Şimdi Ara

Talihsiz Kaza (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • işte benim komşumunda tıpatıp aynı anlattığın yerler anlattığın gibiydi....yalnız vurma şekli değişikti...at tepmişti
    yani 3 parçaya boya 1 parçada(stop)değişimi......aynısı...ama bu adamlar kapıyıda boyamışlar....şimdi senin yan arka kapında bişey olmadığına rağmen boyasalar ne yaparsın?gidip servise söylersin serviste bişey yapmayınca bağırır rezil edersin onları servisten kovulursun.....tüketici mahkemesi-mahkeme derken ticaret mahkemesine kadar gidiyor.....ve 15,9,2006 da yapılmış kaza .....01,10,2006 da mahkeme ye veriş tarihi.......yani 6,5 aydır sürünüyor...dahada sürünecek....

    neyse inşallah servis iyidir böyle bişey başına gelmez...orjinal olur....seni arabadan soğutmazlar....diye diliyorum......


    quote:

    Orjinalden alıntı: dutku

    arkadaşlar çarpmanın etkisi ile bagaj kapağının ucu ciddi anlamda yamulmuş. orayı düzeltip boya yapacaklar o kısma. Bir de arka çamurlukta bozuk para büyüklüğünde bir eziklik var. onu düzeltip kısmi boya yapacaklar. Bir de arka tampon ve stop lamabısının biri değişecek. hepsi bu.




  • Geçmiş olsun.....
  • ya öyle bir şey yaparlarsa isterse 5 yıl sürsün mahkeme uğraşırım. Ama yapacaklarını sanmam. Bana dedikleri kesinlikle orjinali ile aynı olacak. Zaten çok bir şey yok dediler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dutku -- 15 Nisan 2007; 23:02:07 >
  • inşallah diyorum.....
  • arkadaşlar bugün servisi bir kere daha aradım. Teslim tarihini 1 gün önceye çektim. 1665 YTL gibi bir rakam çıkardılar.

    Tampon ve stop lambası değişim
    Tampon boya
    Çamurluk boya
    bagaj kapağı boya (kısmi)
    tamponun bağlandığı kısım boya (altta kalan)

    Tekrar orjinalinden bi farkı olmayacağını söylediler. Alınca göreceğiz artık. Bir de şu trafik sigortasından yıpranma payı düşülecek demişti birisi yukarıdaki yazıların bir yerinde. Onu sordum. 10 yaşını geçmiş araçları ilgilendiren bir madde imiş. 1665 YTL alacağımı söylediler. sigortadan paramı da önümzdeki hafta alırsın dediler. Bilmiyorum ne olacak.

    Hiç suçumuz günahımız yok başımıza gelenlere bak.

    1. 10 gün arabasız kal.
    2. kaza yerinde tutanaktır uğraş bir dünya
    3. cebinden para çıksın sonra alabilir miyim diye düşün.
    4. tampon ve stop lambası haricinde değişen parça olmamasına rağmen aracımın orjinaliğinin bozulup bozulmadığı endişesi.
    5. Servise git, gününü öldür, bir dünya yakıt harca.
    6. Çarpan adamın umrunda değil nasıl olsa. Tutanağı tuttuk herkes kendi yoluna.

    İstediğim gibi olmazsa zaten önce servise sonra da çarpna adama dava açacağım.




  • bu tür mağduriyet yaşamanın bir nedenide kaskon olmaması.

    butür durumlarda kasko işlemleri senin adına yürütüyor senin masrafını ödüyor,sana araba tahsil ediyor bu tamir dönemi boyunca..

    bu acı tecrübe sana bir ders olsun biran önce kaskonu yaptırmanı tavsiye ederim.

    geçmiş olsun,cana gelmesinde gerisi kolay
  • sigorta şirketleri arasında fark vardır.....
    kimisi 60 günde kimisi 30 küsür gün de öder....
    parayı sen ödeyecen sonra da kendinmi çekecen parayı?
    öyleyse senin zararına olur.....ben servise senet vermiştim para yatınca götürdüm seneti aldım(sigorta şirketiyle anlaşması olmadığı için)...o şekilde sende cebindeki parayı vermemiş olursun...sen bekleyeceğine servis bekler.....

    hangi sigorta ??????????
    başak sa eğer:62 günde,
    axa oyaksa :35 günde,
    raysa:45-46 günde ödüyor...
    1 hafta sonra ödeyecek sigorta şirketi bilmiyorum.....
    öyle sigorta varsa bizde ona yaptıralım.....

    2006 model bir arabaya kasko şart.....uzun yolda bir ön cama taş gelip çatlasa...kasko bozulmadan değiştirirsin mesela....yaptır bencede....
    96 model arabaların bile kaç senedir kaskosu var....faydasi olmasaydı o kadar adam kaç senedir bi ton para verirlermiydi?

    hayırlısı
    quote:

    Orjinalden alıntı: dutku

    arkadaşlar bugün servisi bir kere daha aradım. Teslim tarihini 1 gün önceye çektim. 1665 YTL gibi bir rakam çıkardılar.

