Şimdi Ara

..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
559
Cevap
2
Favori
72.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budwieser

    Bende A500-132 modelini aldım. Şimdi sormak istediğim :

    1) İlk kurulumu yaparken Vista 64 bit olanı yüklesem sonra bir kurtarma dvd si oluştursam , daha sonra değiştirmek istediğimde bu kurtarma dvd sini takıp 64 bit yerine 32 bit lik Vistayı kurabilir miyim?

    Kurulumu yaparken " sectiğiniz dil dışındaki tüm dil ve önyükleme ayarları kalıcı olarak kaldırılacaktır" diye bir ifade var.

    2) Windows 7 yükseltmesi için 32 veya 64 bit arasında ki seçimi biz mi yapıyoruz yoksa ilk kurulumda sectiğimiz vista nın kaç bit olduguna mı baglı?


    Teşekkür ederim..

    1-Evet
    2-Hayır istediğini yükleyebileceksin.
  • Şarjın kapalıyken azalması hakkında bir çözüm var mı?

    Laptop muhteşem 1 aydır kullanıyorum tek sorun batarya sorunu ve eğer bu sorun çözülmeyecek bir sorun ise laptopun taşınıbilir olmasını bir anlamı yok 5 saatte yüzde 4-5 düşüyor.
  • win7 kuran oldumu hiç cızırtı ve şarj problemi win7 de de oluyormu acabam merak ettimde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mobilecom


    quote:

    Orijinalden alıntı: budwieser

    Bende A500-132 modelini aldım. Şimdi sormak istediğim :

    1) İlk kurulumu yaparken Vista 64 bit olanı yüklesem sonra bir kurtarma dvd si oluştursam , daha sonra değiştirmek istediğimde bu kurtarma dvd sini takıp 64 bit yerine 32 bit lik Vistayı kurabilir miyim?

    Kurulumu yaparken " sectiğiniz dil dışındaki tüm dil ve önyükleme ayarları kalıcı olarak kaldırılacaktır" diye bir ifade var.

    2) Windows 7 yükseltmesi için 32 veya 64 bit arasında ki seçimi biz mi yapıyoruz yoksa ilk kurulumda sectiğimiz vista nın kaç bit olduguna mı baglı?


    Teşekkür ederim..

    1-Evet
    2-Hayır istediğini yükleyebileceksin.


    Şimdilik 64 bit olanı yükledim. Yalnız şu şarj problemi bende de mevcut 12 saatte ortalama %4 azalmış. Umarım bir çözümü bulunur.




  • Böyle güzel bir laptopta böyle bir şarj problemi yakışmıyor toshiba gibi bir markaya.Ve buna cevapsız kalmaları hiç yakışmıyor ve en kötüsü bunun normal bir şey olduğunu söylemeleri.!
  • Şarj olayı gerçektende problem teşkil ediyor, acaba diyorum ilk açılış esnasında mı bu şarjı tüketiyor?
  • Biz anca tahmin yürütebiliriz,şöyle tüketiyor böyle tüketiyor diye.Toshibadan yetkili birinin gayet ciddi bir şekilde bu sorun hakkında bilgi vermesi gerekiyor.2lira para sorun olduğujnda geçiştirilmek insanın içinde toshiba servisine bir sürü küfür dizesi oluşturuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoVeReInG

    Biz anca tahmin yürütebiliriz,şöyle tüketiyor böyle tüketiyor diye.Toshibadan yetkili birinin gayet ciddi bir şekilde bu sorun hakkında bilgi vermesi gerekiyor.2lira para sorun olduğujnda geçiştirilmek insanın içinde toshiba servisine bir sürü küfür dizesi oluşturuyor.


