Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (155. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
4.626
Cevap
78
Favori
550.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Estağfurullah...

    Bayiilerde hâlâ sıfır greenline bulunduğunu sanmıyordum; şaşırdım doğrusu. Sorunuz soru imiş valla; ne desem bilmem ki... Bu işlerde tecrübeliyseniz ince eleyip sık dokuyarak temiz kullanılmış, km'si düşük bir araç alın derim. İlk başta ben de kullanılmış bir araç aramıştım ama piyasadaki cambazlıkları öğrenince vazgeçtim. Durumunuz müsaitse sıfır alın derim. Sıfır araç satarken bile cambazlık yapanlar var maalesef ülkemizde.. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzde80

    Selamlar, bu konulardan pek anlamam ancak, Yeti'min (greenline, 1.6 TDİ, 2013 model) ve boleronun kitapçıklarına baktım. Anlayabildiğim kadarıyla bizim araçlarda bu mümkün değil gibi..

    İlgi alakanız ve ayırdığınız zaman için çok teşekkür ederim. Ben de bu şekilde düşünmeye başlamıştım.
  • 2011 model 1,2 tsi active aracıma alaşım jant almak istiyorum birde mevcut 16" olanı 17" olarak değiştirmek istiyorum bu konuda tavsiye bekliyorum servisten alsam sanırım dışarının 2 katı olur o nedenle dışarıdan almak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit446644

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzde80

    Selamlar, bu konulardan pek anlamam ancak, Yeti'min (greenline, 1.6 TDİ, 2013 model) ve boleronun kitapçıklarına baktım. Anlayabildiğim kadarıyla bizim araçlarda bu mümkün değil gibi..

    İlgi alakanız ve ayırdığınız zaman için çok teşekkür ederim. Ben de bu şekilde düşünmeye başlamıştım.

    Yine de en iyisi servise sormak. Aylar yıllar sonra arabada bu özelliğin olduğunu öğrenip pişman olmak da var...
  • Bugün polen ve hava filtresini temizledim daha 7000 km de olmasına rağmen ikisi de tozla dolmuş, havayla güzelce temizleyip yerine taktım zaten 4 ay sonra bakımı geliyor ama 3-4 000 de bir temizlemek daha mantıklı
  • mşah kullanıcısına yanıt
    İyi akşamlar. Ben de motor yağını değiştireceğim (araç henüz 9000'de). Rengi bayağı karardı ve yağı parmakladığımda içinde minik minik zerrecikler olduğunu fark ettim. Yağı daha önce değiştirseydim keşke. Bizim filtreler ne durumda kimbilir? Kolay gelsin
  • Arkadaşlar yetinin 1.6 elegance modeliyle kianın sportage concept plus modeli arasında kaldık bende skoda ağır basıyor yorumlarınızı almak isterim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaaannn_

    Arkadaşlar yetinin 1.6 elegance modeliyle kianın sportage concept plus modeli arasında kaldık bende skoda ağır basıyor yorumlarınızı almak isterim


    Yeti Greenline 1.6 TDİ Elegance (2013 model, düz vites) sahibiyim. Sorunuza yanıt vermek zor. Çünkü birçok faktör var; kullanım amacı, genellikle uzun yolda mı yoksa şehir içinde mi kullanılacağı, yakıt cimrisi olup olmaması ve saire, ve saire... Açıkçası Kia'lar hakkında hiçbir şey bilmiyorum, dolayısıyla sadece Yeti'mle ilgili bir şeyler söyleyebilirim. En beğendiğim tarafı düşük yakıt tüketimiYeti Greenline 1.6 TDİ Elegance (2013 model, düz vites) sahibiyim.

    Beğendiğim özellikler:
    - En önemlisi düşük yakıt tüketimi (depo 55 litre, sakin kullanımla yaklaşık 1200 km. menzili var)
    - İç hacmi çok çok ferah (şişman ve iri kıyım tipler için mükemmel)
    - Hızlanma isteği (sakin bir kullanıcı olmama rağmen, Yeti "Bas gaza, daha hızlı daha hızlı" diyor adeta)
    - Vites geçişleri çok rahat
    - Arka koltukların çok rahatça sökülüp olağanüstü geniş bir bagaj hacmine (yaklaşık 1760 litre) ulaşılabilmesi
    - Bol miktardaki hava yastığının verdiği güven hissi
    - Kendiliğinden kararan dikiz aynaları (ön camdaki ve dışarıdaki 2 ayna)
    - Ve arabanın tipi (sahip olmadan önce çok komik görünen tasarımını gittikçe sevmeye başladım )
    - Gayet tatmin edici malzeme kalitesi (özellikle iç mekandaki)
    - 5-6 bin km'yi devirdikten sonra daha da azalan yakıt tüketimi
    - Çok kaliteli radyo/müzikçaları
    - Ön yolcu koltuğunun altındaki çekmece
    - Hem sürücü hem de ön yolcu koltuklarındaki yüksekliğin ayarlanabilmesi.