    Tampon ve stop lambası değişim
    Tampon boya
    Çamurluk boya
    bagaj kapağı boya (kısmi)
    tamponun bağlandığı kısım boya (altta kalan)

    Tekrar orjinalinden bi farkı olmayacağını söylediler. Alınca göreceğiz artık. Bir de şu trafik sigortasından yıpranma payı düşülecek demişti birisi yukarıdaki yazıların bir yerinde. Onu sordum. 10 yaşını geçmiş araçları ilgilendiren bir madde imiş. 1665 YTL alacağımı söylediler. sigortadan paramı da önümzdeki hafta alırsın dediler. Bilmiyorum ne olacak.

    Hiç suçumuz günahımız yok başımıza gelenlere bak.

    1. 10 gün arabasız kal.
    2. kaza yerinde tutanaktır uğraş bir dünya
    3. cebinden para çıksın sonra alabilir miyim diye düşün.
    4. tampon ve stop lambası haricinde değişen parça olmamasına rağmen aracımın orjinaliğinin bozulup bozulmadığı endişesi.
    5. Servise git, gününü öldür, bir dünya yakıt harca.
    6. Çarpan adamın umrunda değil nasıl olsa. Tutanağı tuttuk herkes kendi yoluna.

    İstediğim gibi olmazsa zaten önce servise sonra da çarpna adama dava açacağım.




  • Kaskonun önemini ben de biliyorum. Aracımı alayım, ilk işim kasko yaptırtmak olacak. Başak sigorta karşı tarafın sigortası. Senin dediğine göre 62 gün bekleyeceğiz.

    Yaşanmış her şey tecrübeden başka bir şey değildir... Yaşanması gerektiği için yaşlanmıştır...

    Saygılar...
  • geçen sene 2001 model arabamla kaza yaptım...8/8 suç karşı tarafındı....karşının sigortası başak idi.....
    sanayide yaptırdım ...usta tanıdık olduğu için senet falanda yapmadık....adamında paraya ihtiyacı olduğu halde para 2 ayda zor benim hesabıma yattı.......yani başaktaki deneyimim olmuştu....

    servisin anlaşması varmıymış peki başak sigortayla.....?????
    eğer yoksa ya senet yaparak halledin...yada vekalet vererek...yani o 1600 küsür lük para senin cebinden çıkmasın....dolayısıyla 2 ay bekleyip maddi sıkıntı yaşama diye diyorum.....

    kusura bakma,ben nasıl olduğunu anlayamadımda!!!!!!!servis; 21 nisanda arabanı al ve parayı bize cebinden öde....sigortadan sen çeker alırsın paranımı dediler??????

    tabiki yaşanarak tecrübe olur.....
    yaşamadan hiç kimse bi şeyin iyi veya kötü olduğunu bilemez.....ancak;
    örnek: benim gibi vw den bir kazık yiyecek....kazıkla kalmayıp her gün serviste gününü geçirecekki ondan sonra anlaşılacak vw nin ve alman arabalarının ne olduğunu......




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dutku

    Kaskonun önemini ben de biliyorum. Aracımı alayım, ilk işim kasko yaptırtmak olacak. Başak sigorta karşı tarafın sigortası. Senin dediğine göre 62 gün bekleyeceğiz.

    Yaşanmış her şey tecrübeden başka bir şey değildir... Yaşanması gerektiği için yaşlanmıştır...

    Saygılar...



    Geçmiş olsun kardeş...
    Cana gelmesin mala gelsin dert etme, telafisi var.
    Herşeyin başı sağlık...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    @YARBAY & @FATİHMEHMET .....
    SİZDE OKUYUN....GÖRÜN BAKALIM NİYE ÖYLE DEMİŞİM....


    İlave not yazmana gerek yok dostum okuruz merak etme Arkadaşım aracı yapılırken işin başında durursan hiç bir problem olmaz. Şimdiye kadar milyon tane kaza yapan araç biliyorum hiç birinde boya farkı ile karşılaşmadım. O sizin talihsizliğiniz olsa gerek. Size de geçmiş olsun diyelim...