    Arkadaş güzel konuşmuşsunda, Trde servislerde çalışan kişiler meslek lisesi mezunları, meslek lisesi mezunlarının pc konusunda ne kadar eğitim aldıkları belli. Hatta servise tel açıp konuştuğunda servisteki elemanın senden daha az bilgiye sahip olduğunu hemen anlıyorsum. Gelelim laptop konusuna, laptop masaüstü gibi değil sonuçta daha küçük olduğundan daha karmaşık yapıya sahip. Sonuçta herşey küçük bir kasaya entegre ve parçalarda değiştirilemiyor. Masa üstünde ise herşey çok basit, ekran kartı sorunluysa hemen değiştir, keza diğer parçalar hemen değiştirirsin. Laptop u gönderdiğin zaman özellikle Toshibaya yaptıklarını söyleyim, bir bios güncellerler, sonra format atarlar yaptık diye gönderirler cihazı, cihaz geldiğinde bakarsınız ki sorun hala devam ediyordur. Çünkü bu cihazın içini açıp tekrar toparlamak her baba yiğidin harcı değildir. Ama aradığınız sorduğunuz zaman ne yapıyorsunuz laptopu gönderdiğimizde efendim almanyadan getirdiğimiz bir cihaz var bütün sorunları tespit ediyor gerekli incelemeyi yaptık sorun yok derler. Aldığım duyumlar ve izlenimler böyle. Bana göre servis elemanı en az bir yıl yurt dışında üretim aşamasında çalışmalı, yabancı dil kesin şart çünkü programların dili ingilizce bu özelliklere sahip elemanda 3 kuruşa serviste çalışırmı hayır. İşte toshibatr cihazları yüksek fiyatlara satmasına rağmen altyapı servis sıfır, herhangi bir arızada tek başınasınız. Keşke Mitsubishi laptop olayına daha fazla önem verse, ben ce japonların baba markası mitsu ama işte laptoplara çok önem vermedi nedense ama son olarak 800 gramlık netbook apricot al c4 ile bir atılım yaptı bakalım gerisi gelecekmi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoMMaNDeRCX -- 12 Kasım 2009; 1:56:59 >




  • sol hoparlorde ses problemi yaşayan olmuşmuydu sesin gidip gelmesi gibi... pil yuzunden servise gondermek istemiyordum ama şimdi mecburen servise gondericem.sol hoparlorde muzik dinlerken ses gidiyor sesi yukseltiyorum normale donuyor bir süre sonra yine ses gidiyor... servise işim düştü 1 aydan aşağı gelmez diyenler oluyordu inş. bu olay basıma gelmez... hoparlor için goturmusken şarj azalmasını da sorucam... umarım sorunu çabuk çözerler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahatszzz

    sol hoparlorde ses problemi yaşayan olmuşmuydu sesin gidip gelmesi gibi... pil yuzunden servise gondermek istemiyordum ama şimdi mecburen servise gondericem.sol hoparlorde muzik dinlerken ses gidiyor sesi yukseltiyorum normale donuyor bir süre sonra yine ses gidiyor... servise işim düştü 1 aydan aşağı gelmez diyenler oluyordu inş. bu olay basıma gelmez... hoparlor için goturmusken şarj azalmasını da sorucam... umarım sorunu çabuk çözerler



    Geçmiş olsun kardeş. Bende böyle bir sorun yok.

    Bende herkesin bildiği 2 sorun var. Şarjın azalması ve hafif cızırtı...




  • Bi karar veremedim P300 mü alsam A500 mü???
  • Bu cızırtı ekrandan kaynaklanıyor gibi. Beyaz bir sayfa açıp, sayfayı yukarı aşağı oynattığınızda aynı anda cızırtı oluyor. Garip birşey :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xtremee

    Bi karar veremedim P300 mü alsam A500 mü???


    Kasanın karizmasına önem veriyorsan A500, ekranın daha büyük olmasını istiyorsan P300.
  • iyi akşamlar herkese,ben 1.5 ay kadar önce almıştı laptopumu.dün gece harddiskte bi sorun var dosyaları yedekleyin gibi uyarılar çıktı sürekli,yedeklemeye çalıştım ama yine aynı sorundan yedekleyemedi,recovery cd'leriyle baştan kurmak istedim,son ana kadar normal gitti,kurulumun son aşamasında yine aynı hatayı verdi,bu sabah laptopu servise verdim mecbur kalarak,parça değişimi gerekir büyük ihtimalle dediler,sizce ne kdr sürer geri almam,bi de servis belgesine çizik leke var fln da yazmışlar,sonradan gördüm,oysa ki leke çizik fln yok,kullanıcı hatası demek için yapmış olabilirler mi?
  • Daha kapalıyken şarj azalmasının sebebini bulamamışken bende birde açıkken üstelik prize takılı halde şarj azalması başladı.Durduk yere şarj %98-97 ye düşüyor ve bir süre sonra tekrar şarj etmeye başlıyor.Bir önerisi veya fikri olan varmı acaba?
  • arkadaslar ben a500-132 yi alalı 3hafta oldu.bendeki sorunlarda genelde aynı.2 onemli sorunu var sarj problemi ve kasanın sag tarafından gelen cızırtı.bunun yanında durduk yere hoparlorlerden ses geliyo.bunun icin işim yoksa ses konumunu sürekli kapalı konuma getiriyorum.ayrıca fanıda hic susmuyo tamam ısınma problemi yok ama bu kadarı da fazla.ne bilim alırken bu tip sorunların olabilecegi hic aklıma gelmemisti.bu arada windows 7 ye nasıl gecebilirim,bu konuda bilgisi olan varsa sevinirim

