Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023 (1245. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: emocan21
1 Kayıtlı Üye ve 24 Misafir (4 Mobil) - 21 Masaüstü4 Mobil
5 sn
29.006
Cevap
813
Favori
1.966.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12431244124512461247
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • kanmet kullanıcısına yanıt
    teslanın liste fiyatına yansıtması hiç bir anlam ifade etmiyor araç sahipleri için 2. el fiyatı yerinde saymaya devam ediyor. Bunu şu an ki lr ve p ilanlarında gözlemleyebilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hele 2.1 e temiz 2. el long range varken 1800 den sr için
    sıraya girmek de bir garip. Mtv varsın yüksek olsun zaten 2.1 e alınan lr ile 2-3 yıllık mtv parası çıkartılıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kutii361 K kullanıcısına yanıt
    O 300 bin farkı veremiyor işte insan. Ben max çıkabileceğim yere çıkıp 1.8’e bunu alabildim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çıplak hali 45bin dolar mı oluyor?

    Siz onu 40bine çekin, eğer satışlar çok yüksek olmaz ise rwd LR 1.800 e gelir. Tesla bu. Yapar. Demedi demeyin.

    Bakmayın TR'de yoneticisi ayrildi falan. Tam TR setup'ı otursun, fiyatlar daha da düşer.

    Model 3 de gelir yakında gigafactory Berlin'de uretilip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanmerto -- 21 Nisan 2024; 20:50:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lafım sizden dışarı o farklı mevzu . Benim bahsettiğim lr aklındayken sr a geçenlere. Sr ın bu şartlarda hakkı 1.6 taş çatlasın 1.7 dolar bazında sene sonunda bu fiyatların çok altında göreceğiz buna eminim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Elon Musk tam bir tüccar, araçmış, piyasaymış, 2.el değeriymiş umrunda değil. Tesla hisseleri onun için en büyük göstergelerden biri ve hisseler uzun zamandır düşüşte.. Çinlilerle rekabet iyice kızıştı. Bu yüzden tüm tuşlara basmaya başladı. Güncelleme üstüne güncelleme, ağustosta robotaksi tanıtılıyor, bu yıl mutlaka avrupada(ve tabii bizde) fsdyi onaylatıp başlatacak. Ardından Model 2 bekleniyor. Model Y Juniper {800volt mimari).. Rwd lr de %10 la girerse şaşırmam ki son bir yılda Tesla için Türkiyede olmaz denilen her şey oldu..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • oaston kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle düşünüyorum bu fiyatlara LR ve MYP zor satılır. Bunlara vereceği para hem kendine hemde eşine RWD alır. MYP=2adet RWD

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çok doğru.. bazı insanlar bunu anlayamıyor. Artık kredi olayı bitti Türkiye’de. Bugün 300 bin tl kredi çeksen 48 ay da geri dönüşü 1.066.717,92 tl oluyor

    Onun için 1.8’lik tesla iyi ama bu para ve menzile alternatif markalar da olduğunu es geçmemek lazım. Örn megane e-tech 1.691 den satılıyor 450 km menzil

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu arada bu fiyatkama togg'u bitirmez aksine, elektrifikasyonu hızlandırıp daha çom togg satılacak bir dönüşüme sebep olur.

    Togg satışı da artar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın siparişini geçeli bir sene oldu, 32 bin km yol yaptım, çok memnunum araçtan. Daha 100 bin km daha sürmeyi düşünüyorum. Tek tavsiyem tesla indirimli araç satıyor diye acil ihtiyacınız olmayan bir maceraya girmeyin. Tesla’da kampanya da indirimli araç da bitmez. Her zaman yeni bir kampanya, ucuz araç, yeni teknoloji olacak. Hiç kendinizi zorlamayın. 1 milyonun varsa koy faize aralığı bekle. Emin ol aralıkta bu fiyattan ucuza alacaksın. Çünkü hem sene sonu hedef tutturmak isteyecek tesla hem de seneye juniper geliyor diye stok eritmek isteyecek. Biz artık alıştık, tecrübe kazandık. Size faydamız olursa ne mutlu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vires kullanıcısına yanıt
    kasım-aralıkta çok ütopik kampanya yapacaklarına bende inanıyorum :) matrahlar değişmezse o vade de bu fiyatlardan sr alınabilecek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kutii361 K kullanıcısına yanıt
    Şimdi geçen yıl bu aracı almak isteyen 2 kesim vardı. Bunlardan ilki aracın uygun fiyatına bakıp araca yazılan, nasıl şarj edeceği hakkında bile bir fikri olmayan,lastiğinden vergisine işletme maliyetinden habersiz yurdum insanı.

