Şimdi Ara

TTNET Online Islem Merkezine Girebilen var mı? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
276
Cevap
2
Favori
32.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • baska tarayicidan girmeye çalisin belki yarari olur
  • Ben de az önce tarifemi değiştirdim... sınırsız 1 mbit'ten 16 mbit 50 GB tarifeye geçiş yaptım... Yalnız bağlantı değişmedi şu anda hala 1 mbit gözüküyor? Modemi resetlemek gerekiyor mu?
  • denemediğim tarayıcı kalmadı hocam şimdi şifre unuttum yapıp yeni şifreyle denicem bıktım tek şifre ekranı görmekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    Arkadaşlar online işlem merkezinde, 2 mbit limitsiz tarifemi(aylık 64 tlden 69 tl'ye çıktı fiyatı) 16 mbit netlimize'e geçirmeye çalıştığımda; "Kampanya süresinde tarifenizden daha uygun bir tarifeye geçemezsiniz" diye uyarı veriyor. Fakat geri gelip tekrar onay'a basınca, işlem başarıyla kaydedilmiştir diyor. Acaba benim 16 mbit limitsiz'e geçiş kaydımı alıyorlar mı; yoksa bu işlem kaydı tamamlanmıştır uyarısı fasa fiso bir uyarı mı? Yaklaşık 2 saat önce işlem kaydedilmiştir diye uyarı çıkmıştı, fakat hala 2 mbit'le bağlanıyorum nete...




    indiremiyoruz hocam,bendede olay aynı

    alternatif olsa 5 kuruş kaptırmam bunlarada malesef online oyundan vazgeçemiyorum (onunda içine ettiler 1 haftadır,tf2 türk sunucusu denedim az önce 200 küsür ping,avrupa 500 lerde oh yeah oh yeahh )


    öpeni ve öpmesine izin vereni anıyorum bolca,şimdilik elden gelen bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CuCuK -- 2 Ocak 2011; 0:29:36 >




  • Ne yaptımsa bende giremedim müşteri hizmetlerini aradım yeni şifre gönderdiler yine olmadı. İşyerinin adıyla giriş yapıyorum sorun yok.
  • Ben 1 aydır giremedim zaten.. 1 ay önce ttnetmüzik hesabıma mp3 paketi almak için tekşifremi almıştım, ama online işlem merkezine girmeye çalıştığımda hep o sağ üstünde tek işlem yazan hiçbir işe yaramayan bir bilgilendirme sayfasına giriyordu.

    Dün tarifemi değiştirmek için girmeyi denedim artık düzeltmişlerdir diye düşünerek ama yok yine aynı yer geliyor karşıma.. teknoloji firması bide adamlar hay ben sizin yapıcağınız işin.. Anlaşılan; 1 aydır fiyatları nasıl belirleyelimde hissettirmeden geçirelim kullanıcılara diye düşünmekten başka birşeyle uğraşmamışlar adamlar...
  • yine aynı sorun devam ediyor şunları tekrar arıyım en iyisi.
  • küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum hala sorun varmış sistemlerinde :@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_aTRa_X -- 2 Ocak 2011; 12:35:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CuCuK

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    Arkadaşlar online işlem merkezinde, 2 mbit limitsiz tarifemi(aylık 64 tlden 69 tl'ye çıktı fiyatı) 16 mbit netlimize'e geçirmeye çalıştığımda; "Kampanya süresinde tarifenizden daha uygun bir tarifeye geçemezsiniz" diye uyarı veriyor. Fakat geri gelip tekrar onay'a basınca, işlem başarıyla kaydedilmiştir diyor. Acaba benim 16 mbit limitsiz'e geçiş kaydımı alıyorlar mı; yoksa bu işlem kaydı tamamlanmıştır uyarısı fasa fiso bir uyarı mı? Yaklaşık 2 saat önce işlem kaydedilmiştir diye uyarı çıkmıştı, fakat hala 2 mbit'le bağlanıyorum nete...




    indiremiyoruz hocam,bendede olay aynı

    alternatif olsa 5 kuruş kaptırmam bunlarada malesef online oyundan vazgeçemiyorum (onunda içine ettiler 1 haftadır,tf2 türk sunucusu denedim az önce 200 küsür ping,avrupa 500 lerde oh yeah oh yeahh )


