Şimdi Ara

VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
654
Cevap
16
Favori
64.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sn -globetrotter- Bir araç ancak bu kadar net anlatılabilir. Elinize saglık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profdr -- 21 Kasım 2013; 21:59:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -globetrotter-

    Öncelikle dikkate aldığınız için teşekkür ederim.
    Öncelikle Amarok'u yalnızca arazi şartlarında kullanmadığımı belirteyim. Aracım sıkça şehir dışına çıkıyor, köy ile şehir arasında yük taşıyor. Gerektiğinde ise bu taşıma işlerini arazide yapıyor (mazot takviyesi, gübre taşıma gibi). Amarok, ticari amaçlarımızı yerine getirmek üzere alınmış ikinci araç.
    Bu nitelikleri belirttikten sonra detaylara değineyim:
    Bana göre amarok yalnızca arazi koşullarının üstesinden gelmek için üretilmiş bir araç değil. Bu sebeple arazi performansı zayıf. Bunu inkar edemem. Ama şehirler arası kullanımda aracın otomobil konforu sunduğunu belirtmeliyim. Virajları çok iyi bir performansla -aynı segmentteki diğer araçlara göre- alıyor. Sakin kullanımla 6litre civarı bir şehirdışı değeri elde edebiliyorsunuz. Yük taşıma durumunda iken girdiğiniz çukurlar sizi endişelendirmiyor. Sıkça sürücü değiştiren ve çok ta titiz kullanılmayan bir araç olarak 170.000km boyunca bakımlar dışında servise gitmiyor.
    Bu zamana kadar pick-up alım sürecinde salt olarak ticari fayda gözettim. Amarok'ta da aynı şekilde. Amarok'un, yüksek fiyatıyla bana ne tür bir fayda sağlayabileceğini sorduğunuzu duyar gibiyim. Bu sorunun cevabı birden fazla etkeni barındırıyor olsa da, en önemli iki etken şunlardır: İkinci el değeri ve elden çıkarabilme hızı.
    Amarok'un hiç mi eksisi yok? Emin olun bolca var. Tüketicileri bilgilendirmek amaçlı tek tek değineceğim:
    • 90km/h-110km/h aralığında ne olduğunu anlayamadığım (Servisin'de anlayamadığı!) bir uğultu var.
    • Özellikle şehirlerarası yollarda agresif kullanımda yakıt tüketimi fırlıyor.
    • Arazideki kıvraklığı L200 kadar iyi değil.
    • Diğer pick-uplarda olduğu gibi arkanın hafif olmasından doğan bazı aerodinamik sorunları var.
    • Ön konsoldaki malzeme sert plastik.
    • Yol bilgisayarı Passat'taki gibi çok fonksiyonlu değil.
    Bir sonraki araç tercihim tekrar amarok olacak. Çünkü aracın şehir kullanımına da optimize edilmiş olması ve ikinci el piyasasındaki avantajı bana cazip geliyor.
    L200 de tabiki tercih edilebilir bir araç. Hatta ağır kullanım şartlarında kesinlikle tercih edilmeli. Ama kullanım tecrübeme dayanarak söylüyorum, L200 daha şehirli bir hale getirilmeli.
    Selamlar.


    İçten yorumlarınız için teşekkür ederim.İkinci elde az değer kaybederek kolay satılıyorsa eğer tercih edilebilir bir araç elbet.Yalnız bir konuda bir türlü ikna olamıyorum oda bu aracın yolda yüksüz nasıl daha konforlu olabildiği..Sonuçta bu araçta yük taşısın diye sert makaslı tasarlanmış.Hal böyle oluncada yüksüz vaziyette çok sekiyor bu araçlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen_ertas

    araçı araziye süreçeksen en iyisi ford bence.

    Fordmu? Güldürme beni babam bu araçlarla şantiyeye gidiyor bazen arabalar zora geldinmi debriyaj sıyırıyor diyor daha 2 yaşındaki araba 2.balata üstelik garantide kabul etmiyormuş, ben pick-up'da toyota üzerine tanımam.

    Bizim iş yerinden bunların alayı vardı. İçlerinde bir Mazda B serisi servise gittiğinde parça değiştirmeden geri gelirdi. Hatta iş yerinde çok da konusu olmuştu sağlamlığıyla ilgili. O yüzden tek markayı kullanıpta firma şahsımıza aitmiş gibi yazmak doğru değil, kaldı ki Ford da fena sayılmaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    "Konforuna gelince bana 2011 model GOLF ten daha rahat geliyor. Biz ailece Amaroku çok seviyoruz."

    Bu sözü ben söylemedim. Bu mesajın devamını okuyun falan şeklinde cevap yazmayın. Bu cümleden başka anlam çıkmaz.

    Sizin kelimenizle "...puhahahahahha "

    Bireysel tartışma olmaması adına size kamyonetinizle mutluluklar.

