Şimdi Ara

Spigen.com.tr Mağdurları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Spigen.com.tr adresinden 26-03-2015 tarihinde 2 adet lg g2 kılıf aldım. Hızlı gönderi olarak gözüken ürün için 28 Martta stok sıkıntıları olduğu için 1 Nisanda ürünü göndereceklerine dair mail attılar. Lakin 3 Nisan gününe kadar ürünün durumu tedarik sürecinde olarak gözüktü. İnternetten baktığım zaman aynı durumda birçok kişi gördüm. Firmayı defalarca aramama ve mail göndermeme rağmen hiçbir şekilde tarafıma dönüş yapmadılar. Karşı tarafta muhattap bulamadığımdan ve haledaha tedarik sürecinde gözüktüğü için ürünün iptali için mail gönderdim. 4 Nisan tarihinde ürün durumu iptal edildi olarak güncellendi ve tarafıma otomatik mail gönderildi. "İadenizin kartınıza yansıması 2-4 iş günü arasında değişmekte olup..." şeklinde ibare olmasına rağmen 09.04.2015 tarihi itibari ile para iadesi halen daha yapılmadı (İnternete 15 gündür para iadesi yapılmayan kişilerde mevcut)
    Şikayetvar 'da aynı durumda olan birçok kişi bulunduğu için bu konuyu açma ihtiyacı duydum.
    İnternette birçok yerde aynı ürün olmasına rağmen orjinal sitesinden almayı düşündüm ne yazıkki çok büyük hata etmişim
    Ben yandım başkalarıda yanmasın. Siz siz olun bu siteden kesinlikle alışveriş yapmayın. Karşınızda muhattap hiçbir kimseyi bulamıyorsunuz ne yazık ki.
    Konuyla ilgili gerekli şikayet başvurularını yaptım ve gerekirse dava yoluylada başvuruda bulunacağım! Benim gibi bu siteden mağdur olan insanlardan ricam onlarında gerekli başvuruları yapmalarıdır.







  • 14.04.2015 tarihine gelmiş olmamıza rağmen halen daha para iadesi tarafıma yapılmadığı için BİMER aracılığı ile de şikayette bulunmuş durumdayım
  • BİMER şikayeti sonrası para iadesi kredi kartıma yapıldı arkadaşlar bilgilerinize..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.