    öpeni ve öpmesine izin vereni anıyorum bolca,şimdilik elden gelen bu


    Hocam buna bir çözüm bulunması lazım. Yani direk enayi yerine koyuluyoruz bu tarifelerle. Nasıl 5 tl farkla, 8 mbit limitsizden 16 mbit limitsize geçiliyorsa, 2 mbit limitsizden de 4 mbit limitsize geçilmesini istiyorum bende Bir şekilde uzlaşabilmemiz lazım telekomla fakat nasıl! Direk 2 mbit limitsiz kullanıcıları enayi yerine konuluyor... Bakalım en kötü gidip telekomla bir görüşme yaparız bakalım seçenekler nelermiş... Kampanyadan falan yararlansam içim yanmıcak, sadece tahattütlü olmak ne kadar kötü birşeymiş




  • Aynı sorun bendede var malesef üstelık musterı temsılcısı bi halttan anlamayan sayın bayan kendını haklı cıkarmayıda başarıyor yok tekrar deneyın yok sıstemınızı kontrol edıyorum 20 dakka telefon gorusmesı yapıyoruz ama yine giren çıkan bize oluyor fiber gelse bir dakka daha durmam bu tekelcilerde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: CuCuK

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    Arkadaşlar online işlem merkezinde, 2 mbit limitsiz tarifemi(aylık 64 tlden 69 tl'ye çıktı fiyatı) 16 mbit netlimize'e geçirmeye çalıştığımda; "Kampanya süresinde tarifenizden daha uygun bir tarifeye geçemezsiniz" diye uyarı veriyor. Fakat geri gelip tekrar onay'a basınca, işlem başarıyla kaydedilmiştir diyor. Acaba benim 16 mbit limitsiz'e geçiş kaydımı alıyorlar mı; yoksa bu işlem kaydı tamamlanmıştır uyarısı fasa fiso bir uyarı mı? Yaklaşık 2 saat önce işlem kaydedilmiştir diye uyarı çıkmıştı, fakat hala 2 mbit'le bağlanıyorum nete...




    indiremiyoruz hocam,bendede olay aynı

    alternatif olsa 5 kuruş kaptırmam bunlarada malesef online oyundan vazgeçemiyorum (onunda içine ettiler 1 haftadır,tf2 türk sunucusu denedim az önce 200 küsür ping,avrupa 500 lerde oh yeah oh yeahh )


    öpeni ve öpmesine izin vereni anıyorum bolca,şimdilik elden gelen bu


    Hocam buna bir çözüm bulunması lazım. Yani direk enayi yerine koyuluyoruz bu tarifelerle. Nasıl 5 tl farkla, 8 mbit limitsizden 16 mbit limitsize geçiliyorsa, 2 mbit limitsizden de 4 mbit limitsize geçilmesini istiyorum bende Bir şekilde uzlaşabilmemiz lazım telekomla fakat nasıl! Direk 2 mbit limitsiz kullanıcıları enayi yerine konuluyor... Bakalım en kötü gidip telekomla bir görüşme yaparız bakalım seçenekler nelermiş... Kampanyadan falan yararlansam içim yanmıcak, sadece tahattütlü olmak ne kadar kötü birşeymiş




    hocam çözüm taahhüt iptali ve yeniden abone olmak.6 ay indirimde kazandıgımız ekstra indirimleri ödememiz gerekiyor.hiç taahhüt vermemiş gibi düşünüp bu yola gidebilirsin.yalnız telefondan olmuyor bölge telekom müdürlügüne başvurmam gerektigini

    söyledi müşteri hizmetleri.ne kadar dogru bilmiyorum ama aboneligi iptal ettirmeden alınan indirimde faturaya yansıtılarak olabilir dedi ugraşırmısın bilmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CuCuK


    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: CuCuK

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    Arkadaşlar online işlem merkezinde, 2 mbit limitsiz tarifemi(aylık 64 tlden 69 tl'ye çıktı fiyatı) 16 mbit netlimize'e geçirmeye çalıştığımda; "Kampanya süresinde tarifenizden daha uygun bir tarifeye geçemezsiniz" diye uyarı veriyor. Fakat geri gelip tekrar onay'a basınca, işlem başarıyla kaydedilmiştir diyor. Acaba benim 16 mbit limitsiz'e geçiş kaydımı alıyorlar mı; yoksa bu işlem kaydı tamamlanmıştır uyarısı fasa fiso bir uyarı mı? Yaklaşık 2 saat önce işlem kaydedilmiştir diye uyarı çıkmıştı, fakat hala 2 mbit'le bağlanıyorum nete...