    Amarok golf'den dahami rahat



    Tabiki golften rahat,amaroklarla konforlu yolculuk yapılsın diye arka bölümde helezonik yaylar yerine makas diye tabir ettiğimiz yaprak yay kullanılmış.Ondan araba yolda pamuk gibi gidiyor.Ancak ufak bir problem var arkaya bir 200 kg yük atmak lazım.Yoksa at arabasıyla gitmiş gibi oluyorsun.Bu bahsettiğimiz şey tabiki bu araçların suçu değil.Bu araçlarki buna bütün marka pickuplar dahil yaradılışları gereği isteselerde binek araçlardan rahat olamazlar.Bunu bizzat kullanıcısı olarak söylüyorum.Marka fanlığı yaparak insanları yanlış yönlendirmenin anlamı yok.Para kolay kazanılmıyor.60-85000 lira arası yüksek fiyatlara satılan bu araçlarla binek araç golf rahatlığı veyahutta toureg,x5,tiguan,q5 gibi jeep rahatlığı yaşarım zanneden arkadaşlar gerçekten hayal kırıklığına uğrarlar.Ondan bu araçları belli bir amaç doğrultusunda alsınlar.Binek araçlardan artıları,arkaya istediğiniz kadar valiz ve eşya atabilirsiniz,yüksek yapısı sebebiyle engebeli yollarda kolayca girip çıkarsınız,heybetinden dolayı insan ister istemez kendini daha bir güvenli hissediyor.Bu araçlar binek araçlardan daha uzun ömürlülerdir ve sağlamdırlar.Hep en zor şartlar için dizayn edildikleri için kolay kolay arıza yapmazlar.Eksileri,binek araç gibi kesinlikle konforlu olamazlar,Yük taşıma amaçlı dizayn edildikleri için yoldaki en ufak çukur ve tümseği kabin içinde sert bir şekilde hissettirirler,Aracın arka kasası boş olduğu için ve yürüyen aksamında makas kullanıldığı için binek araç gibi viraj alamazlar,savrulma tehlikesi yüksektir.Özellikle yağışlı havalarda 4*2 versiyonları güçlü motorları yere aktarmada zorlanırlar.Yük taşıma kasaları uzun olsun diye kabin içinden feragat ederler.Bu nedenle arka oturma bölümleri dik ve rahatsızdır.Uzun yolculuklar eziyete dönüşür.10 litrenin altında mazot yakmazlar.Her sene muayneye girmek gerekir.Kamyonet statüsünde oldukları için sol şeridi işgal edemezler,bir bakmışsın bir gün polisin biri beni çevirdiği gibi çevirir cezayı keser,kabin içine binek araçtan fazla ses alırlar,şehir içinde dar sokaklara girip çıkması,park etmesi işkencedir,direksiyon turu zayıf olduğu için manevra zordur.Pickup almak isteyen arkadaşlar bu yazımı dikkate alsınlar ve artılarını eksilerini iyi değerlendirip karar versinler.Saygılar.

    Ben kullandim butun kemiklerim agridi sonra hamama gittim bir suru para verdim yumusamak icin kas gevsetici aldim ancak duzeldim



    Çok abartmışsınız. Şimdiki traktörlerde bile bu kadar yorulmuyoruz..

    Ayroni yaptim





  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: -globetrotter-

    Öncelikle dikkate aldığınız için teşekkür ederim.
    Öncelikle Amarok'u yalnızca arazi şartlarında kullanmadığımı belirteyim. Aracım sıkça şehir dışına çıkıyor, köy ile şehir arasında yük taşıyor. Gerektiğinde ise bu taşıma işlerini arazide yapıyor (mazot takviyesi, gübre taşıma gibi). Amarok, ticari amaçlarımızı yerine getirmek üzere alınmış ikinci araç.
    Bu nitelikleri belirttikten sonra detaylara değineyim:
    Bana göre amarok yalnızca arazi koşullarının üstesinden gelmek için üretilmiş bir araç değil. Bu sebeple arazi performansı zayıf. Bunu inkar edemem. Ama şehirler arası kullanımda aracın otomobil konforu sunduğunu belirtmeliyim. Virajları çok iyi bir performansla -aynı segmentteki diğer araçlara göre- alıyor. Sakin kullanımla 6litre civarı bir şehirdışı değeri elde edebiliyorsunuz. Yük taşıma durumunda iken girdiğiniz çukurlar sizi endişelendirmiyor. Sıkça sürücü değiştiren ve çok ta titiz kullanılmayan bir araç olarak 170.000km boyunca bakımlar dışında servise gitmiyor.
    Bu zamana kadar pick-up alım sürecinde salt olarak ticari fayda gözettim. Amarok'ta da aynı şekilde. Amarok'un, yüksek fiyatıyla bana ne tür bir fayda sağlayabileceğini sorduğunuzu duyar gibiyim. Bu sorunun cevabı birden fazla etkeni barındırıyor olsa da, en önemli iki etken şunlardır: İkinci el değeri ve elden çıkarabilme hızı.
    Amarok'un hiç mi eksisi yok? Emin olun bolca var. Tüketicileri bilgilendirmek amaçlı tek tek değineceğim:
    • 90km/h-110km/h aralığında ne olduğunu anlayamadığım (Servisin'de anlayamadığı!) bir uğultu var.
    • Özellikle şehirlerarası yollarda agresif kullanımda yakıt tüketimi fırlıyor.
    • Arazideki kıvraklığı L200 kadar iyi değil.
    • Diğer pick-uplarda olduğu gibi arkanın hafif olmasından doğan bazı aerodinamik sorunları var.
    • Ön konsoldaki malzeme sert plastik.
    • Yol bilgisayarı Passat'taki gibi çok fonksiyonlu değil.
    Bir sonraki araç tercihim tekrar amarok olacak. Çünkü aracın şehir kullanımına da optimize edilmiş olması ve ikinci el piyasasındaki avantajı bana cazip geliyor.
    L200 de tabiki tercih edilebilir bir araç. Hatta ağır kullanım şartlarında kesinlikle tercih edilmeli. Ama kullanım tecrübeme dayanarak söylüyorum, L200 daha şehirli bir hale getirilmeli.
    Selamlar.


