Şimdi Ara

TOFAŞ S MOTOR SİBOB AYARI.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2000 model şahinime sibob ayarlarını kontrol ettirmek için rekteveciye gittim.sibobların çok sıkı dediler.ve üstündeki şimleri tornalayıp şimleri ince ayarda taktılar.usta arabanın üstündeki şimler çok kalın demişti.aradan 2 hafta geçti.siboblar şıkır şıkır ötmeye başladı.önceki halinde siboblar sıkı ama ötme yokdu.

    acaba arabanın siboblarına kalın şim takmalarının nedeni nedir??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoply34 -- 12 Mayıs 2014; 21:44:43 >



  • Subap ayarı tek seferde tutturulamıyor maalesef. 1000 km sonra tekrar ayara gitmeniz gerekir. Ondan sonraki geliş sürecinizi ustanız belirler.
  • peki usta kalın şim takmalarının nedeni subabların açılıp kapanma sürelerini uzatarak, yanma odasına alınan yakıt hava karışımını normalden daha fazla alınmasını sağlamak için mi yaptılar acaba ? yani bi nevi dereceli eksantrik görevi gibi
  • Emme 0,4+-0,05
    Egsoz 0,5+-0,05

    Motor soğukken bu şekilde ayarlarsanız şıkırtı olmaz. Motorun tam anlamıyla soğuması için aracı akşamdan ustaya bırakmanız gerekir. Sıcak motorda yapılan ayardan hayır gelmez. Milimetrik değerler olduğu için motorun soğuk olması çok önemli.

     TOFAŞ S MOTOR SİBOB AYARI.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ES3NT -- 12 Mayıs 2014; 22:06:16 >
  • sagolasın usta.bu gerçekten yardımcı olur bana.çok tşkrler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.