    Beğenmediklerim:
    - Stepne ve krikonun olmaması (şehir içi kullanımda sorun değil ancak uzun yolda mutlaka lazım)
    - Benim için zengin sayılabilecek donanım özelliklerinin kullanımlarındaki karmaşıklık (berbat bir Türkçe ile çevirisi yapılmış kullanma kılavuzunun payı büyük)
    - Geri vites (aşağı doğru bastırıp öne itmek gerekiyor ki, ilk kez bu tip şanzıman kullanan biri olarak biraz yadırgadım ama gittikçe alışıyorum)
    - Açık renk koltuk döşeme kumaşını temiz tutabilmek için çırpınmak (aracı aldığım dönemde başka seçenek yoktu..)

    Bu +'lar ve -'ler tamamen şahsi görüşümdür. Ayrıca bu özellikler birçok markada da bulunuyor olabilir (hatta fazlası ile). Son söz: arabamdan son derece memnunum ve tavsiye ederim . "Skodaturkey.com" adlı forumdaki Yeti'yle ilgili sayfaları incelerseniz daha ayrıntılı fikir edinebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yüzde80 -- 4 Kasım 2014; 0:08:20 >




  • arkadaşlar herkese iyi günler

    bende yeti almayı düşünüyorum fakat bazı çekincelerim var

    arabanın tipoi olsun volkswagen motoru olsun içi dizaynı olsun çok hoşuma gidiyor

    aracı sıfır almak istiyorum kısmet olursa fakat belli bir yıl bindikten sonra ikinci el satışını rahat yapabilirmiyim

    2.el pazarı çok düşük gibi geldi bana yani satmak istediğimde kolay bir şekilde elden çıkarabilir miyim bu aracı

    tabi ben şimdi sıfır aldığımda Allah kaza bele vermediği sürece 6-8 yıl arası binerimn bu araca bu süre içinde ne gibi pazar değişikliği olur bilinmez.

    bana bu konudaki görüşlkerinizi bildirirseniz çok sevinirim.
  • Yüzde80 kullanıcısına yanıt
    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.Dediğiniz gibi yakıt tüketimi çok avantajlı özellikle iç kısmını çok begendik ama dış görünümüne bir türlü ısınamadım.Kia sportage modelininde dışını çok begendik içi tatmin etmedi.Ayrıca bir önceki arabanın iç döşemesi açık renk olduğundan çok dikkat ediyorduk.Bakalım ilerleyen günlerde netleşiriz tekrar teşekkür ediyorum.




  • kaaannn_ kullanıcısına yanıt
    Önemli değil. Burada yardımlaşmak için varız zaten. İşiniz zor; ben Yeti'mi alana kadar 4-5 ay sürünmüştüm . Hayırlı alışverişler kardeşim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaaannn_

    Arkadaşlar yetinin 1.6 elegance modeliyle kianın sportage concept plus modeli arasında kaldık bende skoda ağır basıyor yorumlarınızı almak isterim

    kia dış görünüşte güzel gibi duruyor ama iç kalitede yeti öne geçiyor birde kia forumlarında sesten şikayetler vardı o nedenle 1,6 dsg yeti birde elegance olunca tadından yenmez bence yetiyi kia ve hundai ix35 hatta nissan qq ve honda crv ile mukayese bile etmeyin yetinin sınıfı x trail forester grubu çok samimiyim birde firma önemli benim 4 yıllık aracım 1,2 tsi motor değiştirdiler hiçbir ücret talep etmediler ki garantim dolalı 2 yıl olmuştu ek garanti falanda yoktu ama her yıl servis kaydım vardı bence güzel bir olay 1,6 dizel motor çok tutuldu değiştirirsem dizelini düşünürüm




  • Selam arkadaşlar yeti almak isteyenlere benimde ufakta olsa yardımım dokunsun istedim.Aracı yaklaşık 2.000 km kullandım (1.2 tsi ,ambition,otomatik) ilk aldığımda tekerlerden geldiğini düşündüğüm bir uğultu vardı daha önceki mesajlarında bahsetmiştim, araçta marshal marka lastik vardı ve onların yerine goodyear efficientgrip performance lastiklerinden taktım.uğultu kesildi ama ses sorunu tam olarak gitmedi bunu ve diğer olumlu,olumsuz yanlarını anlatmak istiyorum.Önce olumlı yanları.
    +Aracın içi geniş, ferah,koltuklar rahat.
    +Motor 1.2 olmasına rağmen çekişte çok sorun yaşanmıyor.
    +DSG cidden harika bir teknoloji vites geçişlerini hissetmiyorsunuz.
    +Araç büyük olmasına rağmen kullanımı neredeyse B sınıfı araç kadar rahat ve çok zevkli.Özellikle direksiyon tepkileri süper.
    +Malzeme kalitesi gayet iyi ve güven veren bir araç zaten güvenlik donanımları çok zengin.