    İçten yorumlarınız için teşekkür ederim.İkinci elde az değer kaybederek kolay satılıyorsa eğer tercih edilebilir bir araç elbet.Yalnız bir konuda bir türlü ikna olamıyorum oda bu aracın yolda yüksüz nasıl daha konforlu olabildiği..Sonuçta bu araçta yük taşısın diye sert makaslı tasarlanmış.Hal böyle oluncada yüksüz vaziyette çok sekiyor bu araçlar.


    Amorak'a bin Mahmutbey gişelerinden çık Kapıkuleye istersen E5 ten git istersen otobandan devam et binek aracı aramazsın. Boş dolu farketmez. Ama şehir içinde gezcem dersen 200-300 kilo yükün faydası var. Makaslar abartldığı gibi sert değil kamyon makaslarına göre daha kaliteli daha esnek. sonuçta 1 tonluk makaslar. 3-4 tonluk kamyonetin makaslarına benzemez.
    Amarokta Viraj dengeleme sistemi çok fazla konfor sağlıyor araç arkasını kolay kolay bırakmıyor diğerleri gibi ben hundai kamyonette kullanıyorum bu dengeleme sistemi satılabilir bir şey olsa vallaha taktırırım :D Dönüşlerde bi Lunapark havası yaşıyoruz..
    Amarokun artısı ve sürücüsünü rahatlatan özelliği bence dengeleme sistemleri. Hızlı dönüşlerin rahat olması konforu arttırıyor binek araca yaklaştırıyor.
    Diğer arkadaşların dediği gibi ihtiyaçlarınızı iyi belirlemeniz gerekli Ticari araçlarda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man


    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    Yarım metre suya girdınızmı hic hatta cam sevıyesıne kadar tahmını 80 , 90 cm veya ,, aracın sanzımanını on arka difransıyellerını kayalara çamurlara taslara ne kadar surttunuz , ne kadar derınlıktekı çamurlara gırdınız , burada ne yazıldığı onemlı degıl onemlı olan gercek arazı şartlarında araçlarınızın ne kadar dayanıklı oldugu , her arac off road yapar c 180 Mercedes de yapar Tofaş Şahin'de yapar , onemlı olan off roada ne kadar dayanıklı oldugu bütün hikaye bu DAYANIkLILIk , bu aracın kabul gormesı ıcın kendını ispat etmesi lazım efsane Japon pikapları gibi , aracın konforuymus goruntusuymus hıc ama hıc onemı yok onemli olan motor sanzıman difransiyeller ve akslar , en azından benı ılgilendıren kısmı bu .

    Yanına kız arkadaşını ve kaynananı aldığın zaman konforda önemli oluyor bir aracın azda olsa her türlü kullanıma cevap vermesi lazım


    Sevgılı dostum bu sınıfın en konforlu aracı Ssang actyon sportdur neden dersenız ?
    1 tüm pıkaplar makaslıdır ve yükü taşıma amaclıdir buna amarok mıtsu ısuzu nıssan vs hepsı dahıldır yoldakı nohut kadar taşi bile hissedersınız
    2 sadece Ssang bağımsız amaortısorlu arka difransıyele sahiptir , makaslı bir araca göre cok ciddi konfor ve yol tutus farklı vardır , kendınız bizzat kullanarak testi edebilirsiniz

    Dediğin araca Kıbrısta çok binme imkanım oldu ama sürücüsü görüntü var ama bi halta yaramıyor diyordu. sadece 2 valiz atılabiliyormuş öle aşyanı at götür aracı değilmiş. Yolda gidişi keyifli ama sürücü hiç memnun değildi alan olsa satacam havalarında idi..
    Suzuki vitara nın üzerine arazi aracı tanımam diyordu. Hummer ile kapışabilen tek arazi aracı diyordu. Hummerın yıllık vergisinden bile ucuz muş ama ona kafa tutuyormuş. İnternette de sadece direksiyon programında suzuki ile hummer karşılaştırılmış ikiside parkuru geçmişti..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 21 Kasım 2013; 23:21:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fksfks

    mevzu zor yollar ve amarok;


    Merak ediyorum, bu kadar teorik bilgiler, yaşanmışlıklar, off road deneyimleri vs. vs.... acaba hanginiz zor yolların araç tercihlerini yapan, onlarca şampiyonluğu bulunan ve yıllarca isoff başkanlığı yapmış MEHMET BECCE kadar bu konuda deneyimlisiniz? Bu adamın kafası çalışmıyor mu? üç beş program sonra bu araçlar yaramaz değiştirelim diyemiyor mu? üstelik araçlarla ilgili hiç bir sponsorluk anlaşması falan yokken. araçların üzerinde ki vw amblemlerinin tamamı kapalı çünkü araçlar kiralık, program yapımcısı Aydın Dikim in face sayfasını incelerseniz orada belirtmiş kiralık ve mehmet becce nin tercih edip modifiye ettiğini. daha önceki programlarda l200 lerin her yerinde reklam vardı...




