Şimdi Ara

*****---SEAT İBİZA/CORDOBA KULÜBÜ---*****(108 ÜYEYİZ!!!) (51. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.324
Cevap
55
Favori
482.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En az 15.000 km ve sonrasi icin mantikli dizel ama 0km almayacaginiz icin siz dizel alin en iyisi malum benzin fiyati uctu.

    O paraya o modelin dizeli alinabiliyor benzinlisi icin cok fazla o para. Hepsi full zaten signo donanim olanlarin sadece ekstradan sunroof varmis o kadar. Bu sizin bilecegini is.

    Ben olsam 80.000i gecmemis ya da 90.000 bini gecmis temiz bir dizel bulup alir binerim. 90.000 binde triger degisimi var cunku ve masrafli biliyorsun. Sor mutlaka alirken degisti mi degismedi mi.
  • karşıdan bakıldığında davlumbazın boş kısımları 60 yanak lasitk takınca daha az görünüyor,değil mi? jantlar zaten 15",pek de büyük sayılmaz;spordan kastınız yol tutuş olsa gerek.. benim korkum da 60 yanak lastik alırsam yol tutuşta yaşanması muhtemel zaaflar..
  • Valla Samet arada toplamda yani çapta 5mm fark var goruntude belli olmuyor fazla bence.

    Yol tutus olarak fark goremedim ben hep gittigim keskin virajli yaylama giderken test ederim yol tutusu cunku cok iyi virajlar ama 55e gore bir fark goremedim. Cok cok iyi profesyonel suruculer belki hisseder f1 pilotu degiliz sonucta normal gunluk kullanimda hicbir fark hissetmedim ben hala yolu penceliyor maasallah=)) Hatta aradaki konfor farki icin yol tutusta biraz olsun eksiklik hissetseydim bile goz ardi ederdim. Herkese onerim 195 / 60 / 15. Hem 55e gore lastik basina 30-40 TL daha ucuz hem konforu fazla hem de amortisor ömrü daha uzun ;)
  • 195-60 seçiminde karşılaşabileceğimiz problemler ;

    **aracın yükselmesi ( spor görünümden ve yol tutuşundan kayıp)
    ** jantın lastik içinde küçük kalıp eski estetik görünüm kaybı..
    ** sürat tesbitinde yanılma
    **virajlarda sert dönüşlerde yanak üzerinde esneme...

    tabi bunları tamamen tahminen yazıyorum, bu bakımdan kullanan arkadaşlarımızdan fotoğraf ve tecrübelerini bekliyoruz...:)
  • Ben yol tutus esneme gibi problemlerle karsilasmadim ama diger goruntu kismi tamamen zevk meselesi o yuzden resmi koyunca arabayi 60 lastikte gormemis olan arkadaslar fikir sahibi olur.

    Ama once arabayi yikayip parlatmam lazim cunku 1 aydir su gormedi:)) bu haliyle koyarsam arabayi alacaklar vazgecer:))

    Samet biliyorsun sen zaten senin fikrini de alalim 60in gorunusu konusunda? 55 ile 60 arasindaki spor goruntu farki?
  • Güzel konu olmuş, seatlara oldum olası hastayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gurayy -- 30 Temmuz 2010; 0:47:20 >
  • Bütün lastik değiştirme operasyonum fotoğrafları bekliyor :):)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    En az 15.000 km ve sonrasi icin mantikli dizel ama 0km almayacaginiz icin siz dizel alin en iyisi malum benzin fiyati uctu.

    O paraya o modelin dizeli alinabiliyor benzinlisi icin cok fazla o para. Hepsi full zaten signo donanim olanlarin sadece ekstradan sunroof varmis o kadar. Bu sizin bilecegini is.