    Diğeri para pulla işi olmayan 2. hatta 3. araç olarak da alırım diyen, Tesla rodster, model X ve model S ile bu markadan haberdar olmuş, ülkede satılmaya başlaması ile paradan bağımsız satın almak isteyen vergiyi lastiği dert etmeyip, geçen yıl 40 bine lastik takımı alıp koyan kesim.

    Ben daha önce de demiştim, bu aracı alıp, şarj edecek yer bulamayan, seyahat planlayamayan, vergisi 40 olunca bunu ödemek zoruna giden ya da muadillerine göre yüksek kaldığını düşünüp tasarrufunu bu şekilde harcamak istemeyen bir kesimin bunu satacağını söylemiştim. Satıyorlar da. İkinci elde satılan araçların tercih edilmemesinin ana sebebidir vergisi. Geçen yıl bu vergi 26 idi, bu yıl 40 oldu seneye 50 yi geçer.

    Siz vergisi varsın yüksek olsun diyorsunuz peki ne uğruna? Ne uğruna ikinci el, 300k fazla para vererek işletme maliyeti daha yüksek bir araç alacağım bana söyler misiniz?
    Ayrıca geçen yıl olduğu gibi üst vergi dilimine çıkıp ilk alanlara güzel bir kar ettirme potansiyeli de var. Ve bu da olacaktır.

    Envanter satışlarının en önemli sebebi 10 bin peşinat ile verilen siparişlerin çoğunun iptal edilmesi ve Türkiye'ye planlanan araçlarda oluşan aşırı envanter şişmedir. Bunun tekrarını engellemek için de başka hiçbir ülkede olmayan bir peşinat miktarı belirlediler! Ve kesinlikle iade yok diye sözleşmeye de yazmaları da bundan. Bundan sonra bu aracı gerçekten almak isteyenler sipariş edecektir ve üst vergi dilimine geçmediği sürece de alacaktır.

    0-100 e takılmayın, normal sürücüler için konuşuyorum. Ben her iki modeli de geçen yıl peş peşe test ettim ve ikisi arasında konfor olarak da performans olarak da pek fark yoktu. RWD bariz daha yavaş olacaktır, belki chill mode gibi olacaktır bilemiyorum. Ama şuna eminim, standart kullanıcıların hemen hepsini tatmin edecektir. Çünkü deneme yaparken bile o ivmelenme beni rahatsız etmişti. Yol yok zaten, Akasya AVM den E5 e bağlanıp gaza yüklenince hemen öndeki aracın ensesindesin. Gazdan çek öne yığıl, gazla koltuğa yapış, test sürüşünde chill mode a aldım ve sahibinden de satanlarin ekranlarında da bunu gördüm. Hızlanma ve 4 çeker için bu fark verilmez, vergi farkı da ödenmez! Üstelik vergi farkı enflasyon ortamında yıllara sair artacaktır. Şu an mantıklı olanı menziline rağmen RWD SR modelidir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • kutii361 K kullanıcısına yanıt
    Geçen sene 10 verip lr siparisi verip sonradan iptal etmiştim fiyattan dolayı.
    Suan 1.800'lük sıfır ile 2.2 civarına LR arasında kaldım. Hangisi mantıklı emin olamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • RedPyro kullanıcısına yanıt

    İlla Tesla Alacaksaniz 3 milyonluk arabayi 2.2’ye alin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RedPyro kullanıcısına yanıt
    panikle satıyor malum türk insanı..
    2.1 e bile temiz bulursunuz alıp geçin bence 300 bin farka sr alınmaz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    Hocam sen memnun değilsin galiba araçtan satıyorsun diye hatırlıyorum.

    Tavsiye etmez misin aracı ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kanmet kullanıcısına yanıt
    0-100 3.7 saniye olan bir aracı alacaksınız? bu bile yıllık 40 bin ödemeye değer zaten bu yüzden de ödüyor insanlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kutii361 K kullanıcısına yanıt
    Bu yeni yüzde 10'luk araçtan dolayı daha da inebilir diye düşünüyorum. Dövizi saymazsak.

    Bir de kullananlar memnun değil mi acaba? Takip etmiyorum bayadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedPyro -- 21 Nisan 2024; 21:36:5 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Benim evde şarjım yok malesef

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12431244124512461247
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.