    L200 lerin sezonunu hatırlıyorum. Bir programda iki aracın difransiyelinden ses geliyordu. Yağı değiştirdiler arıza devam etti. Daha sonra Mehmet BECCE gençliğimde olsam hemen gress yağı basıp galeriye satardım alan kişi 3 gün sonra difransiyel indirirdi gibi şakalar yapmıştı. BEyaz L200 ler iyidi ama arkadan gelenler hep batıyordu :D




  • İşim gereği her yaz altışar aylık dönemlerde her türlü arazi yollarında çalışıyorum... Değişik 4*4 arazili çift kabin pikaplarla çalışma fırsatım oluyor. Öne çıkan marka ise L2oo oldu...
  • Amarok'un en sevmediğim yönü internette bilgi araken sürekli Linux ün Amarok media player programı ile karşılaşmak. VW nin bu sorunu halletmesi lazım bazen çok sıkıcı oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    Dayanıklılık konusunda bir şey diyemem, Amarok henüz çok uzun dönem test edilip dayanıklılığını kanıtlamış bir araç değil. Bu forumda arazi kabiliyetleri tartışıldığı için soruyorum.

    Hocam siz kafanızı yormayın bu forumda tuhaf bi vw takıntısı var videoları bile düzgün takip etmeden kullanıcıya kafa tutuyorlar kullandığınız aracı size anlatıyorlar ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    3 yıllık araç 40 yıllık tecrübeyi rezil etti.

    http://www.youtube.com/watch?v=RQ8dIuJoKFw

    Hacı cevap vermeye değmez forum bunlar gibi takıntılı insanlarla dolu kullandığımız araçlar bize anlatıyorlar kullanmadan araç sahibine kafa tutuyorlar hemen her ve konusu böyle sanal dünya ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    Gerçeklere karşı kıvıramayınca hakarete devam. Kalın kafalı senin paşa dedendir anladın sen onu...
    Biz ADLILAR Otomotiv olarak 15 senedir Ford Otosan yetkili servisiyiz sen kime neyi anlatıyon internetten okuduklarını bırak
    hayatın boyunca kaç defa motor toplayıp rektefe yaptın ondan haber ver. Yaptığın rekfeye hangi firmanın yetkili mührünü bastın.
    Amarok'un kullanma kılavuzunda dahi arazi sistemlerinin profesyonel off road sistem olmadığı yardımcı öğeler olduğu Arazide sert sürüşler için dikkat edilmesi gerektiği sorun çıkarabileceği yazıyor. Koskoca firma firma aracını senden daha iyi tanıyor. Müşterisini uyarıyor sen neyin çığırtkanlığını yapıyorsun.

    O çok övdüğün araçlardan birini al kullan 100 kmde 15 litre yaka yaka 100.000 km yap
    her sene 10.000 TL vergi ve belge parası öde o zaman görelim.
    Ben hepsiyle uzun test sürüşü yapınca yeterli olmuyor. Sen arkadaşının Amarokunu kullanınca bu yeterli oluyor. Bu ne yaman çelişki anlamadık.


    Arabın YA lellisinden bana ne adamlarda yakıt bedava vergi sıfır. Araplar VW nin çöl canavarı Touareg hastası olarak biliyorum. İzlediğim bir belgeselde arap turizm şirketleri bu araçla çölde geziler düzenliyordu. Adamda zibil gibi para var Amarok gibi orta sınıf arabayı alıp ne yapacak. YAkıt ucuz, vergi yok arapların şartlarında ben olsam Amarok'a yan bile bakmam. 4.0 250 hp bir araç langır langır gezerim.

    Senin yazdıkların çok hayali. Bir Arap ile bir Türkiyeli nasıl aynı aracı tercih etsin. Bir arap neden 2.0 kullansın yada bir Türkiyeli nasıl 3.5 kullansın bana bunu açıkla. Senin darphanen mi var baban holding sahibi falanda uçuk bir dünyada mısın anlamadım kardeş. Yada bazı maddeleri fazla kaçırdın aklına geleni yazıyorsun. Arap neden Amarok tercih etmezmiş. Neden tercih etsin ki salak mı? Yakıt bedeva vergi sıfır en çok yakanını en cabbarını alır kullanır adam.

    Sen gerçek dünyaya dönersen o zaman seninle tartışırız kardeş sen gerçeklerden bu kadar uzak olduğum müddettçe bizim uzlaşmamız zor.