    Biraz iddaalı bir yaklaşım olmuş, dediğiniz gibi olsaydı galericiler bir bakışta şurası burası boyalı diyemezlerdi

    Ek olarak, ister serviste boyatın ister en kral usta boyasın asla ama asla hem renk hem nitelik olarak fabrika boyası tutturulamaz. Bunun en önemli sebebi fabrikada boyanın robotlar tarafından yaklaşık 10 mikron kalınlığında atılmasıdır, elle bu kalınlıkta boya atmak imkansızdır. Renk tonu tutturmak da çok zordur, ne kadar uğraşırsanız uğraşın aynı rengi tutturamazsınız, fabrikasyon boyalarda bile ton farklılığı olur ve aracınızın renk etiketinde renk kodu olarak belirtilir. Güneş altında 1 yıl kalmış bir boya ile yeni boyanmış bir parçanın rengi aynı anda cila sebebiyle aynı görünse bile zaman içinde yeni boyanın solmasıyla farklılık göze batar hale gelir...




  • Ben başımdan geçen olayı anlatayım. Yıl 2003.

    Fiat Uno marka bir aracım vardı. Aynen arkadaşın başına geldiği gibi bir araba kırımız ışıkta dururken arkadan çarptı. Hemen karşı tarafın sigortasının vs. fotokopilerini çektim. Alkol testi yapıldı ki zaten bu test olmadan sigorta para ödemez. Rapor tutan polis de fotokopileri alıp almadığımı bana sormuştu. Çarpan araç 8 de 8 suçlu olduğu polisin raporunda yazıyordu.

    Sonra, ben tamircime gittim. Tamircim sigorta firmasına baktı. Bazı firmaların pürüz çıkardığını söyledi. Bana çarpan araba Aksigorta dan aracını sigorta ettirmiş. Tamircim, bu firmanın iyi olduğunu söyleyip aracımı tamir etti ve ben para işine, exper işine falan karışmadım. Fotokopileri, raporları vs. verdim ve aracım tamir olunca aracımı aldım geldim o kadar.

    Yani, buradaki önemli konu, sigorta firması. Firma iyiyse hiçbir şeye karışmadan ve 5 kuruş ödemeden aracınızı tamir ettirebiliyorsunuz. Yok firma iyi değilse, ödemelerde problem çıkaran bir firmaysa iş size kalıyor.

    Kazasız, güzel günler dileklerimle.




  • Evet arkadaşlar, aracımı teslim aldım. İzlenimlerim.

    1. Kaporta boya çok güzel olmuş. Ancak hafif daha parlak yeni boya olduğu için. Ama zamanla eşitleneceğini söylediler. Ben neresinin boyalı olduğunu bildiğim için belki de onjdan dikkatimi çekti. Ama çok dikkatli bakınca parlaklığı farkedebiliyorsunuz. Bence süper bir işçilik.
    2. Aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.
    3. 1955,43 YTL üzretin tamamını peşin ödedim ve küsüratı bile aldılar.
    4. Kalite kontrolden geçtiğini söyleyip aracımı teslim ettiler. Bir baktım bagaj kapağı açılmıyor. Geri götürdüler, 15 dakika sonra tekrar getirdiler. Küçük bir sorun olmuş halletmişler. Tam gidecekken bir baktım park sensörü çalışmıyor. Zar zor birini buldum. Dedim park sensörünün bile parasını aldınız benden ama çalışmıyor. Parça olmadığı için yapamamışlar, hafta içi gelin takarız dediler. Böyle bir şey olabilir mi?
    4.1. Park sensörünü bana haber bile vermediler.
    4.2. Hafta içi tekrar gelmek zorunda mıyım? O kadar yakıt yakacağım, günümü harcayacağım, aklım orda kalacak. Ya o gün geri geri gelirken arkadaki araca çarpsam ne olacak? İşten izin falan da alamam. Hani kalite kontrolden geçmişti? Biz sizin işinizden alalım arabayı sonra teslim edelim diyorlar. Neden böyle bir şeye gerek duyuldu? Ben başkasına araç falan veremem. Ya çizerse, kaza yaparsa ne olacak? Onu mu takip edeceğim?
    4.3 Parça gelmemişmiş. tam 11 gündür serviste aracım. Şimdi park sensörü için tekrar tampon sök, tak.
    5. Aracınız 15:30'da çıkacak dediler. Servisten çıktığımda saat 17:00'dı. bir buçuk saatim orda geçti. Neden?
    6. Sonkar servisine çok güvendim, beni hayal kırıklığına uğrattılar. Küçük şeyler önemlidir. Tamam ben paramı sigortadan alacağım ama hiçbir zorluk çıkarmadan tık para peşin ödedim. Karşılığını da sonuna kadar beklerim.
    7. Sonkar'ın hatalarını telafi etmelerini umuyorum. Küçük gibi gelebilir size ama müşteri memnuniyetini ayrıntılar belirler.

    Saygılar...




  • Geçmiş olsun, 95 ten beri sonkar a gideriz bakımlar için. Hiç şikayetim olmamıştı onlardan yana, bazen fazla dolu oluyordu servis, gecikme yaşanıyordu, tek şikayetimiz bu olmuştu. Umarım bu hatalarını sizi daha fazla üzmeden giderirler.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.