Şimdi Ara

Teknosa.com da Neler Oluyor?Rezalet Diz Boyu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.483
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13 Şubatda eşime teknosa.com dan Samsung Note 5 telefon aldım.15 inde filan kargoya verildi dediler bugün yarın gelir derken 10 gündür telefon kayıpdı.Bügün izmirden bir beyfendi aradı telefonum izmire gitmiş.Ben malatyadayım.İzmirdeki beyfendide telefon almış onun telefonda kayıp oda bilmiyor nerede olduğunu.Facede filan baktım benim gibi mağdur bikaç kişi daha var.Teknosa nın bu kadar kepaze bi firma olduğunu bilmiyordum.Ömrüm törpülendi resmen.Bunları nereye vercem savcılığamı vercem ne yapcam bi akıl verin Allah aşkına?



  • Sicak firsat mi bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargo şirketinde olmasın suç ne alaka teknosa ? adamlar kargoya verdikten sonra taşıma şirketinde olmuyormu sorumluluk ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinless34

    Kargo şirketinde olmasın suç ne alaka teknosa ? adamlar kargoya verdikten sonra taşıma şirketinde olmuyormu sorumluluk ?

    iki ihitmal var, kargo firması ürünlere ek etiket koyarken aynı anda kargoya verilenleri karıştırdı. ya da teknosa isim ve adresleri karıştırdı.
  • cagataybas kullanıcısına yanıt
    Sıcak fırsat değil sıcak rezalet bu.Bu bölümün amacı avantajlı ürünleri birbirimize haber vermek ama sonucda zararın neresinden dönülürse kardır hesabı insanları uyarmak istedim
  • Ürünü adresinde teslim almadığın sürece para iadesinde sıkıntı olacağını sanmıyorum.
  • sinless34 kullanıcısına yanıt
    Yahu 10 gündür ürün yok kargo bilgisi yok diyorum hala teknosa ne alaka diyorsunuz.İzmirdeki arkadaş aramasa oraya gitindende haberimiz olmıcak.UPS yide aradım adres orası verilmiş diyor.
  • Nerkek kullanıcısına yanıt
    aynısı başıma geldi kargoya teslim eden salak kimse onu acilen işten atmak lazım.

    1 aydan fazla uğraştım doğru ürünü almak için.
  • Üzücü bir olay sorumlu teknosa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sicak firsat mi bu? yazı..
  • Ürün size teslim edilmediğine göre siparişi iptal edip paranızı iade alın. En temizi bu. Boşuna sinir harbi yaşamayın.
  • Savcılığa falan gerek yok, firma bedel iadesine yanaşmıyor ya da "Dur ben bir çözeyim sonra dönerim size" diyorsa bankanıza itiraz dilekçenizi verin.
  • Sanırım dediğinizi yapacağım hala bir geri dönüş arayan soran yok telefonda yok .Bende aramıyorum zaten çünkü bişeye yaramıyor.Yarın bankayı arayayım bakalım ne dicekler.
  • Firmanın ürünü tedarik edemediğini, para iadesi yapmaktan kaçındığını belirtin. Firma malın/ürünün size teslim edildiğini ispatlamakla yükümlü. Bankadan bankaya değişiyor süreç. Ama firmanın ağız kokusunu çekmemek gerek bana kalırsa.
  • Genelde telefonlari teknosadan alirdim. Ariza ciktigi zaman servise gondersinler diye teknosaya verirdim gonderirlerdi neyse bigun teknosaya gittim yine servis icin gondercektim adam dediki siz kendiniz gonderin bize maliyet cikiyo biz ugrasmak istemiyoruz gibi seyler soyledi o gun teknosa benim icin bitti. Onunden bile gecmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehmet Nane gitti,Teknosa naneyi yedi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nerkek

    Sanırım dediğinizi yapacağım hala bir geri dönüş arayan soran yok telefonda yok .Bende aramıyorum zaten çünkü bişeye yaramıyor.Yarın bankayı arayayım bakalım ne dicekler.

    Hocam sabancı holdingi ara teknosa ile ilgili bir şikayetim var müşteri hizmetleriniz ilgilenmiyor 10 gündür dönüş yapan yok deyin. en hızlı çözümü bu.
    1 hafta önce benimde bir sorunum vardı hergün aramama rağmen dönüş yapan yoktu birimimiz ilgileniyor en kısa sürede dönüş yapılacak dediler her defasında en son aradığımda holdinge sizi şikeyet edicem dediğimi de yaptım akşam 6 da mail attım sabah 11 civarı aradılar sorunu hallettiler. müşteri hizmetlerini biryerden dürttürmek gerekiyor.
  • ben de 2 aydır para iadesi almak için ugrasıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReaL_foX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nerkek

    Sanırım dediğinizi yapacağım hala bir geri dönüş arayan soran yok telefonda yok .Bende aramıyorum zaten çünkü bişeye yaramıyor.Yarın bankayı arayayım bakalım ne dicekler.

    Hocam sabancı holdingi ara teknosa ile ilgili bir şikayetim var müşteri hizmetleriniz ilgilenmiyor 10 gündür dönüş yapan yok deyin. en hızlı çözümü bu.
    1 hafta önce benimde bir sorunum vardı hergün aramama rağmen dönüş yapan yoktu birimimiz ilgileniyor en kısa sürede dönüş yapılacak dediler her defasında en son aradığımda holdinge sizi şikeyet edicem dediğimi de yaptım akşam 6 da mail attım sabah 11 civarı aradılar sorunu hallettiler. müşteri hizmetlerini biryerden dürttürmek gerekiyor.

    aynen çözüm sabancıda. teknosa tam bi dangoz yuvası




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.