    Biz ADLILAR Otomotiv olarak 15 senedir Ford Otosan yetkili servisiyiz ------ford yekili servisisiniz ve amarok kullanıyorsunuz?

    hayatın boyunca kaç defa motor toplayıp rektefe yaptın ondan haber ver------makina mühendisi ve tasarımcıyım...sizin hayatınızda görmediğiniz makinaları tasarladım ve yaptım..kendi araçlarımın birçok parçasını kendim yaparım...amarokum şanzımanını söker sıfırdan imal ederim...

    O çok övdüğün araçlardan birini al kullan 100 kmde 15 litre yaka yaka 100.000 km yap.her sene 10.000 TL vergi ve belge parası öde o zaman görelim. ----land cruiser prado 4,0 kullandım 80,000km yaptım..yıllık vergisi 3600tl lpg ile kmde 0,40 krş yakıyordu.satmasaydım bu yıl vergisi 1900tl düşecekti...offroad yapıyorum...yakın arkadaşlarımda hep 4x4 araçlar var...en az 60.000km binerler..sık sık konuşur tartışırız...1986 LN65 hilüzten tutun, 2009 discovery 3e kadar bir sürü araçı iyi tanırım...araçlar hakkında bu nedenle bilgi sahibiyim...


    Araplar VW nin çöl canavarı Touareg hastası olarak biliyorum----yanlış biliyorsunuz..araplar lexus hastasıdır...avrupa arabalara asfalt harici binmezler...her evin kapısında mutlaka bir toyota -mitsibishi bulunur...

    Arap neden Amarok tercih etmezmiş. Neden tercih etsin ki salak mı? ----arap amarok tercih etmez..hilux L200 tercih eder....arap yarımdasında bolbol görebilirsiniz..


    @fksfks...amarokta zf maşsıman olduğu doğru...servislerin arıza kayıtlarına bakarsanız arazide kullanılan araçların şanzımanların değil aktarma organlarından hatalı olduğunu görürsünüz...asfaltta olanlar zaten sorun çıkarmıyor...

    arap yarımdasında sizin duymadığınız arabaları gördüm...aramızdaki fark bu....siz duyarsınız ben görürüm...


    kafanızdan sallama mışlı mişli cümlelerle bilgilerle bi daha bana yazmayın...amarokunuzla size mutluluklar...

    forumdaki diğer arkadaşlara sürçü lisan ettiysem affola..kusura bakmayın artık anlaşımın ve sinirimin doruk noktalarına ulaştım.....


    @-globetrotter- tarafsız yorumunuz için sizi tebirk ediyorum...işte söylenecek sözleri söylemişsiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 22 Kasım 2013; 9:37:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fksfks

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    Gerçeklere karşı kıvıramayınca hakarete devam. Kalın kafalı senin paşa dedendir anladın sen onu...
    Biz ADLILAR Otomotiv olarak 15 senedir Ford Otosan yetkili servisiyiz sen kime neyi anlatıyon internetten okuduklarını bırak
    hayatın boyunca kaç defa motor toplayıp rektefe yaptın ondan haber ver. Yaptığın rekfeye hangi firmanın yetkili mührünü bastın.
    Amarok'un kullanma kılavuzunda dahi arazi sistemlerinin profesyonel off road sistem olmadığı yardımcı öğeler olduğu Arazide sert sürüşler için dikkat edilmesi gerektiği sorun çıkarabileceği yazıyor. Koskoca firma firma aracını senden daha iyi tanıyor. Müşterisini uyarıyor sen neyin çığırtkanlığını yapıyorsun.

    O çok övdüğün araçlardan birini al kullan 100 kmde 15 litre yaka yaka 100.000 km yap
    her sene 10.000 TL vergi ve belge parası öde o zaman görelim.
    Ben hepsiyle uzun test sürüşü yapınca yeterli olmuyor. Sen arkadaşının Amarokunu kullanınca bu yeterli oluyor. Bu ne yaman çelişki anlamadık.


    Arabın YA lellisinden bana ne adamlarda yakıt bedava vergi sıfır. Araplar VW nin çöl canavarı Touareg hastası olarak biliyorum. İzlediğim bir belgeselde arap turizm şirketleri bu araçla çölde geziler düzenliyordu. Adamda zibil gibi para var Amarok gibi orta sınıf arabayı alıp ne yapacak. YAkıt ucuz, vergi yok arapların şartlarında ben olsam Amarok'a yan bile bakmam. 4.0 250 hp bir araç langır langır gezerim.

    Senin yazdıkların çok hayali. Bir Arap ile bir Türkiyeli nasıl aynı aracı tercih etsin. Bir arap neden 2.0 kullansın yada bir Türkiyeli nasıl 3.5 kullansın bana bunu açıkla. Senin darphanen mi var baban holding sahibi falanda uçuk bir dünyada mısın anlamadım kardeş. Yada bazı maddeleri fazla kaçırdın aklına geleni yazıyorsun. Arap neden Amarok tercih etmezmiş. Neden tercih etsin ki salak mı? Yakıt bedeva vergi sıfır en çok yakanını en cabbarını alır kullanır adam.

