Şimdi Ara

:::::ŞiKAYETLER-YENİ HONDA CİVİC::::: (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
535
Cevap
1
Favori
72.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Civiclerin astarı ve boyası gebzede Ç.B.S tarafından yapılıyor. bu yüzden kabuk kabuk kopması normal. Corollanında bildiğim kadarı ile aynı yerde. Benimde ön kaput resmen delik deşik. asla kamyonların arkasından takip etmem. Ya allah ne verdiyse dayarım kadranı geçerim yada 100- 150 metre geriden giderim.
  • Civic in boyasını Ç.B.S. temin ediyor olabilir ama Honda nın şart koştuğu standartlarda üretim yapmak zorundadır ve Honda Türkiye genel olarak oldukca disiplinli bir kuruluştur.

    Corolla ise tamamen Japonya dan geliyor.
  • Corolla nın boyası aisin diye bir firma tarafından fason olarak muhtelif firmalara ürettiriliyor. bunlardan biri de bu firma.
    Tam olarak hangi ürünleri hangileri üretiyor bilemiyorum ama çoğu yerli firmalarca üretiliyor. Ve yabancı firmaların etiketi ile satılıyor.
  • corollanın boyası taş gibiydi valla, civicin çok zayıf
  • Corollanın kapı kolları aynalar gibi bazı kısımları için bu firma boya üretiyor. Civic için astar üretiyor ama gövde renginden emin değilim. Her neyse sonuçta bizim seçimimiz değil. Anadolu honda ne boya kullanırsa bizde ona mecburuz.
    Japon araçlar genel olarak kaporta ve boya konusunda zayıflar özellikle yerli montaj olanlar. 93 model full orjinal corolla ile 97 yerli montaj corolla arasında çok fark var.

    Bence bunlar çok önemli konular değil. En önemli konu civiclerin dizel versiyonunun türkiyede olmaması çok kötü.
  • Her ne kadar standartlardan söz edilsede aslında ne yazık ki yerli-yabancı üretimler arasında fark olabiliyor.

    Bir arkadaşımın abisinde Alman,kendisinde yerli üretim Vectra 2.0 vardı,birkaç yıl kullandılar ve aradaki farkları bana göstermişti,en belirgin fark Alman modelde kaportada neredeyse hiç göz oluşmamışken yerli model çukur çukur gözlerle dolmuştu,dediğine göre yerli olanın kaportası biraz daha zayıftı ve iç mekanda tıkırtı oluşuyordu,oysa Opel Türkiye o sıralar sürekli kalite ödülü alıyordu..

    Bende Corolla alırken satış elemanı Toyota nın yerli üretimlerinin diğer ülke üretimlerinden kaliteli olduğunu ancak Japon üretimine erişemediğini iddia etmişti.
  • Yerli üretim reno olsun fiat olsun yıllar yılı yerde süründüler. ellerine ne marka geçerse geçsin batırdılar. Yinede honda gayet iyi.
  • opel konusunda tamamen pisikolojik etki altında kalmışsınız, ben 1996-1997 yıllarında torbalıdaki opel fabrıkasuında kültürel çalışmalar yaptırıyordum, o arabaların her şeyi almanyadan geliyordu, gözlerimle gördüm, a dan z ye herşeyi hazır geliyordu, sadece boyasını bizde atıp, ki o da alman teknisyenlerin denetiminde ve son derece modern tesislerde...montajı yapılıyordu, yani sadece adı yerli idi, corollaya gelince , japonlar çok hassaslar, bizdeki renoların falan üretildiği metalleri beğenmemiş , vasıfsız bulmuş; japonyadan getirilmesi çok masraflı olacağı için de ingiltereden metal getirtmişlerdi, yerli üretim corollalar gayet güzel ve sorunsuzdu (Şimdiki auris için aynı şeyi söyleyemem ama corolla yakında güney afrikadan gelmeye başlayacak ben o yüzden hondaya terfi ettim)




  • Opelin yerlisi ile almanı arasında bariz şekilde fark var. İstediği kadar parçalar almanyadan gelsin. Teknisyen başında dursun sonuçta yerli montaj. Honda ve toyota nında yine japonve yerliçokfarkvar en önemli fark ise uzun ömürlülük. Renoya gelince fransızı ne kadar kaliteli ki yerlisi iyi olsun. bugünbir avensis ile laguna aynı klasmanda arada kifarkıanlatmaya gerekyok.Megan ile civic karşılaştırmasıbile yersiz.
    sonuçta bir aracın yabancı versiyonu varken yerlisini almak akıl karı değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Civic in boyasını Ç.B.S. temin ediyor olabilir ama Honda nın şart koştuğu standartlarda üretim yapmak zorundadır ve Honda Türkiye genel olarak oldukca disiplinli bir kuruluştur.

    Corolla ise tamamen Japonya dan geliyor.


    Corolla Güney Afrikadan geliyor diye biliyorum ama...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rahmi2253


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Civic in boyasını Ç.B.S. temin ediyor olabilir ama Honda nın şart koştuğu standartlarda üretim yapmak zorundadır ve Honda Türkiye genel olarak oldukca disiplinli bir kuruluştur.

