ederim bilgi için V40 da tam otomatik olduğunu bilmiyordum
    Direksiyon simidi ve süspansiyon size sert gelmezse ve de şehir içi 10 litre yakması sorun değilse A'dan Z'ye her tarafı kalite dolu tok ve atik bir araçtır. T3 için söylüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ardahanda 3 sene kalmış birisi olarak yolları ve özellikle soğugunu bildiğim için 0 km bir araç alıp heba etmezdim sanırım. Cünkü yollar çok bozuk ve her cukurda içiniz acıyacak, araç kendini zamanla yavas yavas salacak... Bir çok örneğini gördüm.. Ayrıca cok soğuk iklim ve şehir de küçük oldugundan kısa mesafelere gidip geleceğiniz için motor ısınmadan işiniz bitecek ve aracı cogu zaman ısıtamadıgınız için tam performans kullanamayacak olmanız... Daha anlatırken paranoyak oldum😁 tavsiyem orta yollu bişey almak olurdu sanırım. Ama her 2 türlü de iyi arayışlar hayırlı ugurlu olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben V40'ın üretiminin durduğunu bilmiyordum. İyi ki size sormuşum cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Golf ün yeni kasası çıkacak sanırım olmazsa onu beklerim artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tıtanium

    Ben V40'ın üretiminin durduğunu bilmiyordum. İyi ki size sormuşum cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Golf ün yeni kasası çıkacak sanırım olmazsa onu beklerim artık.
    Bu fiyat aldığınız model ve özellikleri ne ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tıtanium T kullanıcısına yanıt
    3 yıla yakın süredir t3 v40 kullanıyorum, sorunuz olursa lütfen sorun. En azından aracı gerçekten kullanan birinden bilgi alırsınız.
    Kısa bir karşılaştırma yaparsam Passat ile çok farklı araçlar. Passat'a göre negatif yönleri içinin dar ve bagajının ufak olmasıdır.
    Pozitif yönlerine gelirsek, japon aisin üretimi tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana sahip olması, dsg gibi ne zaman patlar korkusu olmayacak.
    Motoru Volvo üretimi 1.5 turbo benzinli 152hp 250nm torklu bir makine. Yağ yakma ya da farklı bir sorunu yok. Problemsiz. 1554 kg boş ağırlığa ve tam otomatik şanzımana rağmen 0-100 8.3 saniye. Sırf bu durum, ne denli mükemmel motor-şanzıman uyumu olduğunu gösterneye yetiyor.
    Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik çok çok iyi.
    Yüksek hızda rayda gider gibi gidiyor. Yol tutuşunda vw ile kıyaslamak komik olur. (Arka süspansiyonlar tam bağımsızdır )
    Şehir dışında inanılmaz düşük tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Benim en iyi değerim 1619 kmlik gidiş dönüş yol sonu 5.1 litre/ 100 km'dir. Forrumda fotoğrafı var(İstanbul-Manavgat arası idi).
    Ben de 3 yıl Doğu Anadolu bölgesinde yaşadım, İstanbul'a geldikten sonra Volvo'yu aldım.
    Her gün keşke doğudayken bu araç bende olsaydı diye iç geçiriyorum. Oranın dik dağlarında karlı yollarında bu denli yolu iyi tutan güven veren güçlü ve problemsiz bir araç mükemmel olur.
    İyi günler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: integral77

    3 yıla yakın süredir t3 v40 kullanıyorum, sorunuz olursa lütfen sorun. En azından aracı gerçekten kullanan birinden bilgi alırsınız.
    Kısa bir karşılaştırma yaparsam Passat ile çok farklı araçlar. Passat'a göre negatif yönleri içinin dar ve bagajının ufak olmasıdır.
    Pozitif yönlerine gelirsek, japon aisin üretimi tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana sahip olması, dsg gibi ne zaman patlar korkusu olmayacak.
    Motoru Volvo üretimi 1.5 turbo benzinli 152hp 250nm torklu bir makine. Yağ yakma ya da farklı bir sorunu yok. Problemsiz. 1554 kg boş ağırlığa ve tam otomatik şanzımana rağmen 0-100 8.3 saniye. Sırf bu durum, ne denli mükemmel motor-şanzıman uyumu olduğunu gösterneye yetiyor.
    Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik çok çok iyi.
    Yüksek hızda rayda gider gibi gidiyor. Yol tutuşunda vw ile kıyaslamak komik olur. (Arka süspansiyonlar tam bağımsızdır )
    Şehir dışında inanılmaz düşük tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Benim en iyi değerim 1619 kmlik gidiş dönüş yol sonu 5.1 litre/ 100 km'dir. Forrumda fotoğrafı var(İstanbul-Manavgat arası idi).
    Ben de 3 yıl Doğu Anadolu bölgesinde yaşadım, İstanbul'a geldikten sonra Volvo'yu aldım.
    Her gün keşke doğudayken bu araç bende olsaydı diye iç geçiriyorum. Oranın dik dağlarında karlı yollarında bu denli yolu iyi tutan güven veren güçlü ve problemsiz bir araç mükemmel olur.
    İyi günler...
    bence de vw ile kıyaslamak komik olur passat'ta da arka bağımsız + aks açıklığı da passat'dan 15 cm kısa. passat gibi yol tutması pek mümkün değil, passat b8'in yol tutuşunun çok iyi olduğu zaten bilinen bişey. arka bağımsız golf'te de olan birşey 1.4 ve üstü benzinli motorlarda.

    şehir dışında şahin bile inanılmaz düşük tüketim değerlerine ulaşır, bu mesele değil. istanbul'da ne yakıyor, önemli olan o.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Aks aralığı 15 cm kısa demek ki. Vay be. Niye acaba. Üstün Alman mühendisliği olsa gerek.
    Birisi sedan öbürü HB olduğu için olmasın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 7 Nisan 2019; 18:23:28 >
  • Bazı vw kullanıcıları kafayı sıyırmış gibi vw savunuyorlar. Bu kadar büyük fanatizmi para verse bile sağlayamazdı vw.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Boşver üstad, bu alman fanatiklerine bir şey anlatılmaz. Sanki volvo benim firmam,yarın satarım gider aracı. Ama bu kaliteli olduğu gerçeğini değiştirmez. Öyle bir vw fanatizmi var ki kullanmasam inanacağım mükemmel olduğuna. Çok komik gerçekten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Aks aralığı 15 cm kısa demek ki. Vay be. Niye acaba. Üstün Alman mühendisliği olsa gerek.
    Birisi sedan öbürü HB olduğu için olmasın?
    Ne saçmalıyorsun arkadaşım. Biri c sınıf diğeri d sınıf olduğu için. Hatta passatın aks açıklığı d sınıfında en darlardan biri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 7 Nisan 2019; 19:56:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf varken en iyi araç golf.
    Passat varken en iyi araç passat.

    Bakalım sıradaki en iyi araç hangisi olacak? Arteon? Tiguan? Toureng? Caddy?

    Forum olarak bizde böyle sınanıyoruz demek ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.