    Sen gerçek dünyaya dönersen o zaman seninle tartışırız kardeş sen gerçeklerden bu kadar uzak olduğum müddettçe bizim uzlaşmamız zor.







    O'nun kendine ait bindiği bir aracı bile yoktur eminim, böyle bol keseden attığına göre. neyi nasıl açıklasın? a dostlaaaarrrrrr

    evet haklıysın bi arabam yok


































    Çaykaşığı ile offroad yapıyorum r



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 22 Kasım 2013; 10:14:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • he gardaş hee! G63 AMG yi de sen tasarladın gene bir tane mantıklı cümle kurmadan, demogoji yap, boş boş sayfayı doldur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fksfks -- 22 Kasım 2013; 12:07:40 >
  • Ford yetkili servisi olsam f150 raptor varken başka pickup bakmam :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fksfks

    he gardaş hee! G63 AMG yi de sen tasarladın gene bir tane mantıklı cümle kurmadan, demogoji yap, boş boş sayfayı doldur

    />






  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcoupe

    quote:

    Orijinalden alıntı: profdr

    mevzu olan amarokun dayanıklılıgı.. Yazdıgımız yazıda onun üstüne.. Başka birşey yok.. İsim kişi hiç birşey hedef alınmamış.. Çıkıyor bir doguş kazıgı yemiş , vw kullanıcısı başlıyor üstüne alınmaya..Arkadaş alırken kazık yediysen banamı sordun. Araban daha kendini isbatlamışsa bana ne. Gerçekleri kaldıramayacaktın alma kardeşim. Biz sana niye aldın kötü ettin şu bumu diyoruz..Biz amarok konuşuyoruz.. 5 yaşında çocuk gibi alınganlık yapıyorsun..sonrada laf sokuyorsun..Laf sokmayı biliyorsan yemeyide bileceksin.. Yok 80 bin ver sende bin şu bu..Saçma salak vw - anti vosvagen forumuna çeviriyorsun forumu. Senin amarok dedigin kazık yedigin bunalıma girdigin alete benim çalıştıgım yerlerde yüzüne bile bakmazlar..Güneydoguda artistik yapacak sisi arabası degil en agır şartlarda dayanacak araba kullanılır.. Çünkü iş şantiyesinde yol olmayan yere yol okul olmayan yere okul. Kaçakçıların insan burada geçemez diye kullandıgı sarp yerlere karakol yaparız.. Afrika da libyada mısırda suudi arabistanda şurada burada bazı şehirler arası yollar vardır..Adı yol bazı yeri kum örtmüş,. 15-20 cm çukurlar(adı asvalt)...Çölde kayaların kumun üstünde seke seke gidersin..Dışarısı 50-60 derece...Ay yüzeyi gibi bir yerdesin....O hızda girdigin çıktıgın çukurların hesabı yok.. An gelir yag degişim zamanı bakım yapamazsın..2-3000 km sonra bakım yaparsın tek yapabildigin filitrelere arada hava tutmak... Rusyada sibiryada şantiyede çalışırsın. Tükürügün havada donar. Hava suratını keser..yol nerde göremezsin buzdan gözükmez..ŞAntiyede şurada burada..buz heryer buz..O şartlarda en son acıyacagın şey arabadır..Rus arabaları ısıtma yönünden çok daha iyidir ama toyotanın dayanıklılıgı... Her durumda çalışması göreve hazır olması..Tek güvencendir..Çünkü marşa bastın çalıştı çalıştı ..Çalışmadı herşey durur.. Kontrat yapmışsın en ufak aksama sana binlerce dolar tazminata patlar yetiştirmek zorundasın...Vb... Kısaca amarok nedir arkadaşım ya..Yada seni takan kim .. Senin o çok övdügün amaroka bindik sürdük .. Ama çok şükür pek o kadar düşmedik..Genelde land cruiser vx100 , land cruiser vx200 ler üstündeydik.



    iyi anladığım hissiyatlar bunlar, hele alet edevat araca yüklenip işçiler de bindi mi, çalıştırıyorsun çalışmıyor, herkes bakıyor ne yapıcaz şimdi diye, yarım kalan işlere mi yanarsın, yüklenen alet edevata mı, inşaata sevkedilemeyen işçilere mi, yoksa arabanın çıkardığı masrafa mı... zır zır geciktiniz diye çalan telefona mı...
    akü bozulduğunda yandaki araçtan akü alıp çalıştırıp geri verdiğimizi biliyor musun? aküsüz bir gün geçirdiğimizi, iki kişi ovanın ortasında parkedecek yokuş da olmadığını, sabahtan akşama kadar motorunu mecburen çalıştırdığımızı? hatta gır gır sesten sinir olup götürüp uzağa bıraktığımızı? iş yarım kalamazdı çünkü.
    o yüzden ne kadar yaktığı da pek önem arzetmez pickup'ın eğer lazımsa. ne kadar az sorun çıkardığı ve ne kadar manuel olduğu önem arzeder.
    koltuk döşemesi şu renk olmuş bu renk olmuş ne farkeder, kaporta rengi gümüşten başka bir renk olsa toz topraktan çamurdan görünürmü sanıyorsun? veya yokuşluk yerde battığında kasaya çıkın talimatı verdiğin işçilerden beşi arkasına çıkıp kurtulsun diye sağa sola sallamaya başladığında, sağını solunu çizmeyin demek komik olmazmı sence?
    yağ değişimlerinde zaman kaybetmemek için 17 numara anahtarla ucuza gelsin diye bir teneke petrol ofisi yağı garajda bekler...
    pickup gerçekten lazımsa, en manueli seçilir. ucuz olduğundan değil, iş yarım kalmasın diye...
    tabi hava atılarak gezilecekse, o başka. o bizim durumumuzda değil.






