Şimdi Ara

Sedona 300 mü Carraro 224 mü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
7.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Donanım olarak carraro biraz daha iyi sanırım?
    Beni düşündüren bir başka mevzu da çamurluk, sizce sırf çamurluk için sedona mı düşünmeliyim
    Iyi forumlar
    Unutmadan ekliyeyim, şehir bisikleti bakıyorum, 900-1000 liraya kadar tavsiye edebileceğiniz başka bi model varsa onları da inceleyebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tobias Beecher -- 14 Mart 2014; 7:56:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ben de Sedona 300 sport almayı düşünüyorum.Sedona'nın tasarımı daha hoş fakat Carraro'nun donanımı az daha iyi ve kilitlenebilir maşası var.
  • Aa kilitlenebilir maşa mı varmış carrraroda. O da lazım bak ya.. Ben Sedona'da karar kılmış gibiydim, acera arka attırıcı taktırıp takılcaktım.
    Çok etkiler mi sürüş performansını daha doğrusu sürüş rahatlığını diyeyim (maşa için soruyorum) ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tobias Beecher

    Aa kilitlenebilir maşa mı varmış carrraroda. O da lazım bak ya.. Ben Sedona'da karar kılmış gibiydim, acera arka attırıcı taktırıp takılcaktım.
    Çok etkiler mi sürüş performansını daha doğrusu sürüş rahatlığını diyeyim (maşa için soruyorum) ?

    Ben 224 derim ve eğer disk frenli model ariyorsaniz 225 öneririm yok v fren istiyorsanız bizzat kullanicisi olarak 224 u şiddetle tavsiye ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ALTINBAŞAK kullanıcısına yanıt
    Yok hocam bende v fren düşünüyorum zaten. Carraro aşırı tavsiye edilen bir ürün cidden. İyice ona kaydı aklım. Carraro'nun arkasına bi bagaj ayarlamaya çalışırım. Hatta olursa uygun fiyata çamurlukta bakarım
  • V fren disk fren kisaca farki nedir?

    Istanbulda yaşıyorum.
    Yaş 40, boy 1.80, 83 kg.
    Ev ile ofis arasi kullanacağım.
    Iki mesafe arası 5 km ve düz yol.
    Hafta sonlari da sehir içi gezinti yaparım
    224, 225 hangisini tavsiye edesiniz?
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konu ile ilgili forumda epeyce bilgi mevcut, ancak kısaca özetlersek;

    Disk fren otomobil ve motorsiklerden aşina olduğumuz, fren grubunun balata ve rotor (disk) elemanlarından oluştuğu, frenlemenin tekerleğin merkezine yakın bir konumdan yapıldığı bir fren türüdür. Kendi içinde hidrolik disk fren ve mekanik disk fren olarak iki gruba ayrılır. Hidrolik disk, tam anlamıyla motorsiklet sınıfının karşılığı olan, mekanik ise V fren ile disk fren sisteminin karışımı melez bir sistemdir. Avantajları özellikle yağışlı ve çamurlu ortamlarda fren performanslarından çok şey kaybetmemeleri ve daha az kuvvetle daha yüksek frenleme gücü üretmeleridir. Dezavantajları bakımlarının zor ve maliyetli olması, yedek parçanın heryerde bulunmaması ve V fren grubuna göre daha ağır oluşlarıdır. Bu gruptan mekanik disk frenleri hemen hiç kimse önermemektedir.
    V fren çocukluğumuzda bindiğimiz bisikletlerin jantı iki yandan pabuçlarla sıkarak durdurduğu yapıdaki daha geleneksel fren yapısıdır. Avantajları hafif olması, bakımının çok kolay ve ucuz yapılması, yedek parçasının hemen her bisikletçide bulunmasıdır. Özellikle uzun turlarda yolda başa gelebilecek aksaklıklara karşı V fren önerilir. Dezavantajları çamurlu ve yağışlı ortamlarda fren pabuçları ile jant arasındaki sürtünmenin düşmesi ve fren performansının azalmasıdır. Bunun haricinde çok uzun inişlerde sürekli kullanımda janta sürtünme nedeniyle ısınma ve iç lastiğin patlaması problemi mevcuttur.
    Şehir içi kullanımda V fren pek çok durumda yeterlidir. Ancak Carraro Sportive 224'ün rengi nedeniyle tamamen estetik olarak 225'i öneririm. Hafif ve yüksek donanımlı V frenli bir alternatif olarak Mosso 771 DMV ve SMV modellerine mutlaka bakın. Ön amortisör şehir içi kullanımda %80 kapalı durur ve sadece ağırlık yapar. Bu nedenle şahsıma ait tercih sırası şöyle olur :

    1- Mosso 771 DMV
    2- Sportive 225
    3- Mosso 771 SMV
    4- Sportive 224




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadettinz

    Bu konu ile ilgili forumda epeyce bilgi mevcut, ancak kısaca özetlersek;

    Disk fren otomobil ve motorsiklerden aşina olduğumuz, fren grubunun balata ve rotor (disk) elemanlarından oluştuğu, frenlemenin tekerleğin merkezine yakın bir konumdan yapıldığı bir fren türüdür. Kendi içinde hidrolik disk fren ve mekanik disk fren olarak iki gruba ayrılır. Hidrolik disk, tam anlamıyla motorsiklet sınıfının karşılığı olan, mekanik ise V fren ile disk fren sisteminin karışımı melez bir sistemdir. Avantajları özellikle yağışlı ve çamurlu ortamlarda fren performanslarından çok şey kaybetmemeleri ve daha az kuvvetle daha yüksek frenleme gücü üretmeleridir. Dezavantajları bakımlarının zor ve maliyetli olması, yedek parçanın heryerde bulunmaması ve V fren grubuna göre daha ağır oluşlarıdır. Bu gruptan mekanik disk frenleri hemen hiç kimse önermemektedir.
    V fren çocukluğumuzda bindiğimiz bisikletlerin jantı iki yandan pabuçlarla sıkarak durdurduğu yapıdaki daha geleneksel fren yapısıdır. Avantajları hafif olması, bakımının çok kolay ve ucuz yapılması, yedek parçasının hemen her bisikletçide bulunmasıdır. Özellikle uzun turlarda yolda başa gelebilecek aksaklıklara karşı V fren önerilir. Dezavantajları çamurlu ve yağışlı ortamlarda fren pabuçları ile jant arasındaki sürtünmenin düşmesi ve fren performansının azalmasıdır. Bunun haricinde çok uzun inişlerde sürekli kullanımda janta sürtünme nedeniyle ısınma ve iç lastiğin patlaması problemi mevcuttur.
    Şehir içi kullanımda V fren pek çok durumda yeterlidir. Ancak Carraro Sportive 224'ün rengi nedeniyle tamamen estetik olarak 225'i öneririm. Hafif ve yüksek donanımlı V frenli bir alternatif olarak Mosso 771 DMV ve SMV modellerine mutlaka bakın. Ön amortisör şehir içi kullanımda %80 kapalı durur ve sadece ağırlık yapar. Bu nedenle şahsıma ait tercih sırası şöyle olur :

    1- Mosso 771 DMV
    2- Sportive 225
    3- Mosso 771 SMV
    4- Sportive 224

    Çok iyi özetlemiş arkadaş.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.