  • nopainnogame :

    Windows® 7 Yükseltme Sürümünü nasıl alabilirim?
    Lütfenhttp://www.toshiba.eu/windows7-upgrade adresindeki web sitemizi ziyaret edin ve ekrandaki talimatları takip edin.

    Diğer arkadaşlar için gerekli olabileceğini düşündüğüm bilgiler:
    Bilgisayarımı cumartesi günü servisten aldım. 2 Kasımdan 21 Kasıma kadar serviste bakımdaydı. Bakım süresi 19 gün sürdü.
    Hard disk ve sol hoparlör de sorun varmış. İkisini de değiştirdiler.
    Çizik konusuna gelince servisten bana verilen belgede de aynı ibare vardı. Aksine bilgisayarım ilk günkü gibi tertemiz. Çantasına bile kılıfıyla koyuyorum:D
    Hard diskim 232+231 olmak üzere 463 gb olarak geri döndü.
    Hoparlördeki cızırtılar devam ediyor.
    Halen windows güncelleştirmeleriyle boğuşuyorum.
    Servise mavi ekran sorunuyla götürmeme rağmen dün yine aynı sorunu yaşadım. Tekrarlanırsa yine servise götürmek zorunda kalacağım ki aynı sorundan iki kez götürmüş olacağım. 3. de değişim talep edeceğim.
    Bilgisayar genel anlamıyla çok güzel, ama bu sorunlar neden bu markayı aldım diye kendimi sorgulamama neden oluyor.
    Bu modeli alacak arkadaşlar iyi düşünsünler.
    Şarj konusuna gelince bu konuda bilgi vermeme rağmen herhangi bir düzelme söz konusu değil.
    Cızırtılar devam etmekte.
    Servisteki yetkili kişi bunun hard disk ya da ekrandan geldiğini söyledi:D
    İkisinin farkını anlayacak kadar bilgi sahibi oldum sayelerinde:D




  • bende almaya karar verdım bakalım en uygun fıyata nereden bulacam...
  • Fanım gereksiz yere hızlı çalışıyor diyenler... Yeni BIOS Update geldi. Aşağıdaki linkten indirip yükleyin ve sessiz laptopun tadını çıkarın :)

    İşte Link,

    http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_bios.jsp?service=EU


    Not: 4 saat sonra laptopu açtığımda şarj %100 doluydu. Sanırım şarj sorunuda çözüldü.:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FikirLideri -- 27 Kasım 2009; 22:29:19 >
  • arkadaşlar lütfen sesime kulak verin:)bir kaç haftaya kadar laptop alıcam üzerinde durduğum model a500-132 ydi ama sarj problemi falan yazmışsınız:S neyse şu 3 laptop arasında hangisi en iyidir lütfen biri söyliyebilirmi artık:D kafam çok karışık çünkü.genelde iş programlama için kullanıcam.servis vs. problem yaratmayacak olan hangisidr?

    toshiba a500-132: http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=86107&ad=TOSHiBA-A500-132-P8700-4GB-400GB-16-VHP-Tasinabilir-Bilgisayar


    toshiba a500-1dn: http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=87392&ad=TOSHiBA+A500-1DN+C2D+T6600+4GB+320GB+W7P+Tasinabilir+Bilgisayar


    sony vaio fw5JTF:http://www.hepsiburada.com/sony-vaio-vgn-fw5jtfh-intel-core-2-duo-p7450-2.13ghz-4gb-500gb-16.4-tasinabilir-bilgisayar/productDetails.aspx?categoryid=98&productid=bd750497




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.