    Bizim anlamadığımız hissiyatlar.
    İlerde bir maden ocağına yada şantiyeye girersek (Türkiyede genelde TATA markaları görüyoruz sahada ama neyysee)
    Şantiye müdürüne söyleriz bak burası şantiye amarok Kullanma deriz.
    Adam müdür ya bilmez tabi arazide ne gider ne gitmez oda şirketine bizim aklımızı iletir.

    Bizde şehirde arabada sorun olunca arıza lambasına bakıyoruz ona göre gerekli tamirciyi çağırıyoruz.
    Uzun yola gideceksek güzel bi bakımdan geçiriyoruz yola çıkıyoruz. Bakım kilometrelerini pek kaçırmamaya çalışıyoruz araba garantiden çıkmasın diye nabıcan işte ama siz bizim durumumuzdan anlamassınız.

    eh işte şehirde diğer arabalardan yüksek olsun diye pickup kullanma mantığında olan biri olduğunuza göre tartışacak birşeyimiz yok, sizin ağır arazi şartlarınız kaldırımlar.
    gerçi sizin pickupla benim pickup arasında değişen birşey yok, her ikisi de mal taşıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: epyhon

    Ford yetkili servisi olsam f150 raptor varken başka pickup bakmam :D

    Ben Kamyon sınıfının yetkili servisiyim dediğin araca çıkan vergi masrafla 5-6 senede bir 2. el pick up alırsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    Gerçeklere karşı kıvıramayınca hakarete devam. Kalın kafalı senin paşa dedendir anladın sen onu...
    Biz ADLILAR Otomotiv olarak 15 senedir Ford Otosan yetkili servisiyiz sen kime neyi anlatıyon internetten okuduklarını bırak
    hayatın boyunca kaç defa motor toplayıp rektefe yaptın ondan haber ver. Yaptığın rekfeye hangi firmanın yetkili mührünü bastın.
    Amarok'un kullanma kılavuzunda dahi arazi sistemlerinin profesyonel off road sistem olmadığı yardımcı öğeler olduğu Arazide sert sürüşler için dikkat edilmesi gerektiği sorun çıkarabileceği yazıyor. Koskoca firma firma aracını senden daha iyi tanıyor. Müşterisini uyarıyor sen neyin çığırtkanlığını yapıyorsun.

    O çok övdüğün araçlardan birini al kullan 100 kmde 15 litre yaka yaka 100.000 km yap
    her sene 10.000 TL vergi ve belge parası öde o zaman görelim.
    Ben hepsiyle uzun test sürüşü yapınca yeterli olmuyor. Sen arkadaşının Amarokunu kullanınca bu yeterli oluyor. Bu ne yaman çelişki anlamadık.


    Arabın YA lellisinden bana ne adamlarda yakıt bedava vergi sıfır. Araplar VW nin çöl canavarı Touareg hastası olarak biliyorum. İzlediğim bir belgeselde arap turizm şirketleri bu araçla çölde geziler düzenliyordu. Adamda zibil gibi para var Amarok gibi orta sınıf arabayı alıp ne yapacak. YAkıt ucuz, vergi yok arapların şartlarında ben olsam Amarok'a yan bile bakmam. 4.0 250 hp bir araç langır langır gezerim.

    Senin yazdıkların çok hayali. Bir Arap ile bir Türkiyeli nasıl aynı aracı tercih etsin. Bir arap neden 2.0 kullansın yada bir Türkiyeli nasıl 3.5 kullansın bana bunu açıkla. Senin darphanen mi var baban holding sahibi falanda uçuk bir dünyada mısın anlamadım kardeş. Yada bazı maddeleri fazla kaçırdın aklına geleni yazıyorsun. Arap neden Amarok tercih etmezmiş. Neden tercih etsin ki salak mı? Yakıt bedeva vergi sıfır en çok yakanını en cabbarını alır kullanır adam.

    Sen gerçek dünyaya dönersen o zaman seninle tartışırız kardeş sen gerçeklerden bu kadar uzak olduğum müddettçe bizim uzlaşmamız zor.







    Biz ADLILAR Otomotiv olarak 15 senedir Ford Otosan yetkili servisiyiz ------ford yekili servisisiniz ve amarok kullanıyorsunuz?

    hayatın boyunca kaç defa motor toplayıp rektefe yaptın ondan haber ver------makina mühendisi ve tasarımcıyım...sizin hayatınızda görmediğiniz makinaları tasarladım ve yaptım..kendi araçlarımın birçok parçasını kendim yaparım...amarokum şanzımanını söker sıfırdan imal ederim...