    Gelelim eksilere;
    -Yalıtım konusunda hayal kırıklığı yaşadım.Evet motor sesi yüksek devir hariç pek duyulmuyor ama araç sinir bozacak kadar yol seçiyor.Kaymak asfalt harici neredeyse tüm yollarda bu sıkıntıyı yaşadım.Ankara -İstanbul arası gidip geldim ve her asfaltta farklı bir ses duydum.Tamam D sınıfı bir araç değil ama bu kadar ses hemde bu seviye lastiklerle sinir bozuyor.Ayrıca 100 km ve üzerinde yol sesine, rüzgar sesini de ekleyin.
    -Araç 1.2 diye az yakacağını düşünmeyin şehir içi neredeyse hiç trafik olmayan bir yolda 10km gidiş 10km geliş için kullanıyorum ve 42-43 kuruş yakıyor (benzin 5tl), şehirler arası ise 37-38 kuruş (daha çok 110-130 km arası hızlarda tabi) yakıyor.
    -Aracın motoru çekiş sorunu çok yaşatmıyor dedim ama turbo boşluğu denilen olaya alışsanız iyi olur gaza bastıktan sonra biraz zaman tanıyın araca, hemen kalkmasını beklemeyin.Bence buda sıkıntılı bir durum.
    -Aracın dikiz aynaları ne yazık ki çok iyi değil ve kör noktalar oluyor, en az 2 defa bu yüzden hatalı şerit değiştirdim.

    Peki bu aracı aldığıma pişman mıyım ne yazık ki evet pişmanım. Hadi diğer eksileri neyse de yalıtımın bu kadar zayıf olması can sıkıcı. Şimdiden aracı değiştirmeyi düşünmeye başladım.Eğer yol sesi rahatsız etmiyorsa ve dizel alacak paranız varsa alın yoksa başka seçeneklere yönelin. (Bu arada bu sınıfta sadece Nissan Qashqai‎'de yolculuk yaptım eski kasasında ve ben yetiyi ona tercih ederim onuda söyleyeyim)




  • gokhan1500 G kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam Didim :-) Yeşilkent siteleri tarafı.
  • Eskisehirden kalkıp bursaya gidip skoda yeti baktım. Bugün çok guzel geçti.

    Ici geniş tavanı yüksek dizel sunrooflu bir suru araç baktım. Yeti yeter dedirtti.

    Sunroof tiguandan ön konsol vw den guzel toparlanmış.

    79000 tl ye otomatik 1.6 dizel metalik elegance teklifi alındı değerlendiriliyor. ..



     SKODA YETI KULUBU SKODA YETI KULUBU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TamerK. T kullanıcısına yanıt
    aracın üzerindeki şeritleri orjinal mi sonradan mı yaptırdınız?
  • Merhaba bende aranıza Yeti 1.2 TSI Elegance Dsg ile katılıyorum :)
     SKODA YETI KULUBU SKODA YETI KULUBU




  • eflatoon kullanıcısına yanıt
    Sonradan yaptırdım.Skodanın orjinal şeritleri daha farklı.Sadece ön tarafda var.
  • Selamlar.

    Araba değiştirme hazırlığındayız, bir gözümüz de yetide. 2013 model C-max var 1.6 motor benzinli, yakıt tüketimi fazla geldi dizele geçelim dedik ancak diğer modellere markalara vs. de bakıyoruz.

    Bildiğim kadarıyla Yeti ile C-Max aynı kategoride değil ancak sizce bu değişim nasıl olur, değer mi ? 1.6 TDI CR 105 PS DSG Green Tec Elegance modeli 78'e geliyor Yeti'nin. C-Max'in 1.6TDCi Trend (en düşük) modeli 72.000, arada 6.000 tl fark var. Elegance'a eş Titanium modelini seçsek C-Max 82.000'lere fırlıyor.

    Ayrıca DSG sorunu aklımı kurcalıyor. Manuel ile otomatik arasında 5.000 tl fark var yalnız malum DSG sorunlu şanzıman olarak geçiyor çoğu yerde. Yeti bu konuda nasıl ? Skodaforum'da garanti geçtikten sonra bir bozulma olursa tamir fiyatının 10.000 gibi meblağları bulabileceği yazılmış doğruluğu var mı bunun ? Eğer doğruysa çok büyük bir risk bence. Gene aynı yerde 2013 sonrasında geçilen üçüncü nesil DSG'de bu tür sorunların iyice azaldığını yazmışlar. Bir ton farklı farklı şey yazılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirkadyen -- 31 Ağustos 2014; 22:56:59 >




  • 
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.