    indiremiyoruz hocam,bendede olay aynı

    alternatif olsa 5 kuruş kaptırmam bunlarada malesef online oyundan vazgeçemiyorum (onunda içine ettiler 1 haftadır,tf2 türk sunucusu denedim az önce 200 küsür ping,avrupa 500 lerde oh yeah oh yeahh )


    öpeni ve öpmesine izin vereni anıyorum bolca,şimdilik elden gelen bu


    Hocam buna bir çözüm bulunması lazım. Yani direk enayi yerine koyuluyoruz bu tarifelerle. Nasıl 5 tl farkla, 8 mbit limitsizden 16 mbit limitsize geçiliyorsa, 2 mbit limitsizden de 4 mbit limitsize geçilmesini istiyorum bende Bir şekilde uzlaşabilmemiz lazım telekomla fakat nasıl! Direk 2 mbit limitsiz kullanıcıları enayi yerine konuluyor... Bakalım en kötü gidip telekomla bir görüşme yaparız bakalım seçenekler nelermiş... Kampanyadan falan yararlansam içim yanmıcak, sadece tahattütlü olmak ne kadar kötü birşeymiş




    hocam çözüm taahhüt iptali ve yeniden abone olmak.6 ay indirimde kazandıgımız ekstra indirimleri ödememiz gerekiyor.hiç taahhüt vermemiş gibi düşünüp bu yola gidebilirsin.yalnız telefondan olmuyor bölge telekom müdürlügüne başvurmam gerektigini

    söyledi müşteri hizmetleri.ne kadar dogru bilmiyorum ama aboneligi iptal ettirmeden alınan indirimde faturaya yansıtılarak olabilir dedi ugraşırmısın bilmem


    Uğraşırım hocam tabiki bu denli yanlış fiyatlandırma politikasına maruz kalmaktansa. Ben indirim değilde modem parasını ödeyeceğim, fakat 69 tl'lik tarifeden 59 tl'lik tarifeye geçince, tarife değişikliği, yaptığım masrafı 1 yılda amorti edecek. Hemde daha hızlı bir internet ile İsterseniz sizde düşünün, çünkü herkez 8 mbit'e kadar bile net kullanırken biz 2mbit internet ile sürünüyoruz... (16 mbit kullanıcılarını söylemiyorum bile)




  • Ben yirmi dakika önce girdim. Tarife değiştirmenin onayına basınca öyle bekliyor sayfaya bağlanıyormuş gibi. Sonuçlanmasını beklemeden ana menüye döndüğümde tarife değişmişti. Modemi de resetlemeden adsl2 ye geçmiş olduğunu gördüm ayarlardan, tamamen otomatik sistem anlaşılan. Değiştire basar basmaz santralden de bağlantım değişmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasbbtr

    Ben yirmi dakika önce girdim. Tarife değiştirmenin onayına basınca öyle bekliyor sayfaya bağlanıyormuş gibi. Sonuçlanmasını beklemeden ana menüye döndüğümde tarife değişmişti. Modemi de resetlemeden adsl2 ye geçmiş olduğunu gördüm ayarlardan, tamamen otomatik sistem anlaşılan. Değiştire basar basmaz santralden de bağlantım değişmişti.


    Benimde modem arayüzümde ADSL 2+ olarak görünüyor bağlantım. Fakat tahattüt problemi yüzünden hızım aynı sanırım ADSL 2+'a 2 mbitle ve altı hızla bağlanan kaç kullanıcı vardır acaba




  •  TTNET Online Islem Merkezine Girebilen var mı?

    gormedigim bi link mi var acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi positroN -- 2 Ocak 2011; 15:36:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: positroN

     TTNET Online Islem Merkezine Girebilen var mı?

    gormedigim bi link mi var acaba?

    Yok kardeş yok bendede bu sayfadan ılerı gıtmıyor naptıysam degısemedım tarıfemı




  • Bu sabah online islem olmadan arayarak gecis yaptim ne ugrasiyonuz hala
  • o pencereyi simge durumuna getirip tekrar online işlem merkezine girmeyi dene.. ben deneyince oldu..
  • 2 kere aradim her seferinde su anda bakim calismasi oldugundan bilgilerinize ulasamiyoruz falan diyorlar. bu mesaji yazarken de net gitti 5 megabite dustu
  • Daha önce giremeyip de şuan girebilen var mı? Çıldırmamak elde değil!
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.