    O çok övdüğün araçlardan birini al kullan 100 kmde 15 litre yaka yaka 100.000 km yap.her sene 10.000 TL vergi ve belge parası öde o zaman görelim. ----land cruiser prado 4,0 kullandım 80,000km yaptım..yıllık vergisi 3600tl lpg ile kmde 0,40 krş yakıyordu.satmasaydım bu yıl vergisi 1900tl düşecekti...offroad yapıyorum...yakın arkadaşlarımda hep 4x4 araçlar var...en az 60.000km binerler..sık sık konuşur tartışırız...1986 LN65 hilüzten tutun, 2009 discovery 3e kadar bir sürü araçı iyi tanırım...araçlar hakkında bu nedenle bilgi sahibiyim...


    Araplar VW nin çöl canavarı Touareg hastası olarak biliyorum----yanlış biliyorsunuz..araplar lexus hastasıdır...avrupa arabalara asfalt harici binmezler...her evin kapısında mutlaka bir toyota -mitsibishi bulunur...

    Arap neden Amarok tercih etmezmiş. Neden tercih etsin ki salak mı? ----arap amarok tercih etmez..hilux L200 tercih eder....arap yarımdasında bolbol görebilirsiniz..


    @fksfks...amarokta zf maşsıman olduğu doğru...servislerin arıza kayıtlarına bakarsanız arazide kullanılan araçların şanzımanların değil aktarma organlarından hatalı olduğunu görürsünüz...asfaltta olanlar zaten sorun çıkarmıyor...

    arap yarımdasında sizin duymadığınız arabaları gördüm...aramızdaki fark bu....siz duyarsınız ben görürüm...


    kafanızdan sallama mışlı mişli cümlelerle bilgilerle bi daha bana yazmayın...amarokunuzla size mutluluklar...

    forumdaki diğer arkadaşlara sürçü lisan ettiysem affola..kusura bakmayın artık anlaşımın ve sinirimin doruk noktalarına ulaştım.....


    @-globetrotter- tarafsız yorumunuz için sizi tebirk ediyorum...işte söylenecek sözleri söylemişsiniz...



    Ewet Ford Otosan kamyon ve TIR sınıfı yetkili servisiyim Volvonun yetkili servisi Land Rover ile geziyor bunda ne var anlamadım. Bir Kamyon yada Tır alacak olsam FORD alırım çünkü iyi bildiğim araçlar ama bir binek aldığım zaman markası ne olursa olsun bende herkes gibi yetkili servise gidiyorum. Bu FORd olsun, Opel Olsun VW olsun değişmiyor. Benim VW gene binmem neden bu kadar hayret verici anlamadım. Tır filosu kursam renault alsam tamam kardeş sen ne ayaksın denir. Ama binekte Ford'un yada başka bir aracın bana artısı yada eksisi yok ki.. Ford servisi olduğum için Ranger'ın vergisinden muaf etseler eyvallah :D
    Bende Kuzey Kıbrısta, Mısırda, Avustralyada pekçok araca bindim av partilerine katıldım. Bazı insanların sadece PC oyunlarında gördüğü araçlara binem imkanım oldu (Kıbrısta mısırda lüx araçları kiralamak çok ucuz olduğu için) ama bunu hiç komplex yapmadım.
    Bende çok off road aracı gördüm ama dediğiniz markalarla sadece kır gezisi yapanı gördüm. O araçların içine barlardan kafes grup off road yada ralli yapanı görmdim. Bir araç 4x4 olabilir benimde kamyonetim ve iki traktörüm 4x4 yakın arkadaşlarında 4x4 olduda ne oldu. BEnim arkadaşımın kuzenide Tarkanla çıktı gibi bir cümle bu..
    Bir firmanın düşük vergi ve düşük yakıt tüketimi ile bir kamyonet yapması neden bu kadar rahatsızlık verici. Daha öncede dediğim gibi amarok ile karşılaştırılan araçlar çok farklı araçlar. 2.0 bir araçla 2.5, 3.0, 3.5 gibi daha aralarında argo tabirle siklet ve sınıf farkı olan araçlarla nasıl karşılaştırılıyor. Biz iki kamyon arasında 3 hp lik bir fark olduğu zaman aynı göremiyoruz. Ama siz 2.0 ile 3.5 şi aynı kefeye koyup tartmaya kalkıyorsunuz. Amarok şuan için 2.0 bir motorun geleceği en üst nokta. 180 hp güç üretiyor 4x4 aracı sorunsuz idare ediyor 1-1.5 ton yük taşıyor, 2.0 bir motor daha ne yapsın. Ben onu anlamıyorum.

    Makina mühendisiyim diyorsun 2.0 ile 3.5 şi aynı kefeye koyuyorsun bu ilginç tabii



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 22 Kasım 2013; 18:40:14 >




  • Ne bu Babaeski sanayisinde gezen son model Navara mı?
    aaa olur mu bu araç 40 yıllık tecrübe ile üretiliyo sınıfının en iyisi bunlar arazide şey olmuyo mu mekanik değil mi aaaaa :o
     VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 22 Kasım 2013; 18:52:23 >




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.