    Ben olsam 80.000i gecmemis ya da 90.000 bini gecmis temiz bir dizel bulup alir binerim. 90.000 binde triger degisimi var cunku ve masrafli biliyorsun. Sor mutlaka alirken degisti mi degismedi mi.

    psikopat hocam bu triger değişimi filan 90,000 demi yapılıyor???ve takriben kaç para tutar dizel bir cordobada??
  • 1.4 Dizel ibiza ve cordobada triger degisimi 90.000 bin ve 180.000de. Servisine gore degisir ama 400-600 arasi tutar.
  • teşekkürler...sn psikopat...bu arada bahsettiğim dizel cordobadan vazgectim..servis incelemeis pek olumlu çıkmadı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniatorem
    teşekkürler...sn psikopat...bu arada bahsettiğim dizel cordobadan vazgectim..servis incelemeis pek olumlu çıkmadı...

    Maksimum kac TL butcen?
  • geçenlerde trigerin muhafaza kapağını açtım; cillop gibiydi;hem mil,hem de kayış.. ama kapatırken zorladım biraz,motor da sıcaktı,dokununca metale yakıyo bayaa.. bizim blok çelik değil mi? ilk alüminyum dizel bloğu 1.4 d4d toyatoda kullanıldı yanılmıyorsam..
    Murat, lastik hesaplama programından baktım da %3 küsür çıkıyo fazlalık,ama olsun 100bin kmde 3bin free 60 yanakta en tereddüt ettiğim şey yol tutuş değil de esneklik-hızlanma değerlerinin düşmesi,bi daha chipe(max. settings) gitmeyelim,turboyu yeme pahasına..
    0-100ün kaç video isterük




  • Chipten sonra inanirmisin hic 0-100 denemesi yapacak firsatim olmadi. Yazliktan donunce deneme yapip cekecem videoyu yukluycem insallah.
  • Samet bu arada ben senin 0-100 videosunu hala izleyemiyorum.
  • boşver Murat,pek bişe anlaşılmıyor zaten..10-11 sn civarı,ama sen de inan;ondan sonra ben de denemedim hiç,kaptırdık kendimizi 4lt-5lt ortalama sevdasına bundan başka arabaya nası bineceğiz,satarken motoru vermeyiz teyp misali baskı balataya dost,benzinciye düşmanım

    http://www.streetfire.net/video/201006092150mpg_2029682.htm şimdi??
    bunun hemen ardından 2. denememde tatlı bir patinajla(aksler kütür kütür vurup da yerinde saymadan) daha güzel bir akselerasyon yakaladım ama çekim yapmadım..




  • edit: aynı mesajı 2.kez göndermişim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 30 Temmuz 2010; 23:41:32 >
  • arkadaslar 2007 cordoba tdi aracım su an 78000km'de. 5.viteste 110-120 ile giderken frene basınca direksiyon titremeye baslıyor. 100 km2nin alrında ornegin 80-90 ile giderken frene basınca boyle bir titreme olmuyor. benzer sorun yasayan varmı. sebebi ne olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6


    quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniatorem
    teşekkürler...sn psikopat...bu arada bahsettiğim dizel cordobadan vazgectim..servis incelemeis pek olumlu çıkmadı...

    Maksimum kac TL butcen?

    18-19 tl...hadi 20 diyelim!!!
  • O zaman rahatlikla 2004-2005 model dizel Cordoba bulabilirsin. 1.4 tdi signo veya s-rider donanim ayni sadece ismi degisik 2005 ve 2006 yillarinda s-rider ismini kullandilar. 2006-2009 arasinda da stylance. Km.si 90.000 kmyi bulmamis bulunur bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng

    arkadaslar 2007 cordoba tdi aracım su an 78000km'de. 5.viteste 110-120 ile giderken frene basınca direksiyon titremeye baslıyor. 100 km2nin alrında ornegin 80-90 ile giderken frene basınca boyle bir titreme olmuyor. benzer sorun yasayan varmı. sebebi ne olabilir.

    sorun ön frenlerde;ya diskler ya balatalar

    Murat,video açıldı mı ?
  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.