    Corolla ise tamamen Japonya dan geliyor.


    Corolla Güney Afrikadan geliyor diye biliyorum ama...


    Japonya dan geldiğini bilenle Afrika dan geldiğini sanan neredeyse eşit
  • Corolla olarak en sağlam araç 91 model safkan japon olanları tanırım. 10 sene sonra bütün corollalar içinde değeri daha iyi anlaşılacak. 97 modeller de çok iyi ama dayanıklılık konusunda 91 modeller gerçekten zamanının en iyi arabası.
  • Doğrudur o yıllarda bizde Civic vardı ve gözüme Toyota lar çok silik görünüyordu,bu araçlara bakış açım 2001 yılında 380bin km deki bir 91 Corolla ya binince değişmişti,araçta neredeyse plastik aşınması diye birşey yoktu ve boyası bile dipdiri görünüyordu,o yıllarda Brava m vardı ve plastik aksamındaki aşınmalar 91 model Corolla dan çok daha fazlaydı!!

    Toyota tasarım-sürüş zevki konusunda gelişiyor olsada hala Japonlar içinde en karakterli tasarımların Honda ve Mazda ya ait olduğunu düşünürüm.
  • Evet mazdalar da çok güzel ama honda lar kadar performanslı değiller üstelik daha fazla yakıyorlar. Dayanıklılık olrak da fena değiller. 91 corolla arkadaşımda vardı çok keyifli sürüşü vardı. Ama hakkaten hondanın sürüş keyfi hiç bir araçta yok. En sevdiğim özelliği ise motorunun yüksek devri sevmesi. bu sayede daha performanslı kullanılıyor. motor yüksek devre dayanıklı olduğu için saatlerce 6000-7000 devirde gitsemde sorun olmuor. (benzin akıp gidiyor ayrı konu)
    Alman arabası kullananların klasik lafı vardır. Hondanın alt devirleri ölü diye. Tamamen bilgisizlikten ve cehaletten kaynaklanır. Şu an kullandığım hondanın motorunu söküp vw motoru taksam araba yerinden zor kalkar. Vitesler inanılmaz uzun. 2, viteste 100 km ye çıkıyor. 5, viteste her 1,000 devir 40 km demek aracın 7,000 devirdeki teorik hızı 280 km ye tekabül ediyor. Ayrıca düşük devirde daha az benzin yakmasını sağlıyor. 90 km / s 5, vites 2,500 devir.

    Ama otobanda ve şehir içinde daha civic kadar iyi hızlanan alman 1,6 arabasına denk gelmedim.

    Neticede civic için kronik bir şikayet yok. Şikayetler radyonun rds si yok. Ben gelince kapıyı kendi açmıyor. Islık öttürünce yanıma gelmiyor gibi şeyler.




  • Dediklerine katılıyorum Honda ları 90 lı yılların başından beri severim özellikle yakın akrabamızdaki 91 Civic imiz Japon markalardan Honda ya karşı sempati beslememe neden olmuştur.

    Bu yüzden 2007 mart aylarında Civic almaya niyetlendim ancak güvenlik seviyesinin aklıma takılması ve akabinde satış noktasında yaşanan lakayıtlık sonradan yeni nesil Corolla yı tercih etmeme neden olmuştu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 28 Mart 2008; 13:44:52 >
  • Maalesef üklemizde satış ve servis aşamasında çok laçka insanlar mevcut. Acaba corollanın içinede yol sesi geliyormu rüzgar sesi ve yol sesi hondanın bütün modellerinde rahatsız ediyor. Bende Yılbaşında kısmetse dizel corolla almayı düşünüyorum büyük ihtimalle bir önceki kasa olur.
  • Elbette bir miktar yol sesi alıyor,yol sesinin az olması için Corolla-Civic değil Avensis-Accord düşünmek gerekir ancak benzer araçlara binen arkadaşlarım Corolla ma binince "bunun yol sesi azmış" diyorlar,kullandığım kadarıyla yeni nesil Civic te çok daha kötü değil bu konuda.

    Rüzgar sesi ise yok denilebilir ancak şiddetli rüzgar olan havada hız yaparsan büyük yan aynalardan az bir rüzgar sesi geliyor onun dışında sürekli 140-160km hızla araç süren biri olarak bu konuda sıkıntı yok diyebilirim.
  • teşekkürler. Sırf yol sesi için continental lastik alacağım. bende araç eski olduğundan rüzgar ve yol sesi had safhada.
  • Aracın eskiyse önce kapı-cam fitillerini gözden geçir eskiyse değiştir,kapı ayarlarınıda elden geçirsinler sonra Continental ya da Nokian marka lastik almaya karar verirsin.
  • Fitillerde yırtık yok yerinede oturuyor. Ama sorun fitillerde. Bir ara servise göstereceğim. Ses sistemine ağırlık verdiğimden diğer kısımlarla ilgilenemedim.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.